• Link naar nieuwe rollentopic
    Link naar oude rollentopic
    Link naar het volgende topic

    Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

    Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.



    De tienerwolven [max 7] ;;
    Jongens ;;
    1- Tijdelijke Alfa ;; Cooper Henderson. - GleeManiac
    2- Memphis Grimmaud - Roane
    3- Cyril Nightingale - Eltham
    4- Vegangirl
    Roedelloos ;; Jack Willows - [qGleeManiac[/q]

    Meiden ;;
    1- Scarlet Morningstar - Jackxdaniels
    2- Ayla Hope Savage - Vesta
    3- Gwenx1D

    Hunters [max 12] ;; NODIG!

    Jongens ;;
    1- Beau James Sykes nessje
    2-
    3-

    Bounty hunter ;; Xander Dodge Outcast - Ninuturu

    Meiden ;;
    1- Marcy Jarvis - Morrowind
    2- Aowynn Rune Savan - Vesta
    3- Maia Felice Johnson Jaimes
    4-
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga een nieuw rollentopic maken. Zouden jullie je rol daar ook even in kunnen plakken voor mij? Linkje komt eraan]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nieuw rollentopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Memphis

    "Je kunt trouwens vergeten dat ik naar Coop luister, want ik zal het je nu duidelijk maken eikel, ik heb nooit tot jou nu zijn roedel behoord dus van mijn part kunnen jullie allemaal dood vallen. Trouwens Ro ik had je wel meegenomen, maar niet voor lang aangezien je meerdere mensen had die van je houden hier. Je hoort hier. Ik niet, ik hoor nergens. En terug op de auto te komen. Die is het enigste bewijs dat David ooit heeft bestaan, maar dat begrijpen jullie toch niet want het is voor jullie maar iets onbelangrijk wel voor mij betekend het godverdomme alles! Daarbij ben jij geen haar beter als mij. Dus je hoeft niet te oordelen over mij. Daarbij ben ik meer steun voor Ro geweest in die maanden die ik hier woon dan jij, is het niet Ro? Jij moet meer zelfvertrouwen kweken en ik zou je er mee willen helpen, maar je kruipt toch steeds terug naar hem voor te zien. Je laat nooit zien wat je in je hebt terwijl ik weet dat er iets is. Je moet gewoon de stap nu zetten of het gebeurt nooit. Ik wil je ermee helpen, maar dan moet je nu kiezen."
    De woorden van Scarlet voelen aan als messteken in mijn hart. Vier keer gekwetst, in minder dan de helft van het aantal minuten. Ik hap even naar adem en wend mijn blik af. Hoe kan ze denken dat ik haar niet zou kunnen begrijpen wat haar broer betreft? Ik ben verdomme mijn zus kwijt! De enige in ons gezin die nog ietwat normaal was, die zich met hart en ziel over mij ontfermde toen ik het nodig had. Op die manier had ik voor Scar willen zorgen. En wie zorgt er nu voor mij? Niemand, verdomme. Memphis moet het maar allemaal zelf oplossen en nog eens zorgen dat iedereen tevreden blijft.
    Van haar excuses blijft niks meer over, na de verwijten die ze me zojuist naar het hoofd geslingerd heeft. Loze woorden, zullen het geweest zijn. Niemand gelooft ooit dat ik ook gevoelens heb die gekrenkt kunnen worden, dat mijn ego niet deuk-bestendig is. Waarom zou het bij haar anders zijn?
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik hoe ze haar hand uitsteekt naar Aurora. De tranen springen in mijn ogen. Ze heeft me zojuist alles afgenomen van waardigheid, en nu wil ze Ro ook nog eens bij me weg halen. Waarom rukt ze niet gewoon meteen mijn hart uit mijn borstkas? Dat zou het ons beiden zoveel makkelijker maken.
