• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 12:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Vindicatif schreef:
    (...)

    Ik denk dat je dat met de speelster zelf moet regelen (:
    Maar van mij mag je.


    @xJigglyPuff Is goed (:


    Oké, ik vul de rol vast in, dan als Blog het niet goed vind verander ik het wel oké?


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    (...)

    Oké, ik vul de rol vast in, dan als Blog het niet goed vind verander ik het wel oké?


    Is goed (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Zusje Liam
    Naam: Melody Megan Payne
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29): Ze is 16 jaar en geboren in London op zeventien April 1996.
    Nationaliteit: Brits, Engeland.
    Karakter: Melody is een beetje onzeker over zichzelf. Ze vind zichzelf niet zo speciaal., soms een klein beetje naïef en uitdagend. Ze neemt alles niet zo heel erg serieus omdat ze in feite altijd in een soort veilige bubbel is gehouden. Ze heeft geen idee van hoe vreselijk de wereld echt kan zijn en hoe gemeen er wordt om gegaan met sommige wezens. Ze leeft binnen de muren van een soort sprookje en heeft nooit echt doorgehad dat haar broer zo wereldberoemd is.
    Uiterlijk:


    Melody haar bruine haar komt tot over haar schouder tot ongeveer haar okels. Haar bruine ogen staan altijd zacht en lief maar kunnen ook wild en woedend staan op momenten van ruzie.
    wordt uitgebreid
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 13:52 ]

    [Als je wil kan je zo met haar naar Eirwen...]


    Bowties were never Cooler

    Huh, hoezo heeft Liam ineens een zusje?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Geen idee ^^

    Maar vind je het erg of niet?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik had liever enkel Nicola en Ruth, want anders vind ik het nogal verwarrend. Dus liever niet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Dat kan geregeld worden.

    Trouwens Caleo had wel een voorstel. Ik weet niet of je dat goed vind en gezien had?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ja, met Caleo heb ik het besproken en het zusje van Sascha vond ik goed.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oké, dan doen we dat gewoon (:
    Ik vind je pf geweldig

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 15:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dankje ;p.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rol: Zusje Louis Tomlinson
    Naam: Charlotte (Lottie) Tomlinson
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29): 15 jaar en geboren op vier Augustus 1997
    Nationaliteit: Doncaster, Engeland
    Karakter: Charlotte is een spontane meid, maar heeft het vaak nog zwaar. Ze is wel iemand die je snel vertrouwd, maar als het vertrouwen wordt beschadigt zul je haar niet gemakkelijk meer mee krijgen. Verder is Lottie meestal een schat van een meid, maar kan soms bot overkomen door de bekendheid van haar broer die ze weinig kan zien.. Ze heeft veel meegemaakt, te veel mensen gehad waar ze afscheid van moest nemen en haar denkwijze is redelijk beschadigd. Soms leidt ze aan maar dit overwint ze meestal na elke dagen weer. Het is een sterk meisje met weinig vertrouwen, maar als je haar vertrouwen wint is het wel een vriendin voor het leven.
    Uiterlijk:



    Extra: -

    Heb overlegt.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 16:24 ]

    I AM SO SORRY, mijn laptop had weer kuren en tijdens het maken van de rol viel ie uit. Dus ik ga nu nog een poging wagen!

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 21:11 ]


    Reality's overrated.

    Rol: Het zusje van de overleden vriendin van Liam.
    Naam: Leandra Eloïse Coaster.
    Leeftijd: Eénentwintig.
    Nationaliteit: Brits, Londen.
    Karakter: Leandra is heel lief, zorgzaam en betrouwbaar. Wel is ze nogal onzeker over zichzelf. Ze vind het ook belangrijk wat anderen denken en vinden. Ze wilt alles zo goed mogelijk doen en straft zichzelf nogal voor de fouten die ze maakt of denkt te maken. Ze is erg perfectionistisch, maar dat is meer tegen zichzelf. Voor anderen is ze zo iemand waarmee je geweldig kan praten en altijd je verhaal kwijt kan. Ze is een beetje onhandig en heeft hier echt een hekel aan. Leandra is dan wel erg verlegen, maar in haar schuilt een dapper en sterk meisje, zoals de betekenis van haar naam al verteld.
    De dood van haar zus, Sascha, waarmee ze een erg goede band had, nam Leandra zichzelf erg kwalijk. Sascha was voor haar niet alleen haar oudere zus, maar ook een hele goede vriendin. Iemand om tegenop te kijken. Toen Leandra klein was, en dan bijvoorbeeld bang voor het donker, ging ze altijd naar Sascha toe. Dit soort herinneringen maken het alleen maar pijnlijker. Ook al is Leandra nu een stuk ouder. Want Sascha was voor haar ook als een ouder, ze had met haar gewoon een betere band als met haar vader en moeder. Waarom weet ze niet, maar haar ouders wisten ook nooit zo goed wat ze met het verlegen meisje aan moesten. Na de dood van Sascha is Leandra veranderd, zowel in de positieve als in de negatieve richting. Aan de ene kant is ze minder verlegen, maar zegt ze wel regelmatig dingen waar ze achteraf spijt van had. Ook is ze spontaner geworden.
    Hoewel Leandra een heel afhankelijk meisje is is ze heel zelfstandig over het algemeen, ze kan dan ook af en toe best wel een einzelgänger zijn. Dit is meer omdat ze anderen niet lastig wilt vallen.
    Uit onzekerheden is er bij Leandra een eetstoornis ontwikkeld. Alleen Sascha wist hiervan en met hulp van haar had ze het aardig onder controle. Nu word het juist steeds erger, alleen heeft niemand het door, want Leandra weet dit heel goed te verbergen.
    Uiterlijk:


    Leandra heeft lange bruine lokken, die een beetje krullen. Haar huid is blank en ze heeft vele sproetjes. Haar ogen zijn bruin en omlijst door lange wimpers. Haar lippen zijn redelijk vol. Ze is 1.73 lang en heel erg slank gebouwd. Te mager dus. Ze is een natuurlijke schoonheid en draagt amper make-up en hakken. Ook rokken en jurken vind ze niks.
    Extra: Leandra woont op zichzelf en heeft nog nooit een serieuze relatie gehad. Ze probeert Liam te helpen met Drake, gewoon omdat ze het jongetje zo lief vind en ze Liam graag helpt. Maar ook omdat ze op die manier een beetje van het schuldgevoel af probeert te komen.

    [Nom nom, weer wat anders als Aurrisea hoop ik... :$]

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 12:47 ]


    Reality's overrated.

    Caleo schreef:
    Rol: Het zusje van de overleden vriendin van Liam.
    Naam: Leandra Eloïse Coaster.
    Leeftijd: Eénentwintig.
    Nationaliteit: Brits, Londen.
    Karakter: Leandra is heel lief, zorgzaam en betrouwbaar. Wel is ze nogal onzeker over zichzelf. Ze vind het ook belangrijk wat anderen denken en vinden. Ze wilt alles zo goed mogelijk doen en straft zichzelf nogal voor de fouten die ze maakt of denkt te maken. Ze is erg perfectionistisch, maar dat is meer tegen zichzelf. Voor anderen is ze zo iemand waarmee je geweldig kan praten en altijd je verhaal kwijt kan. Ze is een beetje onhandig en heeft hier echt een hekel aan. Leandra is dan wel erg verlegen, maar in haar schuilt een dapper en sterk meisje, zoals de betekenis van haar naam al verteld.
    De dood van haar zus, Sascha, waarmee ze een erg goede band had, nam Leandra zichzelf erg kwalijk. Sascha was voor haar niet alleen haar oudere zus, maar ook een hele goede vriendin. Iemand om tegenop te kijken. Toen Leandra klein was, en dan bijvoorbeeld bang voor het donker, ging ze altijd naar Sascha toe. Dit soort herinneringen maken het alleen maar pijnlijker. Ook al is Leandra nu een stuk ouder. Want Sascha was voor haar ook als een ouder, ze had met haar gewoon een betere band als met haar vader en moeder. Waarom weet ze niet, maar haar ouders wisten ook nooit zo goed wat ze met het verlegen meisje aan moesten. Na de dood van Sascha is Leandra veranderd, zowel in de positieve als in de negatieve richting. Aan de ene kant is ze minder verlegen, maar zegt ze wel regelmatig dingen waar ze achteraf spijt van had. Ook is ze spontaner geworden.
    Hoewel Leandra een heel afhankelijk meisje is is ze heel zelfstandig over het algemeen, ze kan dan ook af en toe best wel een einzelgänger zijn. Dit is meer omdat ze anderen niet lastig wilt vallen.
    Uit onzekerheden is er bij Leandra een eetstoornis ontwikkeld. Alleen Sascha wist hiervan en met hulp van haar had ze het aardig onder controle. Nu word het juist steeds erger, alleen heeft niemand het door, want Leandra weet dit heel goed te verbergen.
    Uiterlijk:


    Leandra heeft lange bruine lokken, die een beetje krullen. Haar huid is blank en ze heeft vele sproetjes. Haar ogen zijn bruin en omlijst door lange wimpers. Haar lippen zijn redelijk vol. Ze is 1.73 lang en heel erg slank gebouwd. Te mager dus. Ze is een natuurlijke schoonheid en draagt amper make-up en hakken. Ook rokken en jurken vind ze niks.
    Extra: Leandra woont op zichzelf en heeft nog nooit een serieuze relatie gehad. Ze probeert Liam te helpen met Drake, gewoon omdat ze het jongetje zo lief vind en ze Liam graag helpt. Maar ook omdat ze op die manier een beetje van het schuldgevoel af probeert te komen.

    [Nom nom, weer wat anders als Aurrisea hoop ik... :$]


    Leandra is af!


    Reality's overrated.