• Hallo

    Je hebt toestemming om te beginnen met je gedichtwedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    Veel plezier
    Amused


    Regels:
    - Nieuwe gedichten inleveren
    - Geen plagiaat.
    - Geen vervelende opmerkingen over andermans werk
    - Dichten gebeurd in het Nederlands óf in het Engels
    - Je kan tot vierentwintig uur van tevoren uitstel vragen
    - Elke dag te laat is een punt aftrek.
    - De huisregels van quizlet.

    Jury
    1. Squib
    2. Elly4ever

    Deelnemers:
    1. Yoda - uitstel opdracht 2
    2. Carstairs - uitstel opdracht 2
    3. Hiddenrose
    4. Junns
    5. Pythias
    6. Gwenx1D
    7. ColdKreek
    8. Bernini - uitstel opdracht 2
    9. Coockies


    De prijzen zullen later bekend gemaakt worden

    Opdrachten:
    De opdrachten, inzendingen en beoordelingen worden in de story gezet. De eerste opdracht wordt bekend gemaakt als er voldoende leden zijn.

    De Story

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:36 ]


    Remember to be ridiculous.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Wauw Mitchell, it's just perfect.


    Wohow, dankje *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Zo mijne is ingeleverd. Ik zet hem hier ook neer, want wat heb je nou aan een wedstrijd als je andermans gedichten niet kunt lezen? Mijn woord was trouwens huilen.

    (...)


    Ohmy.
    Dit is echt prachtig.


    Miep

    Bernini schreef:
    (...)

    Ohmy.
    Dit is echt prachtig.

    Hihi, dankjewel! Mijn hoofd stond eindelijk toe om iets te maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Hihi, dankjewel! Mijn hoofd stond eindelijk toe om iets te maken.


    Er is echt maar één woord voor:
    Perfection.
    Had ik maar zo'n hoofd


    Miep

    Bernini schreef:
    (...)

    Er is echt maar één woord voor:
    Perfection.
    Had ik maar zo'n hoofd

    Hahaha, nou, vergeet niet ik ben ziek, dus het had beter gekund. Maar goed, ik ben er wel blij mee.
    Hoewel ik nu wel erg benieuwd ben naar Yoda's gedicht. Die word vast nog beter :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Hahaha, nou, vergeet niet ik ben ziek, dus het had beter gekund. Maar goed, ik ben er wel blij mee.
    Hoewel ik nu wel erg benieuwd ben naar Yoda's gedicht. Die word vast nog beter :x


    Dan vraag ik me af hoe je schrijft als je niet ziek bent. (:


    Miep

    Bernini schreef:
    (...)

    Dan vraag ik me af hoe je schrijft als je niet ziek bent. (:



    Fly, Child of Fire
    Spread your wings far and wide
    Be the master of the sky

    Leave your mountain cave
    Feel the mist on your wings
    Taste the freedom of the sky

    Let me hear your roaring voice
    Make those inferior humans scream
    We are the masters of the sky

    Don't keep your wings folded
    But fly, my child of fire
    Dragons rule the sky


    Het kan nog beter, maar goed.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 17:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)

    Het kan nog beter, maar goed.


    Je zit me echt jaloers te maken hier. Het is echt goed.
    Ga je er iets mee doen?


    Miep

    Bernini schreef:
    (...)

    Je zit me echt jaloers te maken hier. Het is echt goed.
    Ga je er iets mee doen?

    Misschien ooit een gedichtenbundel, als ze echt goed zijn, maar voor de rest nee. Ik weet wel dat een van mijn gedichten (The Secret) bij iemand op school hangt als het gedicht van het jaar ofzo. Ze vroeg of ze hem mocht gebruiken voor Engels en ja, zo gebeurde het :Y) Ik heb er een vage foto van, maar ik krijg nog een betere. Het probleem is dat het ergens hangt waar geen leerlingen mogen komen ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bernini schreef:
    (...)

    Dan vraag ik me af hoe je schrijft als je niet ziek bent. (:

    Amazing, snap je nu dat ik bang voor hem ben?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    Amazing, snap je nu dat ik bang voor hem ben?

    Sorry ladies, maar vergeet niet, Yoda is nog beter dan mij :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Sorry ladies, maar vergeet niet, Yoda is nog beter dan mij :Y)

    I'm sorry, but I agree that last thing $:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Madhouse schreef:
    (...)
    I'm sorry, but I agree that last thing $:

    Ik geef toch ook toe dat ze beter is? ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bernini schreef:
    (...)

    Je zit me echt jaloers te maken hier. Het is echt goed.
    Ga je er iets mee doen?


    En dit is nou de reden waarom ik niet mee doe :Y) van de gedichten van Mitchell en Sam krijg je een minderwaardigheidscomplex ;P

    Oromis schreef:
    (...)
    Misschien ooit een gedichtenbundel, als ze echt goed zijn, maar voor de rest nee. Ik weet wel dat een van mijn gedichten (The Secret) bij iemand op school hangt als het gedicht van het jaar ofzo. Ze vroeg of ze hem mocht gebruiken voor Engels en ja, zo gebeurde het :Y) Ik heb er een vage foto van, maar ik krijg nog een betere. Het probleem is dat het ergens hangt waar geen leerlingen mogen komen ;p


    Dat is vet hè? Als je gedicht op een school hangt ^^ ik heb meegedaan met doemaardichtmaar wedstrijd, ik weet niet of je die kent? Anyway. Daar zat ik bij de beste 10 van Nederland en België :3 en daarom is er bij mijn gedicht een poster gemaakt van de kleinkunstacedemie van Groningen. En die hangt in mijn Nederlands lokaal (:



    Gheheh, en ik weet het, ik zit niet in de wedstrijd, maar lees wel de gedichten ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Dat is vet hè? Als je gedicht op een school hangt ^^ ik heb meegedaan met doemaardichtmaar wedstrijd, ik weet niet of je die kent? Anyway. Daar zat ik bij de beste 10 van Nederland en België :3 en daarom is er bij mijn gedicht een poster gemaakt van de kleinkunstacedemie van Groningen. En die hangt in mijn Nederlands lokaal (:



    Gheheh, en ik weet het, ik zit niet in de wedstrijd, maar lees wel de gedichten ^^

    Ja, echt heel vet. Geeft me een heel goed gevoel. En wat leuk zeg zo'n wedstrijd. Ik ken ze wel, maar ik kan in de meeste niet mee doen, omdat ik te oud ben ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.