• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)

Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.

Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.

Rollen:

~ Niall James Horan. Nibug >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging doorxAmore.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Styles
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Elounor
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. xAmore
    ~ Dennis James Daniels. 2012Hangover

Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

[ bericht aangepast op 10 jan 2013 - 10:33 ]

Reading a good book is like taking a journey.

Harry Edward Styles
    "Ik ben heel slim." Protesteerde ik en trok mijn broek en onderbroek van mijn kont en stapte er uit. "Koud, koud, koud." Piepten ik en waggelde naar het bad om te voelen of de temperatuur goed was en om er sop in te doen. "Sop, sop, sop. Lekker veel sop." Het voelde een stuk rustgevender nu Louis en ik alleen waren, zonder al die enge mensen. Niet dat die me naakt hoefde te zien ook.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte en keek hoofdschuddend naar Harry. 'Je lijkt wel een klein kind, Hazza... Oh wacht, dat ben je ook.' Gauw trapte ik mijn broek van voeten af, om snel mijn boxer uit te trekken. Vrij direct liep ik naar het bad toe en stapte er in om mezelf onderuit te laten zakken. 'Eindelijk rust...' Een zuchtje verliet mijn mond en algauw had ik mijn ogen gesloten.

stay safe because I like being alive at the same time as you

Harry Edward Styles
    "Weet ik." Zei ik en lachte mijn tanden bloot. Ik liet mijn ogen even over Louis lichaam glijden toen hij in bad stapte en volgde snel zijn voorbeeld en ging tegenover hem zitten. "Lekker knus." Grinnikte ik en kietelde met mijn tenen langs Louis zijn bovenbeen. We pasten er echt maar net in met zijn tweeën. Mijn vingers liet ik door het sop glijden en met een glimlach keek ik naar de jongen tegenover me.

Louis Tomlinson.
    Een giechel verliet mijn mond en ik opende mijn ogen om direct in Harry's groene ogen te kijken. 'Ja, gezellig niet waar?' Een twinkeling verscheen in mijn ogen en ik voelde Harry's tenen bij mijn bovenbeen, grijnzend liet ik mijn handen onder water zakken waar ik zachtjes zijn tenen kriebelde. 'En, is je cola er al af, of moet ik de je daar nog bij helpen?'

Harry Edward Styles
    Ik giechelde even en bewoog met mijn voet toen Louis zachtjes mijn tenen kietelde. "Niet doen." Piepten ik en trok mijn schouders iets op en duwde mijn hoofd naar beneden. "Helpen!" Riep ik meteen toen Louis over de cola begon en stak mijn kin vooruit. "Kijk maar. Mijn handjes zijn verstoppertje aan het spelen, dus jij moet het wel doen." Ik ging snel op mijn handen zitten en wachten ongeduldig tot Louis in actie kwam. Ja, ik gedroeg me als een klein kind. Iets wat ik ook altijd zou blijven doen.

truefriendx schreef:
    Zayn Malik

Ze noemde Kayleigh. Ze bleek niet zo een type die hield van het flirterig gedoe, dus ging ik dit niet meer doen. Want ik wou haar niet irriteren.
    "Wat we hier gaan doen? Ik heb geen idee! Wat kun je hier doen? Niet veel zeker?!" zei ik terwijl ik zachtjes lachte.
    "Wat doe jij hier zoal?" vroeg ik. Ik had al van de andere 'onbekenden' wat opgevangen dat ze hier woonden dus ik dacht wel dat zij hier ook zou wonen, alhoewel ik haar echt nog niet had gezien sinds we hier waren beland. "Pfff, ik verveel me, ik wil wel iets doen maar ik weet gewoon niet wat!" zei ik toch nog redelijk verlegen.

Kayleigh Rowena Kowed

''Wat we hier gaan doe? Ik heb geen idee! Wat kun je hier anders doen? Niet Veel zeker?'' antwoordde Zayn. Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, hier is niet bepaald veel te doen. Vind ik.''
    ''Wat doe jij hier zoal?'' vroeg hij daarna. ''Ehm...'' hakkelde ik, ik kon niet gaan zeggen dat ik wachtte toto iemand hier kwam zodat ik zijn lichaam kon krijgen. ''Nou ehm.. Ik spook een beetje door dit huis. Opzoek naar nieuwe dingen. Samen met mijn andere 4 huisgenoten. Ze zijn allemaal erg aardig.''
    ''Pfff, ik verveel me,'' ging Zayn daarna weer verder. ''ik wil wel iets doen maar ik weet gewoon niet wat!'' Zijn stem kwam een beetje verlegen over.
    Ik dacht na. Wat konden we doen? ''Het is best donker aangezien het ook al wat aan de late kant is. Dus zeg maar iets. Mij maakt het niks uit.''

Do what people say you can't.

Zayn Malik

Kayleigh zei dat ze hier wat rondspookte samen met haar 4 andere vrienden die, volgens haar, heel aardig zijn.
    "Het is best wel donker aangezien het ook al wat aan de late kant is. Dus zeg maar iets. Het maakt mij niet uit." antwoorde Kayleigh toen ik zei dat ik me verveelde.
    Ik dacht na. Wat konden we hier nou doen? Tv-kijken? Slapen? Douchen konden we niet , want daar waren Harry en Louis als samen mee bezig.
    "Misschien kunnen we wat te eten maken en dan naar een film kijken ofzo...?" zei ik twijfelend terwijl ik in haar mooie ogen staarde.

Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte toen Harry expres op zijn handen ging zitten zodat ik zijn kin wel moest schoon vegen, niet dat ik daar enigzins problemen mee had, ik vond het eerlijk gezegd wel leuk als hij "zo" deed. Glimlachend pakte ik het washandje die op de wasbak lag en deed er wat zeep op, om vervolgens over Harry's kin te wrijven. 'Oogjes toe, Hazza,' als hij als een kindje behandeld wilden worden dan kon ik dat heel goed mee spelen. Ik schoof iets dichter naar hem toe, zodat ik wat beter grip had en klemde mijn andere hand vast aan de badrand.

Harry Edward Styles
    ik keek met grote ogen toe hoe Louis een washandje klaarmaakten en keek hem met pretogen aan toen hij mijn kin schoon maakte. Meteen kneep ik mijn ogen dicht en bolde mijn wangen automatisch wat. Ik wilde niet eens weten hoe mijn gezicht er nu uitzag. Ik voelde hoe Louis dichterbij kwam en stiekem haalde ik mijn handen onder mijn kond vandaan. omdat ik mijn ogen dicht had geknepen moest ik alles op de tast doen, maar gelukkig greep ik meteen goed naar Louis zijn zij en trok ik hem nog dichterbij. gewoon omdat het kon.

Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte zachtjes toen Harry direct deed wat ik vroeg, dus kon ik heel makkelijk met het washandje over zijn gezicht heen wrijven. 'Je mag je ogen pas open doen als ik het zeg, oke? Anders krijg je sop in je ogen...' Een klein geluidje verliet mijn mond toen ik Harry's hand op mijn zij voelde en hij me nog dichter naar me toe trok, glimlachend liet ik mijn hand los van de badrand, om zo zijn krullen uit zijn gezicht te wrijven en het washandje een paar keer over zijn voorhoofd heen liet gaan. Uiteindelijk liet ik het washandje in het bad vallen, pakte de sproeier er vanaf om deze open te draaien en snel sproeide ik alle sop van Harry's gezicht af. 'Je mag je ogen weer open doen.' Lief drukte ik een kusje op zijn neus.

[ik heb echt heel hard de neiging om ze gewoon te laten zoenen. maar ik weet het niet. ;x]

Harry Edward Styles
    langzaam opende ik mijn ogen weer en mijn gezicht trok even samen toen Louis zijn lippen op mijn neus planten en zachtjes giechelde ik. Ik had een hekel aan giechelen en toch deed ik het constant door Louis. langzaam liet ik Louis zijn heupen weer los en liet mijn vingertoppen door het sop gaan waarna ik ermee op Louis zijn borstkas begon te tekenen. ''Boo.'' zei ik zachtjes terwijl ik hem niet aankeek en me met een schuin hoofd naar zijn borst keek. ''Je bent lief.'' ik greep nog meer sop vast en blief het daarna in zijn gezicht.

