• Camp Wolfe | RPG.



    “2102. Het is volstrekt verboden in deze tijd om op hetzelfde geslacht te vallen. Hoewel het eerder in de tijd misschien wel mocht, heeft het kamp zowat de wereld over genomen. Alleen al elkaar op een intieme manier aankijken is taboe. Het minste of geringste en ze geven je een straf. Volwassenen zullen opgelegd krijgen dat ze zullen weg rotten of verbrand worden, terwijl de jongeren nog een kans krijgen. Zij worden naar een kamp gestuurd waar het eruit gedrild word. Martelmethodes zijn niets nieuws en het kamp is beroemd doordat ze al meerdere mensen van hun ‘ziekte’ geholpen hebben.”


    – Begeleiders [tussen de 20 en 30 jaar]
    – Caleb Seth Wolfe • Tortura.
    – Ace Dante Ferreira • Assassin.

    – Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.

    – Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.
    – Reservering Lenah.

    Invullen:
    Rol [Begeleider / kampeerder]:
    M/V:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Seksualiteit:
    Karakter:
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:
    Extra:


    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    • Er komt een rollenstorie.
    • Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van hen bestuurt.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • 16+ en al het andere is gewoon toegestaan.
    • Het minimum is zeker 200 woorden [8-10 zinnen] schrijven. Ik wil dan liever ook wat ervaren RPG-ers er tussen hebben zitten.
    • Mary Sue’s aren’t allowed. Also, Gary-Stu isn’t.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Houd je er gewoon aan.
    • Ik zal de martelmanieren verzinnen. Voor diegene die een begeleider spelen, zal ik een PB sturen. Geen dingen erbij verzinnen dus.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zal even mijn rol gaan invullen.

    Rol [Begeleider / kampeerder]: Kampeerder
    M/V: Vrouw
    Volledige naam: Taylor-Ann Reyes, voor vrienden is het gewoon Taylor.
    Leeftijd: 16
    Seksualiteit: Lesbisch
    Karakter: Taylor-Ann is alles behalve verlegen en trekt haar mond ook snel open, zonder daarbij na te denken. Ze komt vaak over als een harteloos persoon die niet denkt aan de gevoelens van anderen. Vanbinnen is ze heel onzeker en dat is ook de reden waarom ze vaak gemeen tegen mensen doet; ze wil niet gekwetst worden en wil haar onzekerheid niet aan mensen laten zien. Ze heeft vaak last van stemmingswisselingen wat ervoor zorgt dat ze elk moment kan instorten. Vaak zit ze dan ook alleen op haar kamer naar haar muziek te luisteren en dan mag er niemand bij haar in de buurt komen. Omdat ze zo'n apart karakter heeft willen mensen niet graag bij haar in de buurt blijven en vind ze het dus moeilijk om vrienden te maken. Omdat ze is opgegroeid bij haar oma (ze heeft haar ouders nooit gekend) heeft ze ook nooit geleerd om de regels van anderen te volgen en doet altijd haar eigen ding.
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:

    Taylor-Ann heeft knalrood geverfd haar (haar natuurlijke haarkleur is donkerblond) en blauwe ogen. Ze heeft altijd zwarte lijnen rond haar ogen en in 3 jaar tijd heeft niemand haar zonder make-up gezien. Ze is 1,65 en heeft meestal wijde shirts of bandshirts aan. Je zult Taylor nooit in een rokje zien en hoe warm het ook is, ze heeft bijna altijd een lange broek aan. Ze is vrij dun maar dat komt omdat ze niet zoveel eet. Ze heeft een tongpiercing en stretchers in haar oren.
    Extra:Taylor rookt al een paar jaar en is ook niet van plan om te stoppen door dit kamp. Ook gebruikt ze regelmatig alcohol en drugs.

    Rol: Begeleider
    M/V: Mannelijk
    Volledige naam: Ace Dante Ferreira
    Leeftijd: 26
    Seksualiteit: Hetero
    Karakter: Ace is een streng persoon, die erg let op regeltjes als het gaat om anderen, die zullen ze precies moeten naleven en hij zal daar ook voor zorgen. Hij vind het geweldig om op te letten en de baas te spelen, van macht kan hij maar niet genoeg krijgen. Voor het straffen draait hij zijn hand dan ook niet om, je kan eerder zeggen dat hij er wel van geniet en hij houd dan ook wel van leedvermaak. Hij is dan ook altijd zeer tevreden als er iets goeds uitkomt en dan zal hij toch wel iets anders tegen je doen. Hij heeft een grondige afkeer tegen homo's en dat laat hij dan ook flink blijken, al doet hij tegen de meisjes anders dan tegen de jongens.
    Als het om zichzelf gaat, is alles plots heel erg anders. Dan neemt hij het niet zo nauw met de regeltjes en doet hij veel liever wat hij zelf wilt. Je kan Ace wel corrupt noemen daar in. Hij is dan ook niet echt een prettige man om mee samen te leven, het is eerder moeilijk en als je er niet goed tegen kan zelfs frustrerend. Hij verzint namelijk voor iedereen allerlei bijnamen, kan enorm sarcastisch en bot zijn en laat een ironisch en denegrerend toontje ook niet achterwege, nog niet te spreken over zijn seksisme.
    Van anderen pikt hij zulke dingen echter niet en dan kan hij vaak en snel over de rooie gaan. Hij is dan ook redelijk makkelijk boos te krijgen, al heeft hij het wel redelijk snel door als je hem opzichtig probeert te sarren en dan kan je de hel terug verwachten. Hij neemt dan ook snel wraak en word snel agressief en hardhandig. Het is dan ook vreemd dat hij vaak met mannen wel redelijke vriendschappen kan sluiten, als ze tenminste een beetje tegen zijn groffe gedrag kunnen en daar de humor wel van in kunnen zien. Vrienden laat hij dan ook niet zomaar in de steek.
    Uiterlijk:




    Ace is redelijk lang met zijn 1,87 en houd ervan om zich lengte te gebruiken tegen mensen die kleiner zijn. Aangezien hij ook redelijk breed is, wekt hij graag de indruk om bedreigend over te komen hiermee. Zijn uiterlijk is redelijk nonchalant, al houd hij zijn spieren toch beter bij dan je zou verwachten door zijn losse kledingstijl. Zijn donkerbruine haar is wat langer dan dat van een normale man en hij draagt hij dan ook altijd achterover, waardoor hij toch wel flink vaak zijn haar erdoor heen haalt en het terug naar achter veegt. Zijn ogen zijn een stormachtig donkerblauw en springen er nog niet eens zo heel erg uit. Hij heeft een best hoekig gezicht en een brede, mannelijke kaaklijn. Het liefst scheert hij zich niet en trimt hij zijn stoppels gewoon, waardoor het gewoon altijd lijkt alsof hij een drie-dagen baardje laat staan.
    Extra: Ace kan werkelijk als een kettingroker roken en houd wel van een aantal glaasjes goede wiskey. Echt snel dronken word hij gelukkig niet, want dan is hij een compleet ander mens. Hij lalt, gaat snel op de vuist met iedereen en alles of word juist heel emotioneel en doet domme dingen. Dit weet hij dondersgoed en kent zijn grenzen dan ook, waardoor hij deze niet overschrijd.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 23:42 ]


    Your make-up is terrible

    Dat is een leuke begeleider ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Is het misschieeen nog mogelijk een kamp meisje te reseveren? :3
    Als dat kan vul ik m morgen in want zit op mijn telefoon nu haha

    Invullen:
    Rol [Begeleider / kampeerder]:
    Kampeerder.
    M/V: Vrouw.
    Volledige naam: Roxana Asia Salome
    Leeftijd: Roxana is twintig, pas net geworden ook.
    Seksualiteit: Het is nogal verwarrend voor haar. Hoewel ze sterk naar de vrouwen neigt te gaan, kan ze nog wel gevoelens hebben voor mannen. Maar dankzij het feit dat ze eigenlijk niet meer in hen gelooft, gebruikt ze hen enkel.
    Karakter: Roxana is zich bewust van het feit wat voor effect zij op mannen heeft, dit zal ze gebruiken in haar voordeel. Hoewel ze eigenlijk geen enkele man vertrouwt en precies om deze reden gebruikt ze hen enkel. Ze vindt het prima als de mannen voor haar in de rij staan, hoewel ze liever wel zelf het laatste woord wil hebben. In tegen stelling tot hoe ze tegen de man doet, doet ze heel anders jegens de vrouwen. Ze kan heel zacht zijn, aanhankelijk en charmant als ze dit wil, maar eigenlijk ook zo hard als staal als haar dat op een zeker moment beter uitkomt.
    Deze jonge vrouw is nogal impulsief en roekeloos, waardoor mensen die met haar omgaan ook sneller in de problemen komen. Al weet ze wel wanneer ze moet stoppen, tenzij ze er al zover in zit dat ze geen stop weet, dan zal iemand haar er streng op moeten wijzen. In de liefde stelt ze nogal hoge eisen, waarop ze dan ook het meeste zelf wil beslissen, ze wilt zelf de teugels in handen houden en houd van controle. Wanneer ze dit niet meer heeft, verliest ze zichzelf en kan nogal verwarrend en boos worden. Haar minder goede eigenschappen zijn voornamelijk dat ze erg ongeduldig is en nogal roekeloos kan zijn in bepaalde dingen.
    Ze wil graag eerlijk behandeld worden en strijd voor een stuk vrijheid, waardoor ze dit kamp ook alles behalve leuk vind. Roxana houd er niet van dat ze aan banden word gelegd, het voelt allemaal veel te veel opgesloten voor haar. Ze is hier nogal een echte doordrammer in. Roxana is erg eerlijk en verwacht dan ook van ieder aan dat ze de waarheid tegen haar zeggen, anders kan je zeker verwachten dat ze je voor een week zal negeren. Tact is dan ook niet haar sterkste punt. Ze heeft nogal een uitgebreide handleiding en is zeker geen meisje om aan te pakken zonder handschoenen.
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:


    Extra: Ze is nogal een zoetekauw, waardoor ze ook meestal met een lolly te zien is. Verder houd ze van warme kleuren, zeker van rood.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 16:05 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ForbesBrooks schreef:
    Is het misschieeen nog mogelijk een kamp meisje te reseveren? :3
    Als dat kan vul ik m morgen in want zit op mijn telefoon nu haha

    Eigenlijk heb ik meisjes genoeg en wil ik eerst een jongen erbij, voordat ik de meisjes aan ga vullen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Eigenlijk heb ik meisjes genoeg en wil ik eerst een jongen erbij, voordat ik de meisjes aan ga vullen.


    Hmkay, dan wacht ik eerst nog even af.. Wil anders ook we'll een jongen maken, maar liever een meisje.
    Maar als er nog een meisje bij kan wil je die dan voor me reseveren?

    O ik wil anders btw ook we'll een dubbel rol, jongen & meisje haha

    ForbesBrooks schreef:
    O ik wil anders btw ook we'll een dubbel rol, jongen & meisje haha

    Ik zet nu geen reserveringen voor meisjes erin. Alleen een jongen, dus die kan je wel reserveren, als je die nog wil.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    (...)
    Ik zet nu geen reserveringen voor meisjes erin. Alleen een jongen, dus die kan je wel reserveren, als je die nog wil.


    Okay is goed, ik wil de jongen sws we'll.
    maar mocht je ooit nog 1 nodig hebben :3 ahaha

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 2:42 ]

    Rol [Begeleider / kampeerder]: Kampeerder
    M/V: Man
    Volledige naam: Ethan Smith
    Leeftijd: 18
    Seksualiteit: biseksueel
    Karakter: Ethan heeft een sterke voorkeur voor jongens, maar heel soms gebeurt het dat hij toch gevoelens heeft voor een meisje. Hij is erg sociaal en zorgt graag voor iedereen, je kan dan ook altijd met problemen naar hem toe komen. hij zal nooit iemands vertrouwen breken, maar het duurt erg lang voor hij zelf iemand vertrouwd. het is een hele gesloten jongen en hij zal ook niet snel toegeven dat er iets met hem is, al is dat snel aan hem af te lezen omdat hij niet goed kan liegen.
    Met zijn ouders heeft hij nooit een goede band gehad, zijn moeder was een alcoholist en zijn vader ging weg toen Ethan 10 was. Daarna heeft hij nooit meer wat van hem gehoord. Het vertrek van zijn vader heeft hem erg veranderd omdat hij het nooit een plekje heeft kunnen geven. Hierdoor kan hij soms enorm boos worden en zelf een beetje agressief, iets wat je eigenlijk niet van hem zou verwachten. Het onderwerp ligt hem ook erg gevoelig en hij wil er ook absoluut niet over praten.
    Verder houd hij van avontuur en gevaarlijke dingen doen, waar andere mensen zouden stoppen gaat hij graag nog even door. Iets wat hem vaak in moeilijkheden brengt. Hij heeft dan ook iemand nodig die hem een beetje in bedwang kan houden.
    Als hij verliefd is geeft hij dit niet snel toe, maar als hij eenmaal een relatie heeft kan hij zich daar helemaal in verliezen.
    Het maakt hem verder helemaal niet uit wat anderen van hem denken zolang ze er maar een reden voor hebben.

    Uiterlijk
    [foto + beschrijving]:


    Ethan heeft donker bruin haar wat meestal een beetje door de war zit en heldere blauwe ogen. Hij is 1.70 wat misschien een beetje aan de kleine kant is maar hij heeft er zelf niet zoveel problemen mee. Hij aan de magere kant,en kan eten wat hij wil zonder echt aan te komen, ondanks dat is hij sterker dan je zou verwachten, hij kent zijn krachten niet goed en kan daardoor soms een beetje te hardhandig zijn. Qua kleding draagt hij gewoon waar hij zin in heeft en is absoluut niet ijdel, hij houd er van om er net wat anders uit te zien als de meeste mensen maar eigenlijk maakt het hem niet zoveel uit. Hij vind dat er veel te veel op kleding geoordeeld word. Verder heeft hij een aantal tattoos waarvan de meeste een speciale betekenis hebben voor hem. Hij snel bruin, en kan uren achter elkaar in de zon zitten zonder te verbranden.



    Extra: Hij kan niet goed tegen alcohol en drugs en is daar net als zijn moeder heel gevoelig voor. Dit weet hij zelf niet en zegt ook niet snel nee tegen drugs of alcohol.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 0:55 ]

    Wanneer denk je dat je hiermee gaat beginnen of ga je nog even afwachten tot er meer rollen zijn?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Willen Curlies, Lenah, Lexus en ForbesBrooks even de reserveringen verder invullen?
    Ik wil het graag allemaal in de rollenstory zetten en beginnen. Dank jullie.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2012 - 16:03 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben klaar denk ik haha x