• Hallo

    Je hebt toestemming om te beginnen met je gedichtwedstrijd. Je hebt één week de tijd om je topic te openen.

    Veel plezier
    Amused


    Regels:
    - Nieuwe gedichten inleveren
    - Geen plagiaat.
    - Geen vervelende opmerkingen over andermans werk
    - Dichten gebeurd in het Nederlands óf in het Engels
    - Je kan tot vierentwintig uur van tevoren uitstel vragen
    - Elke dag te laat is een punt aftrek.
    - De huisregels van quizlet.

    Jury
    1. Squib
    2. Elly4ever

    Deelnemers:
    1. Yoda - uitstel opdracht 2
    2. Carstairs - uitstel opdracht 2
    3. Hiddenrose
    4. Junns
    5. Pythias
    6. Gwenx1D
    7. ColdKreek
    8. Bernini - uitstel opdracht 2
    9. Coockies


    De prijzen zullen later bekend gemaakt worden

    Opdrachten:
    De opdrachten, inzendingen en beoordelingen worden in de story gezet. De eerste opdracht wordt bekend gemaakt als er voldoende leden zijn.

    De Story

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 16:36 ]


    Remember to be ridiculous.

    Bernini schreef:
    (...)

    gelukkig wel. ik heb niet meer gedicht sinds mijn vorige account op Q, wat ondertussen een jaar geleden is ofzo...
    ik ben ook blij met tijd.


    Oeh, tijd is ook wel een gaaf woord inderdaad. Ja, ik heb eigenlijk ook al een hele tijd niet meer gedicht. Tot gisteren eigenlijk, haha.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    (...)

    Oeh, tijd is ook wel een gaaf woord inderdaad. Ja, ik heb eigenlijk ook al een hele tijd niet meer gedicht. Tot gisteren eigenlijk, haha.


    ja, al vind ik zowieso de woorden wel mooi. Ik heb op mijn vorige account een keer een gedichtenwedstrijd gewonnen, en wil ze wel eens teruglezen, maar ik kan het topic niet vinden. ik doe mee omdat ik het weer een beetje op gang wil krijgen


    Miep

    Bernini schreef:
    (...)

    ja, al vind ik zowieso de woorden wel mooi. Ik heb op mijn vorige account een keer een gedichtenwedstrijd gewonnen, en wil ze wel eens teruglezen, maar ik kan het topic niet vinden. ik doe mee omdat ik het weer een beetje op gang wil krijgen


    Ja, de meeste wel inderdaad. Ah, dat is echt jammer! Ik heb van mijn vorige account gelukkig meteen al mijn werken overgezet die ik wilde bewaren. Maar ik hoop dat het je lukt om weer op gang te komen! :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    MadHouse deed ik niet met jou laatst aan een andere gedichtenwedstrijd mee? Die van Hotcher? Want dan weet ik weer wie je bent :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben ook klaar, maar moet ik het opsturen in een pb? of op mijn Q zetten en de naam Gedichtenwedstrijd geven???


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    gedichten worden in pb naar zowel mij als Elly4Ever gestuurd.


    Remember to be ridiculous.

    Merk nu pas dat de woorden er al staan (: Hahaha, wanneer moet het ingeleverd worden? Sorry als dat er wel staat, maar dan weetik het even x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Bernini schreef:
    Ik word echt zenuwachtig van drie mensen hier. Berna, Mitchell en Sam. Omdat ik weet dat deze drie gewoon geweldig kunnen schrijven. Van Berna weet ik niet of ze kan dichten, maar Mitchell en Samantha kunnen alles volgens mij. Dat maakt mij bang...
    Ik ben wel blij dat ik in het Engels mag dichten (:

    Ik kan niet dichten.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Oromis schreef:
    MadHouse deed ik niet met jou laatst aan een andere gedichtenwedstrijd mee? Die van Hotcher? Want dan weet ik weer wie je bent :Y)

    Ja, klopt! (:


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Het enige niet poëtische woord. Fuck.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    @Coockies, het moet de zeventiende ingeleverd zijn


    Remember to be ridiculous.

    Ooooww okeeej (: Hahaha x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Clock, wat is er zo poëtisch aan bloem?


    I'm F.O.O.D.: Fan Of One Direction, problems?

    Squib schreef:
    gedichten worden in pb naar zowel mij als Elly4Ever gestuurd.


    zal ik zo doen


    Dit is mijn signature

    Ik heb woede, daar ben ik niets mee.
    Laten we er het beste van maken.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28