• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*




    [ bericht aangepast op 27 jan 2013 - 13:04 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Merrow schreef:
    Ik ben nu bezig met m'n derde beoordeling vandaag (cat)
    En ik begrijp je humeurigheid, Frodo. Dat is denk ik ook het mindere aan het feit een béta te zijn, je moet teksten verbeteren waar je eigenlijk geen bal aan vindt omdat je interesse er niet bepaald ligt.
    Een hele dikke (K) in ieder geval om je humeur wat op te krikken.


    Ja inderdaad, spijtig genoeg wel!
    Dankjee ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    En eindelijk een nieuw deel gepost van Strijd om Cidonya en kijk wie als eerste gepromoot wordt :3

    Ik doe gewoon willekeurig, niet omdat het ene verhaal beter is dan het ander. Maar ik wilde gewoon graag iemands dag vandaan nog eens extra goed maken :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    En eindelijk een nieuw deel gepost van Strijd om Cidonya en kijk wie als eerste gepromoot wordt :3

    Ik doe gewoon willekeurig, niet omdat het ene verhaal beter is dan het ander. Maar ik wilde gewoon graag iemands dag vandaan nog eens extra goed maken :3


    Jij bent echt té lief (bloos)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jij bent echt té lief (bloos)


    Soms toch :Y)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Soms toch :Y)


    Vaak ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    O.o ik zou dus echt het hele huis bijeen gillen.

    @ Katl1: De boeken zijn altijd beter dan de film, dat weet je toch? (; you should give it a try.


    Haha, ik heb de boeken al lang gelezen hoor, heb ze hier zelfs thuis (en dat zegt veel, want ik mag van mn ouders al jaren geen boeken meer kopen). Ik bedoel gewoon, het is een goed verhaal, maar na een tijd ken je te wel en heb je er even genoeg van. De tijd dat ik gek was van twilight is intussen wel weer voorbij.
    Maar voor een verfilming was hij best goed, verrassend ook ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Haha, ik heb de boeken al lang gelezen hoor, heb ze hier zelfs thuis (en dat zegt veel, want ik mag van mn ouders al jaren geen boeken meer kopen). Ik bedoel gewoon, het is een goed verhaal, maar na een tijd ken je te wel en heb je er even genoeg van. De tijd dat ik gek was van twilight is intussen wel weer voorbij.
    Maar voor een verfilming was hij best goed, verrassend ook ;)


    Ik zat heel de tijd in de cinema-zaal te zeggen: 'Dit kunnen ze niet doen. Nee. Zever.' hehe, ik was echt kwaad :'D
    Maar goed dat je ze gelezen hebt, het is je vergeven (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Oké, tomaten zijn lekker. Toch?


    Some people are art and do art at the same time

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik zat heel de tijd in de cinema-zaal te zeggen: 'Dit kunnen ze niet doen. Nee. Zever.' hehe, ik was echt kwaad :'D
    Maar goed dat je ze gelezen hebt, het is je vergeven (A)


    Haha, echt hé, met dat gevecht. Carlisle als eerste en dan de rest... Ik wist dat het 'verrassend' zou zijn, maar dit zag ik dus echt niet aankomen. Echt, die hele zaal zo van, wat, dit kan niet! Ikke trouwens ook hoor...
    Maar ik vond Janes make-up overdreven (A)


    @ Lexonice: Jep, als ze rood zijn toch ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    :| ik ben vandaag van 29 abo's opeens naar de 35 gegaan

    Nu ben ik blij en heb ik echt zoiets van 'Goh, Juus, je moet echt eens een pak sneller een nieuw deeltje posten' xD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    :| ik ben vandaag van 29 abo's opeens naar de 35 gegaan

    Nu ben ik blij en heb ik echt zoiets van 'Goh, Juus, je moet echt eens een pak sneller een nieuw deeltje posten' xD


    Nice one!!!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ik ben zo blij! Ik ga morgen naar Soul Sister! Dat is een musical uit Engeland, met allemaal liedjes van Ike & Tina Turner. Dat wordt zo gaaf! (:
    Gaan jullie nog iets leuks doen morgen, of de dagen daarna?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Ik ben zo blij! Ik ga morgen naar Soul Sister! Dat is een musical uit Engeland, met allemaal liedjes van Ike & Tina Turner. Dat wordt zo gaaf! (:
    Gaan jullie nog iets leuks doen morgen, of de dagen daarna?


    Oudjaar vieren met mn beste vriendin maandag :D Kot vrij, wij met twee alleen thuis. Oh ja, mama, ni boos zijn als de keuken ontploft hé (A)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Mijn topics. Ghehe.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Madonna schreef:
    Ik ben zo blij! Ik ga morgen naar Soul Sister! Dat is een musical uit Engeland, met allemaal liedjes van Ike & Tina Turner. Dat wordt zo gaaf! (:
    Gaan jullie nog iets leuks doen morgen, of de dagen daarna?


    Ik ga eerst lunchen met veel mensen en daarna naar de film met mijn ouders (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne