• okeje, 2 vraagjes!
    1: wat is een template!?!?!
    2: wat bedoelen ze met eigen template!??!!? kan ik dat instellen ofzo!?!?!
    hopelijk krijg ik snel antwoord!!!!!!! dank jullie wel!!
    Xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 15:51 ]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    *Template
    Niet templage
    En verder, waarom zo veel uitroeptekens?
    En een template is een soort achtergrond voor op je profiel, je stories, je quizen etc. Ja, die kan je zelf instellen. Je hebt ergens een knopje waar je er één of meerdere kunt maken en dan kun je ze een titel geven. Bij je quiz, storie, etc. kun je dan instellen welke template je wilt gebruiken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Een template bedoel je? Een template houdt in dat je de achtergrondkleur, tekstkleur, linkkleur etc, van je pagina kan veranderen naar jouw voorkeur.


    The odds are néver in our favor.

    Onder "Creaties" > "Mijn Templates" kun je templates maken. Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat je de kleuren van bijvoorbeeld de tekst en de achtergrond op de pagina kunt veranderen. De gemaakte templates kun je vervolgens gebruiken bij quizzen of stories en je kunt er eentje kiezen voor je profiel bij instellingen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    okejh!!! dankjullie wel! this gelukt!
    xx


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Volgende keer eerst op de helppagina kijken, daar staat het antwoord ook. ;)
    > slotje


    Let the Night embrace you