• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - xAmore
    ~Zayn Jawaad Malik. - 2012Hangover
    ~Louis William Tomlinson. - Styles
    ~Harry Edward Styles. - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xClove

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Lam drinken had Violet ook geen probleem mee gehad. Kon ze die van haar ook eehm vergeten :') ]
    Violet Skyler Todd.

    Ik merkte dat hij er meteen slaperig van werd, en ik kon een kleine glimlach niet tegenhouden. 'Je hebt morgen een of andere meeting, dan kun je nu even goed slapen. Morgenavond mag je drinken wat je zelf wil.' zeg ik zacht, met een tedere ondertoon. Ik kon het niet aanzien dat hij zo verdrietig was. Ik vond het al heel wat dat hij geen drugs gebruikte, geen alcoholverslaving had of zich brandmerkte. Hij werkt nu makkelijker mee, dus doe ik zijn schoenen uit en leg hem onder de dekens, waarna ik mijn vans ook uit trap en er naast kom liggen. Niet met verkeerde bedoelingen, gewoon als beste vriendin. 'Lekker slapen, Harry.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik liet mezelf half onder de dekens slepen, te vermoeid om te protesteren. De enige gedachte die door mijn hoofd aan het razen was, was dat Violet dit schuld was. Ze had iets in die koffie gestopt! Dat had ik moeten weten!
    "Bitch." siste ik zwakjes, waarna ik mijn oogleden voelde dichtzakken en ik in een zwart gat getrokken werd. Mijn ademhaling werd rustiger en ik kon nog net voelen hoe mijn hoofd een stukje naar links kantelde. Ik wou dat ik nooit die koffie had gehad, want nu waren het de nachtmerries die me stalkten. En het allermooiste was, ik kwam er niet uit...

    (Zo, nu de rest nog in bed zien te krijgen. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    ik wachten tot Joanne terug kwam met mijn koffer en nam deze zonder wat te zeggen over en liep de trap af terwijl ik het veelte zware ding achter me aantrok. waarom ik niet gewoon de lift nam.
    Nog net niet uitgeput kwam ik beneden en liep ik naar buiten. ik had nog geen stap het hotel uit gedaan of er stond al een man met ene camera voor mijn neus. ''Klopt het dat harry een relatie heeft met Violet?'' ja, tuurlijk. dit kon ik er echt bij gebruiken. ''Ja, en ze leven nog lang en gelukkig.'' bitste ik waarna ik wegliep en Joanne met me meetrok. geen flauw idee waar ik heen moest, als het maar weg was bij het hotel, de media en Harry.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Joanne Mikayla Brights

    Jesus. Die mensen zaten ook al overal, hatelijk gewoon. Ik keek even naar Louis en wenkte naar de richting waar mijn appartement stond. Het was midden in de nacht en alleen de lantaarnpalen gaven licht. Wat ook niet echt een rustgevend gevoel gaf, het gaf een naar gevoel dat je werd achterna gezeten door een gast die je wilde vermoorden. Oké, mijn fantasie sloeg weer los. Ik trok Louis mee naar het complex waar ik woonde. Paparazzi rende achter ons aan. Shit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Elena Victoria Vasquez.
    Ik had de kamer van Louis, waar Violet sliep, verlaten zodra ze me had verteld dat ze wilde slapen en was naar huis gegaan. Ik bedankte de taxichauffeur en betaalde hem, waarna ik uitstapte en mijn appartementencomplex binnenstapte. Ik woonde op de vierde verdieping, en gelukkig waren mijn onder en bovenburen oude mensen, dus veel overlast had ik niet. Ik graaide in mijn handtas toen ik bij mijn donkerrode voordeur aangekomen was om mijn sleutels te zoeken, maar ik kon ze niet vinden. Shit. Ik checkte mijn broekzakken, jaszakken, nog een keer mijn tas. Ik dacht diep na waar ik ze gelaten had. Vanmorgen had ik boodschappen gedaan, maar was gewoon weer binnengekomen, had de sleutels op tafel gegooid en de spullen opgeruimd. Vanmiddag had ik schoongemaakt, dus was het huis niet uit geweest. Vroeg in de avond had ik haast gehad, omdat ik anders niet op tijd was voor de show van de jongens. Nee, daar had je het al. In de haast was ik mijn appartement uit gerent, zonder mijn sleutels mee te nemen. Ik had mezelf gewoon buiten gesloten. Verdomme. Wat moest ik nu? Mijn ouders hadden een sleutel, maar die woonden hier zo'n tweeënhalf uur vandaan. Hadden de jongens nog een sleutel? Ik graaide in mijn broekzak en haalde mijn witte iPhone 4S eruit, waarna ik op de sneltoets 2 drukte. Op een stond het huistelefoonnummer van mijn ouders, op twee stond Zayn. Ik belde hem en hield de telefoon aan mijn oor, wachtend tot hij op zou nemen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    xAmore schreef:
    Harry Edward Styles.

    Ik liet mezelf half onder de dekens slepen, te vermoeid om te protesteren. De enige gedachte die door mijn hoofd aan het razen was, was dat Violet dit schuld was. Ze had iets in die koffie gestopt! Dat had ik moeten weten!
    "Bitch." siste ik zwakjes, waarna ik mijn oogleden voelde dichtzakken en ik in een zwart gat getrokken werd. Mijn ademhaling werd rustiger en ik kon nog net voelen hoe mijn hoofd een stukje naar links kantelde. Ik wou dat ik nooit die koffie had gehad, want nu waren het de nachtmerries die me stalkten. En het allermooiste was, ik kwam er niet uit...

    (Zo, nu de rest nog in bed zien te krijgen. ^^)


    Violet Skyler Todd.
    'Bitch.' siste hij, vlak voordat hij in slaap viel. Zijn hoofd ging nog net mijn kant op, en ik kon een zachte 'Ahw.' niet onderdrukken. Ondanks alles zag hij er schattig uit als hij sliep. Dat probeerde ik ook, maar doordat Harry steeds lag te kronkelen en te praten, kon ik niet in slaap komen. 'Lig eens stil, curly.' mompelde ik. Hetgene wat me nog het meest raakte was dat hij steeds 'Louis" mompelde. God liet me nog even extra weten dat ik hun relatie had verkloot, via Harry. Na een tijdje liggen woelen lukte het me nog steeds niet om in slaap te komen, dus ik draaide me om en keek naar Harry. Hij lag er rusteloos bij, zijn gezicht vertrokken in een gekwetste, pijnlijke uitdrukking. Het kon niet anders of hij had de ene nachtmerrie na de andere. Ineens begon hij keihard te schreeuwen, waardoor ik het bed uitdonderde. Toen ik op de grond lag, was hij weer stil. Zacht mompelde ik een verwensing waarna ik het bed weer in klom, beseffend dat ik niet meer in slaap kon komen.

    [Wat nou als tot de tijd dat iedereen in bed ligt Harry gaat slaapwandelen/zijn nachtmerries mee gaat maken op Violet (bijv. keihard slaan omdat hij denkt dat ze een eng monster is) ^^ ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nibug schreef:
    Niall James Horan

    Met opgetrokken wenkbrauw keek ik toe hij Zayn naar de lift waggelde, maar ik zei niks en liep met hem mee naar de lift waar we wachtten.
    'Weet jij waar iedereen is eigenlijk?' vroeg hij en ik haalde mijn schouders op. "Eerst waren we allemaal in mijn kamer, maar nu? Ik denk verspreid over de kamers die we hebben," gokte ik en stapte de lift in toen de deuren opengingen. Ik drukte het laatste knopje dat ons leidde naar de laatste verdieping. Van daar uit konden we naar het dak, daar zou niemand ons kunnen zien en bespioneren. Het gaf me de kriebels dat er constant mensen op ons stonden te kijken. Wetend of niet. Ik stapte uit toen we op de laatste verdieping en wachtte tot Zayn ook uit de lift zou waggelen.


    Zayn Javvaad Malik
    In de lift leunde ik tegen de wand aan en sloot mijn ogen. Waarom was ik Niall tegengekomen in de gang? Nu moest ik sterk wezen en zo normaal mogelijk proberen te doen. Pfff, ik had veel beter gewoon in m'n kamer kunnen blijven en daar een sigaret opsteken, maar nee hoor ik moest zo nodig naar buiten, naar de grote boze buitenwereld. Waarom? Ik slofte achter Niall aan, toen we eenmaal op de laatste verdieping zaten en liep naar de laatste trap om op het dak te komen. Eenmaal buiten sloeg de koele wind me in mijn gezicht. Het begon al aardig donker te worden. Ergens ver weg hoorde ik een bekend deuntje opkomen, maar ik besteedde er niet echt aandacht aan. Ik liep naar de eerste de beste stoel die er te vinden was. Het was zo'n strandligstoel, waar ik plaats op nam. Vanuit mijn zak diepte ik het pakje gewone sigaretten op, daar bij oplettend dat ik niet het wiet of de vloeitjes mee zou pakken. Ik stak er een in mijn mond en stak hem aan met een hand er voor zodat hij niet zou uitwaaien. Ik nam een teug en liet me daarna genietend achterover vallen. Weer dat bekende deuntje. Wacht! Het was mijn telefoon. Ik pakte hem uit mijn zak en bracht hem naar mijn oor, zonder te kijken wie het was.
    'Heey.' Zelf hoorde ik het niet, maar het was vast duidelijk dat ik wat op had. Om erger te voorkomen stak ik daarom maar mijn mobiel uit naar de Ier, met een vragend gebaar of hij wilde spreken.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Elena Victoria Vasquez.
    Ik slaakte een opgeluchte zucht toen hij opnam. 'Heey.' Fronsend keek ik voor me uit. Had hij gedronken. 'Hé Zayn, met mij, Elena,' zei ik, maar ik hoorde hem niet meer. 'Zayn?' Vroeg ik nogmaals, vragend. Had hij zijn telefoon laten vallen of zo? 'Hallo?' Wat was dit? Of hij had zo erg gedronken dat hij zijn telefoon ineens vergeten was, of hij antwoordde gewoon niet, of hij gaf de telefoon aan iemand anders, die hem niet meteen aanpakte. Wie zou er bij hem kunnen zijn? Ik hoorde dat ze buiten waren, de wind maakte namelijk een herrie. Ook hoorde ik heel zacht het verkeer, dus ze moesten op het dak van het hotel staan.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (Ahw! Ik zie het helemaal voor me en het is best schattig, ook al gaat hij dood van de angst. ;p Ik zal kijken wat ik kan doen, want ik schrijf slechte slaapwandelstukjes... :\)

    Harry Edward Styles.

    De persoon liep weg en het bebloede mes bleef op de grond liggen, naast Louis' verminkte lichaam. De bebloede littekens zouden nooit meer genezen en Louis was mentaal beschadigd, zeker weten. Zijn stem riep mijn naam, maar het enige wat ik kon doen was spartelen in de verstrikking van touwen die me weerhielden om Louis te helpen.
    Ineens hoorde ik meer stemmen. Stemmen die me vertelden dat dit alles mijn schuld was. Ik had Louis moeten beschermen, ik had hem moeten behoeden om met die idioot mee te gaan.
    "Nee!" schreeuwde ik, toen ik de jongeman weer het mes zag pakken en dreigend op Louis afliep. Het mes boorde door zijn borstkas heen en een laatste gil gleed over zijn lippen. De touwen werden losgemaakt en ik viel met een klap op de grond, maar dat weerhield me niet van wraak. Ik greep de man vast. pinde hem tegen de grond aan en pakte in de andere hand het mes met Louis zijn bloed er nog aan.
    "Je hebt hem vermoord!" krijste ik, waarna ik het mes hief en het een aantal keer door zijn maag wist te boren. Mijn andere hand gaf hem uiteindelijk nog een vuistslag in zijn gezicht en het mes viel weer naast me neer. Iedereen om me heen was dood, en ik was alleen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Samen liepen we naar de trap die ons naar het dak leidt. Opeens hoorde ik een deuntje van Zayn komen waarop ik hem vragend aankeek. Hij zag me niet en wandelde gewoon door, geen aandacht voor het deuntje dat duidelijk van hem kwam. Hij liet zich in één van de strandstoelen vallen en stak een sigaret op. Nu pas leek het alsof het deuntje tot Zayn doordrong, want hij nam zijn mobiel op. Ik wachtte rustig tot hij gedaan zou hebben met bellen. "Hey," zei hij, duidelijk in zijn stem te horend at hij wat op had. Dan stak hij opeens zijn mobiel naar me uit en ik trok een wenkbrauw op. Hij keek me vragend aan en ik grinnikte even. "Ok," zei ik en nam het apparaat aan, drukte het tegen mijn oor en wachtte af tot er iemand aan de andere lijn iets zou zeggen. Mijn blik rustte op Zayn en ik keek hem vragend aan wie ik aan de lijn had.


    Take me to wonderland

    Violet Skyler Todd.
    Toen ik een soort van half-sliep, rolde Harry ineens boven op me en hield me hardhandig vast. Hij keek erg boos, maar glazig. 'Gast!' riep ik. 'Je hebt hem vermoord!' krijsde hij. Mijn god, hij had een nachtmerrie. En iemand, misschien ik wel, had Louis vermoord.'Harry!' schreeuw ik. Hij stompt me een paar keer in mijn buik, waarna ik ik tranen in mijn ogen krijg van de pijn. Dan slaat hij nog eens hard met zijn vuist in mijn gezicht, en ik voel dat er bloed uit mijn neus stroomt. Tranen van pijn stroomden over mijn wangen. Ik hoopte dat hij nu even een mooie droom zou krijgen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    'Harry!' schreeuwde iemand, waardoor ik me omdraaide en een zeemeermin op de vloer zag liggen. Die hoorden toch in het water? Nou ja, als zij het leuk vond...
    'Waarom lig je in het bloed van Louis te spelen?' vroeg ik haar om de man vervolgens los te laten en haar vragend aankeek. Ik hoorde haar schel lachen, waardoor ik haar een beetje bozer aankeek. Ze speelde rustig verder en grijnsde. 'Waarom niet, Harry?'
    Haar handen reikten naar Louis' dode lichaam en ze tekende met het bloed gebroken hartjes op zijn gezicht, armen en borstkas. Het leukste was dat ze ook nog een liedje neuriede van The Fray... Een kwaadaardige zeemeermin dus.
    'Laat hem met rust! Je moet hem niet hebben, maar mij! Ik ben het schuld! Door mij is hij dood!' riep ik naar haar om me vervolgens op mijn knieën te laten zakken en haar met smekende ogen aankeek.
    'Natuurlijk, Harry. Maar niet vandaag... Je verdient het om te zien hoe je vriendje tot de dood gemarteld is en nu nog steeds... Ook al krijgt hij het niet meer mee.' siste ze.
    'Dat weet ik, dat weet ik... Ik verdien die pijn, maar Louis niet.'
    Ik kwam overeind, liep naar de zeemeermin toe en trok haar aan haar staart weg om haar vervolgens een bodemloze klif af te duwen. Ik rende terug naar Louis, knielde naast hem neer en begon de gebroken hartjes weg te vegen.
    'Het spijt me...' mompelde ik.

    (Ik begin hier humor in te zien...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Humh, faal een zeemeermin.. :Y) ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Violet Skyler Todd.

    Hij begon me alleen maar meer pijn te doen. 'HARRY, STOP!' gil ik. Hij zei van alles over Louis, en waarschijnlijk was ik iemand die de dode Louis alleen nog maar meer vernederde. Ineens kruipt hij naar de andere kant van het bed, maakt een duwbeweging en kruipt weer terug, waar hij naast me neerknield en mijn gezicht begint te aaien. 'Het spijt me.' mompelt hij. Ik geef hem een harde klap in zijn gezicht, hopend dat hij wakker wordt. Waar was ik in beland?

    [Sorry moet eten. daarom zo kort.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (In dromen kan alles! Bloed is rood en het haar van Ariël ook, vandaar dat ik op een zeemeermin uitkwam. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.