• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Klopt, maar ik kan alleen maar blij zijn van het feit dat het niveau van posts niet ontzettend daalt doordat het zo snel gaat. :3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [hahaha, Alec, alex en ruby zijn in het park, destiny is in de winkel van d'r oom. John, Jade, Beau en Aymée zijn thuis, charlie en Jack zijn bij Charlie thuis, that's it.
    Lenah; same :3]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 21:53 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jack Noah Johnson

    'Dank je,' zei ze en ik glimlachte breed naar haar als antwoord.'Je krijgt dus nog een sigaret van me, en laten we nu maar gaan.'
    Ik was al blij dat ze niet kwaad was omdat ik zo onbeleefd tegen haar moeder deed. Sommige mensen konden daar nog al ambetant over doen hoe slecht hun moeder nog was. Bij Charlie begreep ik het wel waarom ze het niet erg vond. Haar moeder verdiende niet anders. Ik voelde Charlie haar hand op mijn arm en liet me meetrekken naar buiten. Ik zag dat ze onderweg nog wat mee griste, maar wat had ik niet gezien. Eenmaal buiten bied ze me een pakje sigaretten aan.
    'Hier. Het is misschien niet wat je normaal rookt, maar het is iets.' Ik pakte het pakje met een glimlach aan.
    'Ik rook alles. Behalve dan van die sletten sigaretten. Dat zou namelijk heel gay overkomen als ik met van die witte lange dunne sigaretten zou over straat lopen. Ik moet nog wel wat aan mijn imago denken.' zeg ik lachend terwijl ik rap een sigaret pak en die aansteek.
    Ik trok er een grote teug van en sloot even mijn ogen toen ik de rook uit blies. Ik keek Charlie terug aan met een glimlach.
    'Dus nu gaan we naar John? Wat als er niks te doen valt?' vroeg ik terwijl ik al richting John zijn 'huis' liep.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Chelsea loopt ook ergens in de stad. McDonalds momenteel]


    26 - 02 - '16

    Charlie Swinton

    'Ik rook alles. Behalve dan van die sletten sigaretten. Dat zou namelijk heel gay overkomen als ik met van die witte lange dunne sigaretten over straat zou lopen. Ik moet nog wel aan mijn imago denken,' zegt Jack terwijl hij een sigaret pakt. Even schiet ik in de lag, maar ik herstel me snel wanneer Jack weer begint te praten. 'Dus nu gaan we weer naar John? Wat als er niks te doen valt?'
    Ik moet even een vreemd sprongetje maken om hem in te halen, maar al snel ben ik weer bij. 'Er is vast wel iets te doen. Volgens mij is er in dat huis altijd wel iets te doen. Man, wat ben ik blij dat ik daar niet woon.' Het is daar nog rommeliger en viezer dan het in mijn huis was, en dat wil heel wat zeggen (voornamelijk gezien de laatste keer dat ik schoongemaakt heb zo'n halfjaar geleden is). Ook is er altijd wel iemand die ruzie aan het maken is, om de meest uiteenlopende redenen. En ze waren altijd dronken, en bij dronken mensen in de buurt zijn wanneer je zelf dronken bent is hartstikke leuk, maar wanneer jij de enige bent die nuchter is, is het een regelrechte hel. En dan deden de meesten er nog een schepje bovenop: de helft was constant high.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [ick gaat slapen, ik ben op.]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Opera schreef:
    [Chelsea loopt ook ergens in de stad. McDonalds momenteel]

    [Misschien kun je kijken of er een rijk mens persoontje online is waarmee je jouw karakter naartoe kunt sturen? ^^

    @xLastKiss, Truste :'D]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Wow, wow, wow. Ik weet nou niet waar ik nu op moet reageren? Het gaat een beetje te snel, maar ik zal wel wat in elkaar flansen.
    Oh, en xLastKiss; Nightienight! (:]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 22:14 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jack Noah Johnson

    Ik moest lachen toen ik zag hoe een vreemd sprongetje ze had gemaakt om mij in te halen. Ik trok nog is van mijn sigaret en hield deze keer rook langer in mijn keel zitten
    'Er is vast wel iets te doen. Volgens mij is er in dat huis altijd wel iets te doen. Man, wat ben ik blij dat ik daar niet woon.' zei ze en ik blies de rook uit.
    'Allee nu! Het is daar nu toch hartstikke leuk?' zei ik sarcastisch met een sarcastisch glimlachje naar haar. 'Voor jou moet het nog erger zijn dan voor mij. Aangezien je niet drinkt of rookt. Ik kijk best wel naar je op hoe je dat vol houd.' zei ik zachter.
    Het was ook zo. Ik keek naar haar op omdat ze één van de weinige was die niet altijd dronken was of high of alle twee zoals ik. Ze had nu bepaald geen makkelijk leven. Ik kende niks anders dan dit om de dag levend door te komen. Anders had ik me waarschijnlijk allang van een brug gesmeten als ik geen zusje had. Niet dat mensen het weten dat ik een zus had. Ik probeerde haar geheim te houden voor de bende een beetje. Ik zou niet willen dat ze mijn leven kreeg. Ik trok nog een paar keer van mijn sigaret en zag dat hij op was en smeed hem tegen de grond. Ik keek naar de duren auto's die er stonden en ik kreeg de neiging om de banden lek te steken.
    'Heb jij ook geen zin, als je zo'n duren auto's ziet de banden af te steken of ze te stelen?' vroeg ik terwijl mijn blik over een dure zwarte bmw gleed.

    [@xLastKiss ,slaapwel!]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 22:21 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    “Knife John.”
    Ik zag hoe Jade wat was geschrokken toen ze mijn stem hoorde en ze draaide zich snel om. Ze zuchtte en knikte op mijn vraag. 'Aymee. Ze probeerde iets te jatten, maar dat wijf had een mes bij zich. Het is niet heel veel, maar de snee is best diep.' Nogmaals zuchtte ze.
    Op het moment dat ik mijn mond wilde openen en wat wilde zeggen was Jade me voor. 'Waar ligt de verbanddoos?'
    Ik gaf een een snelle blik naar Aymee en vertrouwde het ergens niet. Vooral ook, omdat Aymee opgelucht naar Jade keek en iets fluisterde in de oor van Jade. En als ik ergens niet tegen kon, dan was het wel dat er geheimen voor me gehouden werd.
    'Ik dacht in de keuken, maar die hebben we al doorzocht, laten we anders naar boven gaan, misschien dat die daar ligt.' En zonder dat ik ook nog maar iets erop kon zeggen werd Jade meegetrokken door Aymee.
    Als ze niet zo verdacht deden waren ze het misschien nog gelukt met dat leugentje, maar door hun rare gedrag liet mij dit denken wat ze voor mij verborgen zouden houden. Als ik de kans kreeg om ze dit te vragen dan zou ik dit doen. En met dat ik dit dacht kwam er een geniepige, gemene glimlach op mijn gezicht.
    “Doe vooral voorzichtig. We willen niet dat je jezelf bezeerd.” Had ik ze nagezegd toen ze de trap opgingen.
    Ik duwde mezelf van de deurpost en liep richting een van de kastjes waar ik mijn alcohol verstopte. De dop draaide ik ervan af, gooide die ergens in een hoekje neer, en zette het aan mijn lippen waarna een hoeveelheid aan alcohol mijn mond binnentrad. De zoetige, sterke drank zorgde ervoor dat ik meer wilde, maar dan moest ik dit gaan halen. Dit was namelijk mijn laatste fles.
    De voordeur werd opengedaan en een jongensstem riep: 'Ik ben er!' Beaus gezicht zag ik. 'Wat hebben jullie gedaan?' Vroeg hij, waarna hij op de bank plofte en wat drank voor zichzelf inschonk. Ik liet een klein glimlachje zien en leunde tegen het aanrecht. Wat niet? Een beetje bedreigen, drugs, bloed, geld, etc. Voor de rest niets bijzonders, wilde ik zeggen, maar deed ik niet.
    Nu kwamen Aymee en Jade weer naar beneden en begonnen zij een gesprek. Ik hield me stil en luisterde alleen mee. Dan word de fles alcohol afgepakt van Beau door Aymee. 'En nu heb je wel genoeg gehad,' zegt ze vervolgens. Ik schudde mijn hoofd. Wat is nou genoeg? Je kunt geen genoeg krijgen van alcohol. Ik niet, in ieder geval.
    Een betrapte Jade op haar stiekeme blik en grinnikte. “Is het interessant, meisje?” Vroeg ik haar. Misschien kon ik informatie van haar krijgen?
    Jade zei dat ze even zou douchen en omkleden, waarbij ik nog een glimlach op mijn gezicht kreeg. Zo'n glimlachje wat jongens wel zouden begrijpen. Ik liep naar Jade toe, knuffelde haar vanachter, en fluisterde in haar oor: “Nou, daar wil ik graag aan meedoen.”
    De sterke alcohol was goed te ruiken, aangezien ik net een paar grote slokken van had genomen. “Wat denk jij?” Grinnikte ik pervers.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 22:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Charlie Swinton

    'Allee nu! Het is daar nu toch hartstikke leuk?' zegt Jack ontzettend sarcastisch, en ik beloon hem met een spottende glimlach. Zachter gaat hij verder: 'Voor jou moet het nog erger zijn dan voor mij. Aangezien je niet drinkt of rookt. Ik kijk best wel naar je op hoe je dat volhoudt.'
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb gezien wat drank met je doet, kijk maar naar mijn moeder. Zo wil ik later niet eindigen. Ik hoef niet rijk te zijn later, maar je hele leven missen omdat je constant dronken of high bent wil ik niet. Dat strijkt in tegen al mijn principes. En ik wil later ook geen dochter die voor mij moet zorgen, omdat ik er niet toe instaat ben.'
    Vervolgens blijft het even stil, waarna Jack de stilte verbreekt. 'Heb jij ook geen zin, als je zo'n duren auto's ziet de banden af te steken of ze te stelen?'
    'Ja,' antwoord ik, 'maar het is hier te druk.' Ik maak een gebaar naar de vele mensen die over de straat lopen. 'Alhoewel vragen ze er wel om. Ik stel voor dat we vannacht teruggaan om die auto eens even op te pimpen.'
    Het blijft weer een tijdje stil, tot we bij het huis aankomen. 'Here we go again,' zeg ik op een zangerig toontje. Met Jack nog achter me gooi ik de deur open en loop ik door naar de woonkamer. Aanwezig zijn Beau, Aymée, Jade en - ja hoor - John.
    Ik plof demonstratief op de bank neer, zonder ook maar 'hoi' tegen iemand te zeggen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jack Noah Johnson

    'Ja, maar het is hier te druk.' ze maakt een gebaar naar de vele mensen die over de straat lopen. 'Alhoewel vragen ze er wel om. Ik stel voor dat we vannacht teruggaan om die auto eens even op te pimpen.'
    'Dat klinkt nu is als een goed plan.' mompel ik terwijl ik mijn blik los schuur van de BMW.
    Het blijft stil tot we bij het huis van john aankomen. Ik moest grinniken toen Charlie 'Here we go again,' op een zangerig toontje zegt en de deur open gooit. Ik moest lachen toen ik John en Jade zo zag staan toen ik binnen liep.
    'John, kun je hem niet meer in bedwang houden?' riep ik sarcastistiche naar hem.
    Hij moet me ondertussen toch kennen om te weten dat ik hier de flauwe plezante kwam uithangen. Daarbij had ik niks tegen John. Hij was een goede vriend. Ik kende hem denk ik wel langer dan ik de rest kende. Daarbij was hij één van de weinige die echt drugs gebruikte zoals ik van deze bende. Ik liep net naar Charlie toe toen ik Aymée zag. Ik had het meisje graag. Kan komen omdat ze bijna dezelfde naam heeft als mijn zusje. Misschien ook gewoon om haar karakter. Ik liep met een scheve grijns naar haar toe.
    'En hoe gaat het met Aymée?' vraag ik terwijl ik voor hij blijf staan met een lachje.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Aymée Dominique Lanes
    Dan gaat de deur weer open en zie ik Jack en Charlie binnenkomen. Dat Charlie hier is, is voor het eerst, zij woont eigelijk bij haar moeder. Niet dat dat me iets uitmaakt.
    Dan komt Jack voor me staan en vraagt 'En hoe gaat het met Aymée?' Ik kijk hem even aan en ik zie dat hij glimlacht.
    'Het gaat héél goed hoor, met jou?' beantwoord ik zijn vraag sarcastisch. Dan loop ik naar de bank en ga ik op de bank zitten.
    Dan herriner ik me die blik van John, nadat Jade de leugen had verteld. Zijn blik bevalt me totaal niet, 'Hij weet toch niet dat Jade een simpele leugen heeft bedacht?' denk ik bij mezelf.
    Ik kijk naar de deur en ik weet dan dat ik straks nog even naar buiten ga, ook al is het nu niet de beste tijd meer om naar buiten te gaan, want nu zijn al die rijke mensen met hun geld allang weer naar hun mega villa's toe.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 23:44 ]


    That is a perfect copy of reality.

    @ JackxDaniels: Hahaha. Jouw opmerking tegen John. It made almost my day, lolol.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Exasperated schreef:
    @ JackxDaniels: Hahaha. Jouw opmerking tegen John. It made almost my day, lolol.

    Hahah, ik wist niet juist of ik het zou doen of niet, maar ik had iets van: ja, iemand moet toch even zoiets dom of onnozel kunnen zeggen? lol


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..