• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Catherine Elenor Dawson
    Ik schrik en ren ook weg. Tot mijn verbazing de andere kant op dan Zora, waar ging zij nou weer heen? Ik rende naar on verblijf. Ik keek rond. 'Zora?' riep ik maar ik kreeg geen antwoord terug. Shit, Zora was nog daar. Ik vloot even op twee vingers. 'Thunder!' riep ik en een paar seconden later kwam Thunder al aangelopen. Zonder zadel sprong ik op Thunder. Er was geen tijd te verliezen want misschien zat Zora wel in de problemen. 'Komop jonge,' fluisterde ik en ik spoorde hem even aan om te gaan lopen. Al snel rende Thunder richting het dorp. Langs de buitenkant van het dorp reed ik een rondje, maar ik kon Zora zo gauw nergens vinden. Ik zuchtte even en liet me van Thunder afzakken. Ik keek naar een waslijn en kreeg opeens een idee. Ik pakte een jurk en achter het huisje kleedde ik me om. Ik had de jurk over mijn kleding aangetrokken en mijn cowboyhoed ergens achter neergelegd. Zo zou ik minder opvallen. Mijn lange, bruine haren vielen over mijn schouders en ik klom weer op Thunder. Ik reed rustig op mijn gemak het dorp door.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik keek in de richting van de meisjes. Brady had gelijk. 'Blijf bij Niall!' zei ik tegen Brady en toen de meiden wegrende, rende ik achter ze aan. Ze rende allebei een andere kant op, slim hoor. Ik volgde het meisje met de blonde haren maar na een tijdje was ik haar kwijt. Ik zucht diep. Zo dichtbij. Waar kwamen die meiden nu de hele tijd vandaan. Ik liep weer terug naar Brady en Niall. 'Ik ben ze kwijtgeraakt,' zei ik en ik ging even in het zand zitten. Zo dichtbij, ik had ze gewoon moeten hebben. 'Wacht,' mompel ik als ik om me heen kijk. 'Waar is Eve?' zeg ik en ik sta op. Ik kijk om me heen en begin rond te lopen. 'Eve?!' roep ik en na een tijdje heb ik haar gevonden. 'Waar was je? Ik dacht dat je meegenomen was door die plunderende meiden. Twee van hun waren hier net,' zeg ik tegen haar.


    I've become so numb

    (Purrfect zal twee dagen niet kunnen reageren. :3)

    Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson.

    Ik slaakte een zucht toen ik Zayn's stem hoorde en knikte stilletjes. "D-Dat weet ik, ik herkende er eentje van." zei ik zachtjes, waarna ik Zayn met grote ogen aanstaarde. "Waar is Brady? Ik heb niet meer op hem gepast en dadelijk is hij gewond..."
    Het was dat ik zestien jaar was en redelijk goed voor mezelf kon zorgen, waardoor ikzelf de jongens ook nog wel eens wist te helpen. Maar Brady en Melody waren bijna evenveel waard als mijn broer en als hun iets zou overkomen dan vergaf ik het mezelf nooit. Vooral als ik nota bene hem had laten staan!
    "Sorry Zayn." zei ik zachtjes, waarna ik hem een verontschuldigende blik toewierp en mijn ogen zich leken te vullen met tranen, puur omdat ik niet goed op Brady had gelet. Ik voelde me echt heel schuldig op dit moment.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik kijk haar geschrokken aan. Als die meiden Eve te pakken hadden gekregen, dan was het heel fout afgelopen. Gelukkig was nu alles nog goed afgelopen, nouja, Brady was gewond. Al kwam dat niet door de plunderaars. 'Brady is veilig bij Niall,' stelde ik haar gerust. We gaven hier allemaal veel om elkaar. 'Brady is alleen wel van zijn paard afgevallen en zijn knie is gewond, maar hij is een grote jongen en hij hersteld zich wel,' zeg ik tegen Eve met een kleine glimlach.
    Ik schudde mijn hoofd. 'Je hoeft geen sorry te zeggen, Niall en ik zijn hier de oudste, wij hadden beter op jullie moeten letten,' zeg ik tegen haar en als ik zie dat ze bijna in huilen zou uitbarsten trek ik haar naar me toe en knuffel haar even. 'Het is goed, we blijven gewoon bij elkaar oke?' zeg ik geruststellend.


    I've become so numb

    Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson.

    Ik slaakte een zucht. Dat was wel een opluchting, dat Brady veilig was. Ik beet even op mijn lip toen ik hoorde dat hij wel gewond was... "Hoe kon dat dan gebeuren? Korzo gooit normaal niemand eraf." zei ik, maar ik had geen reden om me zorgen te maken. Brady was niet hard gevallen... "Wacht even, waar is Korzo?"
    Shit, dat paard was natuurlijk weggerend. Grote kans dat hij naar huis was, maar een paard in paniek rent gewoon ergens naartoe... Misschien was hij allang op de prairie aan het rennen.
    Ik glimlachte zwakjes toen Zayn me in een knuffel trok en gromde zachtjes. "Ik kan net zo goed oppassen, ik ben zestien." zei ik zacht, waarna ik knikte. "Ja, oké... Maar moeten wij Korzo niet even zoeken? Al heb ik wel alleen maar Dusty en die is lang niet snel genoeg..."
    Nee, Dusty zou op zijn dooie gemak gaan lopen. Ik keek even naar het dier en zag dat hij het zichzelf gemakkelijk had gemaakt om droge plukjes stro te eten. Eten en slapen... luilak.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik haal mijn schouders even op. 'Het gebeurde allemaal best snel. Brady wilde laten zien hoe snel hij kon rijden, en toen gooide Korzo hem eraf,' leg ik uit. Ik kijk even naar grond. 'Korzo is weggerend,' zeg ik en ik bij op mijn lip. Als Vanity weg zou rennen zou ik echt niet weten wat ik moest doen. Misschien zouden we haar nooit meer vinden. Maar zo mocht ik niet denken. 'Maar we gaan hem zoeken,' verzeker ik haar.
    Ik lach even. 'Weet ik, maar je bent ook een meisje, en geen lelijke, dus dan moet je extra voorzichtig zijn,' zeg ik tegen haar. Zelfs meiden van rond de twintig moesten hier nog oppassen. Ik denk even na. 'We kunnen op Vanity gaan, ze is wel snel. Dan neem ik jou gewoon achterop,' zeg ik tegen haar. Vanity was een sterke merrie. Ze kon het goed uithouden p de prairie en twee van ons lukte vast ook wel. Eve zou vast niet zoveel wegen.


    I've become so numb

    Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson.

    Ik slaakte een zucht en knikte. "Typisch Brady, maar af en toe draaft hij te ver door." zei ik zacht, waarna ik mijn schouders ophaalden. "Dat had ik al verwacht. Korzo blijft heus niet rustig staan, al zou Dusty of Snow dat wel doen."
    Neera niet, bij Liam althans. Bij Melody bleef ze netjes staan en bij mij vrijwel ook, tenzij ze haar dag niet had. Ik had er niet vaak op gereden, maar ik kende het dier nu wel goed genoeg.
    Ik grinnikte even. "Dat beschouw ik als een compliment, Zaynie." zei ik lachend, waarna ik knikte. "Hm, oké. Als Vanity me kan tillen heet dat."
    Niet dat ik nou zoveel woog... Maar ik had nog nooit op Vanity gezeten. Geen idee waarom eigenlijk niet, omdat ik het Zayn nooit had willen vragen... Ik had het gevoel gehad dat hij het niet zou toelaten, ook al was dat onzin aangezien hij erbij zou blijven.
    "Kom dan." zei ik, waarna ik Zayn's hand vastpakte die in de mijne leek te branden. Niet denken, Eve... Je weet wat Louis gaat denken. Hij was er strikt tegen dat een van zijn vrienden een relatie met zijn zusje zou krijgen... Althans, dat gevoel had ik. Trouwens, Zayn had die gedachte over mij volgens mij helemaal niet, maar Zayn zweeg ook veel dus waarschijnlijk zou ik er ook niet achter komen ook.
    Ik schudde mijn hoofd en trok hem verder naar zijn huis waar ik Vanity al spotte.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik lach even. 'Het was ook een compliment,' zeg ik vervolgens. Eve mocht best wel weten dat ze een mooi meisje was. Ik knik. 'Vanity is daar sterk genoeg voor,' zeg ik tegen haar. We zouden er wel aan moeten denken om ook zeker een voorraad water mee te nemen, anders zouden we nog uitdrogen op de prairie.
    Samen lopen we naar mijn huis waar Vanity al staat. Ik zou haar nogwel helemaal moeten opzadelen, maar daar was ik inmiddels wel handig in geworden, dus zo lang zou dat niet duren. 'Blijf maar even bij Vanity terwijl ik de spullen haal,' zeg ik tegen Eve en ik laat haar hand los. Ik pak alle spullen voor het opzadelen en breng ze naar Vanity. Ik zadel haar op en loop nog even snel mijn huis in om mijn cowboyhoed te pakken. Op de prairie scheen de zon al helemaal vel, dus bescherming zou wel handig zijn. 'We moeten sowieso nog even naar de waterput voor water. Moeten we nog langs jou huis gaan voor iets?' vraag ik aan Eve. Ik had geen idee voor wat, maar als Eve nog wat nodig zou hebben, zouden we natuurlijk eerst nog langs haar huis gaan.


    I've become so numb

    [Help! Ik loop veel te ver achter!]

    Xari Amilia Jarrett
    Ik voelde de voet van Catherine in mijn zij, en hoor haar meteen weer weggaan. Ik draai me nog eens om, het kan me niet schelen wat ze doen, ze komen toch wel terug. En ze zullen zich zo vroeg toch niet in de problemen werken? Helaas lukt het me toch niet om in slaap te vallen en ik kom langzaam overeind. 'Otello? Waar zit je, jongen?' mompel ik en fluit even een bepaald melodietje. Meteen hoor ik zijn hoefgetrappel buiten en sta op. Ik trek mijn blouse recht, pak mijn hoed en loop naar buiten. Otello drukt zijn neus in mijn buik. 'Heb je honger jochie?' zeg ik, en kriebel hem achter zijn oren, zijn favoriete plekje. Ik kijk om me heen. Geen spoor van Catherine of Zora. 'We moeten wachten tot ze terug komen,' zeg ik en loop naar de put toe. Met zielige ogen loop Otello achter me aan. Ik grinnik. 'Je weet het toch, jochie, we kunnen niet weg.' Otello briest, het klinkt alsof hij zucht. Ik zie dat er nog een emmer water staat, en ik steek mijn handen erin. Het water is lekker fris, en ik gooi wat in mijn gezicht om goed wakker te worden. Otello staat nog steeds achter me. 'Hier, wil je ook wat?' zeg ik en sprenkel wat water of zijn rug heen. Meteen springt hij opzij. 'Oh, jochie toch, wat zou ik zonder jou moeten?'


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson.

    Terwijl Zayn de spullen ging pakken liep ik een aantal rondjes om Vanity heen om haar even te bekijken, waarna ik haar nog even over haar neus aaide en toekeek hoe Zayn haar opzadelde.
    Ik schudde mijn hoofd. "Nee, ik heb alles bij me." mompelde ik. Als ik naar huis ging had je het risico dat mijn moeder terug was uit de groentewinkel en die zou me nooit de prairie op laten gaan. Misschien ging ze overstag omdat Zayn er bij was, maar de kans bestond nou eenmaal dat ze het niet ging goedkeuren.
    "Vergeet niet dat Vanity best veel water zal drinken." zei ik, waarna ik ophield met haar neus aaien en ik haar aan mijn handen liet snuffelen. "Heb je genoeg kannen?"
    Ik had zelf nog mijn kan gevuld met water, dus die hoefde we maar aan Vanity's zadel vast te knopen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    LexLover schreef:
    [Help! Ik loop veel te ver achter!]


    (Dat valt best mee. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik knik. 'Oke,' mompel ik. Nu zouden we sneller bij de prairie zijn en zouden we Korzo misschien ook sneller vinden.
    'Ja, ik zal de kannen even pakken,' zeg ik tegen haar en ik verdwijn mijn huis weer in. Ik pak een aantal grote kannen en loop weer terug. Ik bind ze vast aan Vanity's zadel en steek mijn hand uit naar Eve. 'Kom maar met je kan,' zeg ik en ik bind ook de kan van Eve aan het zadel van Vanity vast. Haar kan was zo te voelen al wel gevuld. 'Mijn kannen zijn nog leeg, dus we zullen helaas eerst naar de waterput moeten,' zeg ik tegen haar en ik klim op Vanity. Ik steek mijn hand uit zodat EVe die kan pakken en zo ook op Vanity kan gaan zitten.


    I've become so numb

    ( Wat heb ik gemist?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ehm... Mijn reactie van Liam staat volgens mij nog ergens. Eve is weggeglipt en gaat met Zayn Korzo zoeken, het paard van Brady volgens mij... Brady is van zijn paard gevallen, Harry hangt in zijn huis, Zayn en Eve zijn bij Zayn's huis en Niall is bij Brady. ^^)


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Zora zit ergens op een dak, Xari is bij hun verblijf en Catherine heeft zich in verkleed in een jurk en is in het dorpje Zora zoeken hihi)


    I've become so numb

    ( Okeey bedankt en dan komt mijn reactie met Melody er zo aan en dan doe ik wel even wat met Loulou (: Hmm ben echt blij dat ik zo goed kan smeken....Trouwens nog vrolijk kerstfeest (: )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer