• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-

    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -iSltherin-Alice Heather Hills
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor


    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124- Mark Andrew Grand


    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn. En je moet minimaal 3 regels tekst typen.
    Het begin: we beginnen bij dat we op het vliegveld zijn en we moeten in het vliegtuig stappen want die is klaar voor vertrek.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:16 ]


    :dp

    [De nieuwe mensen ontmoeten we op het eiland]


    :dp

    (mijn topics)

    (oke is goed, dan moeten we nog wel even wachten tot de 3e persoon ook is gemaakt denk ik?)

    xkimx124 schreef:
    (oke is goed, dan moeten we nog wel even wachten tot de 3e persoon ook is gemaakt denk ik?)


    [mijn topics @kim ja]


    :dp

    Dylan James Parker

    Ik liep wat rond en keek om me heen. Ik had het gevoel alsof er nog andere mensen woonden. Het leek alsof ik iets zag bewegen maar ik wist het niet zeker. Ik was al niet helemaal helder in mijn hoofd. "Ey Mike, kom eens kijken."

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 17:08 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    (mijn tops en mischien kun je doen dat de 3 nieuwe mensen mischien al eerder op het eiland waren gecrasht ofzo? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    jenna laponder
    Iedereen zegt dat we eter eerst alle wonden kunnen gaan bekijken dus ik stem er ook maar mee in. Ik zie dat Chloe weer aan haar snee voelt en ik loop naar haar toe. "Gaat het wel?" Vraag ik en ik kijk haar bezorgd aan.
    Ik bekijk haar snee en zie dat het weer bloed. Ik pas mijn sjaaltje weer en dep het bloed een beetje weg.


    :dp

    [ oh.. Kut xd]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Nyan schreef:
    (mijn tops en mischien kun je doen dat de 3 nieuwe mensen mischien al eerder op het eiland waren gecrasht ofzo? )[/quote

    [ ja dat is goed, maar we mogen hun nog niet tegenkomen want eluveitie heetf nog gene meisje ingevult]


    :dp

    Nyan schreef:
    (mijn tops en mischien kun je doen dat de 3 nieuwe mensen mischien al eerder op het eiland waren gecrasht ofzo? )


    (ja dat die andere 3 met zijn drieen bij elkaar zijn ofzo?)

    [ ik zal hem veranderen (;]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    chloe jolie eberson

    'Woow geweldig! Echt superbedankt!" zei Jenna en zocht haar spullen uit de koffers van Chloe.
    "Hoe willen we hier eigenlijk gana overleven? We hebben ook geen hutjes om in te slapen ofzo..." vroeg ze dan.
    "Mischien moeten we eerst de wonden gaan verzorgen en daarna een S.O.S teken gaan maken.De luchthaven van Ibiza gaat wel doorhebben dat er een vliegtuig maar niet komt en gaat dan op zoek gaan naar ons.Hoop ik." zei alex. 'Graag gedaan' zei ik tegen jenna. En knikte naar alex. ''Ja eerst de wonden gaan verzorgen lijkt me een goed idee, want ik zit hier ook nog steeds met een snee in mijn hoofd' lachte ik en voelde even aan de snee, auw het deed echt nog steeds heel veel pijn, het zag er vast ook heel charmant uit, om met een snee uit je hoofd te zitten. Ik keek altijd wel programma's zoals expeditie robinson, dus ik had al wel een paar ideetjes om een hutje te bouwen, voor zover we dat konden uitvoeren, in je gedachten ziet het er meestal makkelijker uit.

    iSlytherin schreef:
    [ ik zal hem veranderen (;]


    [ haha okay ;D]


    :dp

    jenna laponder
    Iedereen zegt dat we beter eerst alle wonden kunnen gaan bekijken dus ik stem er ook maar mee in. Ik zie dat Chloe weer aan haar snee voelt en ik loop naar haar toe. "Gaat het wel?" Vraag ik en ik kijk haar bezorgd aan.
    Ik bekijk haar snee en zie dat het weer bloed. Ik pas mijn sjaaltje weer en dep het bloed een beetje weg.


    :dp

    DanceBabeA schreef:
    (...)

    [ haha okay ;D]


    [ gedaaan]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead