• Mhoehahaha n_n Dat heb ik gisteravond dus voor het eerst in mijn leven gedaan, en het was geweldig x'D
    Niemand hier doet dat, dus niemand was voorbereid op 4 (laterna 5) vaaggeklede meiden. Maar we hebben héél veel snoepjes gekregen die ik nu allemaal op aan het eten ben n_n
    Ik wilde ook eieren meenemen, want we hebben 3 deuren in ons gezicht gekregen. Wat ik eigenlijk wel asociaal vind. Doen ze eerst open. 'Snoep of je leven!' En dan gaat de deur weer dicht. Screw them!
    En we werden gestakt door twee enge jongens, die volgens mij een beetje dronken waren... En toen sloegen we op de vlucht.

    Gisteravond en vannacht waren vaag, maar heel erg gaaf 8D

    Zijn jullie al eens met Halloween langs de deuren geweest?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nee, bij ons doet niemand dat hier ;o Bij ons heb je wel Sint Maarten, en dan gaan ze ook langs de deuren voor snoep enzo : D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, nog nooit :Y)

    UNCOMMON schreef:
    Nee, nog nooit :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    ik wou me verkleden als dode cheerleader,maar heb het uiteindelijk niet gedaan :Y).

    x


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    ik wou me verkleden als dode cheerleader,maar heb het uiteindelijk niet gedaan :Y).

    x

    Ah, wat flauw! Waarom niet?

    Ik ga volgend jaar gewoon weer n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    In groep acht met de hele klas omdat een meisje uit onze klas uit Canada kwam en ze had het dus helemaal georganiseerd, dus met bepaalde huizen afgesproken dat we langs zouden komen + enge dingen gedaan enzo. Dat was zo gaaf :9~
    +een paar jaar geleden ook met een groepje van vijf ofzo. Ik wil weer 8D


    There are several things that I have been doing wrong.

    hahaaa, ze kwamen bij ons aan de deur.
    Mijn vader deed vet suf open..
    huh? sorry, geen snoep. wel leuk dat jullie langskwamen!


    rules don't stop me

    UNCOMMON schreef:
    Nee, nog nooit :Y)


    Just a simple "I love you" (:

    Toen ik een heel stuk jonger was als nu. : )


    Tanya is de beste.

    Ik heb het ook gedaan.
    'Trick or treat!''*geenreactie*''Halloweeenn!!?''ja, en dus?'*deur dicht*


    your eyes are like stars in the night.

    Elk jaar xD


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    In Nieuwdorp moet je dat eens doen xD
    Helemaal georginaseerd (god ik weet ff niet hoe te schrijven xD) enzo, en aan het einde heb je een gigantische tas vol snoep =]
    Maar mijn ouders vinden me nu daar te oud voor dus ik mag niet naar Nieuwdorp toe om mee te doen =''''\


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    whaha ja dat deed ik ook eens met 2 vriendinnen maar wij zeiden toen; "Snoep, je leven óf je onderbroek geven:"D," echt in zo'n vet meluge bui;"D


    .

    Nee, daar doen ze hier niet aan. (nerd)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    niemand doet dat hier. en iedereen is hier zo.. gemeen, om de deuren dicht te smijten. vooralmijnbuurman o.o


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.