• Hello People,
    Ik ga weer beginnen aan een nieuw verhaal, en ik heb daarbij een cover nodig. Zoals de meeste al weten, geef ik altijd credits weg aan de cover die ik ga gebruiken - dus aan die user - en dit keer is dat 3 credits (deels omdat ik niet meer heb ^.^) Ik weet dat het vakantie is, dus geef ik jullie veel tijd om er een te maken. Ik zal waarschijnlijk kiezen op 13 januari 2013.
    Hier is de benodigde informatie om de cover te maken;

    Titel; Neverland - The last battle . > En de titel van het verhaal er met kleinere letters onder, zonder dit steepje: -.
    Afbeeldingen; Een. > Deze heb ik het liefst als achtergrond, zodat je de sterren ook nog een beetje ziet.
    Twee. > Zou deze wazig mogen? Dat je de ridders zeg maar wel ziet, maar niet heel duidelijk.
    Drie
    Vier > Je mag deze doen, of zo'n andere soort lamp als dat makkelijker is.
    Eventuele sfeer; Verdiet, Hoop en Fantasie.
    Beschrijving van je story;
    Jane is een 18 jarig meisje die een doodnormaal leven lijkt. Al kan je normaal niet zeggen. Sinds haar vader is verdwenen sinds ze een kind was, is haar moeder in haar eigen wereld geraakt en moet Jane voor zich zelf zorgen. Totdat ze op een dag word gewekt met een vreemde stem die zegt dat ze op een glazen witte bol moet slaan om zo in de sprookjes wereld van Neverland te komen.
    Hier verteld Peter haar, dat zij uitgekozen is om Neverland te redden van de piraten en de duistere lord Orthers. Maar Jane is niet zomaar gekozen, ze ontdekt dat Lord Othres haar vermiste vader is, en ze dus een belangrijke keuzen moet maken.
    Zal Jane Peter helpen om Neverland te redden. Of zal ze zich aansluiten bij haar vader, om er voor eeuwig te overheersen?
    Voorkeur voor lettertype; Het liefst Sierlijk, maar mag ook een andere als ie goed uitkomt bij de cover.

    Ik hoop dat jullie me willen helpen, en iedereen maakt kans - als je een cover maakt. Ik trek namelijk niemand voor, maar ga af op mijn eigen keuze.
    xXx

    De gene die al een cover gemaakt hebben:
    - Coockies
    - SuperYoohoo
    - Ortelius
    - Mousider
    - Irisx1D

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 15:32 ]


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik maak binnenkort wel wat voor je. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik ga binnenkort ook voor je aan de slag, maar eerst maar eens het oude jaar vaarwel zeggen over een aantal uur :)


    Credendo Vides

    Ga hem voor je maken. x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Groter


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Thank you, ik zal je bij gemaakte covers zetten. (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik heb ook wat gemaakt (;



    Voor als die niet werkt; Klik (:


    'She walks on starlight.'

    Ik heb de lijst bijgewerkt, en de gene die er bij staan hebben mij zelf via pb gestuurd of via hun eigen coverstore, en als het niet klopt, meld het dan a.u.b
    (:
    Xx


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Mijn poging, ben benieuwd wat je ervan vind (:



    Grotere versie


    Credendo Vides

    Thanks, ik zal je er bij zetten.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."



    Here you are (:


    Never stop Smiling.

    Het verhaal heb ik al geactiveerd, - Klik voor de link. - alleen heb ik dus nog een cover nodig ^.^ Maar ik dacht dat het handig is om jullie te waarschuwen ^.^ Ik begin pas 14 jan. en de einddatum - van tot wanneer jullie covers kunnen maken - duurt tot 13. Dus dat is handig dacht ik (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Okai, ik weet dat ik jullie hier voor weinig tijd enzo heb gegeven - ok klinkt raar - maar ik had hem zo snel mogelijk nodig, en ik heb die van DreamerN gekozen. Die is echt mooi en past rond het verhaal - de rest is ook super! Ik zal de credits zo over geven en bedankt voor het meedoen iedereen!!
    Xxxx.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."