• Link naar nieuwe rollentopic
    Link naar oude rollentopic
    Link naar het volgende topic

Een klein groepje tieners heeft een groot geheim, niemand mag hier achter komen want als dat gebeurd kunnen er erge dingen gebeuren.
    Ze moeten zo onopvallend mogelijk blijven voor hun medestudenten.
    Wat hun geheim is vraag je? Ze zijn wolven, die bij volle maan zichzelf niet kunnen beheersen. Ze veranderen in hun werkelijke vorm en moeten er voor zorgen dat ze niet gesnapt worden. Van de alfa krijgen ze allerlei opdrachten. Sommige zijn gevaarlijk, sommige beangstigend.

Voor deze groep tienerwolven is ook een groot gevaar. De Hunters. Zij zijn tieners die undercover zijn om de tienerwolven te vangen en te onderzoeken.
    Ze voeren pijnlijke proeven uit om erachter te komen hoe het mogelijk is dat zij bij volle maan in wolven kunnen veranderen. En of ze er iets tegen kunnen doen. De Hunters zetten alles op alles om de tienerwolven tegen te houden, voordat ze uitzaaien en een groter gevaar voor de mens worden dan ze al zijn.

De tienerwolven [max 7] ;;
    Jongens ;;
    1- Tijdelijke Alfa ;; Cooper Henderson. - GleeManiac
    2- Memphis Grimmaud - Roane
    3- Cyril Nightingale - Eltham
    4- Vegangirl
    Roedelloos ;; Jack Willows - [qGleeManiac[/q]

Meiden ;;
    1- Scarlet Morningstar - Jackxdaniels
    2- Ayla Hope Savage - Vesta
    3- Gwenx1D

Hunters [max 12] ;; NODIG!

Jongens ;;
    1- Beau James Sykes nessje
    2-
    3-

Bounty hunter ;; Xander Dodge Outcast - Ninuturu

Meiden ;;
    1- Marcy Jarvis - Morrowind
    2- Aowynn Rune Savan - Vesta
    3- Maia Felice Johnson Jaimes
    4-
    Rules;
    ~Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals; Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, waarnemingen etc.
    ~OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    ~Er mag best liefde tussen tienerwolven en Hunters ontstaan, maar niet alleen maar die koppels.
    ~Reserveringen blijven twee dagen staan.
    ~Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    ~Lol hebben, dat is de grootste regel hier!
    ~De tienerwolven kunnen veranderen in wolven wanneer ze willen, maar als het volle maan is zijn ze blijvend wolf tot de eerste zonnestralen de aarde verlichten.
    ~Houd rekening met andere, wacht tot vrijwel meer dan de helft gereageerd heeft voordat jij reageert. Het is zo voor mensen die minder vaak online zijn makkelijk om er weer in te geraken.

[ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:50 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Aurora |

Mijn handen ballen zich automatisch tot vuisten op het moment dat Memphis huilt en zich vervolgens zijlings op de grond laat vallen, om vervolgens op zijn rug te vallen en secondenlang roerloos te blijven liggen. Ergens diep in mijn gedachten begin ik alvast met het terug dringen van de tranen, die onmiddellijk zullen komen wanneer er ook maar een ding verkeerd wordt gezegd door Memphis of door iemand anders uit de roedel, wanneer zij ook zouden verschijnen. Voorzichtig concentreet ik mezelf op de grote scheiding tussen mijn emotionele kant en de harde, kille kant en probeer mezelf zo te plaatsen dat ik veilig bij mijn emoties uit de buurt kan blijven terwijl ik alle informatie van deze avond op me af laat komen. Enigszins geschrokken knipper ik een aantal keer met mijn ogen wanneer ik Memphis grote kop op mijn voeten voel rusten, waarna hij een tikkeltje achteruit schuifelt en zijn grote ogen op mijn gezicht laat rusten. Het zachte, vage gepiep - mompel dat uit zijn keel afkomstig is verteld me dat hij het verschrikkelijk vind dat hij op dit moment niet regelrecht met me kan communiceren, dat hij het graag anders had willen zien en dat hij me een heleboel heeft uit te leggen. Echter, door alle informatie die ik vandaag binnen heb gekregen - over relaties in de roedel en Memphis samen met Aeowynn - weet ik niet zeker of ik wel klaar ben voor die uitleg, of ik hem wel tot me kan nemen om vervolgens verder te gaan met het leven alsof er helemaal niets is gebeurd. Of ik de band met Memphis - die eerst zo sterk was - precis zo voort kan zetten als voorheen, zonder ook maar op een andere manier naar hem te kijken dan gewoon 'een vriend'.
    Langzaam laat ik mijn laatst ingenomen adem over mijn lippen naar buiten rollen, terwjil ik mijn ogen sluit en mijn gedachten concentreer op het veranderen naar mijn wolvenvorm. Het moment dat ik de adrenaline door mijn lichaam voel razen komt veel sneller dan verwacht, waarschijnlijk omdat ik mezelf nu heb gedwongen om van mij emotionele kant weg te blijven en meer richting mijn kille kant te gaan, zodat ik me niet kan laten afleiden door mijn gevoelens. De pijn die het brandende gevoel echter met zich mee geeft is wel hetzelfde als normaal, waardoor ik mijn kop een aantal keer schud en mijn blik verward en versuft rond laat glijden. Direct wanneer ik Memphis weer in het vizier krijg probeer ik mijn gedachten onder controle te houden, aan niets anders te denken dan de scheidingslijn tussen mijn emotionele kant en mijn kille kant, zodat er niets verkeerd over gegeven kan worden naar hem. Met mijn kleine, tengere, sneeuwwitte wolvenlichaam ben ik niet veel groter dan Memphis op dit moment is - terwijl hij nog steeds op zijn buik licht en zijn ogen op mij heeft gericht. Voorzichtig laat ik dan de verbinding tussen Memphis en mij openglijden, en stuur hem dan - licht verwijtend de volgende gedachte door; je wil het niet eens met me proberen... In mijn gedachten klinkt het niet harder dan een fluistering, maar de pijn en onmacht die erin liggen verstopt zijn overduidelijk te voelen. Niet veel later voel ik hoe er een beeld van Memphis en Aeowynn - die samen dicht tegen elkaar aan in de apotheker staan - uit mijn gedachten glipt en ook aan Memphis wordt door gegeven, waardoor er een zachte piep uit mijn keel ontsnapt en mijn oren zachtjes naar beneden zakken.

[Zal ik dit topic in de spotlight zetten want er zijn welgeteld nog maar 3 hunters die leven hahah]

Ich liebe dich 27.12.23

[Een paar hunters extra zou wel leuk zijn ^^ ]

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Scarlet

Ik keek toe hoe Aurora uit mijn ondertussen al zacht rijdende auto sprong en en ik glimlach. Ze mocht het jurkje van me houden. Ze stond er goed in. Ik had het denk ik het ooit te klein had gekocht. Daarbij draag ik niet vaak jurkjes. Ik had er misschien wel veel hangen, maar ik denk dat ze er eerder voor de sier in mijn kast hangen. Soms gaf ik zelfs kleren weg aangezien ik weet hoe zwervers zich voelen. Toen David en ik alleen waren hadden we nog niet door dat we zoveel geld hadden geërfd dus hadden we ook niet echt kleren.
    Toen ik een plekje had gevonden parkeerde ik zo dat ik zo snel mogelijk kon vertrekken als het hier uit de hand zou lopen. Hier lagen wel ergens reserve kleren in. Ik zette de muziek nog even harder en rookte mijn sigaret rustig op. Ik schonk Ro en Memphis even de tijd om te praten, maar niet te lang aangezien ik Memphis nog steeds niet helemaal vertrouwde. Ik smeed mijn sigaret op straat en zette de motor van mijn auto af. Ik duwde op het knopje waardoor mijn dak terug omhoog ging. Ik zucht zachtjes voordat ik uitstapte en mijn Audi R8 opslot deed. Ik neurie terwijl ik naar het huis begin te wandelen. Toen ik binnen kwam kwam ik Bonnie tegen in de keuken. Ik gaf haar een knuffel en ik wist toen dat zij wist wat ik van plan was te doen.
    'Liefje, je hoeft helemaal niet weg te gaan.' zegt ze en ik kreeg nog meer respect voor haar.
    Ik haal mijn schouders op en viste het briefje uit mijn broekzak en zeg:' Geef dit aan Memphis als ik vertrek. Ik wil je ook bedanken voor alles dat je gedaan hebt voor mij en als er ooit iets is wat ik terug voor je kan doen laat me het dan weten.'
    Ik gaf haar het briefje en gaf haar nog is een stevige knuffel. Ik pakte een appel voor ik naar de kelder loop waar Aurora en Memphis waren. Ik nam een grote hap en moest moeite doen om de appel niet in één keer op te eten. Ik had voor de hele dag niet gegeten. Ik liep juist de kamer binnen toen Ro begon te piepen en mijn eerste reactie was de appel hard naar Memphis zijn hoofd te gooien en te grommen. Ik was echt meer wolf dan een mens. Ik moest moeite doen om niet te veranderen, want eigenlijk wou ik geen tegen spraak hebben. Ik wist ook dat er verschillende emoties over mijn gezicht gleden. Eerst was er pijn om wat ik ging doen, daarna kwam er woede wegens Memphis omdat ik het gevoel had dat hij Ro had gekwetst en daarna kwam de alles verterende haat die ik voelde wegens iedereen. Ik zette automatische een dreigende stap naar voor ook al wist ik dat ik Memphis niet zo intimideren. Wat ik ook niet van plan was eigenlijk.
    'Wat heb je gezegd tegen haar?' schreeuwde ik half en was me ervan bewust dat mijn tanden bloot stonden. 'Ik ben het godverdomme allemaal beu Memphis. Ik weet dat je er niet aan kunt doen dat je een player bent en met alles wat tetten heeft aanpapt, maar godverdomme je kunt tenminste aan iemand anders zijn gevoelens denken! Ik had nooit in deze roedel moeten komen. Ik had je beter blijven afwijzen totdat ik weg zou gaan! Ik hoor niet in een roedel leven! En weet je dat je gezegd had je mijn broer wilt zijn? Wel, je bent mijn broer niet en dat zul godverdomme ook nooit zijn!' Ik kon er niet aan doen, maar ik stampte het salontafeltje kapot en bleef erop stampen totdat ik mezelf weer ondercontrole had. 'Ik koop je wel een nieuw.' mompel ik dan ligt hijgend terwijl ik kwaad kijk naar de restanten van het salontafeltje. Wat was ik blij dat ik Memphis niet had aangevallen, maar in de plaats dit salontafeltje. Daarbij kon hij er ook niet aandoen dat mijn verdriet in woede en haat was veranderd. Dat gebeurde te vaak naar mijn zin als ik mezelf niet kan beheersen.

[ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 16:57 ]

Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

[Ze zijn niet in de kelder, maar in de tuin.]

Memphis

Ik wacht geduldig tot Aurora veranderd is en de connectie tussen ons hersenen voel open glijden.
    "Je wil het niet eens met me proberen..."
    Ik jammer zachtjes en leg mijn oren plat op mijn kop als ik naast de woorden ook de gevoelens die erbij horen ontvang. Dat wilde ik nou juist vermijden, dat ze zich zo zou voelen.
    Voor ik er echter verder over nadenken, glipt een beeld van mij en Aowynn, dichter tegen elkaar staand in de apotheker, mijn gedachten binnen. Gezien het niet vanuit mijn ogen is, weet ik dat het een herinnering is van Aurora. Haar gepiep doet me weer even mijn blik afwenden. Op een langzaam tempo laat ik mijn eigen herinneringen naar haar hoofd vloeien. Hoe Aowynn vloekte dat ze het warm had en hoe ik een toneelstukje opvoerde om verder in de rij te raken en hoe trots ik me achteraf voelde om mijn acteerkunsten. Want dat was, een kleine opvoering, een rol. Wanneer ik me herinner hoe ik Aurora met Jack zag, voel ik weer een steek mijn hart doorboren, alsof iemand er net een ijspriem doorheen geramd heeft en er dan nog eens een flinke tik op heeft gegeven met de hamer. Ik probeer me niet uit het lood te laten slaan en laat de beelden van hoe ik Aowynn's been verzorgde naar Ro sijpelen met de bijhorende gevoelens; puur op de wonde gericht, arrogant omdat ik wel wist hoe het moet, mijn plan in het achterhoofd. Vervolgens geef ik mijn herinnering van eerder die dag, hoe ik Aurora verzorgde; ongerust, bang haar nog meer pijn te doen en gefocust op haar beterschap.
    Ik zucht even en kijk -voor zover dat kan- haar verontschuldigend aan als ik merk dat het recht in haar snuit was. Ergens in de verte hoor ik Scar razen, maar mijn aandacht ligt nu even volledig bij Aurora.
    "Ik ben bang," spreek ik haar toe, terugkomend op haar eerste gedachte. Heel even speur ik naar de anderen, want dit ga ik haar alleen vertellen als er niemand meeluistert. Wanneer ik zeker ben dat de kust veilig is ga ik verder. "Ik ben bang dat als ik een relatie aanga met iemand uit de roedel dat ik het zal verpesten met mijn eigen stomme gedrag. Ik ben bang om nog iemand te verliezen waarvan ik hou. Ik ben bang van-"
    "...En weet je dat je gezegd had je mijn broer wilt zijn? Wel, je bent mijn broer niet en dat zul godverdomme ook nooit zijn!" schreeuwt Scarlet.
    Nu gaat ze te ver. In een wip sta ik weer op mijn poten en wandel ik naar haar toe terwijl ze mijn salontafel aan het mollen is.
    "Oh, ben ik zomaar een lul die op alles dat leeft en vrouwelijk is kruipt? Hmm? Heb ik vandaag nog niet genoeg bewezen dat ik ook een andere kant heb? Moet ik er een tekeningetje bij maken dat die enkel voor jullie gereserveerd is? Of misschien dringt het gewoon niet in die dikke kop van je door dat ik respect voor jullie heb en niet als een of ander lustobject voor een nachtje beschouw! Weet je wat, Dakota, als je zo graag van me af wil, vertrek dan en bewijs dat ik gelijk heb dat ik geen enkele vrouw van me kan doen houden of op z'n minst kan doen blijven als ze dat wel doet!"
    Ik weet dat er uit mijn muil enkel gegrom komt en Scarlet bijgevolg de woorden die het moet voorstellen niet kan horen, nu ze nog in mensenvorm is, maar ik kan de furieuze gedachtenstroom niet tegen houden.
    Pas wanneer ik hijgend van woede tot stilstand ben gekomen, besef ik dat ik Scarlet zojuist heb aangesproken met de naam van mijn overleden zus. Jankend baan ik me een weg terug door de kelderdeur, naar buiten, voorbij Aurora, de hele weg achterwaarts tot ik achter het tuinhuis zit verscholen. Eenmaal ik zit, begint mijn lichaam te beven als een riet omdat de pijn, het verdriet en de woede teveel zijn om allemaal tegelijk te bevatten.
    Ik heb het verpest. Ik heb Aurora gekwetst, Scarlet haat me en de rest geeft niet eens genoeg om me om op tijd te komen of te horen wat ik te zeggen heb. Misschien zou Jack inderdaad een betere leider zijn. Al mijn goede bedoelingen hebben een averechts effect. Ik verdien de steun van mijn roedel niet en zij verdienen mijn macho-gedrag niet.
    Ik dwing mezelf weer overeind te gaan staan en zet het op een rennen. Tegen de tijd dat ik het einde van de tuin bereikt heb, heb ik zo'n snelheid dat ik met gemak over de manshoge omheining spring. In sneltempo ren ik het bos ik een luide huil mijn ziel laat bloot leggen. Ik hoef niet te twijfelen waar ik heen ga. Naar Canada, net de grens over, waar mijn vroegere ouderlijk huis zich bevindt. Cooper neemt het maar over, Jack desnoods. Het is duidelijk dat ze mij niet meer willen. Op automatische piloot laat ik mijn poten me verder en verder dragen, om nooit meer terug te keren als het aan mij ligt. Het is beter voor iedereen dat ik verdwijn.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Cyril Nightingale
    Katherine zei niets toen ik alles had uitgelegd. Het bleef een lange tijd stil, terwijl ik duizelig op de grond bleef liggen. Uiteindelijk vroeg ze of het al wat beter ging. Helaas duurde zoiets bij mij altijd lang. Ze snauwde nog iets naar iemand en verontschuldigde zich daarna.
    'Ik ook niet,' zei ik zacht toen ze zei dat ze niet van starende mensen hield. 'Maar ik ben niks anders gewend en volgens mij vond jij me aan het begin ook aardig interessant om naar te kijken.' Ze was ondertussen langs me komen zitten. Langzaam begon de duizeligheid weg te trekken en voorzichtig ging ik op de grond zitten. Zo bleef ik nog een tijdje zitten om vervolgens weer op het bankje te gaan zitten.
    'Het gaat weer,' zei ik. Katherine kwam weer langs me zitten en zo hebben we een hele middag gepraat over van alles en nog wat. Meisjes zijn daar heel goed in, zo te merken. Tegen etenstijd zijn we een frietje gaan halen bij de plaatselijke frietkraam. Hoe langer ik bleef, langzaam nam de rusteloosheid weer toe. Nu kon ik er niks meer aan doen. Ik voelde mijn mobiel trillen. Herinnering voor vanavond. Snel keek ik op mijn horloge.
    'Shit, is het al zo laat?' Vloekte ik hardop zonder nog op Katherine te letten en stond op. Toen ik omkeek of ik niets had laten liggen, zag ik haar zitten.
    'Sorry ik moet weg, ik ben al te laat.' Zei ik snel en greep mijn leren jas van het bankje om weg te gaan.
    'Sorry!' En ik begon te rennen. Ik had geen idee wat de kortste weg was of hoe ik daar überhaupt moest komen. Het duurde dan ook even voordat ik het gevonden had. Nu nog de achtertuin. Ik zag een zwarte wolf uit de tuin rennen. Iets in me zei dat ik hem achterna moest. Zonder na te denken over enige consequenties veranderde ik snel van richting en veranderde al rennend in een grote grijze wolf. Wacht! dacht ik in een hoop dat de zwarte wolf me zou horen. Op de een of andere manier voelde ik dat hij de alfa is, of was. Een zacht gejankt kwam uit mijn mond onder het rennen, gewoon om te laten horen dat ik onder hem stond. Ik had nog energie genoeg dus rende op volle snelheid achter hem aan om hem in te halen. In wolvenvorm voelde ik me altijd beter en dan had ik iets minder last van de ADHD. Ik was dan nog steeds wel hyperactief, impulsief en agressief, maar ik kon me al beter inleven in andere wolven en ik kon beter met andere communiceren. Ik had geen idee waar we naartoe gingen, maar ik moest hem in halen. Het duurde even, maar uiteindelijk rende ik langs de wolf. Wacht! Wat is er? Waarom is er geen meeting? Ik kon er slecht tegen als ineens alles was veranderd dus hij kreeg meteen een stroom vragen over hem heen in de hoop hem te kunnen stoppen.

Do it scared, but do it anyway.

Scarlet

Als ik opeens gejank hoor word ik stil en kijk ik toe hoe Memphis weg loopt achteruit. Er kwam een steek van pijn en verdriet toen ik hem zo zag en ik wist dat ik het niet kon verbergen. Het ergste was dat er iets naar boven wou komen, maar er kwam niks. Het leek alsof mijn geest het geblokkeerd had. Als ik Memphis niet meer zag veranderde ik automatisch en keek naar Ro.
    Het spijt me dat je dit moet meemaken, maar ik moet achter hem aan. Het is mijn schuld dat hij weg is gelopen. Ik mag mijn woedde niet op hem richten. Hij is een goede Alfa, Ro. Ooit zullen jullie misschien jullie tijd krijgen, maar dat is nu niet. Ik zal er volledig achterstaan. Blijf alsjeblieft hier en zeg tegen de andere dat er iets tussen is gekomen. Ik ga hem terug halen en ga dan zelf verdwijnen. Ik maak zijn leven al moeilijker dan het is, want ik heb de echte Memphis gezien vanochtend. Aurora, blijf alsjeblieft dat is het enigste dat ik vraag. Ik beloof je dat ik hem terug haal. Het is nu mijn beurt om achter hem te gaan. seinde ik naar haar voordat ik op een snel tempo begon te lopen.
    Wanneer ik bijna bij het bos ben hoor ik een hartverscheurender huil waarvan ik wist dat het die van Memphis was. Ik begon automatische sneller te lopen en probeer zijn geur op te vangen. Ik zou hem vinden. Het maakte me niet uit hoe, maar ik zou hem vinden. Dat was ik hem na alles wel verschuldigd. Ik ving zijn geur op en begin te lopen. Ik zou hem niet in kunnen halen, ik was niet de aller snelste, maar als hij ergens gaat rusten grijp ik mijn kans.
    Ik hoorde ook iemand iets zeggen tegen Memphis aangezien ik op hem geconcentreerd was.
    Ga naar de meeting, alsjeblieft? Aurora legt je alles wel uit. Dit is iets dat Memphis en ik moeten uitpraten. Ik haal je heus wel in Memphis.

Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

Aurora

'Ik ben bang. Ik ben bang dat als ik een relatie aanga met iemand uit de roedel dat ik het zal verpesten met mijn eigen stomme gedrag. Ik ben bang om nog iemand te verliezen waar ik van hou. Ik ben bang van -' Geconcentreerd luister ik naar de gedachten van Memphis, waardoor er stukje bij beetje en klein besef van de waarheid in mijn gedachten sijpelt. De beelden die hij me net had laten zien van hemzelf en Aeowynn hadden me pijn gedaan - en ik was het totaal niet eens met de bedoeling die hij daarachter had zitten, maar ik weet nu in ieder geval dat het niet echt is wat die twee hebben met elkaar. Diep in mijn gedachten komt het idee opzetten dat ik dan nog steeds wel een kans maak bij hem, maar dat druk ik direct weer de kop in; het mocht niet zo zijn dus het zal ook nooit of te nimmer gaan gebeuren. Enigszins geschrokken kijk ik vervolgens toe hoe Memphis langs me richting de deur schiet en in zijn gedachten razend tegen Scarlet begint te praten; wat ik allemaal nog kan horen omdat onze verbinding nog steeds open staat. Geschrokken van zijn harde woorden druk ik mezelf tegen de schutting, niet wetend wat ik zou moeten doen om ze allebei rustiger te krijgen. Vanuit het niets zie ik vervolgens Memphis voorbij sprinten, die zichzelf soepel af zet en zo de manshoge schutting over vliegt, waardoor ik een vragend gepiep uit stoot.
    Het spijt me dat je dit moet meemaken, maar ik moet achter hem aan. Het is mijn schuld dat hij weg is gelopen. Ik mag mijn woedde niet op hem richten. Hij is een goede Alfa, Ro. Ooit zullen jullie misschien jullie tijd krijgen, maar dat is nu niet. Ik zal er volledig achterstaan. Blijf alsjeblieft hier en zeg tegen de andere dat er iets tussen is gekomen. Ik ga hem terug halen en ga dan zelf verdwijnen. Ik maak zijn leven al moeilijker dan het is, want ik heb de echte Memphis gezien vanochtend. Aurora, blijf alsjeblieft dat is het enigste dat ik vraag. Ik beloof je dat ik hem terug haal. Het is nu mijn beurt om achter hem te gaan.
    De gedachten die Scarlet naar me toe stuurt helpen niets, ze maken me alleen maar verwarder en opnieuw piep ik vragend; tot ik door heb dat zij er net als Memphis ook vandoor is. Wankelend kom ik weer overeind op mijn poten en laat mijn kop flitsend rond gaan; weer was ik alleen en als ik ergens een hekel aan had - misschien wel bang voor was - wat het alleen zijn. Plotseling voel ik een woede stroom door mijn lichaam flitsen die ik al die jaren binnen in me heb gehouden, waardoor ik alle verbindingen open zet naar degene die het op dat moment kunnen horen.
    Je gaat er weer vandoor! Alweer! Je laat me weer achter! Net als iedereen!
    Als je verdomme meent wat je net zei dan ren je niet weg!

De luide grom die mijn keel verlaat, laat me de leegte rondom me weer opmerken, waardoor ik opnieuw een zachte piep uit breng.
    Alleen...
    Woedend verander ik binnen een paar seconden terug in mijn mensenvorm waardoor ik mezelf uitgeput in de bladeren op de grond vallen terwijl ik mijn hoofd in mijn handen neem en mijn lange krullen langs mijn gezicht naar beneden vallen. 'Niet nadenken Ro, je bent niet alleen, je bent echt niet alleen,' fluister ik zachtjes tegen mezelf terwijl ik zachtjes heen en weer begin te wiegen.

[ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 22:20 ]

Cooper

"Lunchen.. Natuurlijk, dat klinkt als een goed idee," brengt Ayla uit en ik kijk naar haar. Zou ze... iets vermoeden of zo? Ik bedoel- nou... ik moet toegeven, misschien is dat gevoel wat ik heb wel een gevoel dat voor haar is? Dat ik het daarom zei? "Ehm, zullen we..of wil je.. even naar buiten gaan?" Ik kijk naar Ayla en denk na.
    "Even naar buiten lijkt me wel fijn, weg gaan we nog niet," zeg ik zachtjes en ik lach even.
    Een onbehaaglijk gevoel komt mijn lichaam ineens binnen zetten. Ergens heb ik het gevoel alsof er iets niet pluis is, maar wat? Ik ga met een ruk overeind staan waardoor de stoel naar achter klapt, ik vang hem wel gelukkig nog net op tijd op. "Mag ik de rekening?" vraag ik ineens gehaast. "Ayla, trek je jas aan. Er is iets goed mis," zeg ik dan en verder vertel ik niets. De bediende komt aanzetten met de rekening, wat overigens uit maar twee drankjes bestaat, en ik betaal hem vluchtig. Vervolgens gris ik mijn jas van de stoel af en ik grijp Ayla haar pols beet. Veel verbaasde blikken zijn op Ayla en mij gericht als ik langs de tafeltjes snel en naar buiten ga.
    "Memphis..." zeg ik alleen maar en ik ren sneller. Ik heb Ayla nog vast aan haar pols. "We moeten naar zijn huis toe! Al denk ik dat hij daar al niet meer is..." zeg ik en ik ren iets minder snel omdat mijn lucht niet zo veel is als dat ik wolvelijk ben.

Ich liebe dich 27.12.23

Ayla

‘Even naar buiten lijkt me wel fijn, weg gaan we nog niet.’
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht waarop het benauwde gevoel iets afneemt. ‘Als het aan mij ligt niet, nee,’ reageer ik zacht. Op dat zelfde moment gaat Cooper plots rechtovereind staan, waardoor zijn stoel nog net niet achterover klapt en ik hem licht geschrokken aankeek. ‘Mag ik de rekening?’ vraagt hij dan gehaast, waarna een niet begrijpende blik op mijn gezicht verscheen. Had ik iets verkeerd gedaan of gezegd?
    ‘Ayla, trek je jas aan. Er is iets goed mis,’ zegt hij dan en bij het horen van de klank in zijn stem schiet ook ik direct overeind. ‘Wat is er mis?’ vraag ik hem zacht en kijk een keer vluchtig om ons heen, waarna de ober komt met de rekening. Onderzoekend en licht verbaasd kijkt hij van mij naar Cooper terwijl ik mijn jas van de stoel afhaal en hem zo snel mogelijk aantrek.
    Zodra Cooper de rekening betaald heeft en zijn jas van de stoel af heeft gegraaid pakt hij mijn pols beet, om me zo snel mogelijk het restaurant mee uit te trekken. Onderweg naar buiten negeer ik de verbaasde blikken van de andere gasten en richt de mijne zo stevig mogelijk op Cooper’s gezicht. Wat er ook ineens was, het had overduidelijk haast en ik hoopte maar dat het niks al te ernstigs was.
    ‘Memphis,’ hoor ik hem zeggen, iets wat mijn pas direct iets doet versnellen en ik mijn best doe zijn tempo bij te houden. ‘We moeten naar zijn huis toe! Al denk ik dat hij daar al niet meer is..’ Een geschokte uitdrukking verschijnt op mijn gezicht terwijl Cooper iets vermindert in snelheid. ‘Wat.. Hoezo niet?’ breng ik uit en trek hem op mijn beurt zo snel als ik kon met me mee. ‘We moeten veranderen,’ fluister ik dan, hard genoeg voor hem om het te horen. Het idee dat Memphis niet meer thuis was gaf me een onbehagelijk gevoel. Wat was er gebeurd? Had iemand hem iets aangedaan? Waarom was hij weggegaan?
    De vragen maakten een flinke warboel in mijn hoofd en met Jack ergens nog op de achtergrond voelde ik de paniek toenemen. ‘Zodra we bij het bos zijn, moeten we veranderen. Misschien pikken we iets op,’ breng ik uit en ren vervolgens zo snel als ik kon samen met Coop in de richting van het bos.

[Sorry ik was niet echt meer actief op Quizlet door problemen op school waardoor ik niet lang of niet op de computer mocht. Ik vraag me af hoe laat het momenteel is in het topic en wat er allemaal is gebeurt? Ik moest ook naar Aowynns thuis gaan?]

[Volgens mij is het rond 7 uur half 8 nu in het verhaal. Als je wil kun je je personage naar Aowynn sturen.
    Welkom terug iig, hopelijk gaat alles weer goed (; ]

[Het gaat al wat beter hoor. (;]

