• Ik heb een idee bedacht, maar ik weet niet of jullie het wel leuk vinden. Het zal voor de helft een fantasie story en verder onbekende personen story worden. Ik zal even kort uitleggen waar het over zal gaan:

    Ergens in Amerika (of een ander land) woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?

    Als jullie dit leuk vinden, zouden jullie dan ook een titel willen verzinnen voor mij? c:


    26 - 02 - '16

    It was like I looked in a mirror.

    [Spelling kan falen.]
    Waarschuw je me als je begint? Ik zou het erg graag lezen.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 16:18 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Clock schreef:
    It was like I looked in a mirror.

    [Spelling kan falen.]
    Waarschuw je me?


    Ik zal je waarschuwen.


    26 - 02 - '16

    Weten er nog meer mensen een leuke titel?

    - I need it really badly -


    26 - 02 - '16

    Hmm het doet me een beetje denken aan Parent Trap. En aangezien dat mijn favoriete film is lijkt het me echt geweldig. Maar titels zou ik niet weten daar faal ik zelf ook echt enorm in. Als je hem online zet kun je me dan waarschuwen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Nope, niet mijn genre.
    Maar veel succes ermee (;


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Emrys schreef:
    Hmm het doet me een beetje denken aan Parent Trap. En aangezien dat mijn favoriete film is lijkt het me echt geweldig. Maar titels zou ik niet weten daar faal ik zelf ook echt enorm in. Als je hem online zet kun je me dan waarschuwen?


    Ik zal je waarschuwen (;


    26 - 02 - '16

    Dit doet mij ook ergens aan denken maar ik weet niet wat.. Anyways; Levensruil? Meer weet ik niet haha;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Newell schreef:
    Dit doet mij ook ergens aan denken maar ik weet niet wat.. Anyways; Levensruil? Meer weet ik niet haha;3


    Ik vind Levensruil wel leuk gevonden c:

    Dankje!


    26 - 02 - '16

    Wil je een Nederlandse of Engelse titel?

    Btw. je mag me waarschuwen als je begint. En dit dit doet me een beetje aan een film denken maar ik heb geen idee mee hoe die heet.


    Do what people say you can't.

    xElounor schreef:
    Wil je een Nederlandse of Engelse titel?

    Btw. je mag me waarschuwen als je begint. En dit dit doet me een beetje aan een film denken maar ik heb geen idee mee hoe die heet.


    Het mag allebei, het liefst een korte titel.
    En ik zal je waarschuwen (;


    26 - 02 - '16

    Ik zal over je titel nadenken, ik weet nu namelijk niks c:

    en dankje.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 21:46 ]


    Do what people say you can't.

    Het doet mij denken aan die film met Barbie. (krul)
    Waarin er twee Barbie's zijn, de ene met een blauwe jurk en bruin haar en de andere met een roze jurk en blond haar.
    Ik was gek op die film, toen ik jong was. :Y)

    Maar qua titel zou ik "levensruil" doen, zoals hierboven al genoemd word.


    Chaos is a ladder.

    Hybrids schreef:
    Het doet mij denken aan die film met Barbie. (krul)
    Waarin er twee Barbie's zijn, de ene met een blauwe jurk en bruin haar en de andere met een roze jurk en blond haar.
    Ik was gek op die film, toen ik jong was. :Y)

    Maar qua titel zou ik "levensruil" doen, zoals hierboven al genoemd word.


    Moet ik je waarschuwen?


    26 - 02 - '16

    Ik ben overtuigd c:
    De titel wordt : Levensruil


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Moet ik je waarschuwen?

    Graag. Ik beloof niet dat ik het ga lezen, maar ik neem zeker een kijkje.


    Chaos is a ladder.