• (De rechten van dit topic gaan naar Nibug)

    One direction, de wereldberoemde boyband die op zeer korte tijd aan popularitait won. Ze worden aanbeden door duizenden fans en ze beleven de droom die ze altijd al wouden. Het moet dus wel een zegen zijn, maar niemand die er aan dacht dat het sterrendom ook een keerzijde had.
    Naast Lovers staan ook haters en een wel heel op geldbewuste management. De jongens willen niemand teleurstellen en willen zowel het management als hun fans en haters tevreden te stellen. Is het wel gezond om zo jong beroemd te worden? Elk van hen komt steeds dieper de put in. Elk van hen heeft zijn eigen probleem. Hoelang nog voor iemand van hen zelfmoord als enige uitweg ziet? Wie zal hen helpen voor het te laat is?


    (Slechte intro. :s)


    I can be selfish, be so impatient
    Sometimes I feel like Marilyn Monroe
    I'm insecure, yeah, I make mistakes
    Sometimes I feel like i'm at the end of the road

    I can get low, I can get low
    Don't know which way is up
    Yeah, I can get high, I can get high
    Like I could never come down

    Call it a curse!
    Or just call me blessed
    If you can't handle my worst
    You ain't getting my best
    Is this how Marilyn Monroe felt?
    Must be how Marilyn Monroe felt

    Om de zoveel tijd plaats ik een artikels waarin 1D wordt afgekraakt of verafgood. Op deze artikels moet je inspelen. Deze artikels kunnen krantenartikels, blogberichten, tijdschriften enz. zijn.

    __________________________________________________________________________



    Rollen:

    One Direction:
    ~Niall James Horan. - Nibug
    ~Liam James Payne. - xAmore
    ~Zayn Jawaad Malik. - 2012Hangover
    ~Louis William Tomlinson. - Styles
    ~Harry Edward Styles. - xAmore

    Vrienden: (Gaan mensen helpen)
    ~Joanne Mikayla Brights. - Curlies
    ~Nickolas Anderson. - Nyan
    ~Elena Victoria Vasquez. - Pebble
    ~Violet Skyler Todd. - xClove

    Regels:
    Ø Je mag een relatie met een ander personage hebben, alleen als je hier toestemming van de ander voor hebt.
    Ø Seksuele teksten zijn toegestaan.
    Ø Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    Ø Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    Ø Je mag maximum 2 personages per persoon hebben.
    Ø Geen one-liners!
    Ø Naamsverandering doorgeven
    Ø Als iemand vraagt voor een samenvatting, geef die dan ook!


    Artikels:

    Harry’s nieuwe vlam?
    One Direction bandlid, Harry Styles is gespot met een onbekend meisje. Verschillende fans en journalisten hebben het jonge koppel hand in hand zien wegrennen. De drukte werd hen waarschijnlijk wat teveel nadat Harry handtekeningen zat uit te delen aan zijn vrouwelijke fans. Misschien een nieuwe liefde? Waarschijnlijk wel, want Harry Styles staat nu eenmaal bekend als de manwhore van de band.
    Het was de fans ook niet ontgaan dat de jonge popster helemaal niet in zo’n goede beu was. Een 10-jarige fan werd afgeblaft door Harry Styles hemzelf toen ze hem vroeg voor een handtekening.
    Er is duidelijk wat aan de hand in de band. Is de roem en de faam naar zijn hoofd gestegen? Daar lijkt het op, maar de fans zijn ook slim genoeg om diva-gedrag niet goed te keuren en zullen snel hun zinnen op een beroemdheid te zetten wiens voeten nog op de grond staan.
    Eerder waren er ook al geruchten dat Liam Payne verwikkeld was in een motorongeluk, maar dit wordt duidelijk al in de doofpot gestoken.


    Harry Styles date Violet Todd
    De geruchten dat harry Styles en de 18 jarige Violet Todd aan het daten zijn, blijken dus te kloppen. Dit is bevestigd door Louis Tomlinson, bedemandlid van Harry Styles.
    Helaas werd duidelijk dat Louis Tomlinson helemaal niet tevreden was met het kersverse koppeltje. Dit werd vooral duidelijk uit zijn beschrijving van Violet als “een hoer”.
    Maar Louis leek nog lang niet klaar met zijn gal over Harry te spuiten. De feiten dat Harry een manwhore, verslaafd aan seks is, kloppen dus helemaal. Aldus Louis Tomlinson.
    Het ziet ernaar uit dat het niet langer nog rozengeur en maneschijn is in 1D-land. Blijven de boys bij elkaar of zit er al een break-up te naderen? Alleen tijd zal uitwijzen.

    (Miss Bloempot)

    [ bericht aangepast op 6 jan 2013 - 19:31 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Joanne Mikayla Brights

    Ik keek Violet woedend aan. ''Je bent een slet ja! Zeker als je je bemoeit tussen een hechte vriendschap tussen hun twee! En dat doe ik niet! Zeker niet als ik zo'n stemming ben!'' schreeuwde ik haar toe, maar Louis had de deur al dichtgegooid. Hoe konden mensen denken dat ik een slet ben? Ik ging niet met een willekeurig iemand zomaar in bed, nee zo was ik helemaal niet. Ik knikte bij de vraag van Louis en keek strak naar Harry. ''Ja, is goed. We hebben hier toch niets meer te zoeken. Harry, ga maar verder met Violet te neuken. Leef je uit.'' siste ik en trok Louis naar de lift. Ik had hier geen zin meer in, het kon me ook niet meer schelen dat Harry en Violet me nu waarschijnlijk haatte. Zuchtend ging ik tegen de muur van de lift aan leunen en dacht weer na. Ik was toch geen slet, toch? Mijn blik verplaatste zich naar Louis, nu mijn gezicht een beetje bedroefd. ''Lou, ben ik een slet? En steek ik mijn tong echt in elke jongen die ik tegenkom?'' fluisterde ik. Dank je, stemmingswisseling. Ughum. Niet dus.

    [Sorry van het meeslepen.. ;$ ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles.

    Ik staarde voor me uit en hoorde hoe een zacht, snikkend geluidje uit mijn keel kwam, waarna ik de hotelkamer weer instormde en de deur in het slot gooide. Ik liet mezelf weer op het bed vallen en draaide me uiteindelijk naar Violet toe om vervolgens langzaam met mijn ogen te knipperen. "Het spijt me." mompelde ik zacht.
    Joanne had gelijk, ik was degene die compleet verkeerd bezig was en dit had ze me duidelijk gezegd ook, maar wat ze over Violet zeiden vond ik te ver gaan. Hoe kon ze een slet zijn als ik de egoïst was die alleen maar aan zijn eigen behoeftes kon denken? Ik hoorde een geluidje van haar telefoon en trok mijn wenkbrauwen op. "Of je hebt een sms'je, of het is dat vage ding waardoor jij alle updates van ons krijgt." zei ik om vervolgens het laken een stukje van Violet af te trekken en het ook over mezelf heen te leggen zodat ik het niet koud kreeg. Ik had al helemaal geen zin meer in seks... maar dat leek me vrij logisch na deze gesprekswisseling.

    (Zo, met dat berichtje erbij is er meer drama. :3 Is er trouwens iemand die Liam wilt vervelen?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Violet Skyler Todd.
    Ik pak mijn mobiel en open het berichtje. 'Het is inderdaad een update.' Mompel ik. Ik bekijk het berichtje, en mijn gezicht vertrekt. 'Godsamme.' mompel ik. 'Louis in actie.' Ik lees het artikel voor, en gooi dan mijn mobiel naar de andere kant van de kamer. Bam. De achterkant knalde er af, waardoor mijn batterij er uit viel. 'Shit.' mompel ik. Ik sluit mijn ogen en leg mijn handen er op. 'Shit, shit, shit.'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harry Edward Styles.

    Ik luisterde naar Violet's woorden en mijn mond viel open van verbazing. Dat Louis ziedend op me was begreep ik volledig, maar dat hij dit zo aan de wereld moest vertellen vond ik weer een beetje teveel van het goeie. Ik bedoel, waarom werd Violet steeds als een hoer afgestempeld terwijl dit allemaal mijn schuld was? Waarom moest hij nou per se dit alles aan de bladen verkopen? Ik wist wel dat we behoorlijke ruzie hadden, maar dan hoefde hij niet meteen de hele wereld dit te gaan vertellen... De helft van het artikel klopte niet eens.
    "Rustig maar." zei ik stilletjes tegen Violet, waarna ik iets dichter naar haar toe kroop en haar haren streelde terwijl ik zelf rustig probeerde te blijven. Als Louis het zo wilde spelen, speelde ik zijn spelletje toch mee?


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    "Weet ik dat." Gromde ik. Ik had geen zin om aandacht aan Joanne haar sletten probleempje te besteden. Ik had me beseft dat Harry nu dus echt gekozen had en ik nu al uit de pictur was. Al totaal vergeten zonder enige moeite. Ik had het kunnen weten. En waarschijnlijk zou het weer allemaal mijn eigen schuld zijn. De tranen rolde weer over mijn wangen en ik had slikte even toen ik de pers buiten zag staan. Me herinnerend aan wat ik heb geroepen tijdens mijn woedebui. Ergens was ik het nog steeds eens met de worden die ik toen gezegd heb.
    Ik stak mijn handen in mijn zakken n het kon me niets schelen dat heel de wereld me straks zag huilen. "Is het waar dat Harry een manwhore is?" Het was een klap in mijn gezicht. Zulke dingen mochten ze niet zeggen. Alleen ik mocht zo over Harry praten. En al was ik zo gekwetst en zo boos op hem. Ik wist nog steeds dat ik van hem hield. En als hij nu naar buiten zou komen en sorry zou zeggen, ik er gewoon weer in zou trappen en ik zijn armen zou vliegen. Want ja. Zo stom was ik wel.
    "Praat niet zo over Harry!" Ik wist dat ze nu Praktisch mijn worden van net herhaalden maar ik wilde het niet horen. "Stop hier gewoon mee! Snappen jullie niet dat jullie alles kapot maken! " gilde ik en probeerde me er doorheen te wurmen. "Ik hield van Harry, ik hou nog steeds van hem! Tuurlijk roep je zulke dingen als de liefde van je leven je zo gebruikt!" Snikkend struikelde ik de mediamassa uit en rende ik weg. Joanne totaal vergetend.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Zo... Glenn gaat nog plezier hebben met artikelen schrijven als Louis zo doorgaat. :3 Zal ik Liam op hem af laten gaan? Ik heb hem namelijk een beetje uitgesloten...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [haha i know. Louis is niet zo slim wat media betreft. ;x ja doe maar. ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Oké. :3 Ehm... Ik weet niet precies waar Lou is, dus als ik het moet aanpassen kun je het altijd zeggen. ;p)

    Liam James Payne.

    Ga naar de coffeeshop en haal daar de gestolen drugsgoederen... De woorden galmden nog na in mijn oren terwijl ik mezelf zo donker mogelijk aankleedde, maar niet te opvallend. Het mocht niet lijken alsof ik een echte crimineel was, dan zou de paparazzi meteen achter me aankomen met vragen. Toen ik een wit shirt met een zwart vest had aangetrokken deed ik nog een zwarte broek eronder, dat was wel goed genoeg... Ik stapte de hotelkamer uit, liep langzaam via de trappen naar beneden en vervolgde mijn weg naar buiten waar ik nog net zag hoe Louis een scene schopte en hij wegrende. Mijn wenkbrauwen schoten omhoog en ik wilde achter hem aangaan, maar een journalist hield me aan.
    "Liam! Is het waar dat Harry Styles date met Violet Todd?" hoorde ik hem vragen, waardoor ik nog verbaasder keek. God, wat had ik allemaal gemist?
    "Um... Ik denk het niet, nee." antwoordde ik vluchtig om vervolgens zwakjes te glimlachen en snel achter Louis aanging, de paparazzi negerend. Ik rende de longen uit mijn lijf zodat ik niet achtervolgd werd en na een tijdje zag ik Louis staan, hijgend tegen een muurtje. Ik liep langzaam naar hem toe en probeerde mijn ademhaling terug naar een normale stand te halen terwijl ik mijn hand op zijn schouder legde. "Vertel, wat is het probleem?" vroeg ik met een bezorgde ondertoon, en héél even kon ik de oude Liam weer voelen. De Liam die zijn vrienden altijd uit de brand hielp en hun problemen wist op te lossen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Joanne Mikayla Brights

    Ik rolde met mijn ogen en zuchtte. "Dan maar niet." Murmelde ik. Voor ik het wist was Louis weggelopen en ik had geen zin meer om hem achterna te rennen. Zeker niet met mijn pumps aan. Ik zuchtte en liep de straat op waar ik gelijk werd aangevallen door paparazzi. "Is het waar dat Harry met ene Violet Todd date?" Ik werd omringd door de pers en door de schrik stond ik maar stil. "Dat klopt ja. Violet is een hoer en ze noemen me allebei een slet." Gromde ik. Dan kon ik maar alles eruit floepen. "Joanne Brights." Zuchtte ik toen ze mijn naam vroegen. Ik wurgde mezelf uit de massa en liep weer naar mijn appartement. Van mij mochten ze Harry en Violet afpersen. Louis maar pijn doen en mij maar een slet noemen. Dan werden ze maar afgekraakt. Onderweg zag ik Liam en Louis nog. Louis huilend. "Louis! Wat is er gebeurd?!" Ik rende naar hem toe en keek hem vragend aan. Ik mompelde nog een 'Hi' naar Liam toe. Ik wist wel wat er gebeurd was, maar toch wilde ik weten wat die mensen aan Louis vragen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    Ik keek op en verbaast keek ik Liam aan. Wat deed hij hier nou, midden in de nacht. "Ik... Ik... Ik weer het niet meer." Snikte ik. Ik wist mezelf totaal geen houding meer te geven. Ik veegde ruw mijn tranen weg maar al snel kwamen er nieuwe voor in de plaats. "Harry, violet. Het is allemaal zo oneerlijk." Piepte ik. Ik keek even naar Joanne, maar zei verder niets meer.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 21:01 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne.

