• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)

Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.

Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.

Rollen:

~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging doorxAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

[ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Mayari Rae Ellison.
    De jongen met de krullen leek het flikkeren op te merken, maar zei er niks over. Ik liep naar ze toe en zwaaide met mijn handen voor hun ogen. Blijkbaar was het nog steeds zo dat ze ons overdag niet konden zien. Dat moest ook betekenen dat ze onze stemmen alleen als een fluistering moesten horen. 'Haallooo.' zei ik op een zangerige toon in de oor van de krullenbol. 'Gezellig, nieuwe mensen.' ik heb een brede grijns op mijn gezicht, en ik hoop dat deze een beetje bang te maken waren.

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Jayden Ashton Henderson.

Ik keek naar Mayari en volgde haar uiteindelijk een stukje. "Schat, heb je zin om vanavond wat sloten te gebruiken?" vroeg ik grinnikend om vervolgens op een van de banken te gaan zitten. Ik wachtte rustig totdat het nacht zou zijn... Misschien liet ik af en toe nog wel iets gebeuren, maar het moest een dom ongelukje lijken.
    Natuurlijk, ik was af en toe een beetje overdreven door mijn trekjes door het homo zijn, maar verder viel het hartstikke mee en reageerde ik vrij normaal op alles. Tenzij mijn spelletje niet op mijn manier werd gespeeld... "Zo, eens zien wie dit zijn..." Eens wachten totdat ze hun namen zouden zeggen.

Kayleigh Rowena Kowed

Ik was een beetje door het huis aan het lopen. Ik hoorde de luide stem van Jayden. ''Bezoek!'' Ik keek even naar buiten. Jep, 5 jongens.
    Ik liep zo wel naar beneden. ''Komen jullie nog?'' hoorde ik hem daarna roepen. Ik zuchtte. ''Kom al.'' mompelde ik.
    Ik liep door de muur heen richting het geluid van zijn stem. Ik hoorde ook nog een hoge gil. Die denk ik van een jongen kwam.
    Ik zag Jayden al Mayari al staan. ''Hoooooiii.'' zei ik vrolijk.

[ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 12:14 ]

Do what people say you can't.

Louis Tomlinson.
    Ik wilden vragen waarom Harry voor een seconde stil bleef staan, maar ik vroeg me af of ik het wel wilden weten dus liet ik het hier maar bij. Ik volgde alle bewegingen die Harry maakte en uiteindelijk gaf hij me een dichte koffer terug. Ik beet op mijn lip en knikte. 'Misschien heb ik me een beetje aangesteld...' Grinnikte ik zachtjes, waarna ik vrolijk Harry's hand aanpakte en met hem naar binnen liep. Mijn koffer liet ik gewoon direct uit mijn handen vallen toen we binnen stonden en alweer iets vrolijker keek ik rond, voor zo ver wat ik kon zien.

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Harry Edward Styles
    Ik liet mijn koffer naast die van Louis vallen, maar hield nog steeds zijn hand vast. Ik hield van de aanrakingen van Louis. En het was maar goed ook dat ik hem nog vasthad want de rillingen gleden over mijn rug heen toen ik zachtjes een meisje hoorde fluisteren. Mijn onderlip trilde en met grote ogen keek ik naar Louis. Ik wilde hem niet bang maken maar dit maakte mij bang. "Zeg me dat je dat ook hoorde." Piepte ik zachtjes.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    Mijn ogen vergrote zich iets toen Harry me bang aankeek, ik beet op mijn lip en schudden mijn hoofd. 'Ik heb niets gehoord...' Misschien omdat ik iets te enthousiast was en er gewoon niet bij nagedacht had, of het was alleen voor Harry bestemd, maar dat klonk ook zo raar. Aan zijn hand trok ik Harry naar me toe en sloeg mijn linkerarm om zijn schouder heen. 'Ssh, rustig blijven, Hazza, het is vast niets...' Zachtjes cirkelde ik mijn vingertoppen rond op zijn schouders.

Mayari Rae Ellison.
    Ik grijnsde toen de jongen, wie dus Hazza genoemd werd, zijn onderlip begon te trillen. De andere jongen met de blauwe ogen en het bruine haar sloeg een arm om zijn schouder. Hmm, zo die ook bang te maken zijn? Ik liep naar de twee toe en ging tussen ze in staan. Als het goed is moesten ze nu wel wat voelen, aangezien ik half in ze stond. Dit keer zouden ze me ook beide kunnen horen. 'Boe. 'T wordt gezellig, denk ik, met z'n allen. Toch, Hazza?' zei ik op dezelfde, zangerige toon. Ik had mijn keuze al gemaakt, en mijn keuze was gevallen op de krullenbol. Tegen de rest van de geesten siste ik: 'Curlyboy is van mij.'

[ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 12:59 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Jayden Ashton Henderson.

