• Hallo

    Je hebt toestemming om te beginnen met je gedichtwedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    Veel plezier
    Amused


    Regels:
    - Nieuwe gedichten inleveren
    - Geen plagiaat.
    - Geen vervelende opmerkingen over andermans werk
    - Dichten gebeurd in het Nederlands óf in het Engels
    - Je kan tot vierentwintig uur van tevoren uitstel vragen
    - Elke dag te laat is een punt aftrek.
    - De huisregels van quizlet.

    Jury
    1. Squib
    2. Elly4ever

    Deelnemers:
    1. Yoda - uitstel opdracht 2
    2. Carstairs - uitstel opdracht 2
    3. Hiddenrose
    4. Junns
    5. Pythias
    6. Gwenx1D
    7. ColdKreek
    8. Bernini - uitstel opdracht 2
    9. Coockies


    De prijzen zullen later bekend gemaakt worden

    Opdrachten:
    De opdrachten, inzendingen en beoordelingen worden in de story gezet. De eerste opdracht wordt bekend gemaakt als er voldoende leden zijn.

    De Story

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:36 ]


    Remember to be ridiculous.

    @ Coockies, jury heb ik niet meer nodig maar je bent welkom als deelnemer
    @ Mueslix, er is nog plaats, ik zet je erbij


    Remember to be ridiculous.

    Yayy!
    Mueslix is in tha housee! <3


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik ben benieuwd wat de eerste opdracht is, hij zou al online moeten staan, maar helaas is dit niet het geval.
    EN hopelijk mag ik in het Engels dichten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik ben benieuwd wat de eerste opdracht is, hij zou al online moeten staan, maar helaas is dit niet het geval.
    EN hopelijk mag ik in het Engels dichten.


    De regels zeggen van wel :Y) If that wouldn't have been the case, I'd be so screwed ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    De regels zeggen van wel :Y) If that wouldn't have been the case, I'd be so screwed ='D

    Oh, I see. Die regel heb ik vast gemist tijdens het lezen. En ja inderdaad, als ik alleen in het Nederlands mocht dichten was ik of gestopt of ik zou er heel snel uit liggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    de opdracht staat online


    Remember to be ridiculous.

    ik wil ook wel meedoen...


    you shouldn`t have done that.... *BEN drowned, LoZ, Majora`s Mask*

    @Hiddenrose, je bent erbij gezet


    Remember to be ridiculous.

    @Yoda en Mitchell Jullie vonden het ook helemaal niet leuk Nederlands te dichten voor mij. Daar genoot ik wel even van, jullie plagen :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    @Yoda en Mitchell Jullie vonden het ook helemaal niet leuk Nederlands te dichten voor mij. Daar genoot ik wel even van, jullie plagen :Y)

    Pffft, hou je mond. (puh)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nu jullie in het Engels mogen dichten is IEDEREEN gedoemd.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Hmmm, Zijn ze echt zo goed?
    Deze amateur krijgt al zenuwen ;p


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Lees onze gedichten zou ik zeggen. Ik kan onze laatste twee plaatsen als je wilt, van Junns gedichtenwedstrijd.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2013 - 22:03 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Neen, ik kijk wel even bij jullie profielen ^-^


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik wil ook wel meedoen :D.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.