• Camp Wolfe | RPG.



    “2102. Het is volstrekt verboden in deze tijd om op hetzelfde geslacht te vallen. Hoewel het eerder in de tijd misschien wel mocht, heeft het kamp zowat de wereld over genomen. Alleen al elkaar op een intieme manier aankijken is taboe. Het minste of geringste en ze geven je een straf. Volwassenen zullen opgelegd krijgen dat ze zullen weg rotten of verbrand worden, terwijl de jongeren nog een kans krijgen. Zij worden naar een kamp gestuurd waar het eruit gedrild word. Martelmethodes zijn niets nieuws en het kamp is beroemd doordat ze al meerdere mensen van hun ‘ziekte’ geholpen hebben.”


    – Begeleiders [tussen de 20 en 30 jaar]
    – Caleb Seth Wolfe • Tortura.
    – Ace Dante Ferreira • Assassin.

    – Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.

    – Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.
    – Reservering Lenah.

    Invullen:
    Rol [Begeleider / kampeerder]:
    M/V:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Seksualiteit:
    Karakter:
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:
    Extra:


    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    • Er komt een rollenstorie.
    • Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van hen bestuurt.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • 16+ en al het andere is gewoon toegestaan.
    • Het minimum is zeker 200 woorden [8-10 zinnen] schrijven. Ik wil dan liever ook wat ervaren RPG-ers er tussen hebben zitten.
    • Mary Sue’s aren’t allowed. Also, Gary-Stu isn’t.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Houd je er gewoon aan.
    • Ik zal de martelmanieren verzinnen. Voor diegene die een begeleider spelen, zal ik een PB sturen. Geen dingen erbij verzinnen dus.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Trololol. Dat zei ik ook al tegen haar. :Y)

    Aangepast.
    - Ik ga later de gehele tekst veranderen, maar haar naam is nu Aurora. (krul)


    † Love? I want to sleep.

    Hehe, coole naam ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Rol: Begeleidster
    M/V: Vrouw
    Volledige naam: Lucy Mae Ackerley
    Leeftijd: 24
    Seksualiteit: Hetero
    Karakter: Lucy is de zachtste van de begeleiders, dit wil echter niet zeggen dat ze daarom geen geschikte begeleidster is. Ze is kordaat en streng maar betrouwbaar, rechtvaardig en erg barst van het zelfvertrouwen. Ze is misschien wel een homofoob, toch heeft ze het er af en toe wel moeilijk mee om mensen op zulke gruwelijke wijze te straffen. Het blijven tenslotte mensen. Om dit alles te maskeren, trekt ze vaak een muur op waar niemand ooit doorheen heeft kunnen kijken. Wanneer ze dit doet, komt ze vaak ijskoud, genadeloos en zelfs afstandelijk. Het is alsof er dan geen enkele blijk van emotie aanwezig is. Als je haar dwarszit of iets doet dat ze niet graag heeft, deinst ze niet terug om het tegen je op te nemen. Ze is voor een vrouw best een erg vurig en temperamentvol iemand. Als je haar kwaad maakt, is het erg moeilijk om haar weer te kalmeren, maar niet onmogelijk. Ze is niet wraakzuchtig maar toch is Lucy iemand die niet snel vergeeft. Je mag je uiterste best al doen wil je dat ze jou vergeeft. Lucy heeft trouwens ook een erg goed geheugen, vergelijkbaar met een spons. Als ze iets meemaakt is de kans erg klein dat ze het ooit zal vergeten, dit geldt ook voor andere dingen zoals namen, lessen en zelfs plaatsen waar ze al is geweest.
    Lucy is trouwens ook iemand die niet onder de indruk is van woorden, ze is iemand die liever actie onderneemt en zulke mensen heeft ze ook het liefst om zich heen. Als je haar bedreigt met iets, is de kans redelijk groot dat ze je gewoon uit zal lachen. Op het vlak van liefde is Lucy net zo koud als haar muur die ze optrekt, alleen is dit niet gespeeld. Ondanks ze hetero is, lijkt het haast wel alsof ze niets van mannen wilt weten, wat eigenlijk niet echt waar is. Lucy is gewoon iemand die gelooft in liefde, daarom zou ze ook nooit met eender welke vent het bed delen. Ze krijgt wel vaker aandacht van het mannelijk schoon, maar momenteel is ze er nog niet op ingegaan. Ze is van mening dat een man wel wat mag werken wilt hij een bijzondere plek in haar hart veroveren. Lucy is trouwens ook niet op haar mondje gevallen, vaak heeft ze altijd een antwoord klaar en kan het vaak niet helpen om een beetje bijdehand te zijn. Ze is erg alert en kan af en toe haar sarcasme niet inhouden.
    Uiterlijk:

    Met haar 1m72 en normale lichaamsbouw, lijkt Lucy niet bepaald een erg opvallend figuur, maar als je naar haar gezicht kijkt, moet je je mening wel herzien. Haar ogen hebben een erg lichtblauwe kleur en lijken zo diep als de oceaan. Het lijkt alsof ze tot in het diepste van je ziel kunnen kijken. Door haar erg bleke huid, vallen haar donkere, volle lippen extra op, maar die zet ze ook vaak in een kleurtje. Lucy heeft van nature deze prachtige rode lokken die tot net boven haar heupen reiken. Het enige wat haar misschien een beetje ontsierd, is het grote litteken op haar sleutelbeen, dat liep ze op wanneer iemand van het kamp haar aanviel met een scherp voorwerp. Het wapen stak voor een groot stuk in haar sleutelbeen waardoor iemand anders het er uit heeft moeten halen. Het litteken is trouwens het enige ding dat ze lelijk vindt aan haarzelf. Aan haar iets vollere lichaam kan je zien dat ze ook aan sport doet.
    Extra: In haar vrije tijd doet Lucy aan Thaiboksen, dit begon ze vlak na de aanval te doen zodat ze zich beter kon weren tegen andere aanvallen. Tot nu toe heeft het altijd succes gehad.


    Zo goed?
    Het kostte me enige moeite om een goede afbeelding te vinden.(cat)

    [ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 21:32 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Even een abo nemen btw


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    @ Gipsy: Ik vind haar echt mooi.


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    @ Gipsy: Ik vind haar echt mooi.

    Ik kwam haar ooit eens randomly tegen op het internet (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Ik kwam haar ooit eens randomly tegen op het internet (:

    Heheh oke, nou dat gaat dan een probleem worden voor mijn personage. Dat weet ik nou al. :'D


    † Love? I want to sleep.

    Smokeless schreef:
    (...)
    Heheh oke, nou dat gaat dan een probleem worden voor mijn personage. Dat weet ik nou al. :'D

    Haha, rofl...Met begeleiding dan nog wel :')
    Een begeleidster die dan ook nog eens een homofoob is om precies te zijn.
    Kan nog best grappig worden.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Haha, rofl...Met begeleiding dan nog wel :')
    Een begeleidster die dan ook nog eens een homofoob is om precies te zijn.
    Kan nog best grappig worden.

    Haha ja, dat zou nog eens verkeerd kunnen lopen. Maar ja, het is niet dat Aurora jouw personage meteen attackt hoor. Hehe, ze weet dat ze niets met jouw personage kan beginnen, omdat het een begeleider is.


    † Love? I want to sleep.

    Lexus schreef:
    Hehe, coole naam ;D

    Hehe, Aurora? Yeah, vind ik ook wel ja. Jammer alleen dat Roxana al in beslag was genomen. :'x


    † Love? I want to sleep.

    We hebben hier het praattopic voor dames. 8D.
    En Gipsy, je bent goedgekeurd hoor. :] Zal je er zo even bij zetten.

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 18:24 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    We hebben hier het praattopic voor dames. 8D.
    En Gipsy, je bent goedgekeurd hoor. :] Zal je er zo even bij zetten.

    Ja mama, ik zal er naar luisteren. Ben ik ook goedgekeurd? (cat)


    † Love? I want to sleep.

    Note; Ik heb de afbeelding van Lucy aangepast...kwestie van piraterij.
    Het is me opgevallen dat iemand de foto al had overgenomen, this will not happen again(cat)
    Ik doe er te veel moeite voor om mooie afbeeldingen te zoeken om ze dan zomaar over te laten nemen door eender wie.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Note; Ik heb de afbeelding van Lucy aangepast...kwestie van piraterij.
    Het is me opgevallen dat iemand de foto al had overgenomen, this will not happen again(cat)
    Ik doe er te veel moeite voor om mooie afbeeldingen te zoeken om ze dan zomaar over te laten nemen door eender wie.

    Hm, piraterij? Wie dan? :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gipsy schreef:
    Note; Ik heb de afbeelding van Lucy aangepast...kwestie van piraterij.
    Het is me opgevallen dat iemand de foto al had overgenomen, this will not happen again(cat)
    Ik doe er te veel moeite voor om mooie afbeeldingen te zoeken om ze dan zomaar over te laten nemen door eender wie.


    Jij hebt hem niet gemaakt, dus je kan niet verwachten dat anderen hem niet vinden. :'D Volgens mij heeft Maia hetzelfde plaatje al eens gebruikte voor iemand in een RPG, Paige, die date van de politie agent in... Who is it. 8D


    Your make-up is terrible