• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - xAmore
    ~Zayn Jawaad Malik. - 2012Hangover
    ~Louis William Tomlinson. - Styles
    ~Harry Edward Styles. - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xClove

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Elena Victoria Vasquez.
    Ik knikte wat in mezelf als ik naar het verhaal luister. Oké, terug naar het hotel dan maar. Waarschijnlijk had Zayn wel een sleutel, maar hij maakte er altijd zo'n troep van dat ik hem waarschijnlijk niet op tijd kan vinden. Dan maar daar slapen. 'Oké, dank je wel Niall, tot zo,' zei ik waarna ik ophing, mijn tas over mijn schouder hing en buiten opnieuw een taxi aanhield. Ik vertelde het adres van het hotel en liet me in de stoel zakken, waarna ik moe gaapte. Ik wilde eigenlijk onderhand wel eens gaan slapen.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Louis William Tomlinson
    Even schudden ik wild met mijn hoofd heen en weer. "Dat wil ik niet." Bang keek ik Liam aan. Als ik nu nog alleen met Harry in een kamer zou zitten zou ik kompleet doordraaien. En als ik dan een van mijn woedeaanvallen kreeg, -wat sowieso ging gebeuren, was Harry niet veilig meer. En wat viel er eigenlijk te bespreken. Alles was al duidelijk.
    Ik schudden weer mijn hoofd na Joanne haar worden. "Ik wil niet naar binnen." Zei ik eigenwijs. Binnen werd ik ook gek.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne.

    Ik zuchtte eventjes. Hoe wilden ze een ruzie bijleggen als ze er niet over praatten? Ik bedoel, ze hadden er toch geen baat bij als het zo bleef doorgaan? Morgen hadden we een interview nota bene en ik wilde niet dat ze elkaar gingen afkraken!
    "Louis, ik begrijp dat je dat niet wilt. Maar je moet ook erbij nadenken dat jullie nog steeds bij elkaar in een band zitten en alles zo op de klippen loopt." zei ik, waarna ik even een kleine steek door mijn hart voelde gaan bij zijn bange uitdrukking. Het bleef pijn doen om mijn vrienden zo overstuur te zien... "En als iemand erbij gaat zitten om te voorkomen dat het misgaat en zich er niet mee bemoeit?"
    Ik draaide me even naar Joanne toe en zuchtte even. "Dat bedoel ik nou. Hoe meer mensen zich in deze ruzie gaan verwikkelen hoe meer ruzie er ontstaat. Zelfs ik zou me er nu eigenlijk buiten moeten houden." Alleen gaf ik mijn mening niet, want die mocht ik niet uitdrukken. Er zaten twee kanten aan het verhaal en het was me maar al te duidelijk dat Joanne alleen die van Louis had gehoord. Harry mocht af en toe verschrikkelijk slechte redenen hebben en dan ook nog eens egoïstisch denken, maar het bleef Harry.
    "Wil je dan even met mij meelopen?" vroeg ik aarzelend. Ik moest nog steeds die drugs ophalen, Louis liet ik wel even op een afstandje wachten dan...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    "Dan kan het wel denk ik." Mompelde ik, nog steeds niet overtuigd omdat ik totaal niet zou weten waar we dan over moesten praten. De feiten zouden alleen maar harder in mijn gezicht worden geduwd. Ik knikte toen Liam vroeg of ik dan met hem mee liep en ik knikte. Ik zette mezelf af van de muur en deed al een paar stappen. Ik vroeg me af waar Liam heen moest, maar ik wist niet of ik dat wel wilde weten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne.

