• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - xAmore
    ~Zayn Jawaad Malik. - 2012Hangover
    ~Louis William Tomlinson. - Styles
    ~Harry Edward Styles. - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xClove

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Oké. Dat is waar, ik had een keer gedroomd dat ik één van de mensjes van winx club was. Dus die van jou is minder raar. ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Deze was op verzoek van Glenn...)

    Harry Edward Styles.

    Een klap in mijn gezicht zorgde ervoor dat ik begon te schreeuwen. Louis keek me woedend aan en zijn ogen waren zwart, pikzwart. Geen wit te zien, alleen maar zwart...
    'Lou?'
    Hij knikte langzaam, maakte een grijpende beweging en zijn arm hing half los... Zombie Louis? Dit was niet leuk meer, ik wilde weg uit deze vreemde wereld en terug naar de echte! Als dit al niet echt was...
    Ik sprong op, rende weg van Louis en hoorde hoe hij pijlsnel achter me aankwam, maar zijn linkerarm was hij kwijt. Nee! Nu was hij ook nog eens gehandicapt door mijn toedoen!
    Ineens viel mijn oog op een voorwerp voor mijn neus, een bloempot. Ik pakte de pot vast, draaide me naar Louis toe en wachtte totdat hij dichtbij genoeg was. Ik sloeg een paar keer op hem in met de bloempot.
    'Sterf zombie! Sterf!'
    Uiteindelijk liet ik het ding uit mijn handen vallen. Wat had ik gedaan?! Zombie Louis was nu dood, voor de tweede keer! En de tweede keer had ik het gedaan!
    'Ik wil hier weg!' riep ik angstig uit.

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 17:37 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [En hij is ook nog eens dood door een pot. -plat-]


    Take me to wonderland

    [ Ik sloeg een paar keer op hem in met de bloempot. 'Sterf zombie! Sterf!' *gaat plat* ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Violet Skyler Todd.

    Het hielp niet, in tegendeel. 'Lou?' 'Nee bitch ik ben sinterklaas. Fijn pasen!' mompel ik. Ineens pakt hij een bloempot van het nachtkastje en begint die op mijn hoofd in te rammen. 'Sterf zombie! Sterf!' 'GODVERDOMME HARRY!' schreeuw ik. Ineens liet hij het ding uit zijn handen vallen, wat boven op mijn hoofd valt. Woest smijt ik het ding weg. Ik betwijfelde bijna of deze nachtmerrie minder erg was dan die van hem, maar lange tijd om te twijfelen had ik niet. Ik liet mezelf uit het bed vallen en ren naar de keuken, waar het potje pilletjes nog staat. Snel lees ik wat er op staat. 'Water, serieus?' bries ik. Ik vul een glas met water en ren terug, waardoor de helft van het glas al over mij, mijn slipje en de sweater van Louis onder het water komen te zitten. Veel aandacht besteed ik er niet aan, en ik loop verder naar Harry. 'Ik wil hier weg!' roept hij angstig. Uit medelijden en uit wraak gooi ik het water vol in zijn gezicht. Als hij niet wakker zou worden door de methode van het medicijn zelf, had ik een gigantisch probleem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ah... Weg melige Harry.)

    Harry Edward Styles.

    En ineens begon het te regenen en spoelde het lijk, de bloempot en het bloed allemaal weg. Ik slaakte een gil toen ik met een plof door de grond zakte en ineens zat ik op een bed, in een hotelkamer. Water druppelde uit mijn krullen en ik keek Violet beduusd aan die onder het bloed zat. 'Wat heb jij gedaan?!' vroeg ik, waarna ik mezelf rillend op het bed liet vallen en me onder de deken verstopte. Ik had het koud en die nachtmerrie had me toch flink bang gemaakt... Ik wilde nooit meer een zeemeermin of een bloempot tegen het lijf lopen.
    'Violet, je mag wel iets van mij lenen als je wilt douchen.' zei ik heel zacht, maar ik hield mijn ogen wijd opengesperd onder de dekens. Ik wilde nooit meer zo'n nachtmerrie hebben, nooit meer!


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Hehe, melige Harry mag terugkomen als hij zich lam wil drinken met Violet ^^]

    Violet Skyler Todd.

    'Wat heb jij gedaan?' vraagt hij. 'Dat heb ik niet gedaan, dat heb jij gedaan. Je nachtmerrie maakte ik mee, zeg maar. Ik was de zombie. Ik was de moordenaar. En ik heb het allemaal, inclusief de bloempot-' ik wees naar het ding dat kapot op de grond lag '- mee moeten maken.' Hij mompelde heel zacht iets over douchen, en ik knikte. Een seconde later besefte ik dat hij dat niet kon zien. 'Graag, maar misschien kun jij beter eerst douchen. Je lag helemaal te zweten. Dan pak ik wel even wat drank voor ons. Volgens mij kunnen we dat bijde wel even lekker gebruiken. Even de zorgen d'r af.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik kroop stilletjes onder de deken vandaan en keek Violet met grote ogen aan. 'Ik heb dat gedaan?' vroeg ik nog eens voor de zekerheid, waarna ik met grote ogen naar haar keek en overeind kwam. Oh god... Nu had ik Violet ook nog eens pijn gedaan! Twee mensen die ik pijnigden! Godsamme, ik was een monster... 'Het spijt me echt heel erg.' zei ik gemeend om vervolgens op te staan en naar Violet toe te lopen. Ik bekeek haar even en moest zeggen dat het er niet al te best uitzag... Logisch, ik heb haar geslagen en ook nog eens met een bloempot. Ik drukte een voorzichtige kus op haar voorhoofd en knikte. 'Niks erin stoppen, alsjeblieft.' zei ik om vervolgens een paar schone boxers te pakken, een joggingbroek en een wit shirt. Normaal gesproken deed ik niet aan kleding in bed, maar met Violet erbij kon ik dat niet maken. Ik liep naar de badkamer, legde alles gereed en liet de warme douchestralen over me heenkomen.

    (Eten! Ik ben er dadelijk weer.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ik ga hier gewoon plat door die bloempot. x'D]


    Take me to wonderland

    Violet Skyler Todd.

    'Heb ik dat gedaan?' vraagt hij. Ik knik. 'Het spijt me echt heel erg.' Hij loopt naar me toe en bekijkt me even, waarna hij knikt en een kus op mijn voorhoofd drukt. 'Niks erin stoppen, alsjeblieft.' een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht, en ik knik weer. 'Nee hoor.' hij pakt een paar schone boxers, een joggingbroek en een shirt, en loopt dan naar de badkamer. Even vroeg ik me in godsnaam af waarom hij meerde boxers meenam, maar ik haalde mijn schouders op en liep weer naar de keuken. Vast een jongensding. Ik pak twee flesjes bier en een grote fles wijn, waarmee ik terugloop naar de kamer. Vervolgens neem ik voor de zekerheid nog vier flesjes mee en twee glazen. Dan ga ik op het bed zitten en laat me achterover vallen, wachtend tot hij klaar is. Mijn onderbroek, voor zover je daar van kon spreken, zo ik wel gewoon even lagen drogen terwijl ik onder de douche stond.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Dat is ook de bedoeling... Ik ga nog vaak terugverwijzen naar die bloempot. ;p)

    Harry Edward Styles.

    Ik neuriede stilletjes een liedje onder de douche, maar mijn stem klonk niet bepaald zuiver. Vast en zeker door de schorheid... Ik had vandaag al zoveel meegemaakt. Ik stapte uiteindelijk onder de douche uit, droogde mezelf af, trok de kleren aan die ik nodig had en hing de overige boxers op een rijtje. Zo, kon ik tenminste bijhouden hoeveel ik er nog over had... Je wist maar nooit, stel dat ik nieuwe moest halen en ik had voor die dag geen boxer om aan te trekken! Wel ja, niet dat mij dat iets boeide...
    Ik schudde mijn hoofd een aantal keer zodat de meeste druppels weer uit mijn krullen -waarvan amper iets over was- vlogen en liep terug naar de kamer waar ik de alcohol al zag.
    "Je kan douchen, kleren liggen in het koffer. En waag het om aan mijn boxers te komen!" zei ik, waarna ik heel zwak glimlachte en op het bed plofte. Ik bekeek snel de scherven van de gevallen bloempot en hoopte maar dat iemand die wilde opruimen, want ik raakte die bloempotten nooit meer aan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Victoria Vasquez.
    'Halloooo?' zong ik in de telefoon, rustig afwachtend wie ik in godsnaam aan de telefoon zou krijgen. Zayn was het niet, dat wist ik al, maar wie zou het anders zijn? Nog steeds hing ik tegen de muur naast mijn voordeur. Ik was ook zo dom om mijn sleutel te vergeten! 'Jezus,' fluisterde ik zachtjes, terwijl ik aan mijn nagels prutste. Het was al bijna 1 uur 's nachts en ik had mezelf buiten gesloten. Slimme, slimme ik.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Violet Skyler Todd.
    Dankbaar knikte ik en liep de badkamer in. Ik zag dat hij al zijn boxers netjes in een rijtje had gelegd, wat me deed glimlachen. Ik deed mijn kleding uit en ging onder de warme stralen staan, waar ik me helemaal van al het bloed en de rest ontdeed. Toen ik klaar was stapte ik er onderuit, en voelde ik aan het kanten slipje. Die was bijna helemaal droog, dus trok ik die weer aan. Ik beet op mijn lip toen ik zag dat ik was vergeten om een shirt of zo te pakken. Ik liep naar de deur, en pakte nog snel een handdoekje die ik als een soort bh-ding omwikkelde. Ik liep de kamer in. 'Ik was vergeten om een shirt te pakken.' zeg ik blozend.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Verbaasd dat Violet nog geen schone kleren had gepakt keek ik haar even na, waarna ik mijn schouders ophaalde en een flesje bier pakte. Ik maakte hem open en dronk hem leeg terwijl ik wachtte, gewoon omdat ik alvast een beetje tipsy wilde zijn. Waarom? Omdat ik een rotdag had gehad en ik nu een trauma had aan bloempotten. Toen Violet terugkwam zag ik dat ze geen shirt aanhad, maar een kleine handdoek om zich heen had gewikkeld. Het kanten ondergoed kon ik nu wel duidelijk zien en ik grijnsde even. Ik bleef een jongen met behoeftes en Violet zorgde er nu dus voor dat ik die nodig had. Bedankt maar weer, maar ik kon beter nu lustig denken als aan die nachtmerrie.
    "Geen probleem. Je kan ook geen shirt aantrekken, als je wilt." zei ik grinnikend.
    Shit... Hoe kwam ik nou weer in een lustige bui? Die stemmingswisselingen begonnen me af en toe een beetje erg te vervelen, maar nu zat ik hier wel mooi.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Violet Skyler Todd.

    Hij grijnsde toen hij me zo zag, en ik gaf hem een sarcastisch glimlachje. 'Geen probleem.' ik knikte dankbaar en begon ik de kastlades te rommelen. Je kan ook geen shirt aantrekken, als je wilt.' zei hij grinnikend. Ik draaide me om en sloeg verontwaardigd mijn handen over elkaar, vergetend dat ik dat handdoekje ter bescherming om had. Met nadruk op had. Want die lag nu dus mooi op de grond. Snel draaide ik me om en pakte het eerste het beste t-shirt wat er lag, wat ik over mijn hoofd trok. Ik keek naar beneden. Ja hoor, dat kon er ook nog wel bij. Het shirt wat ik had gepakt was licht doorschijnend. Ik zuchtte en besefte dat ik er toch niks meer aan kon doen, en plofte naast Harry op bed. Ik pakte ook een flesje, die ik in een keer achterover sloeg. 'Hmm, das fijn.' mompel ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.