• Hoe overwin je -je vroegere zelf?
    Driehonderd jaar geleden werden er een aantal kinderen geboren. Ieder hadden ze iets speciaals, een eigen gave, en allemaal zijn ze hier om gedood. Hun geesten dwaalden rond en de enige manier waarop ze rust zouden vinden was door hun eigen reïncarnatie te doden, om zo de lijn af te sluiten. In al hun jaren van ronddwalen hebben ze elkaar gevonden en is er een plan ontstaan, eindelijk is het zover. Allemaal zijn ze compleet verschillend, hebben totaal verschillende verhalen, maar één ding hebben ze gemeen: Ze maken deel uit van de vijfde reïncarnaties van deze bijzondere groep mensen en allemaal delen ze de gaven van hun eerdere zelf. Met valse beloften zijn ze naar een klooster in IJsland gelokt, maar hier treffen ze heel wat anders aan. Ze zullen moeten vechten om hun levens, zullen hun gaven - bij de één verder ontwikkeld als bij de ander - in de strijd moeten gooien om het van hun vorige levens moeten winnen. Een bloederige en mogelijk onmogelijke opgave, want al hebben ze niet meer dan een verzwakte versie van hun oude krachten, geesten raak je niet zomaar even kwijt.

    Voorbeelden gaven: Dit zijn enkel suggesties, je mag zelf met je eigen ideeën komen. Elke gave mag maar één keer worden gebruikt.
    Heksen • Het gebruik kunnen maken van spreuken en het kunnen maken van toverdranken.
    Gedaanteverwisselaars • Hebben de kracht om in één dier te veranderen.
    Kameleons • Kunnen zich uiterlijk aanpassen aan hun omgeving.
    Versterke zintuigen • Is in bezit van een beter zicht, gehoor, reuk, voel en smaakvermogen dan de gemiddelde mens, snellere reflexen maken hier ook deel van.
    Fakkels • Een menselijke fakkel is vuurbestendig en kan zichzelf omzetten tot vuur.
    Dromenvangers • Kunnen dromen bezoeken en beïnvloeden.
    Survivors • Overleven in extreme omstandigheden zoals extreme warme en vrieskou, ook kunnen zij onder water ademhalen, echter kunnen zij niet tegen vuur op de manier dat een fakkel dat kan; het vuur verbrand hen gewoon en ze kunnen het rook niet inademen.
    Timers • Hebben de kracht de tijd stil te zetten en zelf vrij rond te lopen terwijl het stilstaat, ook de kracht om de tijd terug te draaien of te versnellen. Hier zit het limiet aan dat ze niks langer kunnen doen dan vijftien minuten, anders resulteert het in zelfdestructie.
    IJsmeesters • Het vermogen om het temperatuur in een mechanisme te kunnen verlagen, ook kan deze persoon zichzelf omzetten in ijs.
    Zonnegoden • Is heer en meester over het dag- en nachtlicht. Kan voor zowel zonsverduistering zorgen als voor lichte nachten en is ook in staat om binnen duisternis of juist zonnestralen te creëren.
    Groene vingers • Overal waar een natuurlijke grond is kan iemand met deze gave de grond veranderen. Zoals stenen in drijfzand, of gras in water.
    Insluipers • Komen aan hun naam omdat ze andermans hoofd in kunnen kruipen, ze kunnen gedachten lezen en ze beïnvloeden. Ze zijn in staat tot hersenspoeling.


    Deze lijst moet je invullen:
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Uiterlijk •
    Innerlijk •
    Gave en reïncarnatie •
    Zwakte • (Elke gave heeft zijn zwakke punt.)
    Geschiedenis •
    Extra •


    De rollen:
    Verleden:
    - Insluiper • Elijah Nicholas Guerreiro • McCIair.
    - Morgana Cassandra Diamondis • Heks • Daggers.
    - Matthew Samaël Darvell de Clermont • Gedaanteverwisselaar • CiriOfRivia.
    - Versterkte zintuigen •
    - Zonnegod • Gereserveerd door Coronam.
    - Nathaniel Evan Dawson • Fakkel • Kroeger.
    - Vrouw • Gereserveerd door Sherrinford.

    Heden: Tijdelijke stop, tenzij je ook een rol uit het verleden neemt.
    - Elizabeth "Effy" Maren San Martín • Insluiper • Effs.
    - Dakatia Zefyrah Olys • Versterkte zintuigen • Gereserveerd door QueenStark.
    - Natsuki Hikaru Ayame Tsukino • Psysic Construction • CiriOfRivia.
    - Daniel Wade Peyton • Heks • Mordrake.
    - Benjamin "Benja" Isaac Walker • Fakkel • Ruffalo.
    - Alexander Sebastian Cameron • Zonnegod • AshFIrwin.
    - Mannelijk • Gereserveerd door Astrophe.



    De regels:
    - Bespreek je gave en andere belangrijke dingen goed met het heden of verleden van je personage.
    - Geen oneliners. Minimaal 200 woorden oftewel zeven regels.
    - Geen perfecte personages!
    - Dubbelrollen mogen, mits in een het verleden en een in het heden, beiden uit het verleden mag ook.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het in een andere kleur of tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het alsjeblieft als je voor langere tijd niet kunt reageren. Eén week niet reageren zonder reden is zonder pardon eruit.
    - Alleen Lisa of Noek maken nieuwe topics.
    - Geen ruzie, alleen in het RPG is dat toegestaan.
    - 16+ is toegestaan.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 18:20 ]


    Reality's overrated.

    Versterke zintuigen • heden, meisje aub

    Mag ik een mannelijke necromancer? Uit het heden?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 22:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Zou ik een vrouwelijke rol in het heden mogen reserveren? :3
    Edit: Als een gedaanteverwisselaar

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 22:23 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Timers Heden jongen asjeblieft c:

    Ik zou echter ook Energie manipulatie willen kunnen. \energie manipulatie houd in dat hij energie kan stelen, weggeven, besturen. Met de materie (die voor hem geel ziet) kan hij ook objecten manifiseren en met veel moeite een energieveld creëren. Het nadeel is dat het soms niet te controleren is en als je teveel energie hebt kan je flauwvallen en "loop je leeg" Hij is dan voor een aantal minuten tot een half uur KO.
    Ik wist alleen niet of het te OP was of niet

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 22:25 ]


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Okay, ik zet iedereen erbij. Hierbij is er dan ook gelijk een tijdelijke stop op het heden, tot het enigszins gelijk loopt.
    @Astrophe, dat mag, maar dan meer in een wat zwakkere versie graag.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 22:36 ]


    Reality's overrated.

    Effs schreef:
    Okay, ik zet iedereen erbij. Hierbij is er dan ook gelijk een stop op het heden.
    @Astrophe, dat mag, maar dan meer in een wat zwakkere versie graag.

    Dat snap ik. als ik het zo terug lees klinkt het erg OP, maar in de "Praktijk" is het niet zo. Ik ga die zwakte ook een erg nadeel maken aangezien bij iets sterks hoort ook een zwakte. Bij mijn personage krijg je het ook te zien in het uiterlijk (goud/gele oogkleur bij grote hoeveelheden energie in het lichaam, lichtelijk gloeiende huid en haar dat verkleurd. Maar dat ligt aan de hoeveelheden energie die hij heeft opgenomen)


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Dakatia Zefyrah Olys.



    Some legends are told, Some turn to dust or to gold





    Naam •
    Dakatia (Da-kaat-ie-aa) - Vechter.
    Zefyrah (Seff-ie-raah) - Wapenmaker.
    Olys. (O-llies) - Waterlelie.


    Leeftijd •
    Negentien, 14 Juni.

    Nationaliteit •
    Egyptisch, Komt uit Gizeh.


    But you will remember me,Remember me for centuries


    Uiterlijk •
    • Haren : Dakatia heeft middel tot donkerbruine haren die tot net bij haar schouderbladen komen. Ze verzorgt deze goed, al zitten haar haren vaak onder het stof en as.

    • Gezicht : Dakatia heeft een smal gezicht, met een kleine wipneus, volle bloedrode lippen en donkerbruine haast zwarte ogen die een andere kleur krijgen als ze een andere emotie krijgt.

    • Lichaam : Dakatia is een vrij lang (1.76m) en slank ( 67 KG) meisje, haar bouw mag dan slank zijn, maar Dakatia is zeker gespierd. Niet alleen door de dagelijkse workout's die ze doet, maar ook door alle dingen die ze doet voor wat zij haar "werk" noemt. Soms loopt ze met krukken, dit komt mede doordat Dakatia snel last heeft van haar knieen


    Innerlijk •
    • Agressief.
    • Behoedzaam.
    • Behendig.
    • Dominant.
    • Humeurig.
    • Imiterend.
    • Intelligent.
    • Leidinggevend.
    • Liefdevol.
    • Moedig.
    • Prikkelbaar.
    • Sluw.
    • Strijdlustig.
    • Teruggetrokken.
    • Trots.
    • Zintuigelijk.




    And just one mistake, Is all it will take


    Gave en reïncarnatie •
    Sterke Zintuigen.

    Zwakte •
    Bij een te hoog geluid valt ze flauw. Felle lampen/licht kan haar tijdelijk blind maken.

    Extra •



    We'll go down in history, Remember me for centuries

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 22:54 ]

    Astrophe schreef:
    (...)
    Dat snap ik. als ik het zo terug lees klinkt het erg OP, maar in de "Praktijk" is het niet zo. Ik ga die zwakte ook een erg nadeel maken aangezien bij iets sterks hoort ook een zwakte. Bij mijn personage krijg je het ook te zien in het uiterlijk (goud/gele oogkleur bij grote hoeveelheden energie in het lichaam, lichtelijk gloeiende huid en haar dat verkleurd. Maar dat ligt aan de hoeveelheden energie die hij heeft opgenomen)


    Kies dan bijvoorbeeld dat je karakter een energieveld kan creëren, of dat hij energie kan stelen en weggeven, dat zijn al aardig sterke krachten. Dit mogen dan wel enigszins 'supermensen' zijn, maar het zijn geen superhelden. Hun gaven moeten allemaal ongeveer van gelijk niveau blijven. Het zijn eigenlijk gewoon normale mensen met een speciale kracht, geen x-men.