[Die neiging heb ik ook gewoon de hele tijd. Haha.
    We zijn trouwens wel goed, hè, nu zitten ze in beide rpg's in bad :x]
    Louis Tomlinson.
    Ook ik giechelde zachtjes toen ik Harry's vingertoppen over mijn borstkas heen voelden. Het leek wel alsof ik een verliefd tienermeisje werd. Niet dat ik verliefd ben op Harry... Al hoe wel het af en toe wel zo leek. 'Jij bent liever, Hazza,' ik haalde een hand door zijn krullen, maar kneep deze direct samen toen hij wat sop in mijn gezicht blies. 'Harry Edward Styles. Fuck. You.' Met een hand veegde ik het sop uit mijn gezicht waarna ik zachtjes aan zijn krullen trok en hem pruilend aankeek. 'Foei,'

[oke, als het uitkomt ga ik het gewoon doen. fuck it. ;x
    hazza wil gewoon Friends with beneftis. haha oke ik ben slecht. i know. ;x
    haha ja daar dacht ik ook al aan. maar moet wel eerst even denken in welke ze nou hoe zitten enzo x'D]

Harry Edward Styles
    ik lachte hard en trok mijn neus iets op toen Louis aan mijn krullen trok. ''Doe dan.'' lachte ik uitdagend en gooide opnieuw sop in zijn gezicht. ik hield er zo van om me als een klein kind te gedragen. mijn tenen kietelde opnieuw Louis zijn bovenbeen. gewoon omdat ik niet stil kon zitten en het bad te klein was om mijn voet ergens anders te plaatsen. ik pakten weer een hand sop en legde deze op Louis zijn hoofd. ''Nu heb je een muts.'' lachte ik.

[We zijn gewoon te obsessed met Larry haha.
    Nee, dat is leuk juist en dan word Lou hopeloos verliefd op hem. :')
    Bij deze heb ik dat minder erg dan bij de vorige keer, toen ze in beide rpg's seks hadden, lol.]
    Louis Tomlinson.
    Mijn mond viel nog net niet open van verbazing. Had hij zojuist gezegd dat hij wel seks met me wilden? Ik beet op mijn lip en keek Harry aan. 'M-meen je dat?' Weer dat idiote gestotter. Dit is serieus de eerste keer dat ik in Harry's buurt stotter, dat heb ik nog nooit gehad. Nu dat Harry sop op mijn hoofd legde kon ik er wel om lachen want waarschijnlijk zag het er heel komisch uit. 'Sexy, niet?' Ik wiebelde uitdagend met mijn wenkbrauwen, maar faalde ontzettend omdat ik in de lach schoot.

[Top idee! dat word hem ;3
    ja, daar raakt eik ook contant in de war. waar ze nu wel hun kleding al uit hadden en waar niet. wie waar onderop lag. ;')]

Harry Edward Styles
    ik wilde Louis vragen wat hij bedoelde, maar al snel sloot ik mijn mond weer toen ik doorkreeg dat het om de seks ging, omdat hij zo begon te stotteren.
    even was ik uit het veld geslagen en wist niet goed hoe ik moest reageren. het was een grapje geweest, maar Louis zijn reactie liet me twijfelen. of hij moest zelf ook een grapje maken.
    ik besloot de veilige weg te nemen en het lekker overdreven te maken zodat als Louis anders zou reageren dan verwacht ik gewoon kon zeggen dat het een grapje was. zulke dingen deden we wel vaker.
    trok uitdagend mijn wenkbrauwen op. ''Heb je jezelf gezien Tomlinson. Kijk hoe hot je bent. iedereen wil wel seks met jou.'' ik liet mijn tenen nu over zijn bovenbeen glijden, maar ging verder naar boven dan eerst. ''De meest straight jongen op aarden zou nog gay van je worden.'' en ik beet speels op mijn lip terwijl ik hem strak aan bleef kijken met winkelende ogen.