• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:37 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Hij kreunt harder en ik grijns. Hij stoot dieper en sneller en ik krom mijn rug van genot.
    'Je bent zo sexy,' fluister ik tegen hem.
    Ik laat zijn tepels weer los en begin dan zijn ballen te masseren.
    Weet je wat ik ook een keer wil proberen, van achteren geneukt te worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }dat laatste zegt ze niet eh? Of wel? :P{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik glimlach 'Sorry maar als je bewusteloos bent kan je niet drinken he.' fluister ik zachtjes.
    Ik streel over haar heup nu.

    Alexi
    Ik tril lichtjes door het hijgen en het klaarkomen. Ik voel zijn lippen op mijn voorhoofd.
    'Ax heb je me enkel vergeven voor dit?' vraag ik zachtjes. Doelend op de seks.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Huaso schreef:
    }dat laatste zegt ze niet eh? Of wel? :P{


    [Dat denkt ze :3]

    Leslie Day
    'Ik was niet bewusteloos,' zeg ik dan. 'Ik was in diepe slaap.' Of ben ik echt bewusteloos geweest? Dat verklaart dan misschien wel waarom ik gelijk bijkwam na de spuit gekregen te hebben.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Wat?" riep ik verwonderd uit, toen ik besefte wat ze bedoelde. "Natuurlijk niet." Ik keek haar fronsend aan.
    "Ik heb je vergeven omdat het in een vlaag van dronkenschap was. Omdat het alleen over een kus ging. Omdat ik niet zonder je kan leven en omdat ik zelf ook al zo'n fout heb gemaakt, maar bovenal omdat ik zielsveel van je hou." zei ik standvastig en eerlijk.
    "Dit heeft er niks mee te maken."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Chad
    Ik kreunde nog eens en nam haar aansporing aan als teken om sneller te gaan. Ondertussen liet ik 1 hand naar haar clitje gaan en begon met mijn duim rondjes te draaien. Terwijl ik met mijn ander hand haar borst begon te masseren.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake S.
    'Dat is hetzelfde.' glimlach ik en neem haar mee naar beneden.
    Ik ga in de zetel zitten en trek haar op mijn schoot. 'Moet je nog naar Luna voor kerst?' vraag ik haar.

    Alexi
    Ik knik en er staat terug een glimlach op mijn gezicht. 'Sorry...' zeg ik terug. Ik probeer alleen te snappen wat je in me ziet, denk ik maar zeg het niet.
    Ik druk een lange kus op zijn lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Luna Day
    Er trekt een warm gevoel door me heen en ik kom bijna klaar, dit wordt alleen maar versneld als Chad over mijn clitje gaat.
    'O Chad,' kreun ik dan en kom met een hele harde kreun klaar. Ik blijf nog doorwegen zodat Chad ook zal klaarkomen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Hij zegt dat het hetzelfde is. 'Niet helemaal, als je slaapt kan je wakker worden.' Jake en ik gaan dan naar beneden en hij trekt me weer op zijn schoot. 'Hm, ja, eigenlijk wel ja. Misschien dat ik dat anders morgen maar moet doen. Als je het niet erg vindt om met Katherine alleen te gaan winkelen? Dan kunnen jullie tijd samen door brengen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik hoop dat zij het niet erg vind, ik vind het natuurlijk niet erg om met haar te gaan winkelen al ga ik je wel missen.' glimlach ik en leg mijn armen om haar middel. 'Moeten we haar eigenlijk niet wakker maken? Straks kan ze vannacht niet slapen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach naar Jake. 'Tot hoe laat wil je haar dan laten opblijven?' Vraag ik dan aan Jake. 'Ze is twaalf en moet dan wel om 9 uur naar bed toe. Hoe laat is het? We kunnen haar wel wakker gaan maken.' Ik kijk Jake aan. 'Ik vraag me af hoe het morgen gaat lopen, en ik zal jou ook missen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Weet ik maar als ze nu slaapt, het is nog maar 7, gaat ze te vroeg wakker worden morgen of niet goed slapen.' zeg ik en glimlach even.
    Ik zet de tv aan. Spongebob.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Les
    '7 is inderdaad wel erg vroeg, ik ga haar wel even wakker maken,' zeg ik. 'En hier, trek dit shirt aan.' Ik grinnik en laat een shirt voor hem verschijnen. Dan loop ik naar boven en klop aan bij Katherine. Ze geeft geen antwoord dus loop ik naar binnen en maak haar wakker. 'Kom je nog even naar beneden? Anders slaap je vannacht niet goed.' Ze knikt en legt haar tekenboek weg. 'Is goed mama,' antwoordt ze en loopt met me mee terug naar jake. Ze gaat naast hem op de bank zitten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Luna Day
    Er trekt een warm gevoel door me heen en ik kom bijna klaar, dit wordt alleen maar versneld als Chad over mijn clitje gaat.
    'O Chad,' kreun ik dan en kom met een hele harde kreun klaar. Ik blijf nog doorwegen zodat Chad ook zal klaarkomen.

    Chad
    Ik kwam vlak na haar klaar en ging uit haar om me dan naast haar te laten vallen. Ik trok haar wat dichter naar me toe en hijgde ondertussen.
    "Zie je wel... dat ik het kan." mompelde ik zacht.

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik knik en er staat terug een glimlach op mijn gezicht. 'Sorry...' zeg ik terug. Ik probeer alleen te snappen wat je in me ziet, denk ik maar zeg het niet.
    Ik druk een lange kus op zijn lippen.

    Axton
    Ik glimlachte nu ook lichtjes.
    "Maakt niet uit... Maar zoiets mag je nooit denken, Alexi. Ik hou van je, ontzettend veel." Ik trok haar wat dichter naar me toe en drukte een kusje op haar neus.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    'Goed geslapen?' vraag ik haar grinnikend en ze knikt even en kijkt dan naar spongebob.
    Zie je iedereen is gek van die spons, dat kan niet anders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'