• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen..


    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..

    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Perrie Louise Edwards || ADHD - MissStoran
    - Ariana Grande || drukte en haar problemen op psychisch gebied - Pharell

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Alexia Rosie Romano - Malino
    - precilla watson - MissStoran en Sylvesti

    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Probleem (Bijv. Agressie probleem, meerdere persoonlijkheden:
    Hoelang zit je al in de inrichting? (Nieuw, paar weken enz.):
    Extra:

    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 sep 2013 - 13:15 ]


    El Diablo.

    Lololol jullie zijn droog


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zullen we dan maar doen dat het de volgende dag is? Of wilt Cristiano nog een speciaal afscheid?:Y)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Whaha, sure xd


    El Diablo.

    Nog iemand nodig of niet?


    Bowties were never Cooler

    Ofcourse, mag altijd!


    El Diablo.

    Zou je een begeleider willen doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De dagem worden steedz korter allden irriteerd me hewl erg dat er geen begeleiders zijn eerlijj gezged ze dpen nu geen flikker...


    Als ze klaar zijn met bidden en slapeb

    Morgen ben ik wr de hele dag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Naam: Alexander William Gaskarth
    Leeftijd: 25
    Karakter: Alex is een lieve zorgzame jongen. Zijn muziek is zijn leven. Hij is zeer loyaal en doet alles voor zijn vrienden. Als hij een slok op heeft kan hij de meest idiote dingen doen en de raarste dingen zeggen. Toch blijft hij een verlegen en beleefde jongen, behalve als hij dronken is dan. Zeker in het begin als Alex mensen leert kennen is hij erg stil en terughoudend. Toch zal je er een sterke, leuke en liefdevolle vriendschap voor terug zetten als je doorzet.
    Uiterlijk: Komt later
    Probleem: Alex heeft last van paniek aanvallen. Deze heeft hij al bijna zijn hele leven, maar sinds zijn 16e is het alleen erger geworden. Soms is het zo erg dat hij echt niks meer kan. Ze vinden hem vak in de raarste toestanden terug, maar nooit goed. Ook heeft hij een vorm van anorexia en drank problemen. Doordat hij zeker als tiener nooit tijd vond om te eten heeft hij nu het gevoel alsof het niet nodig heeft en hij vertikt eten dan ook gewoon. Drinken, daarin tegen, is een van de dingen die hij als onstopbare hobby ziet. Het helpt hem te dealen met enige vorm van honger of opkomende paniek aanvallen.
    Hoelang zit je al in de inrichting?: Hij is al jaren in therapie, maar zit hier pas net vast na een tour waarna hij totaal is ingestort.
    Extra: Later misschien

    [Is hij zo goed? Of heb je liever een dame?]

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 21:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Het maakt denk ik niet echt uit of je een jongen of een meisje maakt. Iedereen kan in de inrichting komen (: Lol, door dat de begeleiders er niet waren is Zayn nu dood >_<.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Handig xD


    Bowties were never Cooler

    Als ie goedgekeurd is door Malino kan je gewoon inspringen waar je wilt. Justin is er ook pas een dag later bijgekomen ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Okay. Is hij goed gekeurt als hij in de lijst staat?

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 21:46 ]


    Bowties were never Cooler

    Wat is er trouwens allemaal al gebeurt?


    Bowties were never Cooler

    Op de eerste dag niet veel, behalve dat de meesten zijn gaan voetballen en elkaar hebben leren kennen, plus wat ruzie. De tweede dag mochten ze voor een paar uur de stad in. Justin, Niall, Cher, Zayn en Cristiano(De laatste denk ik, weet niet zeker) hebben een nieuwe tattoo laten zetten. Er was ruzie tussen Niall en Zayn, maar Greg(Niall's oudere broer) en Craig(Verloofde van Cher) zijn gekomen voor hun familie. Mackenzie's vriendinnen waren een belieber en een directioner, dus beiden ontmoetten ze hun idolen. Uiteindelijk liep het er op uit dat Cristiano Niall in elkaar sloeg en Greg hem wilde redden maar Cristiano had een mes. Hij heeft niks met het mes gedaan, toen kwam Zayn en gooide het mes naar achter waarbij hij in Greg's schouder kwam. Greg was afgevoerd naar het ziekenhuis, Niall was boos op Zayn waarbij óf Zayn zichzelf heeft neergestoken óf Niall heeft dat gedaan waarbij Zayn ook is afgevoerd naar het ziekenhuis. Zayn is overleden aan de verwondingen en Niall is terug gekomen naar de inrichting. Ondertussen heeft Craig Cher gemasseerd wat niemand echt boeit haha, en Mackenzie en Justin hebben elkaar beter leren kennen. Niall wilde zelfmoord plegen waarbij Cher hem heeft gered, en hij is nogmaals in mekaar geslagen door Cristiano. Cristiano is over geplaatst naar een inrichting in Californië en voor de rest heb ik geen idee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Okay, kijk maar of je wat met mijn intro kan.


    Bowties were never Cooler