• Ik krijg net een brief van mijn zorgverzekeraar dat ik 114,90 euro moet betalen, omdat ik in het ziekenhuis ben geweest. Dat zou ik niet zo erg vinden als er ook iets serieus was geweest. Maar dat was er dus niet. Goed het verhaal:

    Vorig jaar was ik bij Nikki en dacht ik dat mijn lens in mijn oog zat, maar er niet uit wilde. Dit kan erg gevaarlijk zijn en mijn oog compleet kapot maken, dus besloot ik maar naar het ziekenhuis daar te gaan om het te laten controleren. Nou ik dus daar naartoe, bleek dat er niks aan de hand was en dat ik mijn hoornvlies voelde / daaraan trok. (Ja heel idioot, maar goed). Het enige wat die kerel deed was mijn oog openen, met een wattenstokje door mijn oog gaan en toen was ik alweer klaar, want er zat niks in mijn oog.

    Ik moet dus 114,90 betalen, omdat een mongool met een stokje door mijn oog gaat. Dat slaat echt nergens op.

    Ik ga morgen bellen, want ik ga dat echt echt niet betalen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 19:07 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Daar heb je groot gelijk mee. 114 euro voor zo iets kleins? Bah, afzetterij.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Daar heb je groot gelijk mee. 114 euro voor zo iets kleins? Bah, afzetterij.

    Dat is dan Eigen Risico hé. De volledige prijs was 229,21.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 18:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Afzetters.
    Vierendelen, meteen.


    Miep

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat is dan Eigen Risico hé. De volledige prijs was 229,21.


    Dat méén je niet?


    Miep

    Serieus, dat is gewoon belachelijk. Tweehonderd wattenstaafjes kosten maar 2,-. En die dokters krijgen genoeg salaris.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Donoghue schreef:
    (...)

    Dat méén je niet?

    Ik maak graag een foto van de rekening voor je.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Belachelijke prijs. D: Al is de 'mongool' met het stokje niet degene die deze prijs bedacht heeft neem ik aan.


    You are beautiful, you are love.

    Dit maakt me zo blij over het feit dat ik nog geen 18 ben. Maar je hebt gelijk, ik zou ook even bellen, belachelijk bedrag ook.


    The odds are néver in our favor.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Dat is dan Eigen Risico hé. De volledige prijs was 229,21.

    Voor zo iets kleins?
    Bah, belachelijk bedrag,


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Folklore schreef:
    Belachelijke prijs. D: Al is de 'mongool' met het stokje niet degene die deze prijs bedacht heeft neem ik aan.

    Vast niet, maar ik moet het wel betalen en ik ga dat dus echt niet doen. Maar goed, wat kan ik er nou tegen doen.
    Een rechtszaak opzetten is te gevaarlijk, want als ik die verlies mag ik alles betalen inclusief de kosten van die rechtszaak. En welk recht heb ik nou tegen oplichterij? Geen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aaargh, ik ben echt nog nooit zo kwaad geweest als nu.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Vast niet, maar ik moet het wel betalen en ik ga dat dus echt niet doen. Maar goed, wat kan ik er nou tegen doen.
    Een rechtszaak opzetten is te gevaarlijk, want als ik die verlies mag ik alles betalen inclusief de kosten van die rechtszaak. En welk recht heb ik nou tegen oplichterij? Geen.


    Tja, ik wou dat ik je een manier kon vertellen om het niet te hoeven betalen, maar ik heb geen idee. :c Wel echt idioot dat het zo veel is, geen idee waar ze zo'n bedrag vandaan halen.


    You are beautiful, you are love.

    Dat is altijd zo. Ik was een keer bij de dokter en moest 42 euro betalen, terwijl ik alleen maar iets vroeg. Die dokter had me niet eens aageraakt en niks meegekregen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik maak graag een foto van de rekening voor je.


    Ik geloof je. Maar ik vind het te belachelijk voor woorden. Maar je hebt me juist inspiratie gegeven voor een column (: Over afzetterij
    Pfuh, afzetters.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 18:59 ]


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Ik geloof je. Maar ik vind het te belachelijk voor woorden. Maar je hebt me juist inspiratie gegeven voor een column (:
    Pfuh, afzetters.

    Alsjeblieft :Y) En ik weet dat ik de komende jaar niet meer naar dokters en artsen ga. Welke soort dan ook. Ik ga alleen nog als mijn leven aan een zijden draadje hangt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.