Ik knikte naar Mayari. "Goed, ik neem streepjesshirt." antwoordde ik tegen haar, waarna ik mijn wenkbrauwen optrok. "Misschien moet je ze wel niet teveel laten schrikken, anders rent je Curlyboy gillend het huis uit." siste ik terug om vervolgens weer voor me uit te staren en op de klok te kijken. Kwart na twee, dit duurde me te lang...
    Serieus, als Mayari niet snel ophield was het spelletje gedaan en was ik mijn prooi kwijt. Dan had ik haar geestenleventje toch snel beëindigd hoor. Als ze het waagde om streepjesshirt te laten wegrennen had ik haar voor de tweede keer gedood. Niet dat ik haar al eens had gedood, maar je snapt het wel.

Louis Tomlinson.
    Harry had gelijk. Ergens op de achtergrond hoorde je zachte fluisteringen. 'Ik hoor het ook...' Mompelde ik zachtjes, waarna ik Harry mee trok naar de trap, zelf eerst ging zitten en hem bij me op schoot trok. Bijna had ik willen zeggen dat ik nu direct al naar huis wilden omdat ik het niet meer leuk vond, straks ging dit zo de hele tijd door... Mijn hoofd verborg ik in Harry's nek en met mijn rechterhand zocht ik zijn hand op, om die opnieuw vast te pakken en een zacht kneepje er in te geven.

Dennis James Daniels
    Ik lag verveeld op een van de bedden, boven in de slaapkamer van het verlaten huisje, toen ik plotseling Jayden door het huis heen hoorde schreeuwen. Eindelijk weer eens nieuwe mensen. Nu maar hopen dat er genoeg waren anders zou het weer op ruzie uitlopen. Niet dat ik bang was dat ik dan zou verliezen, maar het zou wel zorgen voor meer obstakels. Aan een harde meisjesgil te horen waren de mensen gearriveerd en was onder hen tenminste een meisje. Ik wilde net opstaan, toen er een jongen op de kamer verscheen. Hij had blonde haren, met donkere plukken, zijn ogen waren zeeblauw en hij was net iets kleiner dan ik was. Ik kon er niks aan doen, maar ik liet een goedkeurend geluidje horen en volgde hem met mijn ogen. Hij verliet de ruimte weer, dus stond ik op om hem te achtervolgen. Vlak voordat ik door de dichte deur wilde lopen, werd deze weer geopend en kwam er een andere jongen binnen, eentje die getint was met zwarte haren die overeind stonden in een kuif. Ook deze was aardig knap, maar ik besteedde er niet veel aandacht aan en vervolgde mijn weg naar de woonkamer. Daarbij moest ik door 2 jongens heen lopen die op elkaars schoot op de trap zaten. Ik bekeek ze even goed, maar daarbij liep ik wel door, ik hoefde toch niet bang te zijn dat ik tegen iets aan zou lopen. In de woonkamer zaten Jayden, Mayari en Kayleigh al. Grijnzend ging ik bij hun zitten. Zo te zien waren er vijf jongens -dus had ik het fout gehad over de meisjesgil, en was dat een van de jongens geweest. Voor ieder een.
    'Eindelijk,' zuchtte ik, terwijl ik me liet vallen op een van de stoelen naast de bank. 'Ik claim die blonde.' Ze wisten niet dat ik homo was, dat wist niemand, maar nu had ik toch geen andere keuze gehad.

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

[Ik zit bij Catherine dus pas om half vijf kan ik reageren]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

[Wat ik me afvroeg, de stemmen van de geesten zijn 's avonds/'s nachts gewoon normaal hoorbaar voor mensen, maar zijn ze ook zichtbaar of kun je dat zelf bepalen als geest? Ik zou me best wel dood schrikken als er opeens 5 'mensen' op de bank verschijnen vanuit het niets x'D]

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

2012Hangover schreef:
    [Wat ik me afvroeg, de stemmen van de geesten zijn 's avonds/'s nachts gewoon normaal hoorbaar voor mensen, maar zijn ze ook zichtbaar of kun je dat zelf bepalen als geest? Ik zou me best wel dood schrikken als er opeens 5 'mensen' op de bank verschijnen vanuit het niets x'D]

(Als geest ben je in de nacht gewoon zichtbaar, je zal als geest dus goed moeten opletten met wat je doet. ;p)

xAmore schreef:
    (...)

(Als geest ben je in de nacht gewoon zichtbaar, je zal als geest dus goed moeten opletten met wat je doet. ;p)

[Dus iedereen ziet alle vijf de geesten? :p]

Take me to wonderland

Harry Edward Styles
    Oke, ik wilde hier weg. Of toch niet, want ik weigerde Louis zijn schoot straks nog te verlaten. Ik kroop dichter tegen hem aan en sloeg de hand die hij niet vast had rond zijn middel. "Wat denk je dat het is?" Fluisterde ik zacht. Wat het ook was, ik vond het niet leuk. Mijn vingers kriebelde over Louis zijn shirt heen en ging wat beter zitten. Waarna ik mezelf opkrulden en mijn hoofd op zijn borstkas legde.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''