• hey hey graag voor mijn verhaal de maan (sequel op het pad) zou ik graag een cover willen , alleen kan ik hem zelf niet maken. ik hoop dus dat iemand mij wil helpen en voor mij een cover wil maken.

    deze 3 plaatjes wil ik graag geblend hebben als het kan:








    graag wil ik het bos als achtergrond en de andere twee (dean (jongen) + vrouw met pijl en boog op voorgrond)

    eventueel wil ik later ook een trailer erbij , maar dat zie ik wel ;) :)

    Alvast bedankt!!

    Xox

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 13:16 ]

    De 2de


    Queer zijn is gewoon alles

    wie weet probeer ik morgenochtend het wel even :)

    Ik wil je wel helpen, maar dan is het makkelijker als je in plaats van de gif van Dean een jpg bestand hebt. Ook staat er op de tweede afbeelding tekst, en dat kan ik wel voor je weghalen, maar dat gaat er niet netjes uitzien omdat de afbeelding zo klein is dat ik niet goed kan zien wat ik doe. (:


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik wil wel proberen ik ga alleen een beetje me die gif moeten klooien


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    groter

    dit is de mijne, ik hoop dat je er iets mee kunt. Ik ben wel maar een amateur die vandaag gestart is dus er zijn waarschijnlijk mensen die veel beter kunnen dan dit ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    bedankt allemaal! :D ik zal proberen of ik een jpg bestand kan vinden en een plaatje zonder tekst ;)

    en @Seaweedbrain , voor een amateur vind ik hem goed , beter dan dat ik het kan , want ik faal er zo erg in xD

    Xox

    Ik zal er zo eentje voor je maken. Just a second.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eerste versie:


    Tweede versie:


    Derde versie:


    Je kunt op de plaatjes klikken voor een groter beeld.


    There you go. Het is alweer een tijd terug dat ik covers gemaakt heb, maar ik denk dat dit wel goed gelukt is.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 8:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    _O_ vooral die 2e is mooi ^_^

    [ bericht aangepast op 27 mei 2013 - 17:29 ]

    simonella schreef:
    _O_ vooral die 2e is mooi ^_^

    Danku :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.