• Camp Wolfe | RPG.



    “2102. Het is volstrekt verboden in deze tijd om op hetzelfde geslacht te vallen. Hoewel het eerder in de tijd misschien wel mocht, heeft het kamp zowat de wereld over genomen. Alleen al elkaar op een intieme manier aankijken is taboe. Het minste of geringste en ze geven je een straf. Volwassenen zullen opgelegd krijgen dat ze zullen weg rotten of verbrand worden, terwijl de jongeren nog een kans krijgen. Zij worden naar een kamp gestuurd waar het eruit gedrild word. Martelmethodes zijn niets nieuws en het kamp is beroemd doordat ze al meerdere mensen van hun ‘ziekte’ geholpen hebben.”


    – Begeleiders [tussen de 20 en 30 jaar]
    – Caleb Seth Wolfe • Tortura.
    – Ace Dante Ferreira • Assassin.

    – Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.

    – Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.
    – Reservering Lenah.

    Invullen:
    Rol [Begeleider / kampeerder]:
    M/V:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Seksualiteit:
    Karakter:
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:
    Extra:


    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    • Er komt een rollenstorie.
    • Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van hen bestuurt.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • 16+ en al het andere is gewoon toegestaan.
    • Het minimum is zeker 200 woorden [8-10 zinnen] schrijven. Ik wil dan liever ook wat ervaren RPG-ers er tussen hebben zitten.
    • Mary Sue’s aren’t allowed. Also, Gary-Stu isn’t.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Houd je er gewoon aan.
    • Ik zal de martelmanieren verzinnen. Voor diegene die een begeleider spelen, zal ik een PB sturen. Geen dingen erbij verzinnen dus.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aurorea schreef:
    Rol: Kampeerder
    M/V: Vrouwelijk
    Volledige naam: Rayne Hazel Crowley
    Leeftijd: 19
    Seksualiteit: biseksueel
    Karakter: Rayne is over het algemeen een spontaan persoon. Ze zegt wat ze denkt, waardoor ze wat brutaal overkomt, zelfs als ze er mensen mee beledigd. Ze vindt dat mensen tegen wat kritiek moeten kunnen, zelf is ze dan ook behoorlijk goed bestand tegen kritiek. Wanneer iemand haar beledigt zal ze kalm blijven, het maakt haar niet veel uit wat mensen van haar denken. Waar ze absoluut niet tegen kan is wanneer iemand, iemand anders beledigt op grond van ras, geslacht of geloof. Als ze dat ziet gebeuren springt ze uit haar vel.
    Rayne zit vaak vol met energie. Ze heeft dan ook moeite met stilzitten. Naast dat ze veel beweegt, praat ze ook veel, van de meest serieuze dingen tot de meest onzinnige dingen. Wanneer Rayne niet aan het praten is, is ze wel aan het zingen, iets wat ze behoorlijk goed kan en waar ze van houdt. Daarnaast vindt Rayne het geweldig om te dansen. Hoewel ze meestal dus barst van de energie, heeft ze echter ook haar moment waarop ze niet vooruit te branden is en je haar echt mee zou moeten slepen.
    Iets wat er nog wel eens voor zorgt dat ze in de problemen komt, is haar roekeloze gedrag. Ze doet voordat ze denkt. Het maakt haar echter niet veel uit als ze in de problemen komt, dat vindt ze eerder amusant. Overigens houdt ze er van een adrenaline te krijgen, een andere reden waarom ze vaak roekeloos is.
    Voor de rest is ze erg kieskeurig, qua wat betreft zo ongeveer alles en is ze niet vies van wat aandacht. Ze krijgt een soort gevoel van voldoening. Ze zal echt niet zelf echt aandacht zoeken, hoewel er wel mensen zijn die denken dat ze doet door haar drukke gedrag.
    Uiterlijk :




    Rayne heeft een lengte van precies 170 centimeter waar ze tevreden mee is, aangezien ze met deze lengte nog prima hakken dragen zonder boven jongens uit te steken en wanneer ze platte schoenen draagt zal ze niet een van de kleinste zijn.
    Haar haar heeft een kleur die tegen zwart aanzit, maar eigenlijk gewoon heel donkerbruin zijn. Haar lokken vallen in natuurlijke pijpenkrullen en komen tot over haar borsten. Ze heeft haar haar meestal loshangen of anders in een knot.
    Rayne heeft dankzij het vele dansen een slank en strak figuur gekregen. Natuurlijk bezit ze ook over wat mooie, vrouwelijke rondingen en ze is sterker dan ze er uitziet.
    Haar ogen hebben een blauw/groene kleur. Het is lastig te zeggen of ze meer groen zijn, of meer blauw. Als je dichtbij genoeg staat zal je kunnen zien dat er een paar goudkleurige vlekjes in de iris zitten. Haar ogen maakt ze op met mascara en oogpotlood.
    Op haar rechteronderarm heeft ze een litteken zitten.
    Rayne heeft meerdere tattoës. Zo heeft op de zijkant van haar linkermiddelvinger de datum '03-05-2099' staan, de datum waarop ze voor het eerst met een meisje zoende. Daarnaast heeft ze achter haar rechteroor een tattoo van een veer.
    Als laatste heeft ze vlak boven haar linkerheup de tekst: Avis volat propriis, staan, wat "Zij vliegt met eigen vleugels" betekent.
    Extra: - Rayne is een vegetariër
    - Ze praat in haar slaap


    Eindelijk helemaal klaar :')

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 20:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tortura schreef:
    Willen Curlies, Lenah, Lexus en ForbesBrooks even de reserveringen verder invullen?
    Ik wil het graag allemaal in de rollenstory zetten en beginnen. Dank jullie.