Damen Joey Dodger

Ik stap onder de douche vandaan nadat ik de kraan had dicht gedraaid. Dat had deugd gedaan na wat er gebeurt was met die wolf. Ik zucht zachtjes en begin mezelf af te drogen. Ik bond een handdoek rond mijn middel en liep terug naar mijn slaapkamer. Ik pakte een boxershort, zwarte jeans en een bordeaux t-shirt die ik nog niet had ingepakt en deed het rap aan. De handdoek stopte ik in een zak zodat ik die later kon gaan wassen. Ik liep naar de badkamer terug en legde met een hand mijn haar terug in model met een beetje gel. Ik pakte alle spullen die ik nog nodig had en liep terug naar de kamer om verder in te pakken. Ik was blij dat ik hier wegging. Nu was ik van mijn grootvader af die nog steeds niet gebeld heeft om los geld te betalen. Waarschijnlijk zal hij later bellen en dan kon ik zeggen dat ik hier als weg was. Dan moest hij wel iemand anders bellen.
    Wanneer ik gedaan heb met inpakken deed ik rap sokken, schoenen en mijn lerenjas aan. Ik pakte mijn koffers en keek voor de laatste keer rond in mijn appartement en liep dan vastberaden de deur uit, de lift in. Als ik buiten sta loop ik direct naar mijn auto toe en gooi mijn koffers in de koffer. Ik stapte in en startte mijn auto en begin rustig te rijden naar de stad waar ik moest zijn. Ik vraag me af hoe de wolven daar waren? Waren ze daar een echte hechte roedel of lagen ze constant in de clinché met elkaar? De wolven van hier waren geen echt roedel. Ze werkte niet samen en liepen ook altijd alleen rond in het bos, dus ik denk dat het niet erger kan.
    Toen ik in de fille stond maakte ik er een gebruik van en stuurde naar Aowynn: Ik ben over een half uur of één uur bij je thuis. Sta in een fille
    Ik zucht en zette de muziek harder zodat mijn gedachten niet de hele tijd alle kanten opsprong.
    Om kwart na 7 stond ik voor het huis van Aowynn. Ik stapte mijn auto uit en haalde nog rap een hand door mijn haar voor ik aan belde.

Memphis

Wacht!
    Ik grom even en heb enkele seconden niet door dat ik deze stem helemaal niet ken. Wanneer ik een blik achter me werp, zie ik een grijze wolf lopen. Dat is waarschijnlijk de nieuwe knul. Maar het zijn mijn zaken niet meer. Van zodra ik Cooper's connectie voel opengaan zal ik mijn leiderschap aan hem doorgeven. Misschien kan hij ze wel gelukkig maken, en ik weet dat hij graag Alfa wil zijn dus waarom zou ik hem dat ontzeggen als ik toch van plan ben weg te gaan.
    Wacht! Wat is er? Waarom is er geen meeting?
    Ondertussen heeft de nieuwe me in gehaald en rent hij naast me. Een grom van ontevredenheid verlaat mijn snuit. Niemand loopt naast me tenzij ík dat wil. Hij staat helemaal onderaan de rang, dus waarom in godsnaam zou hij naast me mogen rennen?!
    "Omdat er een andere Alfa komt!"
    Ik zet nog een tandje bij qua snelheid en weet hem al snel achter me heen te laten. Mijn neus werkt niet mee, maar mijn poten zijn mijn beste vrienden. Ik voel, eerder dan hoor, Scarlet ook naderen en snap er helemaal niks meer van. Ze wilde van me af, dus waarom komt ze dan achter me aan? Kan ik die wijven nou verdomme nooit eens een plezier doen?
    Ondertussen krijg ik Aurora's gedachten binnen en samen met mijn maag lijken mijn poten in de knoop te slaan. Blijkbaar kan ik zelfs mezelf niet eens meer vertrouwen. Ik struikel een keer maar rol gewoon door waardoor ik in een tiental seconden weer de grond onder mijn poten voel. Terwijl ik verder ren, gooi ik mijn kop achterover en huil. Waarom moet ik toch altijd mijn kleine Ro - nee, niet meer van mij- kwetsen? Cooper zal haar beter beschermen, haar beter kunnen helpen. Dat hoop ik maar tenminste.
    "Ik haal je heus wel in Memphis."
    Best. Maar ik ga het haar niet makkelijk maken. Om te vermijden dat ze via mijn hersenen beelden kan krijgen van waar ik me ongeveer bevind, sluit ik mijn ogen. Op puur instinct laat ik me leiden naar het huis waar ik vroeger woonde. Gewoon blijven rennen. Steeds maar verder, altijd maar door. En toch zit ontsnappen er niet in. Dat nooit. Stomme genen. Stomme moeder en vader. Stomme morsdode zus!
    Ik vertraag een beetje wanneer de wind verandert en ik weet dat ik het bos uit ben. Heel even blijf ik staan en open ik mijn ogen om me te kunnen oriënteren. Het is veranderd, maar ik herken het wel. Hoewel deze stad, het huis waar ik heen ga me niks te bieden heeft, zet ik het toch opnieuw op een rennen. Op Scarlet, die me waarschijnlijk op de hielen zit, na is Cooper de enige die er misschien aan zou kunnen denken van me hier te zoeken. En de kans dat hij dan werkelijk zou denken dat ik naar dit hellegat zou terug komen is kleiner dan miniem.
    Het duurt niet lang voor ik aangekomen ben op Piquet Drive 64. Ik ren de tuin in en wurm mezelf door het hondenluik in de achterdeur. Heel even kom ik vast te zitten, maar uiteindelijk bevind ik me aan de binnenkant van het huis. Omdat het eigendom van mijn grootmoeder is, is het niet verkocht nadat mijn vader de bak in draaide. Gepoetst is het sindsdien blijkbaar ook niet meer. Er hangen stofnetten aan het plafond en er hangt een vrij muffe geur. Ik voel mijn ademhaling versnellen terwijl de herinneringen me overspoelen.
    Ik verander terug naar mijn mensenvorm en laat een luide schreeuw aan mijn lippen ontsnappen. De buurtkinderen denken toch al dat het hier spookt, dus ik hoef me niet in te houden. Met een wazig zicht door mijn betraande ogen loop ik de woonkamer in. Vanuit mijn ooghoeken zie ik het familieportret hangen, met daarnaast een foto van Dakota in haar balletpakje. In een vlaag van woede ruk ik het stoffige kader van de muur en gooi het tegen de grond
    "Godverdomme, Dakota! Godverdomme!" schreeuw ik woedend, gebroken. "Het had jou roedel horen zijn en nu zit ik met de brokken! Ik ben hier helemaal niet voor gemaakt! Wie ben ik nou godverdomme om ze te leiden! Godverdomme!"
    Compleet buiten adem laat ik me langs de muur naar beneden zakken en voor het eerst sinds lange tijd laat ik mezelf toe te huilen als een klein kind. Ik neem de gebroken fotolijst in mijn handen en druk hem tegen mijn hart.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Aurora

Wanneer ik voorzichtig mijn ogen open dringt het keiharde feit bij me binnen dat de schemering begint in te treden en ik nog steeds - helemaal alleen - in de tuin van Memphis tussen de bladeren lig. Woedend klem ik mijn kaken op elkaar en krabbel halfjes overeind, waardoor er blaadjes uit mijn haren en van mijn jurkje naar beneden dwarrelen op de grond. Mijn handen worden als automatisch tot vuisten gebald wanneer ik niet alleen terug denk aan Memphis, maar ook aan Scarlet. Beide hadden ze me zo vaak beloofd bij me te blijven en me te beschermen, maar juist op het moment dat ik het het meeste nodig had - buiten het slagveld van de Wolven en de Hunters - gingen ze er allebei vandoor. De knop in mijn hoofd werd in een razend omgedraaid - alle emoties en gedachten werden naar de achtergrond gedrukt en ik voelde alleen nog maar de ziedende woede en de stekende pijn door mijn gedachten flitsen. Met een snelle ruk draai ik me om naar Memphis huis, waarvan de kelderdeur nog steeds open staat, en storm dan nietsziend van de woede naar binnen.
    'Aurora, meisje, rustig,' hoor ik Bonnie ergens in de verte zeggen - als ik in de keuken in verschillende laden sta te rommelen. Aurora, meisje, rustig, niemand kan je horen, hoor ik dan Jason's bekende stem zeggen in mijn gedachten; ergens uit een duister gat van mijn geheugen. Woedend druk ik de lade dicht, gris vervolgens de fles wodka van de tafel en ren vervolgens de deur uit - een verbijsterende Bonnie achter latend. Dit moment was echter niet het moment voor medeleven en liefde en al die zooi die daaromheen hing. Als niemand zijn beloften nakwam en zomaar kon wegrennen wanneer ze daar zelf zin in hadden, dan kon ik dat ook.
    De wodka brandt in mijn keel wanneer ik een aantal grote slokken achter elkaar neem en zorgt ervoor dat er tranen in mijn ogen komen, die ik woest wegveeg met mijn vrije hand. Binnen luttele seconden heb ik Scarlet's autodeur opengebroken met een simpele steen, waarna ik mezelf op de bestuurderskant laat glijden en met de contactsnoeren begin te rommelen. Nog geen minuut later hoor ik de auto brommend tot leven komen en grijns licht terwijl ik mijn vader kort bedank omdat ik vroeger altijd in de auto garage mocht kijken hoe hij zijn werk deed. Na nog een aantal grote slokken wodka naar binnen te hebben gekregen scheur ik gemakkelijk en soepel de parkeerplaats af - waarbij het even in me op kwam zetten dat Scarlet hem zo had neer gezet zodat ze snel weg kon. Met een paar snelle bewegingen heb ik ervoor gezorgd dat het dak van de auto langzaam naar beneden klapt en de muziek oorverdovend uit de boksen schalt.
    'We zullen eens zien wie er weg rent,' brom ik dan woedend, terwijl mijn voet het gaspedaal tegen de stoffen bodem van de auto drukt en ik binnen enkele minuten op de grote weg zit. Scarlet's gedachten waren voor het laatst hier geweest - de beelden uit haar gedachten had ik direct herkend, waardoor ik binnen een paar seconden parallel aan haar moest rijden. Was het even jammer voor haar dat ze d'r auto nooit meer terug kon zien, grinnik ik zachtjes in mijn gedachten, waarna ik nogmaals de fles aan mijn mond zet en het gaspedaal weer verder indruk. Het wegbord gaf aan dat het nog een half uurtje was naar de geboortestad van mijn moeder, de stad waar Memphis was geboren was op vijf minuten afstand en volgens mij kwam Cooper hier ook ergens vandaan. Luidkeels zing ik mee met de muziek, niet wetend waar ik heen ga, terwijl ik na een tijdje een paar vrijstaande huizen langs de weg zie verschijnen; samen met het blauwe zwaailicht van de politie. Mijn voet gaat als automatisch van het gaspedaal en terwijl ik de auto zachtjes uit laat rollen verschijnt er een grote grijns op mijn gezicht terwijl mijn ogen hol voor zicht uit kijken en ik de laatste slok uit de fles naar binnen giet.

[ bericht aangepast op 19 jan 2013 - 18:33 ]