• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Glucio
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - Besar
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Ja, I know, maar ik weet ook niet echt meer wat ik eraan kan doen, behalve vier nieuwe mensen zoeken of zo, want b.v. itsJADE is al iets van drie weken niet online geweest en Subwayy nog langer. TheSeasons en DreamWishes reageren gewoonweg niet en er zijn al zoveel mensen gewisseld en dergelijke :c )


    Happy Birthday my Potter!

    Mary-Lia Liberty Carter

    Ik grinnikte en keek op om naar Niall te kijken. ''Dit moment is perfect. Ik kan me geen betere moment voorstellen.'' glimlachte ik. Ik rolde van Niall af en ging op mijn zij liggen, zodat ik hem wel een beetje aan kon kijken. ''Je weet niet hoe half gelukkig ik ben.'' grijnsde ik. Ik dacht even terug aan mijn moeder die een paar minuten geleden mijn kamer binnenkwam. Oké, het was beschamend ja, maar zij deed het ook met mijn vader. Mijn échte vader. Ze heeft nu gewoon een andere man, en om eerlijk te zijn is hij vreselijk. Ik heb mijn vader niet meer gezien sinds ik vijf was. Ik knipperde snel mijn tranen weg en glimlachte waterig.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rider schreef:
    (Ja, I know, maar ik weet ook niet echt meer wat ik eraan kan doen, behalve vier nieuwe mensen zoeken of zo, want b.v. itsJADE is al iets van drie weken niet online geweest en Subwayy nog langer. TheSeasons en DreamWishes reageren gewoonweg niet en er zijn al zoveel mensen gewisseld en dergelijke :c )


    [Jep that's true... Ik weet het ook niet... Als alleen jij, Curlies en ik nog reageren is het ook echt niet meer leuk... Hmmm, anders maar dood verklaren? Oke sorry, dat bedoelde ik niet. Ik weet het niet, misschien idd gewoon nieuwe zoeken?]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    2012Hangover schreef:
    (...)

    [Jep that's true... Ik weet het ook niet... Als alleen jij, Curlies en ik nog reageren is het ook echt niet meer leuk... Hmmm, anders maar dood verklaren? Oke sorry, dat bedoelde ik niet. Ik weet het niet, misschien idd gewoon nieuwe zoeken?]


    [Ik wil wel reageren, maar ik kan niets doen als TheSeasons niet reageert...]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    DeGeneres schreef:
    (...)

    [Ik wil wel reageren, maar ik kan niets doen als TheSeasons niet reageert...]


    (Ja, ik had haar al gezegd te reageren, maar het enige wat ze deed was "mijn topics" zeggen -_-. Wat vinden jullie, alweer nieuwe mensen zoeken, of topic dood verklaren? )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    (Ja, ik had haar al gezegd te reageren, maar het enige wat ze deed was "mijn topics" zeggen -_-. Wat vinden jullie, alweer nieuwe mensen zoeken, of topic dood verklaren? )


    [Dat vond ik ook wel een beetje vreemd, ja. Ik vind het een leuke rpg, dus ik zeg, nieuwe mensen zoeken.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Das wel waar... Ik zou het ook jammer vinden om hem geheel dood te verklaren. Oké, nieuwe vraag: Overnieuw beginnen of mensen in laten springen? In springen is nu denk ik wel heel vaag en zo, maar overnieuw beginnen is ook zo jammer... Dus, wat vinden jullie?)


    Happy Birthday my Potter!

    [Misschien eerst vragen of ze allemaal nog mee willen doen? En ik zeg zelf liever inspringen, dat is fijner, aangezien wij al veel verder zijn met de hele rpg.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Oké, dan ga ik DreamWishes en en TheSeasons stalken en ik zoek een nieuwe Harry en een nieuw meisje, want die zijn al vet lang niet online geweest, dus waarschuwen heeft ook geen zin, want ze zijn er om de één of andere vage reden niet of zo.)


    Happy Birthday my Potter!

    [Misschien hebben ze het heel druk? Nee, oke, dan moet je dat melden. :x Is goed.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    (Een maand en drie weken helemaal niet online zonder het te melden vind ik wel erg ver gaan. Ze hebben al een Gb gehad, maar zijn nog steeds niet online geweest, dus tja... dan kan ik er ook niks aan doen. Melden is een paar seconden werk)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2013 - 16:47 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Oh ja, dat is inderdaad wel een beetje veel. Ik dacht aan een week ofso. :') Dan begrijp ik het wel.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [AgentP, (wojoo langer dan een maand geleden 0.o.) -> Besar.]


    Do what people say you can't.

    (TheSeasons heeft zich ook uitgeschreven en er heeft nog niemand op het rollentopic gereageerd... Hopelijk vinden we nog nieuwe mensen)


    Happy Birthday my Potter!

    Hopelijk kunnen we dit weer nieuw leven inblazen! En zullen we dan iig doorspringen naar de volgende dag, anders word het een beetje langdradig allemaal...


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa