• Camp Wolfe | RPG.

“2102. Het is volstrekt verboden in deze tijd om op hetzelfde geslacht te vallen. Hoewel het eerder in de tijd misschien wel mocht, heeft het kamp zowat de wereld over genomen. Alleen al elkaar op een intieme manier aankijken is taboe. Het minste of geringste en ze geven je een straf. Volwassenen zullen opgelegd krijgen dat ze zullen weg rotten of verbrand worden, terwijl de jongeren nog een kans krijgen. Zij worden naar een kamp gestuurd waar het eruit gedrild word. Martelmethodes zijn niets nieuws en het kamp is beroemd doordat ze al meerdere mensen van hun ‘ziekte’ geholpen hebben.”

– Begeleiders [tussen de 20 en 30 jaar]
    – Caleb Seth Wolfe • Tortura.
    – Ace Dante Ferreira • Assassin.

– Meisjes [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Rayne Hazel Crowley • Aurorea.
    – Brookelle Nina Danielle Sheen • Purrfect.
    – Rye Liston • Assassin.
    – Taylor-Ann Reyes • Ardina.
    – Roxana Asia Salome • Tortura.
    – Alexa Veritas • Lexus.

– Jongens [tussen de 16 en 21 jaar]
    – Jeremiah Franco Boyd • Exasperated.
    – Gregory 'Greg' Lorenzo Hojem • Flitwick.
    – Devin Ochoa • Gasai.
    – Noah Forrister • Rechazame.
    – Ethan Smith • ForbesBrooks.
    – Reservering Lenah.

Invullen:
    Rol [Begeleider / kampeerder]:
    M/V:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Seksualiteit:
    Karakter:
    Uiterlijk [foto + beschrijving]:
    Extra:

Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    • Er komt een rollenstorie.
    • Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van hen bestuurt.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • 16+ en al het andere is gewoon toegestaan.
    • Het minimum is zeker 200 woorden [8-10 zinnen] schrijven. Ik wil dan liever ook wat ervaren RPG-ers er tussen hebben zitten.
    • Mary Sue’s aren’t allowed. Also, Gary-Stu isn’t.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Houd je er gewoon aan.
    • Ik zal de martelmanieren verzinnen. Voor diegene die een begeleider spelen, zal ik een PB sturen. Geen dingen erbij verzinnen dus.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 21:38 ]

Quiet the mind, and the soul will speak.

Ik wil dan wel een mannelijke ghehe.

Your make-up is terrible

Je weet dat het niet persé voor jou bedoeld was hé Nikki? Ghehe. Gewoon een melding.

Jua, maar alsnog. Stiekem wil ik hem wel.

Your make-up is terrible

Ik zal het er zo even bijzetten. Nu moet ik namelijk gaan. :'].
    Tot vanavond!

Rol: Kampeerder
    M/V: Vrouwelijk
    Volledige naam: Rye Liston
    Leeftijd: 17
    Seksualiteit: Biseksueel, al word het soms panseksueel genoemd omdat ze op werkelijk álles valt.
    Karakter: Je moet je niet in het uiterlijk van Rye vergissen, want ze is werkelijk een brutaaltje. Ze wijkt nergens voor terug en zal hoe dan ook tegendraads doen en tegen je in gaan. Hierbij is ze ook nog eens enorm koppig, eigenwijs en heeft ze een hele verkeerde attutide. Het meeste kan haar namelijk gewoon niets schelen of ze doet gewoon alsof het haar niets kan schelen. Dit is iets waardoor andere mensen vaak denken; laat maar zitten. Toch heeft ze wel periodes waarin ze opeens vriendelijk is en anderen een kans geeft.
    Toch kan ze heel erg naïef zijn, vooral als het om andere mensen gaat. Ze kan ze vaak niet juist inschatten en heeft niet veel mensenkennis, hoewel ze wel met heel veel mensen omgaat. Ze zal zomaar met mensen meegaan, maakt niet uit wie het is of waarom. In vriendschappen sluiten is ze nou ook niet echt de beste en ze kan ook nogal egoïstisch doen. Ze weet zelf ook wel dat ze niet altijd de aardigste is. Ze is het ondertussen gewend om vaak van plek naar plek te trekken, waardoor ze het moeilijk vind om zich te binden, een afscheid zit er toch wel in.
    Ook is Rye enorm lui en lijkt het soms alsof ze weinig energie heeft, maar ze is gewoon rustig. Ze kan er niet goed tegen als mensen dan heel erg druk of energiek gaan doen. Als ze ergens geen zin in heeft, zal ze het doen met een lang gezicht en sloft ze enorm traag voort, nog langzamer dan haar normale slakkengang. Als iemand haar dan in de weg loopt, zal ze haar scheldkanon openen en leer je haar ruime, fantasievolle en woordelijke scheldwoordenboek kennen.
    Uiterlijk:

