• Weet iemand nog zo film als lord of the rings en de hobbit?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Eragon, Willow, uuuhhh
    Dat was het


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Fantasy?


    •*• Lululu •*•

    Eragon, maar de boeken daarvan zijn een stuk beter als de film. En Game of Thrones, maar dat is een tv-serie waarvan de boeken ook veel beter zijn als de serie. (': Verder.. the Chronicles of Narnia?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    De overgrote meerderheid van het fantasy genre na Tolkien lijkt heel veel op zijn wereld. Arrogante onsterfelijke elven met bogen, dwergen met baarden en bijlen... Westerse Fantasy leent een boel van hem, hoewel dat geloof ik minder word. En het is zeker niet zo dat ieder fantasy boek een kloon bevat van midden-aarde, in tegendeel.

    Boeken van Terry Pratchet, de Erfgoed serie, de Path of Shadow trilogie, de dwergen serie (van Markus Heitz) zijn allemaal goeie fantasy boeken.


    quidquid excusatio prandium pro

    Niet die net zo goed zijn :3


    Caution first, always.

    Beowulf ^^

    The Hunt from Gollum. Dat is een of andere namaak actie, geloof ik me te herinneren. Ooit gezien... jaren terug. hehe.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Als je de films cool vindt, raad ik je aan om Tolkiens boeken te gaan lezen. Buiten lotr en de hobbit heeft hij nog veel meer verhalen geschreven over Middle Earth. 't Is nogal lastig om een film te noemen die vergelijkbaar is met Tolkiens werk.


    i put the fun in funeral

    Troy,
    Robin hood,
    Kingdom of Heaven,
    Black Knight (middeleeuwse komedie, echt grappig),
    Season of the Witch (met Nicolas Cage! :D),
    Ironclad.

    Dit zijn gewoon wat middeleeuwse films. :)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Thanks. Boeken heb ik al. Ik kan wel even met lord of the rings boeken door


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    RainbowDash schreef:
    De overgrote meerderheid van het fantasy genre na Tolkien lijkt heel veel op zijn wereld. Arrogante onsterfelijke elven met bogen, dwergen met baarden en bijlen... Westerse Fantasy leent een boel van hem, hoewel dat geloof ik minder word. En het is zeker niet zo dat ieder fantasy boek een kloon bevat van midden-aarde, in tegendeel.

    Boeken van Terry Pratchet, de Erfgoed serie, de Path of Shadow trilogie, de dwergen serie (van Markus Heitz) zijn allemaal goeie fantasy boeken.


    Er zijn ook een aantal boeken van Terry Pratchet verfilmd, al denk ik dat de boeken te lastig zijn voor haar, op zo'n leeftijd. The color of magic, The hogfather, dat zijn enkele voorbeelden van de verfilmde boeken, maar ze duren nog best lang en er zijn dan ook vaak twee delen.


    Your make-up is terrible

    Ik lees alle boeken lord of the rings ook. Als je 10 bent. Kan ej beste goede boeken lezen. Ik ben niet zo als me klasgenootjes met hun grote letter boeken en 54 bladzijden.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    saphyra schreef:
    Ik lees alle boeken lord of the rings ook. Als je 10 bent. Kan ej beste goede boeken lezen. Ik ben niet zo als me klasgenootjes met hun grote letter boeken en 54 bladzijden.


    Terry Pratchett is toch even een ander niveau. Het komt ook door de humor die erin zit, de woorden die ze gebruiken. Het zijn niet eens perse dikke boeken hoor, maar je moet gewoon bepaalde dingen weten om het te kunnen snappen.


    Your make-up is terrible

    Ik ken scheld woorden hoor allemaal. Ik weet heel veel. Ik weet dingen die andere niet weten op me leeftijd. Dus geloof me ik kan alle boeken lezen.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Het gaat niet over scheldwoorden... Laat maar, ik heb er een hekel aan als kinderen van onder de 14 doen alsof ze heel volwassen zijn. Ga het dan maar lekker lezen, veel plezier.


    Your make-up is terrible

    Als je 10 bent ben je geen baby. Je kent me niet dus kan je ook niks over me zeggen. Als je me kende had je al snel van mening veranderd.
    Als jij er zo hekel aan ebt moet je ook niet tegen me in gaan.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.