• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - DreamWishes
    -Niall James Horan - 2012Hangover
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - DeGeneres
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Glucio
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - Besar
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Alice Janelle Summer - Subwayy


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 19:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (Mijn tops )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niall James Horan
    'Niall?' Ik hoorde ook duidelijk haar zucht. Ze was op haar zij gaan liggen en keek me aan terwijl ze m'n wang streelde. Ook ik draaide me nu naar haar.
    'We gaan het proberen hé? En het gaat lukken.' Dat laatste overtuigde mezelf helemaal en gelijk drukte ik mijn lippen op die van haar. 'Ik hou van je. Heel erg veel. Nu al.' Een gelukkig gevoel stroomde plotseling door me heen, van het puntje van mijn kruin tot mijn tenen. Ik verlegde me en kwam dichter tegen haar aan liggen. Daarbij legde ik mijn benen tussen die van haar en wreef voorzichtig heel zacht tegen haar voeten aan met de mijne. Voetjevrijen zou m'n oma gezegd hebben, wat je in haar tijd deed als je nog niet getrouwd was met elkaar. Dit had ze me ooit lachend verteld toen ik nog maar een jaar of 7 was geweest. Ze had me lachend aangekeken, over m'n hoofd heen gewreven en gezegd dat ik het nog niet zou snappen, dat zou later wel komen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    (Mijn topics.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics.]
    Zayn Malik.
    Rose drukte haar lippen kort die van mij en ik glimlachte naar haar, waarna ik haar volgde richting de keuken. Ik volgde al haar handelingen en betrapte mezelf erop dat ik iets te vaak uitbundig naar haar aan het kijken was. Ik glimlachte naar Rose toen ze een glas cola aan mij gaf. 'Bedankt.' Ik zetten het glas aan mijn lippen en nam een slokje waarna ik Rose weer aankeek. 'Dus, waarmee wil je beginnen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mary-Lia Liberty Carter

    Ik glimlachte. "Dan wil ik het ook proberen. Ik houd toch al zoveel van je." Fluisterde ik en hij drukte zijn lippen op de mijne. Ik streek met mijn tong op zijn onderlip en grijnsde breder. "Dit voelt echt goed." Prevelde ik tegen zijn lippen aan en keek hem even in zijn ogen aan. Allerlei gedachtes gingen door me heen. Of dit eigenlijk wel een goed idee was, daten met een internationale beroemdheid. En ik, ik was gewoon een nobody. Ik onderbrak de kus en keek Niall aan. "Vind je het niet erg om mij als vriendin te hebben? Je kan wel beter krijgen." Fluisterde ik en verstopte mijn gezicht in zijn borst.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mijn topics]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Niall James Horan
    Ik keek haar verbaasd aan toen ze plotseling stopte en zich van me losmaakte. 'Vind je het niet erg om mij als vriendin te hebben? Je kan wel beter krijgen.' Eerst wist ik niet wat ik moest zeggen. Beter?
    'Natuurlijk niet! Wie had je zoal in gedachten anders?' Lachend schudde ik even mijn hoofd. 'Jij bent perfect, ik kan me niets beters wensen. Niet zo onzeker zijn.' Moest ik zeggen, die dat zelf ook vaak genoeg was. Maar dat maakte niet uit, als ze het maar gewoon zou aannemen, want het was waar wat ik zei. Ik drong me niet op door weer mijn lippen op die van haar te drukken, maar ik moest er wel enige moeite voor doen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [mijn topics, ik quote hem zo effe]


    Do what people say you can't.

    Mary-Lia Liberty Carter

    Ik keek hem aan. "Een model? Een zangeres?" Mompelde ik. Niall drukte zijn lippen weer op de mijne en ik voelde me weer gelukkig. Gelukkiger dan ik ooit was en dat was moeilijk te overtreffen. Ik beet in zijn onderlip en grinnikte. Mijn armen sloeg ik om hem heen en drukte me dichter tegen hem aan. En ik lag hier te zoenen met een beroemdheid, hoe kon alles zo snel veranderen in mijn saaie leven? Ik heb nooit echt een avontuur beleefd, maar met Niall samen zijn overtrof wel alles. "Ik houd van je en vind je leuk." Prevelde ik glimlachend tegen zijn lippen. Mijn handen wreven rustig in zijn haar. Ik streek met mijn tong op zijn onderlip, smekend om toestemming.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Agate Mia Jones

    ''Okay.'' mompelde ik. Ik keek toe hoe Louis het paard beklom. Wat nou niet echt lukte. Ik keek even op mijn horloge. Wow, was het al elf uur?! ''Lou, ik wil je best helpen maar ik weet niet of het nu nog slim is. Het is namelijk al elf uur.'' Er kwam een klein ''awh'' geluidje uit mijn mond. Had hij al die moeite voor niks gedaan. Tja, we konden ook gewoon dit laten staan en morgen verder gaan. Ik gaf Louis nog wel een zetje om hem erop te zetten. Ik grinnikte. ''Maar volgens mij moet je er nu weer af.'' Eigenlijk was het best wel zielig. Alleen ik dacht niet dat de Loverose's blij waren als we deze paarden zo zouden laten staan.


