• Haii there.
    Ik heb mijn account vandaag gemaakt en ik plaats hier mijn 1D fanfictions op. Ik vroeg me af of jullie mijn eens willen lezen..
    Het is wel in Engels geschreven maar ik ben niet iemand die moeilijke woorden gebruikt (:
    Voeg me ook maar toe als vriend want die lijst is nog redelijk leeg haha!
    Ik zoek verder zelf ook Stories:
    Ik wil graag eentje van Harry Potter lezen en een van The Hunger Games.. liefst zeer goed geschreven maakt niet uit Nederlands of Engels (:
    Ik ben ook opzoek naar een Niam bromance fanfiction (;
    Als je een 1D fanfic hebt die echt de moeite waard is dan mag je het me ook laten weten maar ik kan je niet zeggen of ik het lees.

    Anyways.. hier is mijn verhaal



    Where dreams are made of ~ Niall Horan



    Melissa and her brother Harry move from Belgium to Ireland. There is where Harry auditions for X-factor and where Melissa meets Niall who also auditions for the X-factor. Will Niall and Harry get through the auditions? She really likes Niall but she soon knows that he’s dating another girl called Emma. Will they somehow get together or will she leave Ireland and never come back again?




    -Written in English
    -Love
    -Friendship
    -Dreams
    -One Direction bestaat/ bestaat niet/ ontstaat


    "Being single doesn't mean you're weak, it means you're strong enough to wait for what you deserve."

    Ik heb een HP verhaal, maar hij heeft al wel aardig wat hoofdstukken. ;)



    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?


    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik ben een storie begonnen met One Direction & Demi lovato

    Mischien wil je het wel lezen ?

    Problems - Demi Lovato & One Direction

    Ik zelf vind de inhoud best mooi.. Geen kapsones

    Als je hem gaat lezen...

    THANK YOU SO MUCH

    xEsmee


    @xEsmeeOfficial (cody simpson follows)

    Ik lees geen One Direction. Er zijn trouwens al 1000 van dit soort topics.


    Tijd voor koffie.

    Whispered words || ft. Niall Horan

    Can I ask you a question?
    Do you know the feeling when you say something to someone, and you didn't mean it?
    That feeling that can change your life.
    Those words.
    Those whispered words.
    I thought it was better for me. For us.
    But I thought wrong.
    I want to go back at that place. The same time.
    And then say those three little words




    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Ehm, lees je ook Onbekende Personen?


    26 - 02 - '16

    Suspicion || Hungergames


    Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?

    *Volledig Nederlands
    *Door SYNxGATES en ChocoChip

    Hier is een van The Hunger Games ^^

    Hii!
    Een vriendin van me heeft leuke stories over de onderwerpen die jij zoekt! Behalve de bromance.
    ALs je van Draco houd, is hier een fanfic.:http://www.quizlet.nl/stories/104412/you-and-me-draco-malfoy-love-story--afgelopen/
    Luna en haar zus Evana gaan naar zweinstein , maar wat als Evana gevoelens krijgt voor Draco? Iemand die haar zus zo hard pest?

    Hier haar verhaal over Rue van the hunger games, er is ook een vervolgje op!
    Dit gaat gewoon over kleine Rue.
    http://www.quizlet.nl/stories/104654/what-if-rue-survived-thg-finished/
    http://www.quizlet.nl/stories/106892/maybe-i-wont-be-so-lucky-this-time--vervolg-op-what-if-rue-survived-thg/

    En zou je misschien haar one d fanfic. willen lezen? Want ze vind het zo erg dat ze hier nog geen abo's op heeft buiten mij

    http://www.quizlet.nl/stories/107183/what-have-you-done-to-me-one-direction/

    Niall ligt in coma, en de tournee komt eraan! Gelukkig reageert hij goed op de aanwezigheid van Angela, zijn liefje;
    Angela vlucht weg van het verleden... Maar is ze snel genoeg?
    Heel veel drama, gevoelens en liefde.
    In het engels geschreven


    Why I call myself a bitch ? Try to talk shit about me, and you'll know

    Broken Minds - Harry Styles




    Jaren lang al wordt Grace gepest door Harry en zijn meelopers. Wanneer ze achter het schokkende geheim van Harry komt, en Harry achter dat van Grace, wordt alles opeens anders. Maar is anders wel goed genoeg?

    x Nederlands geschreven en gesproken.
    x Bevat gevoelige onderwerpen.
    x 16+ stukjes worden aangegeven.
    x One Direction bestaat niet.

    ik start binnenkort een hp fanfic, interesse stuur dan ff gb of pb : ')


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    ik heb 3 1D verhalen. 2 zijn afgelopen en de andere dat is een apart geval.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague