• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - xAmore
    ~Zayn Jawaad Malik. - 2012Hangover
    ~Louis William Tomlinson. - Styles
    ~Harry Edward Styles. - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xClove

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xClove schreef:
    ['K snap het niet helemaal meer ;p Eerst Violet post of Harry? ]


    (Violet, doe maar net alsof ze die telefoon van Harry hoort. x'D Het was immers jouw beurt.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    Harry Edward Styles.

    Ik glimlachte even zwakjes naar haar en onmiddellijk schoot er door mijn hoofd dat ik dit helemaal niet moest doen, wetend dat ik de volgende ochtend hierover zou inzitten. Ik kon dit niet doen, want ik ging vertrouwen schaden en iemand ontmaagden terwijl het mijn beste vriendin was! Wel, nog wel mijn beste vriendin... Ik wist niet precies in welke stand onze relatie nu stond.
    Ik slaakte een kreun toen de stof werd verwijdert en mijn erectie vrij spel had, waardoor ik op mijn lip beet en naar Violets lichaam blikte. Het was nu of nooit, dit was toch best een kleine eer waardoor mijn ego een boost kreeg.
    Mijn handen pakten haar heupen vast en ik keek Violet even bezorgd aan om me vervolgens langzaam bij haar naar binnen te laten glijden. "Als ik moet stoppen, stop ik." waarschuwde ik haar nog.


    [Ik ging vertrouwen schaden en - Lol, alsof Louis vertrouwen nog meer te schaden is ;p]
    Violet Skyler Todd.
    Hij pakte met zijn handen mijn heupen en gaf me een bezorgde blik, waarna hij langzaam naar binnen gleed. Een pijnscheut trok door mijn buik, en mijn gezicht vertrok zich in een pijnlijke grimas. 'Als ik moet stoppen, stop ik.' zei hij. Ik knikte, en mompelde zacht: 'Er zijn wel pijnlijkere dingen in de wereld.' Ergens hoorde ik een vaag deuntje van One Direction, waardoor ik een verbaasde uitdrukking op mijn gezicht kreeg. 'Is dat... Je telefoon?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Mijn gezicht vertrok bij haar woorden en ik wilde net voorzichtig beginnen met stoten, totdat een of andere idioot besloot om me even te bellen. Godsamme, dit moest?!
    Ik gromde zachtjes en knikte, maar besloot toch op te nemen. Wie weet was het wel iemand van management en had ik een probleem als ik niet zou opnemen. Ik zuchtte, liet me weer voorzichtig uit Violet glijden en wierp haar een verontschuldigende blik toe. Ik rolde van het bed af en pakte de telefoon uit mijn koffer. Ik had geen idee waarom ik hem daar nog had liggen.
    "Hallo?" vroeg ik met een schorre stem, terwijl ik zachtjes op het bed terug plofte en even wachtte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [*Zit met een geamuseerde grijns op haar smoel te wachten hoe dit afloopt*]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niall James Horan

    "Elena," mimde hij, als ik zijn lippen tenminste goed kon lezen.
    "Hallooo?" hoorde ik de stem van Elena door de telefoon. "Elena?" vroeg ik en wachtte tot ze zou antwoorden. Waarom had ze ons op dit uur van de nacht nodig? Ik krabde achter mijn nek terwijl ik op antwoord wachtte. Mijn blik gleed over de zwarte hemel waar hier een daar een heldere ster te zien was. Ik zcuhtte en keek weer naar Zayn die een trek nam van zijn sigaret.

    [Sorry, kort :s]


    Take me to wonderland

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 15:56 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Joanne Mikayla Brights

    Ik zuchtte even en herpakte me weer om Harry te confronteren. "Harry, met Joanne. En het spijt me echt heel erg als ik je momentje met Violet, die slet, heb verstoord." Zei ik sarcastisch. "Maar ik denk dat je al weet voor wie ik ben. Juist ja, Louis. Hij zit hier bij mij en is te verdrietig om zelfs aangeschoten te worden! Vind je dat normaal Styles?! Ik dacht het niet! Heb je eigenlijk wel spijt van wat je hebt gedaan? Misschien verdien je je leven wel niet. Tenminste niet als je zo mensen achterlaat. Je beste vriend! Je broer!" Ik schreeuwde alles uit.

    (^.^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Je kan mensen in hun gastenboek spammen of hun blog, maar liever niet hier. ^^]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson
    In eerste instantie had ik niet eens door dat Joanne weg was gelopen maar als ik haar hoor praten draaide ik me abruut om en gilde dat ze moest stoppen. "hou op!" ik sloeg mijn handen voor mijn oren en kromp ineen. Nu het zo hardop werd gezecht drong het alleen maar nog meer tot me door. "stop." jammerde ik. Mischien dacht Harry straks wel dat ik had gezecht dat Joanne hem moest bellen. Ik rolde op mijn zei en kromp ineen. Ik wilde dit toch niet, Harry zou nu vast boos worden.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik luisterde met open mond naar Joanne's verhaal en hoorde duidelijk dat ze gedronken had, natuurlijk... Het zal eens niet. "Zegt de persoon die compleet lam is en met elke jongen staat te tongen." zei ik als eerste, waarna ik de neiging had om het gesprek weg te drukken. Waarom belde ze eigenlijk? Wat had die bitch nou weer met onze ruzie te maken?
    "Waar bemoei jij je eigenlijk mee?! Je hebt helemaal niks te maken met ons probleem! Denk je soms ik geen spijt heb?! Misschien moeten we samen voor de trein springen, want jij hebt niet eens een leven! Je zuipt jezelf alleen maar stijf en wisselt speeksel uit met elke idioot die je tegenkomt! Bemoei je lekker met je eigen problemen en sop het op..."
    Ik drukte de telefoon uit na mijn zegje en gooide hem aan de kant om vervolgens achterover te gaan liggen. Ik had al helemaal nergens zin meer in, bedankt Joanne.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Joanne Mikayla Brights