    Do what people say you can't.

    Niall James Horan
    'Een model? Een zangeres?' Het was haast niet te verstaan, maar ik lag dicht bij haar, dus ik nam het op. Na de zoen grinnikte ik even.
    'Van die meisjes die niks eten? En niet durven te leven? Nee, bedankt.' Ze zoende me weer en ik ging gretig met haar mee.
    'Ik houd van je en vind je leuk.' Haar handen in mijn haar voelde hemels aan, net zoals de kus. Ze vroeg nu om toestemming, die ik haar gaf en ging gelijk met mijn eigen tong op zoek naar de hare.
    'En ik van jouw,' kwam er gesmoord uit, om daarna gewoon weer verder te gaan waar ik was gebleven.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary-Lia Liberty Carter

    Ik grinnikte even en iemand onderbrak ons. "Ma-" Ik negeerde mijn moeder en ging gewoon door met het zoenen van Niall. Een grijns kon ik niet onderdrukken, wat moest het raar zijn voor mijn moeder om ons zo te zien. Ik had geen schaamte, ik hield van Niall en dat moesten zij inzien. Mijn tong zocht naar zijn tong en draaide er rondjes erom heen. Het voelde goed, maar hij was de eerste waarmee ik echt zoende en mijn eerste vriendje. Ik hoorde dat mijn moeder wegging en de deur sloot. "Je bent mijn eerste vriendje." Lachte ik tegen zijn lippen aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    'Ma-' Verschrikt verliet ik haar lippen, toen Mary geïrriteerd haar moeder wegjaagde. Langzaam werd ik rood, maar dat maakte Mary niet uit, want zij ging gewoon door. Al snel viel bij mij de beschaming van me af en draaide ik ons zo dat ze op mijn buik lag en ik in het zachte matras. Ik hoorde hoe een deur zich sloot, waardoor ik wist dat haar moeder de kamer weer had verlaten. 'Je bent mijn eerste vriendje.'
    'Dat geloof ik niet, zo'n mooi meisje,' antwoordde ik tegen haar lippen, om daarna gewoon door te gaan.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Mary-Lia Liberty Carter

    Ik grinnikte even toen Niall wat rood werd, het was weer zo'n schattige kenmerk van hem. Hij draaide ons om zodat ik op zijn borst lag en het lag ook nog eens lekker. "Humh.. Nee, nog geen ander gehad. Alleen jij." Mompelde ik tegen zijn lippen. Het was best wel vaag, dat hij mijn eerste vriendje was. Maar ik hield al zoveel van hem, hij verdiende wel beter dan mij. Ik was niet perfect, hij verdiend iemand die even beroemd was en rijk. Beroemd en rijk was ik al helemaal niet. Gewoon een boerenmeisje, ergens in the middle of nowhere. Ik haalde mijn lippen van die van hem af en klampte me vast aan zijn borst. Zuchtend keek ik naar boven, naar Niall's gezicht. Ik glimlachte breed. "Ik voel me echt verliefd." Lachte ik luid.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall James Horan
    'Huhm.. Nee, nog geen ander gehad. Alleen jij.' Ik maakte een soort van "Awwh"-geluidje, alhoewel dat een beetje raar klonk door haar lippen. Het was ook zo'n schatje! Ik kon niet wachten om allemaal leuke dingen te gaan doen, samen met haar. Door het weiland heen rennen, de koeien aaien, nog een keer verstoppertje spelen. Misschien kon ze me wel leren paardrijden. Dat leek me best wel vet, om op zo'n beest te zitten. Ik streek door haar haren heen, toen ze zich van me losmaakte en haar hoofd op mijn borst legde. Ik keek een beetje random door haar kamer heen. Dit moment was perfect. Na een zucht keek ik haar weer aan. 'Ik voel me echt verliefd.' Haar mooie lach vulde de kamer. Ik grinnikte.
    'Mooi. Ik ook. Niks beters toch?' Ik zette een grote lach op mijn gezicht. Dit ging niemand van me afpakken!

    [Best wel dood hiero...]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 17:18 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa