• Hallo

    Je hebt toestemming om te beginnen met je gedichtwedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    Veel plezier
    Amused


    Regels:
    - Nieuwe gedichten inleveren
    - Geen plagiaat.
    - Geen vervelende opmerkingen over andermans werk
    - Dichten gebeurd in het Nederlands óf in het Engels
    - Je kan tot vierentwintig uur van tevoren uitstel vragen
    - Elke dag te laat is een punt aftrek.
    - De huisregels van quizlet.

    Jury
    1. Squib
    2. Elly4ever

    Deelnemers:
    1. Yoda - uitstel opdracht 2
    2. Carstairs - uitstel opdracht 2
    3. Hiddenrose
    4. Junns
    5. Pythias
    6. Gwenx1D
    7. ColdKreek
    8. Bernini - uitstel opdracht 2
    9. Coockies


    De prijzen zullen later bekend gemaakt worden

    Opdrachten:
    De opdrachten, inzendingen en beoordelingen worden in de story gezet. De eerste opdracht wordt bekend gemaakt als er voldoende leden zijn.

    De Story

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:36 ]


    Remember to be ridiculous.

    Ok, de deadline is de 23 februari en vandaag heb ik geen training dus het zal er nu van komen om 2 na te kijken.


    Remember to be ridiculous.

    Sorry, maar ik moet me helaas uitschrijven. Ik ben nog steeds ziek, en ik moet mijn eigen wedstrijd ook nog draaiende houden. Het spijt me, maar het gaat me niet meer lukken


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Weet je al wanneer de beoordelingen komen?
    Ik zit nu namelijk nog steeds met het feit dat ik niet weet hoe mijn vorige gedichten zijn beoordeeld. Daardoor weet ik niet wat ik eventueel kan verbeteren voor mijn volgende gedicht. Dus ik wil eigenlijk niet beginnen met de derde opdracht voor de beoordelingen er zijn, maar dat betekend dan weer wel dat ik wat minder tijd heb. Dus ik zou het liefst snel de beoordelingen hebben.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Oke, ik ben klaar

    Opdracht 3
    Opdracht 2


    Miep

    ik ga nu de inzendingen van 2 en wat ik nog moet doen van 1 inzenden.
    Van Pythias en Mueslix ontbreekt opdracht 2 nog steeds


    Remember to be ridiculous.

    Ja daarover gesproken, Ik schrijf me uit. Ik heb het echt te druk met school en al die shitt.
    Sorry xoxo


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    @ Mueslix, is goed, jammer maar er zijn er meer die er last van hebben


    Remember to be ridiculous.

    Oh godver, ik dacht dat de deadline de 27e was >.<
    Opdracht 2 gaat me misschien nog net aan lukken, 3 sowieso niet.
    Dus ik zal me dan uit moeten schrijven, sorry.. Het is gewoon echt hectisch druk vanwege mijn bachelorsciptie en tentamens om de hoek + allemaal extra cursussen.. -en ik zat gister dan nog te denken dat ik uitstel moest vragen, maar dacht dat het vandaag nog wel kon. Argh-

    Ik ga het eerst nog even proberen, maar ik vrees dat het me niet zal gaan lukken.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 18:16 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Opdracht 3 had ik volgens mij al af... Anyway ik ga mogen een week opvakantie. Mag ik dan voor ipdracht 4 uitstel?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Coockies, natuurlijk en 3 had je inderdaad al ingeleverd


    Remember to be ridiculous.

    Okeej mooi (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Oooh, wacht eens. Ik zie net dat per dag dat je te laat inlevert, er een punt af gaat. Dus ik zou niet automatisch eruit gegooid worden, mocht ik het morgen inleveren?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    nee, natuurlijk niet


    Remember to be ridiculous.

    Oki, dan ga ik nu echt heel hard aan het werk. Er is nog een kans dat beiden vandaag nog afkomen, gezien opdracht 2 al half af was. Maar anders komt opdracht 3 sowieso morgen ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Junns schreef:
    Weet je al wanneer de beoordelingen komen?
    Ik zit nu namelijk nog steeds met het feit dat ik niet weet hoe mijn vorige gedichten zijn beoordeeld. Daardoor weet ik niet wat ik eventueel kan verbeteren voor mijn volgende gedicht. Dus ik wil eigenlijk niet beginnen met de derde opdracht voor de beoordelingen er zijn, maar dat betekend dan weer wel dat ik wat minder tijd heb. Dus ik zou het liefst snel de beoordelingen hebben.


    Ik heb dit maandag gevraagd en pas vandaag kom je met een antwoord, dat je ze vandaag gaat nakijken. Kijk, dan heb ik er niet zo veel meer aan.
    Nog een paar vraagjes op welke ik hopelijk wel snel antwoord krijg. Welke spelfout in mijn tweede opdracht? Hoe hard ik ook kijk, ik zie hem niet. En waar precies kan ik de beoordeling van de eerste opdracht vinden? Want ja, die kan ik ook al nergens vinden.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 24 feb 2013 - 0:52 ]


    #WWED - What Would Emma Do?