    Verslagen blijf ik zitten. Volgens mij weet ik niet eens meer hoe ik moet opstaan. Waarom zou ik ook? Ik moet nergens heen, kan nergens heen. Ik kan hier net zo goed blijven zitten en wegrotten. Dan hoef ik niemand meer onder ogen te komen ook. Voor de eerste keer in mijn leven ben ik er zeker van; ik was geen Alfa omdat ik zelfzeker was, ik was zelfzeker omdat ik Alfa was. Hopelijk krijgt Coop het hier wat makkelijker door.
    "Ik – Ik – Ik wil gewoon naar huis. Ik wil gewoon naar huis."
    Hoop, het kleinste sprankeltje dat een mens ooit gekend heeft. Voorzichtig kijk ik op naar Aurora. Ze ziet er al net zo belabberd uit als ik me voel. Ik zucht even en haal een hand door mijn haren. Het lijkt er niet naar dat Scarlet van plan is haar terug te brengen. En hoewel ik er met elke vezel in mijn lijf tegenop zie is het misschien maar beter dat ik naar huis ga. Het zou niet eerlijk zijn dat ik Cooper laat zitten met het leiderschap, zoals het mij opgedrongen werd zonder enige hulp. Ik kan hem bijstaan, dat ben ik hem verschuldigd.
    Heel secuur laat ik mijn armen om Ro heen glijden en ik til haar langzaam op terwijl ik oogcontact zoek.
    "Ik breng je wel naar huis," zeg ik, mijn stem niet meer dan een fluistering. Ik slik even en staar in het niets, niet wetend hoe me een houding te geven.
    Heel langzaam draai ik me om, testend of mijn benen mezelf -laat staan ons beiden- kunnen dragen. Onzeker zet ik een stap. En dan blijf ik staan, bevoren. Het duurt enkele seconden voor ik door heb wat me tegen houdt maar dan besef ik het; dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik Scarlet zal zien.
    Ik kijk over mijn schouder en staar naar haar voorhoofd omdat ik het niet aan kan haar in de ogen te kijken.
    "Als je ooit besluit naar huis te komen, er staat altijd een deur open. Of een hondenluik." Mijn stem breekt bij het laatste woord en ik schraap mijn keel om het te verbergen. Ze heeft me al genoeg zien huilen vandaag en ze heeft me al genoeg gebroken met haar woorden. De grens ligt hier. Ik hoop dat ze doorheeft dat ik mijn ouderlijk huis ter haar beschikking stel door het hondenluik te vermelden, gezien dat bij mijn bonnie's huis in geen enkele deur aanwezig is.
    Dit gezegd zijnde, kijk ik weer voor me uit en stap langzaam de cel uit. Zonder verder een kik te geven, voel ik de tranen over mijn wangen stromen. Wanneer ik het celblok uit ben en terug het kantoor bereikt heb, zet ik Ro op de balie neer. De agenten staan wat te konkelfoezen en er komt een vrouwelijke agente naar me toe, slimme zet. Ik vertel haar dat ik de borg voor zowel Ro als Scar wil betalen en vraag of ze een taxi kan bellen. Ze willigt mijn laatste verzoek eerst in en bezorgt me dan een papier voor de bank om het geld over te schrijven.
    Ik til Aurora terug van de balie af en ga met haar op mijn schoot op een van de stoelen in de wachtkamer zitten. Afwezig haal ik mijn vingers door haar haren maar ik kan me niet lang groot houden. Al snel vloeien de tranen weer en ik hoop alleen maar dat Scarlet al vertrokken is, dat ze dit niet meer kan zien. Ik druk mijn gezicht in Aurora's hals terwijl mijn lichaam hevig begint te schokken.
    "Het spijt me," mompel ik. "Het spijt me zo, Ro. Ik wil je niet kwetsen, dat heb ik nog nooit gewild. Het spijt me. Ik gedraag me, ik zal mijn best doen. Het spijt me."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Aurora Elizabeth Morningrose ||

    ‘Ik breng je wel naar huis.’
    De zachte, fluisterende stem van Memphis maakt me enigszins slaperig – enkel en alleen doordat ik me vertrouwd voel in de gehele situatie – maar ook alert – aangezien hij deze toon niet vaak laat horen wanneer hij tegen mij, of iemand anders, praat. Zijn grote, warme armen die rond mijn lichaam worden geslagen doen me terugdenken aan mijn vader, die me vroeger altijd op deze manier naar bed bracht – totdat zijn rug en de dokter het niet meer toestonden. Memphis houding liet me denken aan een van de laatste keren dat mijn vader me zo naar boven had gedragen ; wankelend en onzeker, wat ik totaal niet van hem verwacht had – al zag hij er nu slechter uit dat hij ooit had gedaan. Na wat woorden met Scarlet te hebben gewisseld, die nog steeds niet tot mijn gedachten doordringen, stapt Memphis zwijgend de kleine cel uit en bevrijdt me daarmee uit de donkere grot vol eenzaamheid.
    Wanneer ik de harde ondergrond van de balie onder me voel kijk ik even verbaasd op, waarna mijn ogen minstens twee keer zo groot worden omdat de tranen langs Memphis’ zijn gezicht naar beneden stromen. De vrouwelijke agente die hem te woord staat handelt al zijn wensen – iets over geld en vervoer – snel af, waardoor ik snel zijn warme armen rond mijn lichaam voel. De behoefte om tegen zijn borst in slaap te vallen wanneer we op een van de stoeltjes in de wachtkamer zitten is ontzettend groot, maar verdwijnt direct uit mijn gedachten op het moment dat Memphis’ de sluizen besluit open te gooien en de tranen onophoudelijk langs zijn wangen naar beneden glijden. Het warme en vochtige gevoel in mijn nek wordt veroorzaakt dankzij het feit dat Memphis zijn hoofd ertegenaan drukt en zijn lichaam hevig begint te schokken.
    ‘Het spijt me. Het spijt me zo, Ro. Ik wil je niet kwetsen, dat heb ik nog nooit gewild. Het spijt me. Ik gedraag me, ik zal mijn best doen. Het spijt me.’
    Nog steeds enigszins verward over het feit dat Memphis zich zo laat gaan begin ik met mijn ene hand zachtjes over zijn arm te wrijven, terwijl mijn andere hand rondjes begint te cirkelen over zijn buik – omdat de bewegingsruimte wordt ontnomen door Memphis houdgreep. In mijn gedachten spreek ik mezelf toe, waarbij ik de waas van de alcohol naar achteren probeer te duwen en alles met een frisse blik probeer te kijken. Ondanks het gebrek aan ervaring lukt het me om wat minder suf uit mijn ogen te kijken en mijn spieren enigszins te gebruiken en aan te spannen, waardoor mijn strelingen over Memphis’ arm en buik harder en doordringender worden.
    ‘Stil maar, Memphis. Het is al goed, ik had nooit zo mogen doen, zoveel van je mogen vragen. Het spijt mij juist, echt waar, ik wist niet wat ik deed. Stil maar…’
    Mijn gefluister vult de ontvangstruimte van het politiebureau, waar de politieagenten zijn verdwenen en we hierdoor enige privacy hebben gekregen. Mijn excuses aan Memphis waren oprecht geweest, nooit had ik geweten dat hij het Alfa – zijn zo zwaar had opgenomen en ik had alleen maar lopen zeuren. Daarnaast had ik zo’n beetje aan hem gevraagd om zijn gevoel voor mij aan te passen, iets wat natuurlijk absurd was ; als hij me niet leuk vond, dan vond hij me niet leuk en dan was het snel afgelopen.
    ‘Ik wist niet dat je het zo zwaar had,’ fluister ik dan zachtjes, terwijl ik mijn hand – die op zijn arm lag – verschuif naar zijn wang en zijn kaak zachtjes begin te strelen. ‘En ik bleef maar zeuren en dingen van je vragen die je niet kan waarmaken,’ mompel ik er dan achteraan, terwijl mijn hand stil op zijn wang blijft liggen en ik mijn wang dichter in zijn haar druk.
    ‘Stil maar,’ fluister ik dan haast onhoorbaar, ‘we gaan naar huis.’

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 22:21 ]


    [Schrijft Shutter.. nog mee? Want anders maak ik een post met Aowynn. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Vesta schreef:
    [Schrijft Shutter.. nog mee? Want anders maak ik een post met Aowynn. ]


    [Futtershyx? Ik had het ook al gevraagd, maar omdat ze een tijdje al niet meer gepost had, is er er even uitgehaald tot ze er iets van weten. Als ik het goed begrepen heb, toch.]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Vesta schreef:
    [Schrijft Shutter.. nog mee? Want anders maak ik een post met Aowynn. ]

    [ik zou zeggen: stuur haar een pb en vraag het :)]

    Scarlet

    Nadat Ro zegt dat ze naar huis wil glimlach ik warm naar haar. Ze heeft de juiste keuze gemaakt. Ik zou haar niet kunnen geven wat ze wilt. Alleen wat zelfvertrouwen, maar ik was geen aangenaam gezelschap de hele dag door met mijn stemmingswisseling. Ik zou zelf zot worden als ze de hele dag bij me zou zitten. Ik was liever alleen. Ik liet mijn hand zakken en knik als Memphis voorstelde om haar weg te brengen. Hij staat op met haar in zijn armen en zet een stap naar voren voor hij blijft staan. Ik voelde in mijn hart een pijnlijk steek als ik hem daar zo zag staan, ook al bleef mijn gezicht neutraal. Het was raar om te weten dat ik hem misschien niet meer zou zien. Het liet een raar pijnlijk leeg gat achter in mijn borstkas waar mijn hart ooit zat. Hetzelfde gat dat David bij mij had achter gelaten toen hij vertrok dat nauwelijks geheeld was. Nu had ik dus een groot bloedend gat dat misschien nooit meer geheeld gaat worden. Memphis kijkt naar mijn voorhoofd terwijl hij tegen me praatte. Ik staarde voor me uit terwijl ik luisterde.
    "Als je ooit besluit naar huis te komen, er staat altijd een deur open. Of een hondenluik." Ik hoor zijn stem breken bij het laatste woord en er kwam weer een steek in mijn hart. Ik wist dat hij zijn ouderlijk huis bedoelde. Dat raakte me, want ik wist dat het misschien veel voor hem betekende. Ik kon niks zeggen. Gewoon emotieloos staren alsof het me weinig kon schelen. Daarbij had ik hem nog een brief geschreven, waar ik nu niet zeker van was of ik naar bonnie zou bellen en zeggen dat ze hem moest verbranden. Misschien was het wel beter dat ik het hem toch laat lezen, dan had hij toch een aandenken aan mij en mijn verdorvenheid.
    Ik kijk toe terwijl hij weg liep. Toen ik zeker wist dat niemand me zou zien of haren zakte ik pas op mijn knieën. Een harde snik kwam uit mijn keel die ik niet langer kon tegen houden, maar er kwamen geen tranen. Die weigerde ik te laten. De pijn was onverdraaglijk nu hij echt weg was. Straks zou ik in mijn verdoofde staat geraken omdat het automatische ging als ik mentale pijn meemaakte. Fysieke pijn vond ik fijn omdat het mijn mentale toestand even afleid. Daarom kickte ik er hard op en deed het me weinig als ik pijn had. Dat is de enige reden dat ik geniet en glimlach als ik pijn heb. Mijn mentale toestand was erger dan iemand zich kan voorstellen. Ergens vanbinnen was ik nog steeds een onschuldig kind dat vrij wilt komen, maar die is nu verstopt voor mijn duisternis die steeds maar groter werd. Ik kon er niet aan ontsnappen meer.
    Ik sta op als ik iemand hoorde komen. Ik zucht geïrriteerd als ik zie dat het een politieman is. Wat nu weer? Mijn perfect masker schoot weer op zijn plaats waardoor er niets van de pijn meer te zien was die ik voelde.
    "Wat?" sis ik hem toe.
    "De jongeman heeft je borg betaald." piept die dan om zijn buurt en ik loop naar buiten.
    Waarom had Memphis de borg betaald? Nog een zucht verlaat mijn mond. Soms was hij echt ongelooflijk, me eerst tegen de muur duwen omdat ik Ro geslagen had en nu mijn borg betalen? Het besef komt langzaam binnen dat ik net hetzelfde ben als hem. Het was raar dat we zo hard op elkaar leken geen familie zijn. Ik ging straks anoniem wat geld op zijn rekening storten, dat was ik hem op zijn minst verschuldigd na alles. Daar kon hij de boetes mee betalen die hij vanmorgen door mij had opgelopen, de salontafel die kapot heb gedaan, Aurora's en mijn borgsom en wat vernieuwingen aan wat hij maar wou. Ik kon toch niks met het geld doen wat ik had en na wat af te hebben gestaan zou ik heus niet arm zijn.
    "Wees gerust je ziet me vanaf vandaag niet meer terug. Ik ga weg en als je geluk hebt zie je me niet meer terug." zeg ik bitterzoet tegen iedereen op het politiebureau en gooi een kushandje naar de man die ik over de infobalie had gesleurd. Ik draaide mijn hoofd om als ik wat geluid hoorde in de zogezegde wachtzaal en had er spijt van. Daar zat Memphis te wenen en het deed me pijn. Doordat het me nog meer pijn doet storm ik door naar buiten. Ik wou het niet horen of zien. Ik moest hier weg voor het me tegen kon houden, het maakte niet uit hoe. Er stond een taxi, maar die nam ik niet. Iets anders had mijn aandacht al getrokken. De porsche die me omver had gereden en de

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 19:40 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [mijn topics]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    {Mijn topics, kan ik een sammenvatting krijgen?}


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    [Maaaaainnn topics]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hier ook even ;; voor de nieuwelingen nog even ;; ~Houd rekening met andere, wacht tot er minstens 2 á 3 berichten na jou zijn gepost. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Cyril is nu trouwens aan de beurt ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morrowind schreef:
    (...)

    [Futtershyx? Ik had het ook al gevraagd, maar omdat ze een tijdje al niet meer gepost had, is er er even uitgehaald tot ze er iets van weten. Als ik het goed begrepen heb, toch.]


    [Ja, bedoelde idd Fluttershyx. Wist haar hele naam even niet :'D Zal haar zo wel even een PB'tje sturen en bij wel of geen reactie een post maken met Aowynn. ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Al een gb'tje gestuurd ^^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.