• Ik vroeg me af welke Q'ers hier ook een eigen blog hebben? Ik ben sinds vorige maand aan het bloggen en ik vind het echt heel erg leuk. Eerder hield ik het nooit echt vol om te bloggen, maar nu heb ik de motivatie en inspiratie er wel voor. Ik vind het zelf ook altijd leuk om andere hun blogs te volgen om te zien wat hun allemaal interesseert. Op wordpress vind ik het bv. ook heel handig om makkelijk blogs te kunnen volgen.

    Mijn blog gaat zowat over van alles, ik heb per dag een ander soort thema. Bv. op maandag post ik random dingen, op dinsdag post ik tags en zo van die dingen allemaal. Dat is voor mezelf iets makkelijker en best wel leuk eigenlijk.
    Als je graag een kijkje wil nemen, hier is de link > It's Sylvester

    Dus wat is jullie blog?


    16 - 09 - '17

    Ik vind bloggen altijd geweldig, haha.
    Wordpress -> Nikkirent, over mijn avonturen van het hardlopen!
    Tumblr -> Normified, mostly fandom stuff en grappige dingen.


    Your make-up is terrible

    ik heb een paar blogs over mijn gevoelens en problemen...dat is het denk ik wel

    Ik ben vorige maand ook een blog begonnen over boeken (: Het is allemaal nog niet precies hoe ik het hebben wil, maar dat komt nog wel haha.

    KLIK


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik zou graag een gamingblog beginnen, maar weet niet waar te beginnen. Hahah

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 11:37 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb alleen een wordpress gemaakt voor school. Ik heb wel tumblr, maar ik reblog voornamelijk dingen, en plaats niet echt er iets op.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wat leuk! Een blog kan echt een uitlaatklep zijn voor inspiratie, prikkels, gedachtes en emoties. Veel plezier ervan en hopelijk zul je er nog lang mee bezig zijn. :3

    Ik heb een Tumblr met bruidsjurken en een afgeschermd blog die alleen ik kan bekijken en waar ik af en toe wat dingetjes opzet. Op de eerste post en reblog ik sporadisch, op de tweede ben ik nauwelijks actief. De eerste trouwens ook al maanden, hoor. Maar ik bewaar ze wel, ben er toch een beetje trots op. :3
    the one dress

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 15:24 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een harry potter tumblr blog > snatchersunite
    En een hp daily prophet blog waar elke dag nieuwe artikels etc opkomen > Potter's Prophet (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb een blog voor al mijn tekeningen. (: Klik!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik heet op Tumblr: suspiriasblog
    Alleen ga ik nog uitvinden hoe alles werkt x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    KillianHook schreef:
    Ik zou graag een gamingblog beginnen, maar weet niet waar te beginnen. Hahah

    This.

    En ik heb een Tumblr met allemaal "dingen waarvoor ik lesbisch zou willen worden", om de titel letterlijk te vertalen.
    Op Pinterest pin ik van alles en nog wat.

    Ik heb een tumblr, waar ik eerlijk gezegd best trots op ben. Tumblr


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    www.itsmeggietime.blogspot.com
    Dit is mijn blog. Ik blog nu al meer dan een jaar en post er zo 2 tot 4 per maand, omdat ik er niet meer kan posten door tijdgebrek. Het is een persoonlijke blog over alles wat je tegen kunt komen in het leven. Ik test producten uit, doe soms een winactie, schrijf over mijn persoonlijke leven en mening en schrijf leuke verhaaltjes.
    Ik ben alleen nog steeds niet tevreden over de lay-out van mijn blog, die heb ik al een stuk of 4x veranderd, maar nog steeds is het niet wat ik wil. Nu heb ik tijdelijk de huidige lay-out, tot ik weet wat ik ermee wil doen. ;) Nu is het nog zo rommelig en druk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    KillianHook schreef:
    Ik zou graag een gamingblog beginnen, maar weet niet waar te beginnen. Hahah


    Dat probleem had ik in het begin ook.


    16 - 09 - '17

    Ik ben een tijdje geleden met bloggen. Ik schrijf over boeken, het schrijven ervan en mezelf.
    Ik ben nog een beetje aan het proberen dus zou het leuk vinden om te horen wat jullie ervan vinden.
    http://halfunread.blogspot.nl/

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 17:09 ]


    let your faith be bigger than your fear

    IK heb niet echt een blog.
    maar ik ga over 2 weken voor 10 weken naar Zweden en dan ben ik wel van plan om zeker 1 keer per week een stukje te plaatsen op:
    waar ben jij nu


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about