    Jesus. Harry is gestoord geworden. En hij dacht dat ik hem belde omdat wat aangeschoten was?! Hoe kon je dat nou weer verzinnen?! Ik had het helemaal gehad met Harry, maar hij moest boeten voor wat hij Louis aan heeft gedaan en hem zo maar achterlaten. Belachelijk. Ik stapte in mijn pumps en deed mijn jas aan. "Sorry Louis. Ik moet het afhandelen." Ik beende weg uit mijn appartement en ging weer op weg naar het hotel waar de jongens verbleven. Misschien was dit niet mijn beste idee en was ik ook niet honderd procent helder, maar ik kon het gewoon niet meer aanzien. En Harry maar denken dat je alles op kon lossen om met iemand te neuken. Niet dus. Zo laag kon je niet zinken.
    Ik zuchtte en wachtte op de lift. Oké, misschien maakte ik het erger.. Ik deed de deur open van Harry's kamer open en bedekte gelijk mijn ogen. "Styles! Zo laag kan je toch niet zinken?! Jezelf slap drinken en dan gaan neuken met die slet?!" Een schampere lach ontsnapte uit mijn mond en ik leunde tegen de deurpost aan.

    (^.^)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Violet Skyler Todd.
    Harry nam de telefoon op, waarna hij helemaal begon te schelden en zo. Joanne belde hem blijkbaar, omdat ze zich wilde bemoeien met "het probleem". Hij zei van alles over voor de trein springen, en ik kijk hem mega verbaasd aan. Hij gooide het ding vervolgens aan de kant en ging achterover liggen. Volgens mij vergat hij zelfs dat ik er was. 'Ehm, Harry? Gaat het?' vraag ik voorzichtig.

    [Moet eten, sorry voor kortheid. ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Elena Victoria Vasquez.
    Eindelijk gaf er iemand antwoord. Niall. Hij had dus de telefoon van Zayn aangenomen. 'Elena?' vroeg hij aan me, zich waarschijnlijk afvragend waarom ik hem - of eigenlijk Zayn - zou bellen. 'Ja, hoi,' zei ik, waanra ik mezelf met mijn rug van het muurtje weg duwde en weer recht op mijn twee voeten stond. Mijn pumps begonnen zeer te doen, maar ik vond het een straf van mezelf voor het vergeten van de sleutel. 'Ik sta hier voor mijn deur, maar kom erachter dat ik mijn sleutel nog binnen heb liggen. En ik vroeg me af, heb jij of een van de andere jongens toevallig nog een sleutel? Ik kan er niet in,' ratelde ik door, naar mijn voeten starend.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Harry Edward Styles

    "Prima!" riep ik uit, voordat de deur openging en Joanne in de deuropening stond. Ik slaakte een verontwaardigde kreet en wierp de lakens over Violet heen. Mezelf boeide het niet of ik naakt was...
    "Alsof je zelf niet laag zinkt!" beet ik haar toe. "Je bent gek! Ga lekker iemand anders vervelen! Zoek iemand op de straat om mee te zoenen of zo..."
    Waarom kwam ze ons nou weer irriteren?! Nog even en ik klaagde haar aan zodat ze een verbod kreeg, zo geregeld. Wat was ik nu pissig dat Liam onze bodyguard in elkaar had geslagen...
    "Ik ben trouwens niet eens dronken, dat ben jij. Jij zuipt je nog eens in coma..." zei ik, waarna ik opstond en naar haar toeliep. Ja, naakt! Het kon me ook niet eens boeien ook... "En nou oprotten."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Joanne Mikayla Brights

    Ik keek hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en een verontwaardigd zuchtje verliet mijn mond. "Denk je echt dat ik zo ben?! Nee dus! Ik doe het alleen maar zodat ik niet meer aan mijn problemen denk! Geen stemmingswisselingen meer wat ik zo haat!" Schreeuwde ik in zijn gezicht.
    Mijn problemen waren niet mega groot, maar ik kon er wel genoeg aan denken. Heel soms dat ik ervan ging huilen en zo was ik nooit. "Waarom denk je dat ik mezelf in coma zuip? En dat ik met elke jongen zoen?!" Ik zuchtte gefrustreerd en keek hem woedend aan. "Je weet dat ik hier niet zomaar kom. En nee onderweg heb ik met niemand getongd." Zei ik sarcastisch. En waarom moest die jongen hier naakt lopen? "Ga je echt serieus met iemand seks hebben terwijl je broer verdriet heeft?! Styles.." zuchtte ik. "Ik ga nergens heen."


    I don't want you to die, I want you to suffer.