• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.


    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.


    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 14:38 ]


    And right from that moment, you took my breath away.

    Beau Sykes
    Ik trek mijn capouchon over mijn cap en loop richting de hangplek. Ik moet wel geld jatten, anders word ik afgemaakt. Zo snel ik kan pik ik een portemonnee en loop verder. "Twintig euro..." Mompel ik. Mijn tweede poging is beter. Tweehonderd euro! Ik steek het geld in mijn zak en loop naar binnen. "Ik ben er!" Roep ik waarna ik Jade, Aymée en knife John zie. "Wat hebben jullie gedaan?" Ik plof neer op de bank en schenk wat drank voor mezelf in.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Aymée Dominique Lanes
    Als we boven zijn gaan we verder zoeken. Ik kijk in de kastjes die op de gang staan en als snel vind ik de doos. 'Gevonden' roep ik naar Jade. Dan gaat de deur open en komt er nog iemand binnen. 'Wie zou dat dan weer zijn?' vraag ik aan Jade. Ik loop naar Jade, die nog steeds aan het zoeken is 'Halloo, Jade, ik heb hem al gevonden hoor, je kan stoppen met zoeken' en ik lach even. Dan ga ik tegen de muur aanzitten, mijn benen doen echt pijn van het lopen door die rot stad. 'Hoeveel euro heb jij eigelijk gestolen?' vraag ik dan.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 13:20 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jade Alisha Daniels
    "Gevonden!" Roept Aymée uiteindelijk, waarna we de deur horen. "Wie zou dat dan weer zijn?" vroeg ze toen. "Beau, denk ik." zei ik toen. "Halloo, Jade ik heb hem al gevonden hoor, je kan stoppen met zoeken." Lachte ze. Ik glimlachte en pakte het verband van haar aan. Ik haalde het inmiddels bebloede hemdje van Aymées arm, en bond het verband behendig om haar arm. "That will do it." Glimlachte ik. "Hoeveel euro heb jij eigenlijk gestolen" Vroeg ze toen aan me. "350, zo ongeveer." antwoordde ik, "En jij?" Ik keek haar schuin aan. "Zullen we weer naar beneden gaan?"


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aymée Dominique Lanes
    Nadat ze mijn arm verbonden heeft zegt ze hoeveel ze gevonden heeft en vraagt ze aan mij hoeveel ik gevonden heb, 'Maar 250' zeg ik tegen Jade. Dan vraagt ze of we beter weer naar beneden kunnen gaan. Ik geef haar knik van bevestiging, en ik loop alvast naar beneden. Beneden staat nog steeds 'Knife John' en Beau is er nu bijgekomen. 'Hi, Beau, weer lekker aan de drank?' vraag ik aan hem. Ik blijf bij de trap staan en ik wacht rustig tot ook Jade naar beneden komt lopen.


    That is a perfect copy of reality.

    Beau Sykes
    "Tuurlijk, niks beters" Grijns ik. Ik zucht en pak mijn geld om op nieuw te tellen. 120 euro, dat is niet genoeg. Misschien moet ik maar weer even een player worden? Ik kijk even naar de rest. Weten jullie iets waarmee ik veel geld in een keer krijg?" Ik word chagerijnig van telkens maa een kleine hoeveelheid. "Ik verveel me." Zucht ik. Ik sta op en loop een rondje. "Wat zullen we doen?"

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 13:40 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Jade Alisha Daniels
    "Ik ben er!" Hoorde ik Beau roepen; ik had dus gelijk. Aymée knikt, en loopt vast naar beneden. Ik wacht even, en loop dan ook. Aymée blijft bij de trap staan. "Hi Beau, weer lekker aan de drank?" Vraagt ze dan, en ik kijk naar Beau. Ik zucht. "Als je die troep maar bij me uit de buurt houdt." Ik kijk even rond, en ga dan ergens zitten. Eigenlijk wil ik het liefst iets anders aan gaan doen, maar ik zit zo wel goed. Ik zucht zachtjes, en kijk dan naar Aymée, die nog bij de trap staat.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Aymée Dominique Lanes
    Als ik zie dat Jade al beneden is, loop ik ook verder. Dan vraagt Beau hoe je veel geld kan krijgen. 'Wat denk je zelf Beau?' vraag ik aan hem. 'En waar is iedereen?' vraag ik dan. Ik loop naar Beau toe en pak de fles drank van hem af. 'En nu heb je wel genoeg gehad' zeg ik tegen hem. Ik maak de bovenkant van de fles schoon en stop de dop erop. Dan leg ik hem weer terug waar die eerst lag. Dan loop ik naar Jade toe en fluister ik in haar oor 'Ik heb eigelijk nog wel zin om wat mensen hun tas en spullen te stelen, hier is namelijk niks te doen, behalve kijken naar hoe die jongens hier zich dronken drinken, wat denk jij?'


    That is a perfect copy of reality.

    Charlie Swinton

    Ik sta net in de keuken, een tosti te maken - voor wanneer mijn moeder bijkomt - wanneer ik een smsje binnenkrijg. 'Verdomme,' mompel ik, terwijl ik een poging doe het eten niet te verpesten terwijl ik het smsje beantwoord.
    Als ik mijn telefoon eindelijk uit mijn broekzak heb gevist, zie ik dat het smsje van Jack komt: of hij ergens naartoe moet komen.

    Ik ben nog bij mij thuis, maar ik kan wel wat back-up gebruiken voor wanneer ze wakker wordt, antwoord ik. Oké, dan zou Jack wel snel hierheen komen en hoefde ik mijn moeder niet in mijn uppie af te handelen.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SupahBaby schreef:
    Alec Marcus Gilchrist
    "Waar zouden de anderen eigenlijk zitten?" vroeg hij. ik dacht even na en kwam toen tot de conclusie dat ik geen idee had waar ze zouden kunnen zijn. "Ik zou het niet weten", zei ik eerlijk. Er passeerde ons een hardloopster en ik glimlachte vriendelijk naar haar. Zo was ik dan ook eenmaal, naar iedereen vriendelijk en vrolijk lachen, maar ze moesten eens weten hoe het er 's avonds soms aan toe ging. Er was niemand die hier iets over wist en dat wou ik het liefst zo houden ook.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Jack Noah Johnson

    Toen ik het bericht van Charlie had gekregen was ik gestopt me push ups en had mijn zak cocaïne ergens verstopt terwijl ik het pakje sigaretten in mijn zak had gestoken. Ik probeerde stil uit huis te lopen zodat ik Aimee niet wakker maakte, wat niet echt lukte omdat ik tegen de stoel liep. Toen ik buiten was begon ik te sprinten met een klein om weg je zodat het langer duurde. Ik genoot er een beetje van en besefte dat ik het sporten miste. Ik zou terug opnieuw beginnen dan zou ik weer beter gaan voelen. Ik stond voor Charlie haar deur en stuurde haar een bericht dat ik er was. Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben dat ik haar moeder maakte. Het opgewekt gevoel verdween en ik voelde mijn spieren trekken omdat ik niet gewend meer was om te lopen. Ik leunde tegen de muur van Charlie haar huis en wachtte geduldig af tot ze open zou doen.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Waar kan ik Ruby heen sturen?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Charlie Swinton

    Net toen de derde tosti mislukte, kreeg ik weer een smsje, ook deze van Jack. Op mijn tenen sloop ik naar de deur, bang dat mijn moeder nu elk moment wakker kon worden. Voorzichtig duwde ik de deur open, en ik legde gelijk mijn wijsvinger op mijn lippen, ten teken dat Jack zijn mond dicht moest houden. Vervolgens ging ik hem voor naar binnen, ervan uitgaand dat hij de deur dicht zou doen.
    Ik liep verder door naar de keuken en hees mezelf op het aanrecht. 'Hé,' fluisterde ik.


    [Sorry dat het zo kort is, ik zit op mijn telefoon. :3]

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 20:03 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jack Noah Johnson

    De deur werd open gedaan en ik keek op. Toen ik zag dat Charlie teken deed dat ik stil moest zijn, was ik blij dat ik niet aan had gebeld. Haar moeder zou nog slapen dan. Ik deed de deur zachtjes toe, hoop ik, en liep achter haar aan. Ik keek nieuwsgierig naar wat ze aan het bakken was geweest voor ik hier was gekomen. Waarschijnlijk was dat voor haar moeder als die wakker zou worden. Ik keek toe hoe ze zich op het aanrecht hees en glimlachte toen ze hé fluisterde. Ik ging naast haar leunen tegen het aanrecht en keek haar aan.
    "En wat is het plan nu?" fluisterde ik zacht terwijl ik naar de tosti's even keek voordat ik terug naar haar keek.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    @ Arriver: Ik had liever gewild dat je even op mijn reactie wachtte.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [@Exasperated, Ja sorry, dat kwam pas in me op nadat ik de reactie plaatste]


    That is a perfect copy of reality.