    Reality's overrated.

    Hi.


    Because I love him, do I need another reason?

    Elysia Zoe Davis

    “ Be grateful for what you have.
    If you want more, work for it. If you don't like something, change it.
    Stop stressing and complaining. ”





    Naam. Elysia Zoe Davis.
    Elysia -- ee lee see ya -- blissful
    Zoe -- z oh w ai -- life
    Davis -- d ai v ih s -- beloved

    Elysia wordt door vrienden en familie 'Ellie' genoemd en zo stelt zij zich ook voor aan anderen.

    Leeftijd. Eenentwintig jaar oud.
    Is geboren op vier augustus.

    Nationaliteit. Brits.

    Uiterlijk. FC: Emilia Clarke.
    Haar. Golvend -- halflang -- donkerbruin
    Oogkleur. blauwig -- bruin/gelige tint rondom pupil
    Huid. Blank -- kent bijna geen oneffenheden.
    Lengte + gewicht. 158 centimeters -- 54 kilogram
    Lichaamsbouw. 'Curvy'

          “ You cannot judge what should bring others joy, and others connot judge what should bring you joy. ”

    Innerlijk.
    Leeft in haar eigen wereldje -- vrolijk -- gezellig
    Trouw -- beschermend -- loyaal
    Hyperactief -- slechte concentratie -- prikkelbaar
    Nieuwsgierig -- betrouwbaar -- intelligent
    Koppig -- eigenwijs.

    Gave en reïncarnatie. Gedaanteverwisselaar, Elysia kan ik een gedaante van een wolf veranderen. Haar volgen leven is (naam personage CiriOfRivia)

    Zwakte.
    Elysia wordt heel erg moe als ze te lang in haar dierlijke gedaante blijft. Ze zou eventueel kunnen flauwvallen of ze moet een dag of twee slapen omdat ze zó uitgeput is dat haar lichaam weer op krachten moet komen. Elysia moet hier heel erg voor oppassen want er is ook een kans als ze te lang in haar dierlijke gedaante blijft, dat ze dan op een gegeven moment dierlijke trekken gaat tonen. Tot nu toe is dit redelijk goed gegaan.

    Geschiedenis.
    Shelley Abrahams • moeder
    Jack Davis • vader

    Elyisia heeft niet een makkelijke jeugd gehad waardoor ze alle kleine dingen in het leven waardeert. Haar vader, Jack, was een alcoholist en mishandelde zijn gezin dagelijks. Zelfs toen Elysia een klein meisje was, was haar vader erg hardhandig. Toen ze rond een jaar of acht was begon hij haar ook te slaan, met zijn blote handen en soms ook met een riem. Hij deed hetzelfde bij haar moeder, Shelley. De rede dat Shelley niet bij Jack weg ging was omdat ze bang was. Bang dat Jack haar dochter iets ergers aan zou doen, hier dreigde hij ook vaak mee. Een aantal jaar later zat Jack dronken, na een grote ruzie bij een bar, achter het stuur; dit liep echter niet goed af voor hem. Hij kwam in een auto-ongeluk terecht waardoor hij overleed aan zijn verwondingen. Dit was ongeveer elf jaar geleden gebeurt. Rond die tijd ontdekte Elysia ook dat ze in een andere gedaante kon veranderen. Ze was namelijk een keer overstuur het bos in gerent waar ze plotseling , voor een aantal seconde, in een wolf veranderde. Sinds die tijd heeft ze veel geoefend hoe ze om moest gaan met haar 'gave'. Nu kent ze inmiddels bijna alle do's en don'ts.

    Extra.
    Elysia heeft last van claustrofobie.

          “ If you're happy with what you're doing and it's working for you, please don't allow anyone else to tell you your path is wrong. ”

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 20:25 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mag ik een jongen met survivor kracht? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh ik zie net dat de rollen vol zijn :( lm dan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Oh ik zie net dat de rollen vol zijn :( lm dan


    Je zou een rol uit het verleden kunnen nemen? c:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MT.
    Ik wil wel iets met vuur, dat fakkel voorbeeld wat je in de spoiler hebt staan.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 8:18 ]


    'Darling, just hold on'

    Raccoon schreef:
    Oh ik zie net dat de rollen vol zijn :( lm dan


    Ik zou je op een reservelijst kunnen zetten voor als het heden weer geopend word. Of je zou een rol uit het heden en het verleden kunnen nemen. We hebben niet heel veel mensen uit het verleden nodig, twee zou genoeg kunnen zijn, maar helemaal geen geesten zou saai zijn.
    Hierbij: Er is nog altijd een slot op het heden, tenzij je ook iemand uit het verleden neemt.
    Is er iemand anders die een dubbelrol wilt en er iemand uit het verleden bij wilt? De geesten uit het verleden hebben ook een verhaal en deze kunnen echt al relaties onderling hebben. Als het nodig is neem ik wel iemand, al ben ik nogal slecht met dubbelrollen.


    Reality's overrated.