• Een van 's werelds meest beroemde bands, One Direction. Gillende fans lijken uit alle hoeken van de wereld naar hun concerten te komen.
    Nu One Direction in Londen werkt aan een nieuw album, maar voor het grootste deel ook allemaal naar hier verhuisd willen ze allemaal een pauze van het leven wat ze nu lijden. Maar wat gebeurt er als een aantal van de jongens trouwen? Anderen verliefd worden.. op elkaar? Ruzie krijgen? Een nieuwe baan vinden?
    Ze lijken elkaar blijven, maar gaan wel eigen weg. Tot de dag van vandaag, want ze komen terug om door te gaan waar ze gebleven waren en willen weer naar de top van de wereld. Hoe ver zullen ze gaan om hun doel te bereiken? Zal het ten koste gaan van hun familie? De liefde? En hoe zit het met de nieuwe vrienden die ze ontmoeten? Met de fans? Zullen ze nog steeds achter ze staan of is er teveel veranderd?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rollen:
    -Niall James Horan; nessje
    -Louis William Tomlinson; xTomlinster
    -Liam James Payne; Brookie
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Zayn Javadd Malik; Nibug


    De vriendinnen/vrouwen van de jongens
    ( Vergeet niet dat sommige jongens ook op elkaar verliefd worden)

    - Eirwen Morgana Awen CadwaladerSylvesti
    - Serena Melody Woods Amoria
    - Skyler Daffney Thompson Rider
    - Rosalie Sarah Angels Coockies
    - Mackenzie Lou Arretez Curlies



    De andere mensen ( bijvoorbeeld de kinderen, familie, fans)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en nessje maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 dec 2012 - 12:37 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    nessje schreef:
    (...)

    Weet jij nog waar jij met Skyler en Jayden bent?


    Ik heb werkelijk waar geen idee, ik heb even heel veel gemist zie ik net :')


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik heb het met Naomi besproken^^,]
    Rol: jongen
    Naam: Kyle Nathan Jones
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29): 25
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Kyle is een vrolijke jongen die je bijna altijd wel ziet lachen. Hij is niet snel verdrietig maar als die wel echt heel verdrietig is kan het ook wel lang duren voor hij daar overheen is. Kyle kan soms wel redelijk druk doen maar kan vaak ook gewoon zijn rust vinden. Hij is dan wel 25 maar zo gedraagt hij zich meestal niet. Hij is liever ook nog een paar jaar jonger dan dat die nu is. Kyle is iemand die veel om andere geeft, maar dan wel vooral als je het over zijn vrienden of familie hebt. Andere mensen zou hij ook wel helpen maar voor zijn vrienden staat die altijd klaar
    Uiterlijk:


    Extra:/

    Heej een jongen. Maybe is Rosalie nu toch niet meer alleen (: Whahah.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ahh je bent er x'D


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Het zusje van Louis Tomlinson, waar mensen buiten de Tomlinsons om, pas sinds kort vanaf weten.
    Naam: Bethany ''Babydoll'' Alison Tomlinson.
    Leeftijd: Negentien jaar - Bethany was nooit gepland na haar bijna zeven jaar oudere broer, en daarmee dus een klein ongelukje van haar ouders, hoewel ze nooit onwelkom is geweest.
    Nationaliteit: Bethany is honderd procent Brits, al heeft zij door een paar jaar op straat te hebben geleefd een subtiel licht, Schots accent over haar Britse fraille ontwikkeld.
    Karakter: Bethany, of babydoll zoals zij door Louis al sinds haar kinderjaren wordt genoemd, was altijd een zeer intelligent kind. Ze had altijd een glinstering in haar ogen, en al was ze niet geheel volgens de planning, waren haar ouders altijd tot over hun oren verliefd op het schattige, porseleinen meisje. Ze hield zichzelf altijd bezig, en was meer dan nieuwsgierig naar anderen tot zij de leeftijd bereikte waarop haar broer de wereldberoemde popster werd. Vanaf toen is het eigenlijk vrij bergafwaarts gegaan met het vrolijke meisje. Ze liep weg van huis, en kwam terecht aan de rand van Schotland. Daar belandde ze rond haar vijftiende in de achterbuurten. Die periode heeft haar totaal veranderd. Ze werd geslotener, kwetsbaarder en sloot haar gevoelens op achter de dikke glazen van haar grote, onschuldige ogen. Het hoeft niet gezegd te worden dat Bethany in die tijd langs zeer walgelijke praktijken is gegleden. Erover spreken doet ze echter niet. De mysterie met haar, komt met de weinige woorden die ze spreekt. Dankzij haar intelligentie ontsnapte ze, en kwam ze opnieuw terecht bij haar ouders die haar niet meer dan loslaten konden. Ze zijn er nooit achter gekomen wat Bethany moest doorstaan, en uiteindelijk konden ze niet anders dan Louis inlichten - waarmee iedereen het bestaan van Bethany te horen kreeg. Ze is nu Louis zijn kant op gestuurd, om te zien of deze zijn zusje kan laten praten of op z'n minst gemeend laten lachen. Veel is er in ieder geval niet meer over van het meisje dat vroeger niet kon stoppen met lachen.
    Uiterlijk: Bethany doet haar bijnaam bijzonder veel eer aan: Babydoll heeft op het eerst gezicht witblonde lokken die in natuurlijke val tot iets boven haar borsten krullen. Deze passen vrij mooi bij haar lelieblanke huid, waar zij op de sproetjes rond haar wangen en neus na, geen oneffenheden bij kent.
    Haar kleine lengte, van slechts 159cm maakt haar onschuldig, kwetsbaar en iel. Net als haar slanke, gewelfde bouw. Ze is echter niet mager, iets dat te zien is aan haar uitdagende rondingen. Ze heeft een fragiel gezichtje, met altijd roze blosjes langs haar jukbeenderen en zeer volle, zachtroze lippen.
    Het mooiste aan haarzelf vindt zij echter haar ogen, de grote eye-catchers die haar naam bemerken. Met gitzwarte wimpers die van nature tot iets onder haar wenkbrauwen krullen, en de veelkleurende irissen waarmee ze vrijwel iedereen om haar vingers kant winden is zij absoluut aantrekkelijk te noemen. Niet op de streng vrouwelijke manier, maar op een onschuldige schattige manier die mensen laat smelten. Gevaarlijk, dat zeker.






