• Hello, dit gaat even een verdrietig berichtje worden, maar moet het gewoon even kwijt.
    Ik ben voor 10 maanden in Amerika, en ik heb nu echt een rottijd.
    Ten eerste heb ik geen klik met mn gezin en word ik overgeplaatst.
    En ten tweede is zojuist mijn peetoom overleden. Onverwacht.
    Ik weet niet eens wat ik voel.. Ik voel me leeg.
    Ik heb zoveel shit achter me e afgelopen dagen en dan dit, ik kan het gewoon even niet hendelen.
    ik weet niet wat ik moet doen, ik kan niet naar zijn begrafenis helaas.. en ik voel me gewoon shit nu.
    Mijn ogen doen gewoon pijn van het huilen en ik voel me machteloos.
    Ik moest dit gewoon even kwijt..


    live the life you love

    Arme, lieve schat. Misschien is er een mogelijkheid dat iemand uit je familie een laptop mee kan nemen, zodat je de dienst live kan zien? Dat klinkt misschien iets wat apart, maar zo kun je er toch enigszins bij zijn. Ik heb zelf ook aankomende donderdag een begrafenis van mijn omie, die ook ondanks haar leeftijd toch nog onverwacht gestorven is, ik voel de pijn dus geheel met je mee. Sterkte lieverd, ik hoop dat je er goed doorheen komt!


    Til hug og blod.

    Hoe kan je het nou niet leuk in Amerika hebben? o-o.

    Aah, erg. Maar misschien kan je inderdaad vragen of iemand zijn/haar laptop mee kan nemen? Live kijken is beter dan niets.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ah meid, wat ontzettend vervelend :c
    Een overplaatsing is al vervelend, maar een overleden dierbaar iemand is ook niet niks.. Ik zou inderdaad proberen om een laptop te bemachtigen en live de dienst mee te kijken. Dan hoef je je in elk geval niet schuldig te voelen dat je er niet bij bent geweest want dat ben je dan eigenlijk een soort van wel. Heel veel sterkte meid


    26 - 02 - '16

    Awh , dat is echt niet fijn ! :c
    Zoals de anderen al hebben gezegd , vaak kun je de dienst live bijwonen via je laptop ! Dat lijkt me wel fijn om te doen, dan kun je er toch een beetje bij zijn !
    Lijkt me echt een beetje een rotsituatie , maar hopelijk wordt wel beter als je naar het nieuwe gezin gaat en daar weer een beetje gewend bent ! (:
    Heel veel sterkte ! (H)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Dank je wel, dit doet me toch nog best veel, ik ga het proberen met een laptop.. maar grote kans dat ik slaap of op school zit :(


    live the life you love