• Camp Wolfe | RPG.



    “2102. Het is volstrekt verboden in deze tijd om op hetzelfde geslacht te vallen. Hoewel het eerder in de tijd misschien wel mocht, heeft het kamp zowat de wereld over genomen. Alleen al elkaar op een intieme manier aankijken is taboe. Het minste of geringste en ze geven je een straf. Volwassenen zullen opgelegd krijgen dat ze zullen weg rotten of verbrand worden, terwijl de jongeren nog een kans krijgen. Zij worden naar een kamp gestuurd waar het eruit gedrild word. Martelmethodes zijn niets nieuws en het kamp is beroemd doordat ze al meerdere mensen van hun ‘ziekte’ geholpen hebben.”


    – Begeleiders [tussen de 20 en 30 jaar]
    – Caleb Seth Wolfe • Tortura.
    – Ace Dante Ferreira • Assassin.

    – Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.

    – Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.
    – Reservering Lenah.

    Invullen:
    Rol [Begeleider / kampeerder]:
    M/V:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Seksualiteit:
    Karakter:
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:
    Extra:


    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    • Er komt een rollenstorie.
    • Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van hen bestuurt.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • 16+ en al het andere is gewoon toegestaan.
    • Het minimum is zeker 200 woorden [8-10 zinnen] schrijven. Ik wil dan liever ook wat ervaren RPG-ers er tussen hebben zitten.
    • Mary Sue’s aren’t allowed. Also, Gary-Stu isn’t.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Houd je er gewoon aan.
    • Ik zal de martelmanieren verzinnen. Voor diegene die een begeleider spelen, zal ik een PB sturen. Geen dingen erbij verzinnen dus.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ach, het is nu vakantie toch (:
    Als je een paar dagen niet genoeg tijd hebt, kan je altijd doen dat je personage in de isoleercel is gegooid, of zoiets ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mag ik een meisje reserveren? c:

    Gasai wilt een dudeeeeeee (nerd)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Er moeten ook nog begeleiders en jongens komen, dus voor de mensen die deze rol op zich willen nemen. Graag.

    Voor de mensen die twijfelen: het is niet zo dat ze om het minste of geringste al gemarteld worden. Dit gebeurd alleen als je zwaar tegen de begeleiders in gaat, desnoods stoppen ze je in de isoleercel en doen ze niets. Het gaat er dus maar om. Hoewel het dus zwaar lijkt, is het echt niet elk moment gewelddadig e.d.
    Zie het maar als een gewoon kamp, want zo hebben ze ook dagtaken. Ze worden niet opgesloten in de hutten / slaapzalen als in een gevangenis.
    Dat wilde ik even duidelijk maken, voordat jullie het ergste al in jullie hoofd hebben bedacht.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 15:32 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Een man graag.
    Lijkt me geweldige RPG, echt :P

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 21:13 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yay. Gegadigde. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol [Begeleider / kampeerder]: Kampeerder
    M/V: Man
    Volledige naam: Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem
    Leeftijd: 21
    Seksualiteit: Bisexueel, 60% jongens, 40% meisjes.
    Karakter: Aan Greg zie je niet dat hij op jongens valt. Het is geen 'homo-homo'. Greg is slim en behulpzaam voor bekenden en onbekenden. Ook is hij rustig en kan veel dingen gewoon over zich heen laten komen. Vroeger is hij veel geslagen door zijn vader (die iets heeft tegen bisexuelen en homo's). Greg had hem het nooit verteld, maar die kwam er natuurlijk toch achter. Daarom kan hij wel tegen een stootje. Zijn beste eigenschap is humor. Hij heeft ontzettend veel humor en vrolijkt veel mensen op. Maar hij kan ook heel serieus zijn. Hij snapt heel goed als iemand pijn heeft, dan leeft hij mee en wil hij er alles voor doen om diegene te helpen. Hij heeft al een paar relaties gehad (met vrouwen en mannen), allen zijn nu over en hij is single. Het leven bij zijn ouders kon hij niet meer verdragen en is naar dit kamp gestuurd.
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:




    Hij is rond de 1.80. goede bouw en wild haar, blond/bruin. Hij draagt vaak simpele kleren en probeert niet mee te lopen met de mode, omdat hij dat nogal na-aperig en nep vind.
    Extra: Hij is soms een beetje vreemd, en daarom humoristisch.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rol: Kampeerder.
    M/V: Man.
    Volledige naam: Devin Ochoa.
    Leeftijd: 19.
    Seksualiteit: Gay.
    Karakter: 18 is de leeftijd dat je volwassen ben, eigenlijk 21, maar bij 18 maak je er ook al grote sprongen naar. Bij Devin geld dat alleen iets anders. Hij is nog niet helemaal klaar om volwassen te zijn. Misschien zijn lichaam wel, maar zijn karakter overduidelijk niet. Al hoewel weet hij op sommige momenten gelukkig wel hoe hij zich moet gedragen. Zijn karakter is nogal kinderlijk, druk en vrolijk. Het soort vrolijk dat je aansteekt, maar op sommige moment je ook dodelijk kan irriteren. Verder raakt Devin andere nogal graag aan, meestal is door middel van een knuffel dat hij de ander aanraak, of gewoon een arm om diegene heen, maar ook wat dingen die een wat plagerig effect heeft, denk daarbij aan prikken en kietelen.
    Uiterlijk:

    1,80m... Niet groter, niet kleiner. Devin vind zijn lengte wel handig. Groot. Meestal is hij groter dan een ander, dat vind hij fijn wanneer hij zijn armen om diegene heen doet, een soort beschermend gevoel. Ook al wil hij soms ook wel eens de kleinste wezen, zodat hij beschermd kan worden door andermans zijn armen.
    Terug naar zijn uiterlijk. Devin zijn haren zijn zwart, net zoals zijn ogen. In zijn nek zit een tattoo, een '&' teken. Elke keer is het weer anders waarom hij dat heeft gekozen. 'Ik vind dit & dat leuk,' zegt hij dan. Elke keer zijn de ditjes en de datjes weer anders.

    Extra: Liefde, iets wat eventjes duurde voor hij echt door had wat het was, hoe het voelde om te geven en ook om het aan een ander te geven. Het eerste had hij al gauw door. Liefde van meisjes, maar hij kon geen van allen terug beantwoorde. Zijn ouders probeerde hem nog te pushen. 'Probeer het gewoon, dan klikt het vast wel,' zeiden ze dan en hij luisterde, maar zonder succes. Later was er een jongen, die liefde voor Devin verklaarde. Ook al wisten ze beide dat het verboden was, toch probeerde Devin het en het sloeg aan. Ze hielden het geheim, maar na een paar maanden was Devin toch gesnapt. Hoe het met zijn vriend is afgelopen weet hij niet, of waar hij heen was gestuurd.. Devin weet wel dat hij naar deze kamp werd gestuurd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Leuke rollen. ^^.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol begeleider/kampeerder: Kampeerder
    M/V: Vrouw
    Volledige naam: Summer, rozeveld.
    Leeftijd: 14
    Karakter: Lief, aardig, houd van de zomer en de lente.
    uiterlijk:


    Ze is klein voor haar leeftijd, blauwe ogen, blond haar.


    May StarClan light your path.

    Even mijn topics hehe.


    Your make-up is terrible

    Ik ga toch maar een rol maken :)
    Twijfel tussen jongen / meisje


    Aan niets denken is ook denken.

    Trouwens Maia, als je nog een begeleider later nodig heb moet je het maar zeggen.


    Your make-up is terrible

    Op dit moment zijn de jongens en meisjes gelijk, maar er kunnen altijd nog reservaties uitvallen. :'].
    Sowieso heb ik nog zeker een mannelijke begeleider nodig, dit alleen voor mensen die willen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dan reserveer ik een chica


    Aan niets denken is ook denken.