Rye is een heel timide en klein meisje, maar je moet je er zeker niet in vergissen want sterk is ze wel. Ze bereikt een maximale hoogte van één meter vierenzestig, maar draagt toch nooit hakken. Ze is redelijk dun, maar nog niet te dun. Toch zijn haar vrouwelijke vormen nog redelijk beperkt. Haar huid is meestal niet erg donker, eerder licht. Als ze wat vaker in de zon komt, word haar huid dan ook wel iets donkerder, maar veel zal het nooit worden. Rye heeft echt een eigen stijl, al ziet het er vaak wat onverzorgt en nonchalant uit.
    Het haar van Rye heeft een blonde kleur, behoorlijk licht zelfs. Je kan het ook wel vergelijken met de kleur van zand. Het is wel iets langer, waardoor het tot over haar borsten valt, maar veel doet ze er niet mee. Het hangt vaak los, zit in een slordige staart of gewoon heel warrig. Over het algemeen doet ze dan ook niets aan haar uiterlijk. Ze draagt ook amper make-up. Haar blauwe ogen zijn redelijk groot voor haar smalle gezichtje en ze draagt soms wat mascara. Haar neusje is klein en haar lippen zijn redelijk smal en licht van kleur.
    Extra: Rye heeft een hele erge zwak voor drugs en alcohol, hoewel ze hier absoluut niet tegen kan.

[ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 13:11 ]

Your make-up is terrible

ik heb momenteel visite dus maak em vanavond even aan

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

@Marijncraft: Ik vind je personage nogal kort beschreven. Bovendien vraag ik me af of je wel aan de aantal regels kan komen.

Oeps, ik postte hier per ongeluk. Ehw... even iets nodigs zeggen..
    Ik heb zin in deze RPG (:
    Oke zinloos maar het ging per ongeluk.. ):

[ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 17:57 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Rol [Begeleider / kampeerder]: Kampeerder
    M/V: man
    Volledige naam: Noah Forrister
    Leeftijd: 20
    Seksualiteit: Biseksueel
    Karakter: Ondanks dat het aan zijn uiterlijk niet echt te zien is, Laten sommige mannen, Noah's hartje toch sneller kloppen. Toen hij dit voor het eerst ontdekte was hij er vooral bang voor, maar toen hij eenmaal wat geëxperimenteerd had vond hij het alleen maar fijn. Aangezien zijn ouders rijke, vooral conservatieve mensen zijn heeft Noah heel lang een geheim leven gehad. Dit heeft hem gevormd tot de man hij is.
    Omdat Noah in een rijke familie is geboren, is hij ook opgegroeid met de rijke etiquette. Hij is een beleefde jongeman die vrijwel altijd met twee woorden spreekt en veel glimlacht, maakt niet uit hoe hij zich voelt, hij zal je altijd een glimlach schenken. Veel van zijn vrienden beschouwen hem als een lieve en vooral betrouwbare jongen. Die zouden ook altijd naar hem toegaan voor problemen, wetende dat hij geen oordeel zal vellen en als hij die heeft zal hij die voor zich houden.
    Maar Noah heeft een vrij duistere kant. Hij probeert deze vaak te verbergen maar de laatste tijd, sinds zijn ouders hem anders zijn gaan behandelen en op dit kamp stuurde vanwege zijn seksuele geaardheid gaat dit steeds moeilijker. Hij heeft een vrij aggresieve kant die zomaar plotseling kan opspelen. Hierdoor is hij al een paar keer tijdens het uitgaan in de problemen gekomen en op school omdat hij zomaar iemand aanviel die iets zei wat hem niet zinde.

Uiterlijk [foto + beschrijving]:

Noah is een jongen van gemiddelde lengte, zo ongeveer 1.85 lang. Met zijn achtergrond is hij een jongen die ook wel veel aan sport heeft gedaan en doet. Onder andere Tennis en fitness. Hierdoor heeft hij een sportieve bouw, niet te gespierd maar wel een beetje. Hij heeft een hoekig gezicht met een sterke kaaklijn. Noah heeft volle rozige lippen en spierwitte kaarsrechte tanden. Hij heeft een rechte neus en normale, amandelvormige lichtblauw/groenige ogen die vaak fel van kleur zijn onder zijn borstelige wenkbrouwen. Zijn haarkleur is donkerblond en heeft hij vaak in een warrig kapsel.
    Noah kleed zich vaak cashual. Een t-shirt, polo of overhemd is iets wat hij het meeste draagt boven een spijkerbroek met wat leuke sneakers.

Extra: Zijn ouders zijn goede en rijke advocaten

[ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 20:21 ]

Why are they all biseksual?

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Aurorea schreef:
    Why are they all biseksual?

Omdat het een kamp is om mensen homo/biseksualiteit uit hun hoofden te krijgen. En waarom mensen geen homo kiezen weet ik niet.

mijnes is te knap om helemaal homo te zijn :p

Flitwick schreef:
    (...)

Omdat het een kamp is om mensen homo/biseksualiteit uit hun hoofden te krijgen. En waarom mensen geen homo kiezen weet ik niet.

Dat eerste snapte ik ook nog wel >.<

To the stars who listen — and the dreams that are answered

haha ja ik snap het ook wel dat jij dat snapt (woow vage zin...)
    Ik had homo bijna gekozen, maar dat paste toch niet echt bij hem. Daarom nog beetje op meisjes. |:

Flitwick schreef:
    (...)

Eeyy, die van mij is homo!! D:

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you