• Ik weet niet of jullie het boek Divergent/Inwijding kennen - maar sinds ik het heb gelezen jeuken mijn handen om er iets mee te doen. Ik heb dan ook een verhaallijn uitgetypt en ben zelfs al voorzichtig begonnen, maar vraag me daarom af of het hier ook gelezen zou worden. Je hoeft het boek overigens niet te kennen om het te begrijpen: ik leg alles vrij gedetailleerd uit. Het is officieel een fanfictie, maar het zijn volledig onbekende personen en het gaat dan ook een vrij andere kant op met de hoofdpersoon. Ook als je het wel hebt gelezen is het alsnog iets anders.
    Hoe dan ook, als er interesse is op quizlet wil ik het hier best neerzetten.
    x


    Requiem for a dream

    Yes, heb dat boek en het tweede deel gelezen. En misschien dat ik een verhaal er over zou lezen, maar ligt wel aan de verhaallijn. Anyway, ik zou het gewoon doen als ik jou was!


    As travars

    toevallig
    ik wou net verwelken lezen, maar ik zou het wel lezen.
    dus waarschuw me <3


    Hell is empty..al the devils are here

    Ik heb de boeken niet gelezen, maar je verhaal klinkt interessant. Als je me zou willen waarschuwen als je begint :)


    Can't control my second personality

    het boek klinkt interessant...
    het ligt eraan wat zeg maar het genre en onderwerp wordt van je verhaal...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga een samenvatting maken voor de geïnteresseerden zodra ik het eerste hoofdstuk klaar heb. Dan kun je naar aanleiding daarvan beoordelen of het iets is wat jij graag zou lezen. x


    Requiem for a dream

    Het verhaal staat online onder de naam ‘Predators’ de eventuele lezers zullen er later nog wel achter komen waarom ik het zo heb genoemd, maar voor nu staat hoofdstuk één online. Het is geen spetterend begin vol actie maar voor de mensen die het niet kennen zodat ze er makkelijker inkomen. Het is voornamelijk bedoeld om het leven van de hoofdpersoon voor te stellen, rond hoofdstuk drie komt hier in ieder geval verandering in. Neem een kijkje, zou ik zeggen en als je het besluit te volgen: wacht vooral niet met je feedback.
    x


    Requiem for a dream