• Beste vrienden,

    Mijn probleem is echter da ik redelijk verlegen ben.
    Als ik eens ergens ben, op school of in de bus, dan durf ik makkelijk tegen jonges praten, maar als ik een meisje wil aanspreken durf ik dit niet,... Ik word precies verlegen, ik snap zelf niet waarom?
    Kunnen jullie me tips geven?

    Alvast bedankt :D

    Ik ben zelf erg verlegen tegen iedereen. Ik heb helaas niet echt een goede tip, behalve:
    Jezelf een schop onder je eigen kont geven om toch te gaan praten :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Daemon schreef:
    Ik ben zelf erg verlegen tegen iedereen. Ik heb helaas niet echt een goede tip, behalve:
    Jezelf een schop onder je eigen kont geven om toch te gaan praten :Y)


    Jah ik probeer da soms, maar lukt niet altijd, meestal praat ik dan even, en meteen weg dan, :p

    Waarschijnlijk omdat meisjes je met een vreselijk keurende blik aan kunnen kijken. (cat)
    Niet bang voor zijn, we bijten echt niet! Alleen op momenten dat 't mag.(wbw)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2012 - 17:00 ]


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    Waarschijnlijk omdat meisjes je met een vreselijk keurende blik aan kunnen kijken. (cat)
    Niet bang voor zijn, we bijten echt niet! Alleen op momenten dat 't mag.(wbw)


    Nee hoor, ze kijken gewoon normaal, :p

    Op dit moment praat je toch tegen meisjes, Nice Beginning :3


    Tijd voor koffie.

    Je snapt je eigen probleem, dat is al íets! ^^

    Nee, maar tips heb ik niet echt, behalve het gewoon proberen. Of doen alsof het jongens zijn. x'D


    You are beautiful, you are love.

    Het leed dat meisjes heet, als je een jongen bent. Het leed dat jongens heet, als je een meisje bent :'D tenzij je op hetzelfde geslacht valt dan is het: het leed dat meisjes heet, als je een meisje bent. Het leed dat jongens heet, als je een jongen bent...
    Soit, mijn logica ook, niks van aantrekken verder xD
    Goh, echte tips heb ik niet helaas. Ik was vroeger ook echt heel verlegen tegenover jongens, maar dat is gelukkig gebeterd. Nu ben ik soms eigenlijk iets te sociaal en ja, dat is ook niet altijd even goed, want om de één of andere reden denken jongens dan algauw dat je interesse hebt xD
    Bij mij is het over het algemeen gebeterd toen ik in de horeca begon te werken en dus dagelijks mensen (en ook onwijs knappe jongens) moest aanspreken :'D Misschien gewoon een kwestie van oefenen en dus gewoon doen, i don't know.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik kan je niet helpen, ik ben verlegen tegen iedereen en word telkens knalrood. ><


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Hakuna schreef:
    Ik kan je niet helpen, ik ben verlegen tegen iedereen en word telkens knalrood. ><


    toch bedankt :d

    Daemon schreef:
    Ik ben zelf erg verlegen tegen iedereen. Ik heb helaas niet echt een goede tip, behalve:
    Jezelf een schop onder je eigen kont geven om toch te gaan praten :Y)


    Ja, nee. dat is niet zo gemakkelijk, geloof mij maar.
    Maar ja, ik ga veel liever om met jongens dan met meisjes inderdaad. Waarom, geen idee..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga ook gewoon om met jongens :3 Ze zijn aardig :Y) En ook met de jongen op wie ik een crush heb. En je weet niet hoe moeilijk is om met hem te gaan praten , ik schiet dan meestal in de lach. Maar ja. Gewoon proberen , meisjes hebben het er ook moeilijk mee (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    O wacht, misschien is het handig voor jezelf om te bedenken wáárom je het moeilijk vind om met meisjes te praten. Onzeker over uiterlijk / kom je niet goed uit je woorden of weet je überhaupt geen onderwerp om het over te hebben?
    Wat het ook is, het lijkt me handig voor jezelf om te weten, dan kun je misschien zelf al bedenken wat je er aan kan doen.


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    O wacht, misschien is het handig voor jezelf om te bedenken wáárom je het moeilijk vind om met meisjes te praten. Onzeker over uiterlijk / kom je niet goed uit je woorden of weet je überhaupt geen onderwerp om het over te hebben?
    Wat het ook is, het lijkt me handig voor jezelf om te weten, dan kun je misschien zelf al bedenken wat je er aan kan doen.


    Ik denk dat het vooral uiterlijk is, en bang om afgewezen te worden :)

    Als je bang bent om afgewezen worden :
    Ga dan niet gelijk naar het onderwerp liefde en bouw eerst vriendschap op :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik kan je jammer genoeg niet helpen. Ik heb net hetzelfde probleem :c


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”