• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.


    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door xAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne

    'Ja, Niall. We weten het' klaagde ik tegen hem en ook ik kwam naast Niall staan. Met een zucht pakte ik de sleutel uit mijn zak, waarna ik de deur openmaakte en naar binnen stapte. 'Kijk eens aan. Nou hup, met die gitaar naar binnen' mompelde ik. Niall was leuk, maar ongeduldig en nogal... Tja, kinderlijk zou ik het maar noemen. Mijn hoofd draaide zich naar de anderen. 'Komen jullie?' vroeg ik' terwijl ik een hand door mijn warrige haar haalde. Dit zou nog eens een hele lange vakantie kunnen worden. Soms had ik een idee dat ik overdreef. Met het beroemd zijn, met al het geld. Alhoewel ik de eerste beste was die het minste kocht. Ik dwaalde weer eens af, niet? Mijn koffer had ik in mijn ene hand, met mijn andere hand nog steeds op de deur. Ik keek naar Louis en Harry, wachtend op ze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Sorry als het kort is, zit op iPod]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jayden Ashton Henderson.

    "Reageren jullie nog?!" schreeuwde ik naar de anderen, ook al had ik geen idee waar die rondhingen. Ik siste opnieuw, liet me van het dak afvallen naast de mensen en liep rondjes om ze heen terwijl ik zachtjes grinnikte. Het was zo grappig om te kunnen zien en doen wat ik wilde, aangezien ze toch amper iets van me merkten. Mijn oog viel op een jongen die op de schoot zat van een ander... Hm, zijn lichaam kon ik wel goed gebruiken. Het zag er nog redelijk goed uit. Zonder aarzeling stapte ik op hem af en bekeek hem eens goed. "Niet slecht voor zo'n druk persoon." zei ik, waarna ik zachtjes lachte en even de neiging had om de bel gewoon te laten rinkelen, maar dan zou ik ze weer afschrikken... Ik besloot om uiteindelijk gewoon het koffer van de jongen die op de schoot van de ander zat te laten openspringen terwijl ik in de lach schoot. Wat? Geesten mochten toch ook wel eens plezier hebben... Wij konden alles laten bewegen, maar het mocht geen leven bevatten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    'Ja, Niall. We weten het' klaagde Liam die naast me kwam staan. "Sorry, Li," zei ik met uidrukking op de 'i". Ik juichte zachtjes toen ik zag dat hij de sleutel uit zijn zak haalde en de deur opende. 'Kijk eens aan. Nou hup, met die gitaar naar binnen'mompelde Liam. Ik nam meteen mijn koffer en gitaar beet en liep naar binnen. "Liam, je bent mijn superhuman," riep ik hem nog na waarna ik meteen de trap op rende naar boven. Ik gooide mijn koffers naast één van de bedden en ging met mijn gitaar weer naar beneden. Mijn gitaar zou ik in de woonkamer op zijn staander zetten. Ik zou toch meer in de woonkamer zitten, dan boven.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 0:58 ]


    Take me to wonderland

    Louis Tomlinson.
    Zoals altijd was Liam diegene die de sleutel had, wat ik ook wel verwacht had. Net op het moment dat ik van Harry's schoot wilden opstaan en hem mee naar binnen trekken, vloog mijn koffer open. Een echte hoge meisjesgil verliet mijn mond en direct kneep ik hard in Harry's schouder. 'Hazza,' piepte ik zachtjes, terwijl ik met grote ogen naar mijn koffer bleef staren. Had ik dat ding soms niet goed dicht gedaan? Nee, toch? Een koffer kon niet uit zichzelf open springen... Dat was onmogelijk. Ik beet op mijn lip en slikte hoorbaar, waarna ik Harry aankeek. Een geluidje verliet mijn mond en mijn nagels boorde ik zacht in zijn vel, wetend dat hij het toch amper zou voelen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alix Danessa Lacey
    Ik sta op de plek waar ik bijna altijd sta als oppeens een jongensstem hoor die iets schreeuwt. Dan loop ik richting de deur naar buiten en hoor ik weer een jongens stem schreeuwen 'Reageren jullie nog?'.
    Ik zucht even en loop dan naar buiten. 'Jahoor, we reageren nog' beantwoord ik de vraag zonder dat ik eigenlijk weet wie de vraag nou stelde. Als ik even goed kijk zie ik dat het Jayden is die de vraag stelde., 'Oh, hi Jayden' zeg ik. Dan zie ik hoe Jayden een van de jongens zijn koffer open liet gooien. Ik lach even en zeg dan 'Dat is nou het voordeel van geest zijn, we kunnen alles wat we willen'.
    Ik kijk even naar de mensen die gearriveerd zijn, alleen maar jongens dit keer. Ik kijk dan even naar het huis en ik vraag me af waar de andere zijn.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2013 - 1:05 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik keek op toen ik een meisjesstem hoorde, die ik al meteen herkende. Alix, het meisje dat ik als een van de meesten hier mocht... Alhoewel, ik mocht bijna iedereen wel! Zolang ze mij maar niet in de weg liepen...
    "Hoi Alix." antwoordde ik, waarna ik grinnikte en mijn schouders ophaalde. "En het nadeel is dat ik niemand kan aanraken en al jaren geen koekjes meer kan eten. Seks hebben is ook al zo moeilijk als geest, tenzij ik tegen een bank schuur, maar dat is ook zo onhandig." zei ik tegen haar, waarna ik me op mijn hakken omdraaide en toekeek hoe de jongen angstig naar de koffer keek. Oeps, was ik iets te enthousiast geweest?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Ik had mijn armen om die van Louis heen geslagen en gaapte een keer. Ik wilde de jongen van me afduwen toen Liam de deur opendeed maar ik schok op toen Louis een gil slaakte en automatisch verstrakte ik mijn greep om zijn lichaam. Nu zag ik las dat zijn koffer was opengesprongen. "Meneer kan niet eens zijn koffer normaal dichtdoen." Grinnikte ik en drukten mijn lippen op zijn kaak. "Kom." Ik wiebelde even heen en weer met mijn benen en pakten zijn heupen vast die ik omhoog duwde zodat hij ging staan. Ik stond ook op en keek even onverschillig naar de koffer. Gelukkig was er niet zoveel uitgevlogen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik

    Ik was samen met Niall als een van de eersten binnen in het huis. Ik was nog maar net binnen of ik hoorde een hoge gil. Louis, dacht ik. Er was maar één iemand die zo kan gillen en dat was Louis. Ik zuchtte en nam mijn koffer mee naar boven. Eenmaal boven aangekomen zag ik Niall die zijn gitaar aan het uithalen was. Ik was doodmoe en plofte neer op het bed. Ik staarde naar het plafond waar wat stofwebben hingen. Ik wist niet wat ik van deze vakantie moest verwachten: Spannend, avontuurlijk? Ik wist het niet. Ik wist wel dat er geen meiden aan bod gingen komen want die waren hier nergens in de buurt te zoeken.
    Ik stond recht en pakte mijn koffer uit.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    [Vraagje: weten de rest van one direction dat Niall homo is ???]


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Mayari Rae Ellison.
    Ik hoorde een luide stem, die ik meteen als die van Jayden herkende. 'Bezoek!' riep hij. Ik liep door de muur naar buiten, en keek om de hoek van het huis. Vijf knappe jongens kwamen het pad op gelopen, en ik glimlachte. Jongens of niet, zo kon ik eindelijk reincarneren. Ik grijnsde, en terwijl ze naar binnen liepen liep ik terug door de muur. Iemand gooide een van de koffers open, en een van de jongens liet een hoge meisjesgil horen. Die viel af. De jongen bij wie hij op zijn schoot zat, drukte een kus op zijn kaak, waardoor ik even mijn wenkbrauwen optrok, en stond toen op om de koffer onverschillig te bekijken.Ik glimlachte, dat zag er al beter uit. Ik knipte even met mijn vinger, en ineens begon het licht te flikkeren. Ik trok mijn wenkbrauwen weer op, en leunde -voor zover mogelijk- tegen de muur aan, afwachtend naar hun reactie.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [idk, mag Niall zelf weten denk ik.
    Ze weten in ieder geval wel dat Harry Bi is ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een protesterend geluidje na Harry's woorden. 'Hij zat hartstikke goed dicht... Oke, misschien een beetje te vol, maar hij zat dicht. En hij kon niet open.' Ik glimlachte toen ik Harry's lippen op mijn kaak voelden, waarna hij zijn handen op mijn heupen zetten en me rechtovereind duwde. 'Jij mag 'm opnieuw dicht doen,' piepte ik zachtjes, terwijl ik achter Harry liep, met mijn handen aan zijn bovenarmen, voor geen goud dat ik dat ding aan ging raken. Ik wist echt honderd procent zeker dat ik 'm goed dicht had gekregen, anders was die onderweg toch ook al wel opengesprongen? Dat had niet van dat ene moment af hoeven te hangen dat ik hier liep. Over Harry's schouder keek ik naar mijn koffer, waarna ik hem nog dichter naar mijn koffer duwde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis duwde me naar zijn koffer en ik grinnikte ik wilde me net naar zijn koffer buigen, maar ik stopte toen ik het flikkerde licht zag. Ik wilde vragen of Louis het ook zag, maar die arme jongen zag volgens mij al spoken, door zijn koffer. Ik hield mijn lippen stijf op elkaar. Stopte de verloren spullen terug in de koffer en klikte het ding vast. "Kijk, niets aan de hand." Verzekerde ik Louis en duwde de koffer in zijn handen waarna ik de mijn oppakte, Louis zijn hand vastpakten en naar binnen liep.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [mijn topics]


    Do what people say you can't.