• Ja, mijn ouders. Mijn leven bestaat voor hun uit sporten (omdat ik moet afvallen) en school. Voor de rest bestaat er voor hun geen sociale leven (mijn sociale leven dus) of andere dingen. De eerste vraag die word gesteld als ik thuis kom is: Heb je huiswerk, begin je er meteen aan? Wanneer ga je weer sporten? Vanavond he?
    Het lijkt misschien niet zo erg maar dit breekt me echt. Ze geven gewoon om niets anders dan mijn school en uiterlijk, alsof die het allerbelangrijkste zijn in mijn leven. Ze geven in principe niet om mij.
    Heeft nog iemand dit? Want ik voel me ook weer zo'n ontzettend zeikwijf/huilbaby als ik dit aan vrienden ga vertellen...

    Edit: Ja alle ouders zeuren waarschijnlijk over school, dat is wel normaal. Maar die van mij zeuren, pushen, en geven om niets anders!

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 19:34 ]


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Je MOET afvallen van je ouders? Zoja, dan had ik allang gezegt dat ze hun kop moesten houden.

    Acceptance schreef:
    Je MOET afvallen van je ouders? Zoja, dan had ik allang gezegt dat ze hun kop moesten houden.
    Ik wil ook afvallen. Maar ik wil ook gewoon controle over mijn eigen leven hebben, dus ook over mijn lichaam.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Dat is echt erg ;s
    Ik heb dat met mijn moeder. Ze zegt niet dat ik MOET sporten of dergelijke, maar ze zegt wel snel dat ik weer 'verdikt' ben en wat minder moet gaan snoepen en minder gaan eten enzo. Dat is ook wel irritant.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ijn ouders zeuren ook altijd over school , ik doe echt zo mijn best , maar het is echt nooit genoeg (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mijn ouders zeuren over school.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Acceptance schreef:
    Je MOET afvallen van je ouders? Zoja, dan had ik allang gezegt dat ze hun kop moesten houden.

    the same here.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Acceptance schreef:
    Je MOET afvallen van je ouders? Zoja, dan had ik allang gezegt dat ze hun kop moesten houden.

    Ik krijg het ook continue te horen, not good for your selfesteem.
    Probeer er met ze over te praten misschien.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo moeten ouders niet doen man, ga naar de jeugdrechter ofzo?, ze mogen je niet zo behandelen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Tranquillity schreef:
    Dat is echt erg ;s
    Ik heb dat met mijn moeder. Ze zegt niet dat ik MOET sporten of dergelijke, maar ze zegt wel snel dat ik weer 'verdikt' ben en wat minder moet gaan snoepen en minder gaan eten enzo. Dat is ook wel irritant.

    Ja dat doet mijn moeder ook, gaat ze me in mn wangen knijpen zo :')


    -

    Ahw,dat is best wel kud.
    Mijn ouders zeuren ook nogal over school, en mijn houding. Dat ik teveel achter hyves,quizlet,msn,etc.zit.=.=
    Suc6

    Mijn pa is ook altijd heel erg van 'Zou je dat nou wel eten?' 'Waarom ga je niet sporten?' 'Moet je echt nog een bordje?' Vre-se-lijk. Mijn moeder doet dat gelukkig niet!


    Life is hard and then we die

    Laime schreef:
    Zo moeten ouders niet doen man, ga naar de jeugdrechter ofzo?, ze mogen je niet zo behandelen.

    Ik denk niet echt dat een jeugdrechter over zoiets zal een uitspraak doen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Genius schreef:
    (...)
    Ja dat doet mijn moeder ook, gaat ze me in mn wangen knijpen zo :')

    Haha, dat nog net niet bij mij. Maar ze ziet het ook steeds aan mijn gezicht dat ik 'verdikt' ben. En tsja, dan ga ik vermageren


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oh dat is zo irritant, mijn ouders waren ook zo controle achtig.

    Acceptance schreef:
    Je MOET afvallen van je ouders? Zoja, dan had ik allang gezegt dat ze hun kop moesten houden.


    Turn it up! *