    Zit nu op de iPad, dus gaat em even niet worden. Morgenochtend.


    Aan niets denken is ook denken.

    -

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 21:45 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daar is i dan
    ~~~~~~~~~~
    Rol : Kampeerder
    M/V: Vrouwelijk
    Volledige naam: Alexa Veritas
    Leeftijd: 18
    Seksualiteit: biseksueel
    Karakter: Alexa wil graag het beste in iedereen zien. Zelfs al vallen er geen positieve kanten aan iemand te zien, zij weet er altijd nog wel een paar te vinden. Ze heeft een hekel bevooroordeelde mensen en is zelf ook helemaal niet bevooroordeeld. Iedereen gunt ze een 2e kans, want ze weet hoe het is om geen tweede kans te krijgen en is van mening dat iedereen fouten maakt. Alexa is positief ingesteld en hierdoor ook vaak vrolijk. Ze houdt van creatief bezig zijn; schilderen, tekenen, boetseren, het liefst beoefent ze iedere beeldende kunstdiscipline. Als er één ding is waar Alexa niet tegen kan is het: leugenaars. Ze kan er niet tegen als mensen tegen haar liegen en al helemaal niet als ze weet dat ze tegen haar liegen. Als je tegen haar liegt, heb je haar vertrouwen ook niet meer. Soms kan Alexa haar stemming van het ene op het andere moment wisselen. Ze kan erg impulsief zijn. Alexa trekt zich niet veel van andere mensen aan. Het is niet dat ze aandacht wil, ze trekt het meestal wel door haar uiterlijk en haar manier van doen. Haar bijnaam is niet voor niets ‘Alex’, ze bezit een aantal mannelijke trekjes.
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:


    Alexa haar haarkleur lijkt om de week te veranderen. Ze houdt er van om haar te kleuren en het liefst in een vrolijke opvallende kleur. Het moet echter wel 1 kleur zijn, ze houdt er niet van om ‘regenboog’ haar te hebben. Momenteel heeft ze paars haar. Haar haar is lang en er zitten een paar grote krullen in. Alexa is ongeveer 1.78 lang en heeft een huid die net niet bleek te noemen valt. Haar ogen zijn amandelvormig en hebben de kleur als op het plaatje. Alexa heeft geen tattoo, maar zou er ontzettend graag wel één hebben.
    Extra: Alexa heeft haar biseksualiteit aardig lang voor haar ouders weten verborgen te houden, omdat ze wist dat zij dit niet zomaar zouden accepteren. Ze begrepen het niet. Alexa kan ontzettend koppig zijn.


    Aan niets denken is ook denken.

    Sorry, maar je kan mijn reservering weghalen. Ik ben bang dat ik deze RPG ga verwaarlozen.. ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Sorry, maar je kan mijn reservering weghalen. Ik ben bang dat ik deze RPG ga verwaarlozen.. ;3

    Jammer, maar is prima. Ik zal het zo doen. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Het eerste topic :'D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lol. Dank je, Cheryl. Ik was een beetje druk. ;$


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Haha, toevallig. Deze lijkt wel héél erg op Camp Springwood van Escritura een tijdje terug.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Deze rpg is een vrijwel zekere namaak van Camp Springwood!
    Haha, het lijkt er erg op namelijk

    [ bericht aangepast op 2 jan 2013 - 20:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry, maar wat willen jullie hiermee zeggen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat dit rpg gewoon bijna een kopie is van Camp Springwood.
    De 'isoleercellen' op de kaart en de benamigen van dd zalen en gebouwen zijnn vrijwel hetzelfde. 'Therapiegebouw'. Zoek Camp Springwood anders even op en je ziet het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonge, dat is puur toeval lijkt me. Het is lastig om iets 'origineels' te maken, wat iemand anders nog nooit heeft gemaakt, want er zijn al zoveel dingen bedacht. En dan kom je soms toevallig met hetzelfde soort idee.


    Aan niets denken is ook denken.

    ja en dus?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Omg. Nou, het spijt me zeer hoor.
    De helft van de RPG's zijn dan allemaal "namaaks", hoe je dat zo leuk zegt, want die lijken ook allemaal op elkaar.
    Het heeft geen zin om hier te zeuren met zinloze dingen.

    En als je dat vind, kun[nen] je / jullie dat ook gewoon in mijn GB zeggen.
    Dit vraagt om reacties.


    Quiet the mind, and the soul will speak.