• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - xAmore
    ~Zayn Jawaad Malik. - 2012Hangover
    ~Louis William Tomlinson. - Styles
    ~Harry Edward Styles. - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xClove

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Drank en lust gaat niet goed samen... ;p)

    Harry Edward Styles.

    Toen ze haar armen verontwaardigt over elkaar sloeg viel de handdoek op de grond, waardoor ik even lachte en nieuwsgierig haar bewegingen volgde. Ik had niet heel lang kunnen kijken als je dat soms dacht, maar het was lang genoeg om het beeld in mijn geheugen te griffen. Toen Violet zich omdraaide besefte ik dat ze het shirt had gepakt wat ik meestal droeg als ik gewoon een dagje bij de fans zat om ze op te jutten, maar helaas was het voor vrouwen iets minder prettig... Toch Violet?
    Ik grinnikte, deed niet eens de moeite om te verbergen dat ik wel degelijk naar haar aan het loeren was en pakte uiteindelijk de wijn.
    "Ook?" vroeg ik haar met een lachje om vervolgens gewoon twee glazen halfvol te schenken. Ze zou toch niet weigeren...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [ ;p ]
    Violet Skyler Todd.

    Hij zat duidelijk naar me te kijken, en ik voelde me vrij ongemakkelijk. 'Harry, je staart.' mompel ik nog. Hij grinnikte even, en ik keek hem bitchy aan. Hij pakte de wijn en schonk twee glazen half vol. 'Ook?' ik pakte bijde glazen af en sloeg ze snel achterover, voor hij kon reageren. Grijnzend en uitdagend keek ik hem aan. Ik kwam nog even wat meer naar hem toe geschoven, en keek hem nogmaals uitdagend aan. Als hij in een lustige bui was, kon ik daar net zo goed gebruik van maken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik maakte een verontwaardigt geluidje toen ze mijn glas zonder pardon leegdronk. Nou zeg... Violet schoof dichter naar me toe en wierp me een extra uitdagende blik toe, waardoor ik hoorbaar slikte en even op mijn lip beet. "Je wilt het dus zo spelen?" vroeg ik haar met een lustige blik.
    Met een snelle beweging had ik haar achterover geduwd en mijn lippen ruw op die van haar gedrukt. God, dit had ik misschien toch even nodig... Mezelf even laten gaan en morgen verder jammeren was het beste wat ik kon doen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Arme Louis.. Dat is waaraan in nu denk D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Violet Skyler Todd.

    Door mijn blik hoorde ik dat hij slikte, en hij beet op zijn lip. Grijnzend keek ik hem aan. 'Ergens last van, Styles?' vroeg ik op een poeslief toontje. 'Je wilt het dus zo spelen?' vroeg hij met lust in zijn ogen. Net toen ik weer een opmerking terug wilde maken, drukte hij me razendsnel achterover en drukte zijn lippen ruw op die van mij. Op dezelfde manier kus ik hem terug, en mijn handen vinden al snel houvast bij zijn rug. Ik wist dat omdat ik onder hem lag ik machteloos was tegenover hem, maar dat maakte me nu niks aan. Ik was al redelijk licht in mijn hoofd. Ik sla mijn benen om zijn middel en dring met mijn tong zijn mond binnen, waar ze een wild spel spelen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Harry stond in tweestrijd en de stemmingswisseling won! Hij heeft een excuus. ;p)

    Harry Edward Styles.

    Ik liet een tevreden kreun uit mijn mond ontsnappen toen ze terug kuste en liet mijn tong soepele rondjes rond de hare draaien om vervolgens mijn handen naar haar haren te laten afzakken die ik zachtjes streelde. Mijn vingers zochten zich telkens een weg door haar haren en even vloog Louis' zijn naam door mijn hoofd, wetend dat ik een idioot was als ik verder ging. Helaas voor mij was Violet net zo goed een meisje dat ik leuk vond en dit was misschien wel mijn laatste kans om te bewijzen dat ik haar waard was... De tweestrijd in mijn hoofd zette verder, maar ondertussen waren mijn handen al afgezakt naar haar borsten die ik zachtjes begon te kneden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Violet Skyler Todd.
    Hij kreunde zacht, en dat deed mij voor zover mogelijk lichtelijk grijnzen. Eerst voelde ik zijn handen mijn haren strelen, waar hij vervolgens doorheenging. Dat gaf een erg fijn gevoel, en ook al voelde ik me nu schuldig tegenover Louis, ik wilde zo graag dat hij verderging. Dit was voor het eerst dat mijn hoop uitkwam, want zijn handen gingen uit mijn haar en zakten langzaam verder naar beneden, waar ik ze op mijn borsten voelde. Zacht begon hij te kneden, en zacht zuchtte ik van genot. Hij ging door, en een kreun kwam uit mijn mond en ik trok een van mijn benen op, waardoor die langs zijn "plekje" schuurde. Zacht giechelde ik.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik ging stilletjes verder met kneden toen ik een kreun van Violet's kant hoorde, waardoor ik lichtelijk grijnsde. Die grijns veranderde al snel in een kreun toen haar been langs mijn opkomende erectie schuurde.
    Mijn hoofd maakte alles moeilijk door rustig door te gaan met de strijd, maar gelukkig had drank zich ook in het spel vermengd. Echt, hoeveel spelletjes speelde ik nu wel niet tegelijkertijd?
    Ik haalde mijn lippen van de hare af en liet mijn handen afglijden tot aan de zoom van het shirt dat ik langzaam over haar hoofd trok, waarna ik haar even goedkeurend bekeek. Ik was niet al te kritisch hoor, maar Violet zag er hartstikke goed uit. Ik begon kusjes te plaatsen in haar hals en streelde haar borsten verder, maar ik bleef even plagen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Violet Skyler Todd.
    Hij beeindigde de kus, waardoor ik hem eerst verontwaardigd aankeek. Maar zo gauw als ik merkte dat hij mijn shirt uitwilde doen werkte ik meteen mee, en algauw zat ik in niets meer dan mijn lullige, kleine string. Hij plaatste kusjes in mijn nek en streelde mijn borsten, maar daar bleef het bij. 'God, Harry.' mompelde ik. Voor dat dit mijn eerste keer was dat ik zoiets intiems deed, trof het nu al boven mijn verwachtingen. Ik trok nu ook langzaam zijn shirt uit, en staarde even naar zijn borstkas. Een sixpack, oh my god. Zacht ging ik er met mijn vingers overheen, maar ik vond het nog steeds niet eerlijk dat hij nog een broek aanhad. Ik ging met mijn vingers over de vrij gespannen stof van zijn joggingbroek, die ik vervolgens tergend langzaam uittrok. Ik kon ook plagen, hoor.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik grinnikte even tegen haar huid aan en liet haar mijn shirt uittrekken, waarna ze me even bekeek. Het leek haar in ieder geval te bevallen, mooi...Toen Violet aan mijn joggingbroek begon had ik de neiging om het zelf verder te doen omdat het me te langzaam ging, maar uiteindelijk lag hij toch op de grond. Ik slaakte een zucht van verlichting, boog me weer over Violet heen en begon nu kusjes te plaatsen op haar borsten om vervolgens zachtjes in één van haar tepels te bijten en mijn weg verder naar beneden kuste. Ik wist niet of Violet ervaring had, het enige wat ik wist was dat ik die wel degelijk bezat. In ieder geval, ik hoopte wel dat ze zou aantonen waar haar grenzen lagen, als ze die stelde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Violet Skyler Todd.
    Hij boog zich over me heen en plaatste kusjes op mijn borsten, waarna hij in een tepel beet en vervolgens zich een weg naar beneden kuste. Ik voelde dat mijn tepels hard waren, en dat voelde vrij vreemd. Hij was nu bijna bij de rand van mijn slipje, en om hem aan te sporen streelde ik over de stof van zijn boxer. 'Goddamnit.' mompel ik. 'Weet je, ik denk dat je hiermee de bloedneus en zo weer goedmaakt.' grapte ik. Mijn lachje veranderd algauw ik een kreun als ik voel dat hij al voorbij mijn navel is.

    [Nu moet ik gaan ;s ]

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik beet even op mijn lip toen ik haar over de stof van mijn boxer voelde strijken, maar die veranderde gauw in een zachte lach. "Ik hoop het maar." antwoordde ik zacht om vervolgens met mijn vingers de rand van haar string vast te pakken en hem kapot trok. Waarom ik dat deed? Omdat ik geld genoeg had om nieuwe lingerie voor haar te kopen en omdat ze geen ander ondergoed op deze kamer had liggen. Kon ik morgen even lachen...
    Ik keek even naar haar op en glimlachte zwakjes om vervolgens één van mijn vingers bij haar naar binnen bracht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [sorry heb een walking dead marathon met mijn beste vriendinnetje. Dus reageer later ofzo ;x ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Jups.)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    Mijn koffer bleef telkens haken en het belemmerde het rennen enorm en ik gaf het ding een gooi, bleef stilstaan en draaide me kwaad om. "Laat me met rust!" Gilde ik terwijl ik met mijn handen door de lucht ging. "Ga Harry lekker lastigvallen terwijl hij licht te neuken met die hoer ofzo!" Ik trapte tegen een paaltje aan. Onee! Want voordat jullie een verhaal over ze hebben licht hij al weer met iemand ander in bed! Schrijf dat maar op! Dat Harry nogal de gewoonte heeft om met meerde mensen tegelijk aan de haal te gaan en harten te breken!"


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''