    Ik wierp Joanne even een blik toe en keek toen weer naar Louis, wetend dat hij zich totaal niet goed voelde hierbij. Hij was verbaasd om me hier te zien, merkte ik. Maar goed, dat leek me vrij logisch middernacht... Met een blik vol meelij staarde ik Louis aan, even niet-wetend wat ik moest doen. Er was iets met Harry en Violet... Violet? Daar hadden die journalisten het net nog over! Als ik het goed begreep was er iets gebeurd tussen Harry en Violet waardoor Louis nu van streek was.
    "Rustig, Louis... Probeer eventjes rustig adem te halen." zei ik zacht, waarna ik mijn hand geruststellend op zijn schouder liet rustten en eventjes op mijn lip beet. "Wat is er zo oneerlijk?"
    Ik kon hem niet helpen als ik niet wist wat er speelde, maar ik zag wel dat Louis er duidelijk doorheen zat en dat het met Harry te maken had. Zijn beste vriend, nota bene... Logisch dat Louis hier tranen met tuiten huilde.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson
    Ik snapte dat Liam totaal niet wist wat er aan de hand was. Het was ook zo snel gegaan dat bijna niemand wist dat het gebeurt was. "Alles." Piepten ik zacht. Ik wist niet eens waar ik mijn handen moest laten dus begon ik maar aan het verband aan mijn arm te frunniken. "Ik en Harry." Begon ik. Maar ik wist totaal niet waar ik moest beginnen. "Oke. Ik ben verliefd op Harry en hij had voor mij gekozen zei hij. Maar toen ging hij stiekem naar Violet en met haar zoenen en nu zijn ze naar bed geweest en en en." Ik ratelde het aan een stuk door en ik vroeg me af of Liam er ook maar iets van had verstaan. Ik sloeg mijn ogen naar en durfde hem niet meer aan te kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam James Payne.

    Ik luisterde naar Louis' woorden. Althans, dat probeerde ik. Het enige wat ik kon horen was verliefd, Harry, Violet, gekozen, zoenen en bed... Alhoewel, daaruit kon ik wel opmaken wat het probleem nou precies was.
    Ik pakte Louis' hand weg van het verband en speelde even met zijn vingers terwijl ik nadacht over een oplossing, maar hoe wilde je dit oplossen? We wisten allemaal dat Harry nogal laks kon zijn in relaties, maar dit ging erg ver...
    "Je hoeft je niet te schamen, hoor..." zei ik tegen Louis om vervolgens even een zucht te slaken. "Alhoewel je wel in een lastig pakket zit." Hij was zijn beste vriend! Zelfs ik vond het te idioot voor woorden... "Heb je al met Harry gepraat zonder Violet? Zonder Joanne of iemand anders? Dit is iets wat jullie samen moeten oplossen zonder iemand erbij die zich ermee bemoeit..."
    Zelfs ik moest me er buiten houden, want je zou het maar hebben dat ze om mijn mening vroegen. Niemands mening telde hierbij, alleen die van Harry en Louis. En Violet misschien, maar daar konden we later nog altijd over verder praten...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Javvaad Malik
    'Waar moet Elena naartoe komen?' Ik keek hem raar aan, waar had hij het over. Gewoon hier naartoe.
    'Hier. Het hotel, naar onze kamers. We kunnen er ook beneden opwachten.' Daarbij dacht ik totaal niet na, dat daar waarschijnlijk allemaal fans en paparazzi stond te wachten. Het enige waar mijn hoofd nu naar stond was de laatste helft van die fles wijn die nog in mijn kamer stond. Ik vervolgde weer mijn weg. Alleen stond er een stoel in de weg, die ik te laat in beeld kreeg. Ik liep er vol tegen aan, waarbij de stoel kletterend omviel, met mij er over heen. Door de klap kwam er een misselijkmakende hoofdpijn opzetten, waardoor ik besloot maar even te blijven liggen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Joanne Mikayla Brights

    Ik zuchtte en keek naar Liam. "Harry is verliefd op Louis en Violet. Hij kon niet kiezen. Toen heeft Louis ze zien zoenen. Hij boos weggelopen. Ik hem meegebracht naar mijn appartement. Toen werd ik overstuur dat Louis zo verdrietig was. Toen ging ik naar Harry en had ik ruzie met hem. " Legde ik uit. Ik zuchtte en keek naar Louis. "Misschien moet je naar binnen. Het wordt koud. Jullie staan toch tegen het gebouw waar ik woon." Glimlachte ik. "Liam? Ik denk dat het beter is dat je meegaat. Voor Lou." Glimlachte ik. Ik trok mijn jas beter over me heen en bibberde even. Het werd echt kouder, het was ook midden in de nacht, anders kon ik je niet veranderen. Ik glimlachte naar de twee en bedacht me eens dat ik nooit zo aardig op één dag was geweest.


    I don't want you to die, I want you to suffer.