• Niemand had gedacht dat het zover zou komen, dat alles zo zou eindigen. Niemand had verwacht dat zij zouden komen.
    Ze zijn duizenden jaren verborgen gebleven voor de mensheid, en zelfs voor de bovennatuurlijken onder ons. Ze hebben zich ontwikkeld, ze hebben zich voortgeplant, en ze hebben een nieuwe soort gecreërd. Ze zijn oncontroleerbaar, het geheime wapen.
    Maar ze zijn niet onsterfelijk of onverslaanbaar. Een groep jonge bovennatuurlijken van de generatie Quertz kan ze stoppen, maar dat weten ze zelf nog niet.
    Ze hebben elkaar nog niet eens ontmoet.

    __________________________________________________________________________________________________________________________

    Eyy!!

    Ik heb rollen nodig voor mijn nieuwe story!! Het moeten jongens en meisjes van een jaar of zestien, zeventien zijn. Ze hebben allemaal bovennatuurlijke krachten en ze horen bij de slechte kant of de goede kant.
    Nu de soort bovennatuurlijken waaruit je kan kiezen:

    - Vampier (Deze vampieren worden geboren als een vampier, en als ze genoeg bloed krijgen groeien ze door tot hun achttiende, dan zijn ze volgroeid en worden ze onsterfelijk)
    - Engel (Ze worden zonder vleugels geboren, maar rond hun veertiende word duidelijk wat ze zijn en worden ze weggehaald bij hun familie, om dat ze als ze niet goed worden opgevoed, mensen eten. Ze hebben allemaal een speciale kracht die zowel goed als slecht kan worden gebruikt)
    - Geest (Eigenlijk normale mensen, maar ze kunnen onzichtbaar worden/ door muren lopen en iemands lichaam helemaal overnemen, met gedachten
    en gevoelens erbij)
    - Heks (Hebben allemaal een specialiteit, niet vergeten te vermelden ^^)
    - Elfen (Magische wezens met invloed op de elementen. Allemaal hebben ze een grotere kracht in een element (Water, Aarde, Vuur, Lucht en Geest) en ze kunnen heel klein worden. Elfen komen uit een ei en hebben net als mensen een natuurlijke familie)
    - Jagers (Mensen die kunnen aanvoelen als er magische wezens in de buurt zijn. Worden meestal als slecht gezien, maar ze kunnen goed van pas komen. Het zijn eigenlijk geen Magische wezens, maar ze worden wel zo gezien.)
    - Drakenrijders (Een van de Magische wezens (Vampier/Engel/Elf enzv.) die vanaf het begin van zijn leven al goed met dieren om kan gaan. Hij/zij word dan opgeleid om een drakenrijder te worden, en dan verliest hij op jonge leeftijd al zijn andere krachten die hij zou hebben.
    - Vags (Een Vag is een mix tussen een Vampier, een Engel en een Geest. Hij is drie keer zo gevaarlijk als een van hen en niet onder controle te houden. Je ziet ze nooit als een Goede, omdat ze mensen leegdrinken en ze daarna opeten. Hij heeft de krachten van alle soorten.)

    Hieruit kun je dus kiezen ^^ *Let op, Vags zijn alleen slecht*

    Hier is het lijstje wat je moet invullen:

    Volledige naam:
    Leeftijd + verjaardag:
    Soort:
    Eventueel specialiteit/element:
    Kant (goed/slecht):
    Uiterlijk (foto+korte beschrijving):
    Karakter:
    Achtergrond:
    Waarschuwen als de Story begint:

    Ik hoop dat jullie het in willen vullen ^^ Ik heb er zo'n zestien nodig :)
    Het zou fijn zijn als de soorten en kant een beetje verdeeld zijn, zodat er wat meer gelijkheid is. De personages komen ook allemaal op de Story, dus er moet een foto bij. Ik kies niet de eerste, maar de beste als er meerdere mensen een ding nemen (bijvoorbeeld 5 goede vampieren, dan kies ik 1 of 2 besten)
    Hope You Like It ^^

    Bluez

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 12:51 ]


    Dreaming without~

    Volledige naam: Rosalina Arwen Wood
    Leeftijd + verjaardag: 17, 15 december 1996
    Soort: Engel
    Eventueel specialiteit/element: ze kan vuur besturen.
    Kant (goed/slecht): goed
    Uiterlijk (foto+korte beschrijving):


    Karakter: Ze is nieuwsgierig en vastberaden. Ze wilt altijd alles weten en is ook leergierig. Ze is dapper als het erop aankomt. Maar bij jongens is ze heel verlegen. Ook is ze een beetje bang voor het donker.
    Achtergrond: ze was bij haar ouders weggehaald, natuurlijk omdat ze een engel is. Eigenlijk is ze daar heel boos om en wilt terug naar haar familie.
    Waarschuwen als de Story begint: JA!!!


    Hell is empty..al the devils are here

    ik vind de achtergrond van mijn personage niet zo goed
    dus alvast sorry daarvoor, ik kon niks bedenken

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 19:23 ]


    Hell is empty..al the devils are here

    aquafresh schreef:
    ik vind de achtergrond van mijn personage niet zo goed
    dus alvast sorry daarvoor, ik kon niks bedenken


    Is niet erg, je personage is heel leuk ^^


    Dreaming without~

    Bluez schreef:
    (...)

    Is niet erg, je personage is heel leuk ^^


    Bedankt (flower)
    dat is lief!!


    Hell is empty..al the devils are here

    Volledige naam: Britt Anna Wright
    Leeftijd + verjaardag: 16, 27 mei
    Soort: Elf
    Eventueel specialiteit/element: Gedachten lezen
    Kant (goed/slecht): Goed
    Uiterlijk (foto+korte beschrijving):

    Britt is 1.68m. Ze heeft lang stijl bruin haar en fel blauwe ogen.
    Karakter: Britt is vrolijk en druk. Ze houdt veel van praten en doet dat dan ook veel. Ze is niet heel slim en kan niet heel goed omgaan met haar gave. Ze kan snel boos worden als iets niet lukt, maar ze kan dan ook heel snel weer vrolijk worden.
    Achtergrond: Britt is een meisje dat niet graag alleen is. Haar familie is daardoor ook heel belangrijk voor haar. Ze woont samen met haar vader en moeder en haar kleine zusje van 10.
    Waarschuw me graag als de story begint (:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 9:14 ]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ruexx schreef:
    Volledige naam: Britt Anna Wright
    Leeftijd + verjaardag: 16, 27 mei
    Soort: Elf
    Eventueel specialiteit/element: Gedachten lezen
    Kant (goed/slecht): Goed
    Uiterlijk (foto+korte beschrijving):

    Britt is 1.68m. Ze heeft lang stijl bruin haar en fel blauwe ogen.
    Karakter: Britt is vrolijk en druk. Ze houdt veel van praten en doet dat dan ook veel. Ze is niet heel slim en kan niet heel goed omgaan met haar gave. Ze kan snel boos worden als iets niet lukt, maar ze kan dan ook heel snel weer vrolijk worden.
    Achtergrond: Hebben de elfen eerst ook ouders of zijn ze gewoon al hun hele leven alleen?
    Waarschuw me graag als de story begint


    Goede vraag, kzal het er zo bijzetten. Maar elven (deze dan) komen uit een ei ^^ Die word gelegd door hun moeder, dus ze hebben wel gewoon een familie.
    I like Britt ^^


    Dreaming without~

    Oké, ik zal mijn ppersonages dalijk ook even voorstellen. Ik heb er nog nodig, dus blijf vooral bedenken ^^


    Dreaming without~

    Naam: Kayle Finn Dust
    Leeftijd: 17, 19 Januari
    Soort: Vag
    Specialiteit/element: Hij kan makkelijk de emoties van mensen lezen
    Kant (goed/slecht): slecht (6)
    Uiterlijk: foto + korte beschrijving;



    Kayle heeft bruin haar, bruine ogen en een lichtbruine huid^^
    Karakter: Kayle is sluw, slim en nooit tevreden met zichzelf. Hij vind dat hij altijd beter kan, en dat word ook van hem verwacht. Ondanks dat is hij graag aardiger dan gemeen, en haat hij het dat hij niet zonder mensen kan. Hij zou zichzelf liever onder controle willen houden, maar dat is onmogelijk, dus is de ondergrond de beste kant voor hem.
    Achtergrond: Kayle is gecreërd door Frose, een "gekweekte" Vag die nieuwen maakt. Hij is nog maar een paar jaar in de ondergrondse nadat hij is meegenomen om veranderd te worden. Ergens mist hij nog steeds zijn tweelingzus Lya, al weet hij niet echt meer iets over hem. Hij is als een van de weinigen meest Engel.

    Maan: Dace Mory Kylemann
    Leeftijd: 18, 24 maart
    Soort: Jager
    Specialiteit/element: Ze kan ongeloofelijk goed horen, beter dan de meeste Jagers :)
    Kant: goed (A)
    Uiterlijk+ foto:



    Dace heeft blond haar en scherpe ogen waar ze alles mee ziet ^^
    Karakter: Dace is een lief, stil meisje met een passie voor Jagen. Ze is nu al, ondanks haar jonge leeftijd, full-time jager en ze geniet ervan. Ze speurt de Ondergrondsen allen op, en levert zedan uit aan de andere jagers, omdat ze liever geen doden op haar geweten heeft staan, ook al is ze een Jager.
    Achtergrond: Dace is op haar veertiende begonnen met de opleiding tot jager, en ze is vorig jaar afgestudeerd. Sindsdien woont ze samen met haar 2 beste vriendinnen in een huisje aan de kust.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 18:51 ]


    Dreaming without~

    Volledige naam: Dewyn Patrick Greenfield
    Leeftijd + verjaardag: 19 18 juli
    Soort: Geest
    Eventueel specialiteit/element: Hij kan het lichaam van andere manipuleren zonder zichzelf te verwonden
    Kant (goed/slecht): goed
    Uiterlijk (foto+korte beschrijving):


    Dewyn heeft haar dat vrijwel wit is van kleur. Hij is ongeveer 1,80 lang en heeft bruine ogen.
    Karakter: Dewyn is een jongen die erg rustig is. Hij valt niet snel op en dat vindt hij zelf heel fijn. Dewyn kan snel vrienden maken, maar is nooit echt "close' met ze. Hij helpt graag anderen mensen met problemen of slechte gebeurtenissen. Dewyn is erg vriendelijk, maar kan nog wel eens schuw uit de hoek komen, dit zorgt er vooral voor dat hij niet veel contact heeft met anderen.
    Achtergrond: Dewyn komt uit een klein gezin hij heeft nog een zusje van 10 thuis. Dewyn kwam erachter dat hij deze krachten had toen hij al jong was. (ik weet niet of ze persé dood hoeven te zijn :'D)
    Waarschuwen als de Story begint: ja graag


    Can I ask? Your true face...What kind of face is it? I wonder...The face under the mask...Is that your true face?

    XblackXnekoX schreef:
    Volledige naam: Dewyn Patrick Greenfield
    Leeftijd + verjaardag: 19 18 juli
    Soort: Geest
    Eventueel specialiteit/element: Hij kan het lichaam van andere manipuleren zonder zichzelf te verwonden
    Kant (goed/slecht): goed
    Uiterlijk (foto+korte beschrijving):


    Dewyn heeft haar dat vrijwel wit is van kleur. Hij is ongeveer 1,80 lang en heeft bruine ogen.
    Karakter: Dewyn is een jongen die erg rustig is. Hij valt niet snel op en dat vindt hij zelf heel fijn. Dewyn kan snel vrienden maken, maar is nooit echt "close' met ze. Hij helpt graag anderen mensen met problemen of slechte gebeurtenissen. Dewyn is erg vriendelijk, maar kan nog wel eens schuw uit de hoek komen, dit zorgt er vooral voor dat hij niet veel contact heeft met anderen.
    Achtergrond: Dewyn komt uit een klein gezin hij heeft nog een zusje van 10 thuis. Dewyn kwam erachter dat hij deze krachten had toen hij al jong was. (ik weet niet of ze persé dood hoeven te zijn :'D)
    Waarschuwen als de Story begint: ja graag


    Thanx!!! :D
    Nee, ze ze hoeven niet dood te zijn ^^


    Dreaming without~

    Anyone?? :)


    Dreaming without~

    Ik vul wel wat in ^^


    To live is to fight ~ Shinku

    Volledige naam: Rin Mayako Uzename
    Leeftijd + verjaardag: 17, 15 maart
    Soort: Heks
    Eventueel specialiteit/element: Hallucinaties. Ze kan je zo levensecht laten hallucineren dat je denkt dat je verwond wordt, en je lichaam dus ook echt beschadigd raakt. Ze stopt je in een soort levende nachtmerrie.
    Kant (goed/slecht): goed
    Uiterlijk:


    Rin heeft zwart, krullend haar met rode high-lights. Ze heeft donker bruine ogen. Ze is 1.71 m. lang. Rin houdt van vrolijke en aparte kleding.
    Karakter: Rin is een avontuurlijk en dapper meisje. Ze heeft een hekel aan normaal dagelijks leven en wil het liefst in een film leven. Dit maakt haar een beetje een dromer. Ze heeft dus ook een behoorlijk grote fantasie. Desondanks weet ze goed fantasie en realiteit te onderscheiden. Rin kan haar melige buien hebben, maar wanneer ze serieus moet zijn, is ze dit ook. In nood situaties is ze praktisch en heeft ze een snel en goed denkvermogen. Ze kan goede strategiëen uitstippen en is beschermend naar anderen toe. Ze oppert zichzelf liever op, wetende dat anderen veilig zijn. Ze komt altijd op voor haar vrienden en is erg trouw. Rin is wel een behoorlijk heethoofd die snel kwaad/ geïrriteerd is. Ze is nogal koppig en eigenwijs. Als ze eenmaal een besluit heeft genomen valt ze amper om te praten en houdt ze goed vol. Rin is een lijders-type en mensen vinden het fijn om haar te volgen. Dit kan komen omdat ze juist in spannende situaties hoor hoofd wél koel weet te houden en logisch weet te denken. Rin gaat ruzie niet uit de weg en houdt wel van een beetje actie.
    Achtergrond: Rin's ouders zijn altijd weg. Ze werken enorm veel, en verdienen redelijk weinig. Hierdoor moet Rin altijd passen op haar jongere broertje, Kaito (14), en haar zusje Saya (11). Dit zorgt ook voor Rin's beschermende eigenschappen. Aan de andere kant ergert ze zich er wel aan dat ze altijd de volwassene moet zijn en dus nooit een beetje een spannend en interessant leven kan lijden. Desondanks houdt ze erg veel van haar broertje en zusje. Met haar ouders heeft ze een erg slechte relatie. Ze verwijdt het hen nogal dat ze er nooit zijn.
    Waarschuwen als de Story begint: Ja heel graag, hij klinkt cool ^^


    To live is to fight ~ Shinku

    Volledige naam: Maya the Red. Ze laat zich altijd May noemen. Ze komt aan haar achternaam doordat haar ouders in een soort clan zaten.
    Leeftijd + verjaardag: Maya is zeventien jaar oud en geboren in het jaar 1995
    Soort: Maya is een geest
    Eventueel specialiteit/element: Maya heeft de mogelijkheid om gevoelens te manipuleren en helemaal aan te passen naar eigen inzicht.
    Kant (goed/slecht): Slecht
    Uiterlijk:



    Ze heeft een heel wit gezicht en hele donkere ogen. Haar haren hangen voor haar gezicht waardoor ze niet de meest charmante verschijning is. Ze heeft altijd een witte jurk aan waar bloedvlekken op zitten.
    Karakter: Niemand weet wat over Maya. Want ze vertelt niemand wat over zichzelf. Ze verlaat haar huis nooit en laat zich leiden door haar instinct. Ze lijkt meer een dier dan een werkelijk bestaand mens.
    Achtergrond: Maya is een geest die rondspookt in spiegels en huizen. Ze is de dochter van meneer en mevrouw Blackheart die nu, door onbekende oorzaak, verdwenen zijn.
    Waarschuwen als de Story begint: Jah


    26 - 02 - '16

    Ik hoop dat je er twee mag maken ^^

    Volledige naam: Bevin Dean Powell
    leeftijd + verjaardag: 15, 2 augustus
    Soort: Elf
    Eventueel specialiteit/element: Hij kan zich camoufleren, als een cameleon. Hij kan zich helemaal onzichtbaar maken en zich opnemen in de omgeving.
    Kant (goed/slecht): goed
    Uiterlijk (foto+korte beschrijving):


    Bevin heeft bruin haar en bruine ogen. Hij is behoorlijk klein voor zijn leeftijd, maar 1.63 m lang. Hier werd/ wordt hij nog wel eens mee gepest.
    Karakter: Bevin is erg vrolijk, hyper actief en druk. Hij heeft een behoorlijk kinderlijk karakter wat hem aan de ene kant schattig maakt, en aan de andere kant soms wat irritant. Hij is dus erg druk en speels, maar hij is ook erg naïef. Hij is goedgelovig en je kunt hem makkelijk iets wijsmaken. Hierdoor is het gemakklijk om iets met hem uit de halen of om hem te gebruiken voor je eigen doeleinden. Ook is Bevin erg extravert. Anders dan veel jongens is hij behoorlijk emotioneel en laat dit ook (bewust en onbewust) merken. Mensen vinden het vaak leuk om hem te pesten, omdat hij snel over stuur is. Bevin is wat traag van begrip en heeft vaak net iets meer uitleg nodig dan anderen. Bovendien is hij ook wat ondeugend en houdt hij er wel van om wat streken uit te halen. Kortom, hij heeft dus een behoorlijk kinderlijk karakter. Bevin heeft ook andere eigenschappen. Zo is hij erg trouw en laat hij zijn vrienden echt niet zomaar vallen. Ondanks dat hij best snel bang gemaakt is, weet hij zich er vaak over heen te zetten wanneer hij zijn vrienden moeten helpen en ze hem nodig hebben. Bevin zal er altijd voor je zijn en komt zijn beloftes altijd na. Sommige mensen vinden bevin en zijn kinderlijkheid irritant, maar anderen kunnen niet zonder hem en als je hem langer kent ontdek je een echte vriend in hem bij wie je altijd terecht kunt voor hulp.
    Achtergrond: Bevin's moeder heeft hem en zijn vader verlaten toen hij vier jaar oud was. Bevin's vader is daar erg verbitterd van gemaakt en maakt nooit meer tijd vrij voor Bevin. Hij werkt en sluit zich daarna op in zijn studeerkamer. Bevin was daardoor altijd alleen en op zichzelf aangewezen. Door het gemis van zijn moeder is Bevin een beetje in zijn jeugdige karakter blijven hangen. Bevin is ook altijd close met meisjes die ouder zijn dan hij. Niet in een liefdes-relatie, maar hij ziet ze meer als een moeder-figuur, aangezien hij die maar heel kort heeft gehad. Met oudere meisjes is hij dus vaak ook wat aanhankelijk en afhankelijk. Bevin heeft geen goede relatie met zijn vader en heeft vaak ruzie met hem.
    Waarschuwen als de Story begint: nogmaals: ja pleasee ^^

    Ik wist niet of jongens ook elven kunnen zijn, ik ging er uit van wel :p
    Oh en ik weet niet of 15 te jong is, maar hij ziet er zo jong uit, vond ik :$

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 19:23 ]


    To live is to fight ~ Shinku