    Ik keek even naar Joanne. "Ik breng Louis dadelijk wel terug, veilig natuurlijk." zei ik met een glimlachje, ook al was die nep. Ik hoopte dat ik hem veilig thuisbracht, als de politie ons om de een of andere reden zou betrappen hadden we een groot probleem, vooral omdat die drugs hartstikke illegaal zijn.
    Ik pakte Louis' pols vast zodat ik hem mee zou kunnen trekken als we verkeerd liepen, maar ik wist waar we moesten zijn. De coffeeshop was niet ver lopen. Ik slikte even en ritste snel mijn vest dicht zodat ik nog iets minder zou opvallen, alleen had ik het nadeel dat Louis met zijn felrode broek met me meeliep. Ach ja, dat gaf nog een extra risico en dus een extra kik...
    "Als je hier even wilt wachten..." zei ik tegen Louis terwijl ik stopte in een of ander donker steegje. De coffeeshop was om de hoek en ik had maximaal zeven minuten nodig om alles te pakken. Ja, ik had het uitgerekend. Stel dat de politie eraan kwam, dan moest ik snel kunnen reageren!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik liet me meetrekken door Liam en toen ik uiteindelijk toch wilde vragen waar we heen gingen stopte hij al. Ik knikte langzaam en keek het steegje in. De knipperende kapotte neon lampen gaven aan dat er een coffeeshop zat en ik slikte even maar hield mijn mond. Liam had ook geen onnodige vragen bij mij gesteld dus dat ging ik ook niet bij hem doen. "Wel opschieten." Piepte ik zachtjes. Het was nou niet bepaald dat ik me hier veilig voelde in de buurt.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne.

    Ik hoorde Louis slikken, wetend dat hij er al achter was gekomen waar we waren. Hij vroeg gelukkig niks, want hier was ik niet bepaald op voorbereid. Ik knikte langzaam en glimlachte geruststellend. "Geen zorgen, ik ben zo snel mogelijk terug." antwoordde ik om vervolgens een snelle looppas in te zetten en de coffeeshop in te lopen. Ik hoefde nog niks te zeggen of ik kreeg de zakjes nicotine, in poedervorm natuurlijk. Carlos had al gemeld dat ik zou komen dus... We zwegen beiden, ik stopte de drugs tussen mijn broeksband en deed mijn shirt er goed overheen om vervolgens weer terug te gaan naar Louis en zo onopvallend mogelijk rond te kijken.
    "We kunnen teruggaan." antwoordde ik zacht.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik knikte langzaam en keek even op mijn mobiel hoe laat het was. Nog 3 uur en dan zou mijn wekker gaan omdat we een interview hadden. Ik kneep mijn ogen even dicht bij deze gedachten want ik wist dat na vandaag en vannacht Harry en ik het hoofdonderwerp wel zouden zijn. Ik stak snel mijn handen in mijn zakken. "Ga je nu naar het hotel? Want dan pak ik enkel mijn koffer weer bij Joanne en loop ik mee." Zei ik stil. Ike wilde morgenochtend geen last voor Joanne zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne.

    Ik keek met Louis mee op zijn mobiel en zuchtte even. Lang zouden we niet kunnen slapen vannacht... Iemand zou tussen die twee in moeten gaan zitten morgen voordat we slaande ruzie zouden krijgen. Harry zou vragen krijgen over Violet en Louis over zijn reactie op die twee... Dit ging gezellig worden, niet dus.
    "Ja, ik ga nu naar het hotel..." antwoordde ik om vervolgens te knikken en met Louis naar Joanne te lopen. "Slaap je alleen of moet ik bij je blijven?" Ik wilde namelijk niet dat Louis alleen ging slapen als hij daar zelf niet lekker mee lag.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik tuiten mijn lippen even en beet daarna op mijn onderlip. "Samen." Piepte ik zachtjes. Ik had zo'n vermoeden dat als ik alleen in een kamer zou zijn ik door zou draaien. Ik haalden mijn koffer op bij Joanne en al snel liep ik weer met Liam richting het hotel. Oke, nu een keer me mond houden. Sprak ik mezelf streng toe. Als ik nog iets los zou laten zat ik straks echt enorm in de problemen. Ik duwde mijn kaken stevig op elkaar en ik wurmde mezelf de media door terwijl de vragen op me af werden gevuurd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne.

    Ik knikte begrijpend en wachtte buiten op Louis, maar hij was al snel weer bij me gevoegd en samen liepen we naar het hotel toe waar de paparazzi nog vrolijk stond te wachten. Louis negeerde ze en ik liep achter hem aan terwijl ik één hand om zijn pols had geklemd, ik wilde namelijk niet dat we dadelijk allebei verstrikt raakten in de media. Toen we eindelijk veilig binnen stonden waren we van ze af, aangezien ze niet hier binnen mochten komen... Management zou het anders wel oplossen.
    "Op mijn kamer of op de jouwe?" vroeg ik hem met een glimlach terwijl ik hem weer losliet.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    ik dacht even na. Mijn kamer was een grote teringzooi en alles wat kapot kon was dat ook. Dus als ik weer een woedeaanval zou krijgen kon ik niets meer slopen. wat als gevolg zou hebben dat ik of met mezelf tegen muren ging lopen of Liam wat aan zou doen. maar als we dan bij Liam zaten ging zijn kamer er ook aan. dus ik moest maar gewoon zorgen dat ik geen woede aanval kreeg. ''Bij jou.'' mompelde ik. ik had het gevoel of mijn stem vastzat in mijn keel. of ik nooit meer normaal zou kunnen praten, laat staan lachen. ik pak mijn koffer weer vast en loop naar de lift. en druk op de knop. echt niet dat ik met die koffer naar boven ging lopen. gelukkig was de lift er snel en stap ik in. ''Dankje Liam.'' zeg ik nog zacht voordat ik op het knopje druk. hij ging er zo anders mee om dan Joanne en dit was gewoon even wat ik nodig had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne.

    Ik maakte een instemmend geluidje en ging samen met Louis in de lift staan, waar hij al snel op het knopje drukte en ik eventjes glimlachte. "Geen probleem, Lou." zei ik om vervolgens even naar zijn koffer te kijken. Ik was benieuwd hoe het verder zou gaan zo, want in principe kon dat niet. Louis en Harry moesten ooit weer normaal kunnen samenwerken of de band viel uit elkaar... Maar dat wilde ik Louis nu niet zeggen, bang dat ik hem met nog meer stress zou opzadelen. "Heb je nog iets anders nodig?" vroeg ik hem voor de zekerheid, waarna ik de sleutel uit mijn broekzak pakte en ik eventjes slikte. Hoe ging ik me omkleden met die zakjes nicotine tussen mijn broeksband in? Nou ja, dan moest ik daar nog iets op verzinnen... ik moest ook iets op het verband gaan verzinnen.
    Toen de lift ons uiteindelijk naar de juiste verdieping had gebracht stapte ik uit, liep naar mijn kamer toe en opende de deur, waarna ik naar binnen stapte en geduldig op Louis wachtte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    ''nee.'' ja, ik had een nieuw hart nodig, want die van mij was stuk getrapt en onmogelijk te lijmen. ik volgde Liam en liep achter hem de kamer in. ik zette mijn koffer in de hoek en beet even op mijn lip. ik voelde me een enorme last bij Liam maar ik kon gewoon even niet anders. het was maar voor een paar uurtjes. al wist ik niet eens of we lang in dit hotel bleven of door moesten. ik had me nooit zo bezig gehouden met het schema en wanneer we waar heen gingen. ik wiebelde even heen en weer en ging als vanzelf weer met het verband om mijn arm spelen. het deed gelukkig geen pijn meer, maar het zat gewoon irritant. ''ik slaap wel op de bank.'' ik wilde liam niet nog meer tot last zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne.

    Ik aarzelde even. Ik wilde eigenlijk niet dat Louis op de bank sliep, maar als hij het zelf graag wilde... "Oké dan." antwoordde ik zacht om vervolgens naar het bed te kijken wat ik had. Gelukkig waren het twee dekens omdat het een tweepersoonsbed was, dus ik legde er eentje neer op de bank en glimlachte zwakjes. Ik voelde me eventjes weer compleet mezelf, op die drugs die ik bij me droeg na dan. Ik pakte een shirt met lange mouwen uit mijn koffer en een joggingbroek, waarna ik naar de badkamer liep en me daar even omkleedde, mijn tanden poetste en weer terugliep. Normaal gesproken kleedde we ons gewoon bij elkaar om, we kenden elkaar toch al lang genoeg... Ik ging op de rand van het bed zitten en zuchtte eventjes. "Lou? Vergeet het verband niet te wisselen."

    (Nu Styles er een beetje over begon in haar stukje... Is het niet handig om een globale planning te hebben? Anders heb je kans dat Zayn dadelijk een fotosessie heeft en Harry samen met Niall een concert bijvoorbeeld. ;p)


    Reading a good book is like taking a journey.