• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

[ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 11:37 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Jake
    Ik glimlach en begin te kijken op de digibox. 'Is iedereen in voor Brave? Ze zeggen dat het een mooie animatiefilm is.' glimlach ik en Katherine knikt met een glimlach. Ik kijk afwachtend naar Leslie.

{I'm borreedd.}

Don't be like the rest of them, darling

[Reageer dan met Nick, Ellie? :3]

Leslie Day
    Jake stelt Brave voor en ik knik. 'Alles is beter dan die spons,' zeg ik met een lachje. Ik neem weer een slok van mijn wijn en kijk dan naar de tv en wacht af totdat Jake de film gaat afspelen.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake
    Ik kijk haar nepkwaad aan. 'Jij houd niet van spongebob? Ik denk dat ik onze relatie maar eens goed moet gaan overdenken.' zeg ik maar meen het niet. Ik start de film en grinnik dan zachtjes.

Leslie Day
    Ik kijk opzij als ik Jake's blik op me voel. 'Spongebob is een spons. Ga anders met hem trouwen! Ik wist wel dat je op jongens viel,' pest ik Jake dan. Ik kijk dan weer naar de film die net begint en relax gewoon.

Jake
    Ik mok. 'Ik trouw wel met Mila, zij vind Spongebob ook tof.' zeg ik kinderachtig en steek mijn tong naar haar uit.
    Ik ga niet trouwen met mijn nicht, nu niet, nooit niet.

Leslie Day
    Ik lach om wat hij zegt. 'Oke, ga jij maar incest plegen,' zeg ik en steek ook mijn tong naar Jake uit. Soms dan zijn we echt kleuters. Katherine gebaard dan dat we stil moeten zijn en ik lach zachtjes.

Jake
    Ik trek Leslie vlug uit mijn stoel en trek haar op mijn schoot. Ik leg mijn deken over ons beiden.
    'Nee ik trouw liever met jouw.' fluister ik zachtjes en druk een kus in haar hals voor ik naar het scherm kijk.

Leslie Day
    Ineens word ik uit mijn stoel getrokken en zit ik weer op de schoot van Jake. Jake legt zijn deken op ons beiden en ik leun met mijn hoofd tegen hem aan. Ik huiver zachtjes als Jake een kusje in mijn hals drukt. 'Daar houd ik je aan,' fluister ik terug.

Jake
    Ik glimlach en kijk naar de film. Het is echt mooi gedaan, veel beter dan die barbiefilms van vroeger.
    Plots zitten we aan het zinnetje van I'm Merida, ..., and i'll shoot for my own hand. Ik moet grinniken. Het is gewoon grappig gezegd, zo met een schots accent.

Jaimes schreef:
    Hay
    Ik kijk op als hij het woord rozen zeg en ik kijk even langs hem heen. Mijn ogen worden iets groter, vanaf hier zie ik twee boeketten rozen die een hart vormen. Nick kust me dan en ik leg mijn hand tegen zijn wang om hem vervolgens met liefde echt terug te kussen. 'Dank je,' prevel ik tegen zijn lippen aan die verrukkelijk smaken.

Nick
    Ze legt haar hand op mijn wang en kust me terug, een kus waarin ik haar liefde terug kon vinden. 'Ik deed het met plezier' prevelde ik terug waarna ik haar optilde zonder de kus te verbreken, en droeg haar naar binnen om daarna haar moter in de garage te laten verschijnen. Ik zet haar weer terug met haar voeten op de grond als we binnen zijn en duw de deur dicht met mijn voet.

Don't be like the rest of them, darling

Leslie Day
    De film gaat rap voorbij en ik lach op hetzelfde stuk als Jake. Het is sowieso wel een leuke film, maar dat komt omdat ik een Disney-fan ben en dat ook zal blijven voor de rest van mijn eeuwigdurende leven.

Jake
    Ik trek haar iets dichter tegen mij aan. Ik kijk verder naar de film en glimlach af en toe.
    Ik bijt op het einde op mijn lip omdat het droevig is en kijk even naar Katherine.

Leslie Day
    Jake trekt me dichter tegen zich aan en ik zit dicht bij hem. Ik kijk achterom bij het einde en zie Jake op zijn lip bijten. Ik druk een kusje op zijn wang en volg zijn blik. Katherine is gewoon rustig en kijkt de film af. Zonder blikken of blozen.

Hayden
    Ik slaak een klein kreetje tegen Nick zijn lippen als hij me optilt en sla mijn armen om zijn nek. Hij draagt me naar binnen en zet me daar weer neer, nog steeds zoenend, en doet de deur met zijn voet achter hem dicht. Ik verbreek dan de kus om het huis te bekijken. Mijn mond valt lichtelijk open, overal liggen er bloemblaadjes en je ziet er heel mooi uit.

Jake S.
    'Ze lijkt zoveel op jouw.' fluister ik zachtjes tegen Leslie.
    De aftiteling komt op het scherm en ik zie dat Katherine alweer in slaap gevallen is. Ze is blijkbaar echt moe door die emoties van vandaag. Ik til Leslie van mijn schoot en sta op om Katherine op te tillen. Ik draag haar naar boven en leg haar voorzichtig in haar bed. Ik doe haar schoenen uit en zet ze aan de kant. Dan stop ik haar in.