• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [@ xLastKiss: Oh, vind je dat echt? Ghihi, thanks! I did my best. Is het trouwens goed dat ik John jouw personage laat storen? You just challenged him. c:]

    “Knife John.”
    De deur word opengegooid en ik hoorde een bekende jongenslach. Ik keek om en zag Jack. 'John, kun je hem niet meer in bedwang houden?' Vroeg hij op een sarcastische toon naar mij.
    Ik lachte pervers om de opmerking van Jack. Jade moest er ook om lachen. Jack kende ik goed genoeg om te weten dat hij er een grapje om maakte en het geen bijtende opmerking was geweest. Trouwens, dat moest hij eens proberen. Dan krijgt hij een bijtende opmerking terug. “Ik kan hem wel tegenhouden, maar wie zegt dat ik dat wil?”
    Jack liep naar Aymee toe en blijft voor haar staan. “Ik kan hem tenminste nog krijgen. Jack jonge, jij moet wat aan dat probleempje doen.” Grapte ik terug. Jack was een van de weinigen met wie ik kon dollen.
    'If you wish...' Fluisterde Jade terug en ergens deed mij dit iets. Nee, het was geen liefde. Natuurlijk niet. Het kwam in de buurt van lust en eerlijk, Jade wist hoe ze iemand moest verleiden.. en plagen. Dat ze nu grinnikend wegloopt is puur uitdagen. And I like that. Here I come, Jade. Dacht ik grinnikend.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 23:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Ja echt! Well played :3 ik vind het best !]
    Jade Alisha Daniels.
    Ik liep naar mijn kamer, plofte neer op bed en liet me achterover vallen. Grinnikend dacht ik aan wat er zo net in de woonkamer was gebeurd.het stelde niet veel voor, het was gewoon een grapje, hoewel het me niets zou verbazen als john erop zou reageren. Niet dat hij het serieus zou nemen.. Na even zo gelegen te hebben, begon ik mijn spullen bij elkaar te rapen handdoek, schone trui, hemdje, en een joggingbroek. Ik had nou niet echt plannen om ergens heen te gaan dus dit zou wel goed zijn. Daarna zocht ik mijn make-up bij elkaar; ookal ging ik nergens heen, ik droeg altijd make-up. Altijd.
    Toen ik alles bij elkaar had, liep ik naar de badkamer.


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    [Ja echt! Well played :3 ik vind het best !]
    Jade Alisha Daniels.
    Ik liep naar mijn kamer, plofte neer op bed en liet me achterover vallen. Grinnikend dacht ik aan wat er zo net in de woonkamer was gebeurd.het stelde niet veel voor, het was gewoon een grapje, hoewel het me niets zou verbazen als john erop zou reageren. Niet dat hij het serieus zou nemen.. Na even zo gelegen te hebben, begon ik mijn spullen bij elkaar te rapen handdoek, schone trui, hemdje, en een joggingbroek. Ik had nou niet echt plannen om ergens heen te gaan dus dit zou wel goed zijn. Daarna zocht ik mijn make-up bij elkaar; ookal ging ik nergens heen, ik droeg altijd make-up. Altijd.
    Toen ik alles bij elkaar had, liep ik naar de badkamer.

    [Hahaha. Ik kreeg zojuist een beeld van wat ik zou willen schrijven, maar doe dat maar niet. Haha, dan kun je hem echt niet meer serieus nemen. Zal ik op JackxDaniels wachten? Ik vind dat wel zo netjes. :'D]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 0:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Hahahaha, nu ben ik nieuwsgierig ;o. Is ze online?]


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    [Hahahaha, nu ben ik nieuwsgierig ;o. Is ze online?]

    [Ghehe, nee, ze is niet online. Wat vind jij?]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [mijn nieuwsgierigheid spreekt nuvoor mij, en mijn nieuwsgierigheid zegt dat je niet hoeft te wachten :3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jack Noah Johnson

    'Het gaat héél goed hoor, met jou?' zei Aymée sarcastisch.
    'Super.' zei ik en ik kijk haar na terwijl ze in de zetel ging zitten.
    “Ik kan hem tenminste nog krijgen. Jack jonge, jij moet wat aan dat probleempje doen.”Grapte John en ik schoot in de lach.
    Oké, die stak. Ik kreeg hem inderdaad niet snel omhoog van meisjes van mijn leeftijd. Geef mij maar rijpere oudere vrouwen. Ze hadden meer vertrouwen en ze konden er wat van. Ik keek met een grijns naar John en zie Jade iets fluisteren voor ze weg gaat naar boven. Oké, ik moest nog één ding zeggen en dan zou ik hem met rust laten of misschien ging ik expres die twee straks nog storen als ik me verveelde. Mijn grijns word alleen maar groter als ik eraan denk hoe hun gezicht er dan moet uitzien.
    'Maar John, je weet toch dat ik hem alleen voor jou omhoog krijg, dat heb ik je eergisteren toch bewezen?' zeg ik op mijn meest homoachtige toon terwijl ik overdreven met mijn ogen naar hem knipper zoals sommige meisjes zouden doen.
    Het beeld alleen al om mij en John te zien gaf me onaangename rilling. Ik zou hem nooit naakt willen zien enkel alleen als we ooit een trio zouden doen met een geil wijf. Zolang dat niet het geval was hoefde ik het niet te zien.
    Ik zocht ergens naar een volle fles wodka om de beelden in mijn hoofd te verdrinken. Bah. Ik hoef geen naakte John te zien. Toen ik die vond nam ik een grote slok en pakte daarna een sigaret een stak die aan. Ik ging ergens tegen leunen en keek de rest scherp aan. Ik trok een paar keer rap naar elkaar en vroeg me af of ze nog iets gingen doen. Als hier niet snel iets ging gebeuren, zou ik die BMW gaan stelen en hem helemaal pimpen in mijn stijl.

    [Lol, ik ben wel online! n,n en hahaha @Exasperated dat was een goeie!;'D]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 0:15 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    xLastKiss schreef:
    [mijn nieuwsgierigheid spreekt nuvoor mij, en mijn nieuwsgierigheid zegt dat je niet hoeft te wachten :3]

    [Hahaha, oh that makes sense. Ghehe, je nieuwsgierigheid komt met een goede timing want ze is er nu. Ik ga schrijven. c:]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ]Jaaaaaaaaaa (: ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aymée Dominique Lanes
    'Super' hoor ik Jack zeggen. Ik draai me om en luister het gesprek tussen de twee J's af. Dan pak ik mijn mes weer en sta ik op.
    Dan loop ik richting de deur en zeg ik 'Ik ben weer weg, misschien dat er nog iets te stelen valt' en ik loop de deur uit.
    Ik hoef niet ver te lopen of ik zie al een slachtoffer. Ik loop zachtjes naar haar toe en ik besluip haar van achter.
    Dan pak ik haar vast en leg ik mijn mes op haar nek. 'Als je meewerkt, doe ik je niks' fluister ik in haar oor. Helaas heb ik voor de zoveelste keer een trut die heel eigenwijs is en niet luisterd. Ze komt los en probeert me te trappen.
    Alleen kan ze dat totaal niet, waardoor ze alles mist.
    Ik zucht en geef haar dan een harde trap in haar maag. Ik pak haar tas af en kijk hoeveel geld ze heeft. '100, 150, 200, 210 euro' zeg ik tegen niemand in het bijzonder.
    Ik stop het geld in me zak en gooi de tas terug naar het kreunende meisje. 'Bedankt voor je geld' fluister ik in haar oor en ik loop weg, opzoek naar een volgende slachtoffer.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 0:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    “Knife John.”
    Kort had ik Jade nagekeken, want de opmerking van Jack deed mij opkijken. 'Maar John, je weet toch dat ik hem alleen voor jou omhoog krijg, dat heb ik je eergisteren toch bewezen?' Zegt hij met een homotoontje, terwijl hij heftig met zijn ogen begint te knipperen. Lijkt net alsof hij iets in zijn ogen heeft zitten en hij het er niet uitkrijgt. Ik begon hardop, bulderend te lachen.
    “Dan was het vast niet zo fantastisch, aangezien ik me hier niets van herinner.” Grapte ik terug.
    “Ik ga nu wel echt een spektakel beleven,” Ik wilde naar boven gaan, maar bleef op de eerste trede staan. Ik zag Jack er nog wel voor aan dat hij ons ging storen, dus kwam ik weer terug van de trap naar Jack.
    “En je stoort ons niet. We zijn bezig.” Zei ik tegen hem, terwijl hij ergens tegenaan leunde en rookte.
    Na dit gezegd te hebben rende ik snel naar boven, de trap op richting de badkamer, en opende deze vervolgens. Waarna ik Jade in de badkamer zag staan met al haar spullen. Langzaam, maar zeker, liep ik naar haar toe en knuffelde haar weer. “Here I am.” Fluisterde ik zachtjes. De alcohol was al wat verdreven, je kon het nog nauwelijks ruiken.


    [@ JackxDaniels: Hahah, ik moest echt heel hard om de gedachtes van Jack lachen. Genius.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [@Exasperated, Ghahahah, dank je! :3]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [hahaha, ik moet zeggen dat die twee humor hebben :')
    Ik zit btw op mn telefoon, dus mn post zullen niet idioot lang zijn
    Hmmm, ik weet al precies wat jade gaat doen >: (: .

    Kan iemand de volgende openen? Lukt niet op mn telefoon...]
    jade Alisha Daniels
    Terwijl ik mijn spullen weglegde probeerde ik goed te luisteren naar wat er beneden allemaal gezegd werd, en ik grinnikte toen jack begon over "eergisteren"en wat er allemaal wel niet gebeurd zou zijn.niet veel later besloot Aymée om weg te gaan, waarschijnlijk omdat ze zich aardig ongemakkelijk begon te vielen bij die gozers. Even later hoorde ik hem al de trap op komen rennen, sn grinnikte zachtjes, waarna ik op mijn lip beet om niet te lachen. Niet veel later kwam hij aanlopen, langzaam, en knuffelde me weer. Ik legde nog snel de laatste spullen neer, en draaide me vervolgens om. "Here I am." Fluisterde hij zachtjes. De alcohol was verdwenen, dat was in ieder geval iets.. "there you are.." Fluisterde ik terug, met en speelse glimlach en een ondeugende blik in mijn ogen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 0:44 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    [hahaha, ik moet zeggen dat die twee humor hebben :')
    Ik zit btw op mn telefoon, dus mn post zullen niet idioot lang zijn
    Hmmm, ik weet al precies wat jade gaat doen >: (: .

    Kan iemand de volgende openen? Lukt niet op mn telefoon...]
    jade Alisha Daniels
    Terwijl ik mijn spullen weglegde probeerde ik goed te luisteren naar wat er beneden allemaal gezegd werd, en ik grinnikte toen jack begon over "eergisteren"en wat er allemaal wel niet gebeurd zou zijn.niet veel later besloot Aymée om weg te gaan, waarschijnlijk omdat ze zich aardig ongemakkelijk begon te vielen bij die gozers. Even later hoorde ik hem al de trap op komen rennen, sn grinnikte zachtjes, waarna ik op mijn lip beet om niet te lachen. Niet veel later kwam hij aanlopen, langzaam, en knuffelde me weer. Ik legde nog snel de laatste spullen neer, en draaide me vervolgens om. "Here I am." Fluisterde hij zachtjes. De alcohol was verdwenen, dat was in ieder geval iets.. "there you are.." Fluisterde ik terug, met en speelse glimlach en een ondeugende blik in mijn ogen.

    [Zal ik wel doen en dan begin ik meteen aan de post. c:]



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't walk. Run, you sheep, run.