• Volgend schooljaar ga ik een richting volgen, die je maar in twee scholen in heel West-Vlaanderen kan volgen. Dus ligt die ver van mijn woonplaats af. En daarom krijg ik een auto'tje.
    Omdat ik lange afstanden moet afleggen wouden we wel een goede tweedehandswagen en waarschijnlijk wordt het een opel corsa in het zilver. Die we zien staan hebben.
    De garage is gesloten tot 2 augustus en 5 augustus komt mijn vader thuis D:
    En dan gaan we eens gaan kijken.
    Ik ben zo blij! haha

    Dat is veeeel beter dan het openbaar vervoer! (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    Dat is veeeel beter dan het openbaar vervoer! (krul)

    Jha, anders ben ik zowat twee uur s'ochtend en s'avonds onderweg.
    En op internaat kan ik niet omdat ik stage's doe verder weg van school.

    Finished schreef:
    (...)
    Jha, anders ben ik zowat twee uur s'ochtend en s'avonds onderweg.
    En op internaat kan ik niet omdat ik stage's doe verder weg van school.


    Dat is best balen, dat je niet op internaat kunt. Hoe lang doe je er met de auto over? (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Geesz schreef:
    (...)

    Dat is best balen, dat je niet op internaat kunt. Hoe lang doe je er met de auto over? (:

    Een groot halfuur tot drie kwartier. En dan het jaar er na moet ik weer ergens anders heen, wat wel dichter is.. maar er is geen bus van dat station daar naartoe.
    Maar ik vind het eigenlijk niet zo erg dat ik niet op internaat kan xp. Ik kan mijn hond en konijn geen week lang missen, haha.

    Finished schreef:
    (...)
    Een groot halfuur tot drie kwartier. En dan het jaar er na moet ik weer ergens anders heen, wat wel dichter is.. maar er is geen bus van dat station daar naartoe.
    Maar ik vind het eigenlijk niet zo erg dat ik niet op internaat kan xp. Ik kan mijn hond en konijn geen week lang missen, haha.


    Wow, dat scheelt nog best wel veel! Ik zou ook echt niet naar een internaat kunnen, denk ik. :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'