    Extra: Iets dat niemand behalve Louis maar al te goed weet, is dat Bethany zeer gevoelig is. Ze laat het misschien niet zien, maar achter die kalme laag lieflijkheid is Bethany gebroken tot op het bot.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rol: De helpende hand voor sommige hier (:
    Naam: Madelaine Caitlin Kingston. Maar nu beter bekend als Danelea Louise Lockwood
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29): Net 24
    Nationaliteit: Brits
    Karakter:Danelea is een heel erg sociaal persoon. Vriendelijk, geduldig, betrouwbaar, humoristisch en zeker niet verlegen. Ze maakt gemakkelijk nieuwe vrienden, kan zich goed aanpassen aan situaties. Altijd luistert ze naar mensen, hoe vervelend de verhalen ook kunnen zijn en geeft mensen advies wanneer ze het nodig hebben. Zij vertelt nooit wat door als anderen dat niet willen en zet zichzelf altijd op de tweede plaats.
    Aan de andere kant als ze mensen niet mag, laat ze dat ook echt blijken. Dat zijn moment dat je moet oppassen en niet te ver moet gaan. Voor zelfverdediging zit Danelea al jaren op karate en is ondertussen niet meer bang haar handen te gebruiken. Meerdere malen is ze van school geschorst vanwege vechtpartijen. Deze ontstonden door de dingen die altijd gezegd en gedaan werden. Ze is ook nooit bang haar mening te laten horen, wat door mensen vaak als een negatieve eigenschap wordt gezien, maar dat houd Danelea niet tegen om het niet te doen. Wel ondanks dit gedrag en dat het niet zo lijkt is Danelea vroeg volwassen geworden. Ze heeft een moeilijk verleden achter de rug. Dingen waar ze het liever niet meer overheeft of over nadenkt. Toch staat alles nog letterlijk in haar geheugen en zijn de littekens nog op haar lichaam te zien. Waarom ze het er liever is niet overheeft, ondanks het ook pijnlijk is, is het eerder omdat ze van huis is gelopen en het driejarige zusje heeft meegenomen. Ze wist dat haar anders hetzelfde lot zou overkomen en daar kon ze niet meeleven.
    Uiterlijk:


    Extra: Nadat ze gevlucht is heeft een hele metamorfose gehad net als haar zusje. Daarna waren ze beide niet meer te herkennen en dat was voor Danelea tijd om een nieuw leven te beginnen. Ze is naar London gevlucht en heeft zich daar onder een valse naam ingeschreven. Haar zusje heeft ze daar ingeschreven als haar dochter. Zo hoopt ze ook nooit ontdekt te worden.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 20:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik heb het uiterlijk van Barbara Palvin trouwens al .... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik zal hem even aanpassen (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Kan ik nog meedoen of ben ik al te laat? O.O

    xJigglyPuff schreef:
    Kan ik nog meedoen of ben ik al te laat? O.O


    Je mag altijd nog meedoen (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hmm, misschien kan ik het jongere zusje zijn van het meisje dat de vriendin van Liam was zijn? (Zij kan hem ook af en toe helpen? En natuurlijk heeft zij het er ook moeilijk mee... ;p)


    Reality's overrated.

    JAAII Dan ga ik nu perso maken tijdens wiskunde xD

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 10:22 ]

    Caleo schreef:
    Hmm, misschien kan ik het jongere zusje zijn van het meisje dat de vriendin van Liam was zijn? (Zij kan hem ook af en toe helpen? En natuurlijk heeft zij het er ook moeilijk mee... ;p)


    Ik denk dat je dat met de speelster zelf moet regelen (:
    Maar van mij mag je.


    @xJigglyPuff Is goed (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Zwerver, achtergelaten toen hij amper vijf was. Jongen
    Naam: Raven 'Razz' James (Geen achternaam, die weet hij niet.)
    Leeftijd (De leeftijd van de jongens liggen rond de 24-29): 24
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Raven is erg schuw, maar vrolijk. Hij maakt van het leven wat hij kan, en hij houd van de buitenlucht. Hij heeft claustrofobie, aangezien hij bijna zijn hele leven in de buitenlucht heeft gewoon en niet in kamers, of iets anders.
    Uiterlijk:


    Extra: Hij is erg mager, maar dat komt omdat hij niet veel eten krijgt. Hij heeft een eekhoorn die altijd met hem meeloopt.

    [ bericht aangepast op 26 april 2013 - 10:39 ]

    Yay (: ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer