• Weet iemand nog zo film als lord of the rings en de hobbit?


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    saphyra schreef:
    Ik ken scheld woorden hoor allemaal. Ik weet heel veel. Ik weet dingen die andere niet weten op me leeftijd. Dus geloof me ik kan alle boeken lezen.


    Hehe, sorry hoor, maar dat klinkt behoorlijk arrogant (aa)


    Aan niets denken is ook denken.

    saphyra schreef:
    Als je 10 bent ben je geen baby. Je kent me niet dus kan je ook niks over me zeggen. Als je me kende had je al snel van mening veranderd.
    Als jij er zo hekel aan ebt moet je ook niet tegen me in gaan.


    Dit moet gewoon even:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind ook arrogant als je over iemand praat van wie je die persoon niet kent .
    SecretDoorJe kunt niks over iemand zeggen als je haar of hem niet kent -_-


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    saphyra schreef:
    Ik vind ook arrogant als je over iemand praat van wie je die persoon niet kent .
    SecretDoorJe kunt niks over iemand zeggen als je haar of hem niet kent -_-

    Als je meer weet dat mensen van je leeftijd, moet je weten wat daar staat (cat).


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    saphyra schreef:
    Ik vind ook arrogant als je over iemand praat van wie je die persoon niet kent .
    SecretDoorJe kunt niks over iemand zeggen als je haar of hem niet kent -_-


    Maakt niet uit hoe je bent, het is onmogelijk. Je kan nog wel zoveel meer weten dan je leeftijdsgenootjes, maar je hersens zijn gewoon niet volgroeid waardoor je vooral in de rondte bazelt. Daarbij merk ik ook dat je écht niet luistert (of begrijpt) wat anderen tegen je zeggen op Q, om hoe je je gedraagt. Je gedraagt je trouwens als een typische 10jarige die denkt dat die meer heeft meegemaakt en dat je volwassener maakt. Nou, dank je hersens maar dat je nog altijd een onvolgroeid kind bent en dat voorlopig nog blijft.


    Your make-up is terrible

    saphyra schreef:
    Ik vind ook arrogant als je over iemand praat van wie je die persoon niet kent .
    SecretDoorJe kunt niks over iemand zeggen als je haar of hem niet kent -_-

    Lieve schat, SecretDoor zegt niks over jou en Nikki geeft je gewoon goed advies. Als je er niet naar wilt luisteren, moet je dat lekker zelf weten maar ze zegt het niet voor niks.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    SecretDoor Ik bedoel andere dingen er mee...
    Geen vakken en zo...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Nu mij de schuld geven nou ik ben niet de gene die begon hoor ik vroeg gewoon om films of boeken :S


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Slotje op aanvraag.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn